1.1. Distributie Energie Electrica Romania S.A. achizitioneaza Alimentare cu energie electrica la Anexa Gospodareasca Pui Victor, loc.Maieru , jud. Bistrita Nasaud
Documentatii suport si obtinerea de avize / acorduri / autorizatii – nu .
Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avize / acorduri / autorizatii - nu
Predare proiect tehnic faza , AS BUILD
Executarea lucrarilor se va face conform documentatiei atasate .Lucrarile necesare sunt descrise in Caietul de sarcini.
Valoarea estimativa a achizitiei s-a determinat pe baza devizului general .
In urma realizarii locrarilor, terenul afectat de lucrare se va aduce la starea initiala.
Beneficiar: jud. Bistrita-Nasaud Descriere: Documentatii suport si obtinerea de avize / acorduri / autorizatii – nu .
Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avize / acorduri / autorizatii - nu
Predare proiect tehnic faza , AS BUILD
Executarea lucrarilor se va face conform documentatiei atasate .
Lucrarile necesare sunt descrise in Caietul de sarcini si documentele insotitoare .
In urma realizarii locrarilor, terenul afectat de lucrare se va aduce la starea initiala.
Pentru calculul valorii estimate a achiziţiei, au fost luate în calcul următoarele capitole şi subcapitole din devizul general aprobat, privind lucrarea supusa achiziţiei şi anume:
Nr.cap/ subcap DG Denumirea capitolelor si subcapitolelor de Cheltuieli Valoare (lei fara TVA)
4. Cheltuieli pentru investitia de baza 96.347,87
5.1. Organizare de santier 4.4030,03
TOTAL valoare estimată achizitie (RON fara TVA) 100.777,90
Sursa de finantare : surse de investitii Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: EL-MID ELECTRIC Salva judetul Bistrita-Nasaud
Obiectivul general la care contribuie realizarea lucrarilor si serviciilor:
Obiectivul general al proiectului constă în îmbunătățirea capacității și capabilității Spitalului Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca de prevenire și reducere a riscului de infecții nosocomiale. Prin intermediul realizării prezentei... Vezi detalii
Obiectul achiziției este de ”Servicii de consultanță, asistență în implementarea proiectelor aeroportuare, formare specializată în domeniul aviației civile și servicii conexe pentru implementarea Planului de dezvoltare a competențelor angajaților Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj R.A..” ... Vezi detalii
Executie lucrari la obiectivul de investitii: " Renovare energetica SCOALA GIMNAZIALA IOAN BOB, str. Episcop Ioan Bob nr. 10". Clarificarile vor fi solicitate cu cel mult 20 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, iar raspunsul consolidat se va publica in ziua 11 anterior datei limita de depunere oferte. Valoarea... Vezi detalii
Asigurari de raspundere civila auto pentru mijloacele de transport si auxiliarele din parcul propriu, in cantitatile mentionate in Anexa la caietul de sarcini
Toate solicitarile de clarificare privind documentația de atribuire se transmit doar prin intermediul SEAP în termenul specificat, înainte de depunerea ofertelor (inclusiv... Vezi detalii
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 7
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor/ informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de
termenul limita de depunere a ofertelor.
Servicii transport, cazare și masă, având... Vezi detalii
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere ATR aferente centralizatorului cu nr.312767.Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei... Vezi detalii
Serviciile de salubritate privind curatarea zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiunea a acestora pe timp de polei sau de inghet pe raza Comunei Feleacu sunt descrise in cadrul caietului de sarcini si regulamentului de deszapezire.
Din in punct de vedere tehnic contractul este de o complexitate scazuta, ofertantii... Vezi detalii
ACHIZIȚIA DE SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE CASEIU DIN COMUNA CASEIU, JUD. CLUJ
- Școala Gimnazială Cășeiu - 188 elevi, sat Cășeiu, nr. 62, Comuna Cășeiu
- Grădinița Urișor - 17 preșcolari, sat Urișor nr. 71B, Comuna Cășeiu
- Grădinița Rugășești - 13 preșcolari, sat Rugășești nr.... Vezi detalii
Achiziționare buldoexcavator în cadrul proiectului „ACHIZIȚIONARE BULDOEXCAVATOR PENTRU GOSPODĂRIREA SPAȚIILOR PUBLICE ÎN COMUNA CĂMĂRAȘU, JUDEȚUL CLUJ”
Termenul de livrare este de maxim 3 luni de la emiterea ordinului de furnizare.
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 3... Vezi detalii
Prin această achiziție se urmareste cresterea capacitatii de reziliență a Bibliotecii Central Universitare Lucian Blaga, prin
dotarea cu un scanner modern, în vederea asigurării unui proces modern si sigur de scanare..
Echipamentele ce fac obiectul prezentei achiziții trebuie să corespundă domeniului de utilizare conform... Vezi detalii
Extindere retea electrica de distributie Niculesti, sat Niculesti, str. DE 10, jud. Dambovita in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
Valoarea totală estimată - 40.096,36 lei fӑrӑ TVA, defalcatӑ astfel:
(detaliere pe capitole şi valoare din DG)
- cap.1.2. Amenajarea terenului(demontari): ... Vezi detalii
Se dorește atribuirea unui contract de furnizare pentru achiziționarea unui autobuz nou supraetajat EURO VI, conform cerințelor din caietului de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicitata clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor - 3 (trei) zile. Entitatea contractantă va transmite răspunsul... Vezi detalii
Incheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Galati avand ca obiect: achizitionarea lucrarilor de proiectare (PTE, AS BUILT) si executie pentru realizarea lucrarilor de racordare la retea Centrala electrica hibrida 12,6 MW Pechea 4 – Lucrari de intarire retea, stabilite conform precizarilor din Caietul de sarcini... Vezi detalii
Achizitia privind obiectivul "Asistenta tehnica pentru urmarirea lucrarilor de executie, receptia si punerea in functiune a obiectivelor, incheiat cu un titular de licenta de operare a sistemului de distribuție a gazelor naturale ce are o experienta similara de minimum 3 ani pentru investitia “Infiintare sistem de distribuție... Vezi detalii
1. Intocmire DTAC si obtinere AC
2. Intocmire PTE
3. Montare 7 buc. stalpi SE 4
4. Montare 4 buc.stalpi SE 10
5. Montare 2 seturi descarcatori cu Oxid de Zinc 0,4KV.
6. Montare TYIR 70+3x70 mmp pe o lungime de 1180 ml.
7. Se vor realiza 5 buc. prize de pamant de 10 ohmi.
Beneficiar: Loc.Costi, jud.Galati Descriere: Lucrarile se vor realiza conform documentatiilor anexate la documentatia de atribuire. Valoarea totala estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (functie de care se vor elabora si evalua ofertele) a fost... Vezi detalii
Incheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Focsani avand ca obiect:
”Racordarea utilizatorilor la reteaua de interes public, zona Sucursala Focsani, conform ATR aferente Centralizatorului cu nr. VN/313640/16.10.2023’’.
Se vor intocmi devize pentru fiecare pozitie din centralizator, corespunzator solutiei de... Vezi detalii
Obiectul achiziției este achiziționarea a 75 bucăți panouri de informare pentru stațiile de călători, ce cuprind echipamentul hardware, software, kit audio pentru nevăzători și serviciile aferente, inclusiv mentenanța. Panourile de informare vor fi utilizate de către CTP Cluj-Napoca și de către publicul călător,... Vezi detalii
Achiziția de Produse farmaceutice – 52 loturi, conform specificațiilor din Caietul de sarcini
A. În conformitate cu prevederile art. 160 din Legea nr. 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația... Vezi detalii
Lucrarile se vor efectua in Municipiu Zalau, Jud. Salaj la sediul SR Zalau Bd. M Viteazu, Nr.79 .Valoarea estimata a achizitiei pe baza PT este de : 432.877,64 lei fara TVA
1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 1.685,55 lei
4 Total Cheltuieli pentru investitia de baza 426.558,12... Vezi detalii
Incheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Focsani avand ca obiect:
Lucrari de racordare a utilizatorilor la reteaua de interes public, zona Sucursala Focsani, conform ATR aferente Centralizatorului cu nr. VN/301319/04.10.2023, conform caiet de sarcini anexat.
Se vor intocmi devize pentru fiecare pozitie din... Vezi detalii
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica, a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta... Vezi detalii
Incheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Focsani avand ca obiect:
’’Lucrari de intarire retea in vederea alimentarii cu energie electrica locuinta, amplasata in mun. Focsani, str. Sergiu Nicolaescu, nr. 1, jud Vrancea – solicitant Neagu Stelian- Danut’’, cu durata de executie a lucrarii de 4 luni, din care 2... Vezi detalii
Achiziție servicii de întreținere și reparare a unui număr de 457 autovehicule aparținând I.P.J. CLUJ, detaliate în caietul de sarcini și anexa nr. 1 și anexa nr. 2 la caietul de sarcini, împărțite în 2 loturi după cum urmează:
• Lot nr. 1- DACIA, RENAULT, NISSAN – 367 autovehicule
• Lot nr. 2- AUDI,... Vezi detalii
Obiectivul general la care contribuie realizarea lucrarilor si serviciilor:
Obiectivul general al proiectului constă în îmbunătățirea capacității și capabilității Spitalului Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca de prevenire și reducere a riscului de infecții nosocomiale. Prin intermediul realizării prezentei... Vezi detalii
LOT 1 – STAȚII PORTABILE DE LUCRU ȘI MONITOARE:Stație portabilă de lucru - tip 1(1 buc.); Stație portabilă de lucru - tip 2(6 buc.);Monitor tip 3(10 buc.)
LOT 2 – CASCĂ VR (2 buc.)
LOT 3- DRONĂ (2 buc.)
LOT 4- SISTEM VIDEOCONFERINȚĂ (4 buc.)
Caracteristicile tehnice minimale ale produselor ce urmeaza a fi livrate se... Vezi detalii
Se vor achizitiona echipamentul medical solicitat, conform descrierii detaliate din caietul de sarcini, respectiv: Sistem lichid cromatograf „Ultra High Performance Liquid Cromatograph” cuplat cu detector spectrometru de masa de tip triplu cuadrupol.
Beneficiar: Sediul social: INSTITUTUL DE MEDICINA LEGALĂ... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie “Lucrări de întreținere la suprafața de mișcare Cale de rulare Alfa și Cale de rulare Delta” (proiectare și execuție lucrări de întreținere). Descrierea lucrărilor este disponibilă în Secţiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentaţii de... Vezi detalii
Beneficiar: LA SEDIU Descriere: ACHIZITIE HDD EXTERN 5TB 18 BUC Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: ELEKTROWEIGL S.R.L. Cluj-Napoca judetul... Vezi detaliiActualizat: Stare: Atribuit
Beneficiar: LA SEDIU CLUJ NAPOCA Descriere: ACHIZITIE IMPRIMANTA LASER 4 BUC Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: MAGOFFICE WEB Cluj-Napoca judetul... Vezi detaliiActualizat: Stare: Atribuit