Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de articole de birou (rechizite, papetărie etc), asigurand derularea în condiții a activităților desfășurate la nivelul Aparatului Propriu din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 5 precum și componentele funcționale din subordine.
La finalul... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 27 octombrie 2023 Stare: Anulat
Achiziționarea cartușelor de toner și a cartușelor de cerneală, a hârtiei pentru imprimante și copiatoare, respectiv a produselor de birotică și papetărie necesare pentru asigurarea funcționării în condiții optime și pentru buna desfăşurare a activităţilor specifice în cadrul Consiliului Județean Arad,... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 25 octombrie 2023 Stare: Atribuit
Contract furnizare articole de birou (rechizite, papetărie etc)
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de articole de birou (rechizite, papetărie etc), asigurand derularea în condiții a activităților desfășurate la nivelul Aparatului Propriu din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 5... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 14 septembrie 2023 Stare: Anulat
Obiectul contractului constă în achiziționarea de produse de papetărie și birotică în scopul organizării și desfășurării activităților beneficiarului la sediul proiectului, necesare asigurării funcționalității și bunei desfășurări a activității la sediul Proiectului Profesionalizarea carierei didactice –... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 25 august 2023 Stare: Atribuit
Achizitie rechizite papetarie
A. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor va fi de 7 de zile.
B. In conformitate cu prevederile art. 160-161 din Legea nr. 98/2016 Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 31 iulie 2023 Stare: Atribuit
Contract de furnizare hârtie, tonere
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor este: până în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 5 iulie 2023 Stare: Atribuit
Rechizite, articole de papetarie si birotica pentru central si subunitatile apartinand SRTFC Bucuresti
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 5 iulie 2023 Stare: Atribuit
Rechizite, articole de papetarie si birotica pentru central si subunitatile apartinand SRTFC Bucuresti
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor... Vezi detalii
Achizitie hartie xerox pentru fotocopiatoareBeneficiar: Universitatea din Oradea, str. Universitatii Nr 1, Oradea, BihorDescriere: Achizitie hartie pentru fotocopiatoare conform caietului de sarcini atasatCriteriu de acordare: Pretul cel mai scazutSursa finantare: Fonduri... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 5 aprilie 2023 Stare: Atribuit
Achizitionarea de produse de birotică, necesare pentru implementarea Proiectului ”Furnizarea serviciilor de sanatate din programele de preventie, depistare precoce, diagnostic si tratament precoce al leziunilor precanceroase colorectale în regiunea Sud-Est”, cod SMIS 136941.
Termenul limita pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 15 martie 2023 Stare: Atribuit
Obiectul contractului constă în achiziționarea de produse de papetărie și birotică în scopul organizării și desfășurării activităților beneficiarului la sediul proiectului, necesare asigurării funcționalității și bunei desfășurări a activității la sediul Proiectului Profesionalizarea carierei didactice –... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 16 februarie 2023 Stare: Atribuit
Obiectul contractului constă în achiziționarea de produse de papetărie și birotică în scopul organizării și desfășurării activităților beneficiarului la sediul proiectului, necesare asigurării funcționalității și bunei desfășurări a activității la sediul Proiectului Profesionalizarea carierei didactice –... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 16 februarie 2023 Stare: Atribuit
Achizitionarea de produse materiale consumabile/birotică, necesare autorității contractante pentru implementarea proiectului ”Centre comunitare integrate: program strategic de creștere a accesului populației vulnerabile la servicii socio-medico-educaționale de calitate”, PN4049.
Termenul limita pana la care se pot... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 25 noiembrie 2022 Stare: Atribuit
Achizitionarea de produse de birotică, papetărie și consumabile, necesare echipei de implementare și activităților derulate în relație cu grupul țintă (GT) al Proiectului „Totul pentru inima ta-Program de screening pentru identificarea pacientilor cu factori de risc cardiovascular”, cod SMIS 137424.
Termenul limita... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 16 septembrie 2022 Stare: Atribuit
Acord-cadru furnizare -Achizitie -Accesorii de birou conf. fisei de date si caietului de sarcini.Conform art.161dinL.98/2016 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 16 septembrie 2022 Stare: Atribuit
Acord-cadru furnizare -Achizitie -Accesorii de birou conf. fisei de date si caietului de sarcini.Conform art.161dinL.98/2016 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 16 septembrie 2022 Stare: Atribuit
Acord-cadru furnizare -Achizitie -Accesorii de birou conf. fisei de date si caietului de sarcini.Conform art.161dinL.98/2016 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 16 septembrie 2022 Stare: Atribuit
Acord-cadru furnizare -Achizitie -Accesorii de birou conf. fisei de date si caietului de sarcini.Conform art.161dinL.98/2016 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 16 septembrie 2022 Stare: Atribuit