• Bine ai venit!

Licitatii publice -Accesorii de birou (Rev.2)



Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 5 achizitioneaza Achizitia de articole de birou (rechizite, papetărie etc).

Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de articole de birou (rechizite, papetărie etc), asigurand derularea în condiții a activităților desfășurate la nivelul Aparatului Propriu din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 5 precum și componentele funcționale din subordine. La finalul... Vezi detalii


Publicat: 27 octombrie 2023
Stare: Anulat


Consiliul Judetean Arad achizitioneaza Consumabile pentru imprimante și furnituri de birou (cartușe de toner, cartușe de cerneală, hârtie pentru imprimante și copiatoare, produse de birotică și papetărie) Lotul 1 Cartușe de toner și cartușe de cernea

Achiziționarea cartușelor de toner și a cartușelor de cerneală, a hârtiei pentru imprimante și copiatoare, respectiv a produselor de birotică și papetărie necesare pentru asigurarea funcționării în condiții optime și pentru buna desfăşurare a activităţilor specifice în cadrul Consiliului Județean Arad,... Vezi detalii


Publicat: 25 octombrie 2023
Stare: Atribuit


Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 5 achizitioneaza Achizitia de articole de birou (rechizite, papetărie etc).

Contract furnizare articole de birou (rechizite, papetărie etc) Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de articole de birou (rechizite, papetărie etc), asigurand derularea în condiții a activităților desfășurate la nivelul Aparatului Propriu din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 5... Vezi detalii


Publicat: 14 septembrie 2023
Stare: Anulat


MINISTERUL EDUCATIEI achizitioneaza Achizitie furnizare materiale consumabile papetarie si birotica-PROF

Obiectul contractului constă în achiziționarea de produse de papetărie și birotică în scopul organizării și desfășurării activităților beneficiarului la sediul proiectului, necesare asigurării funcționalității și bunei desfășurări a activității la sediul Proiectului Profesionalizarea carierei didactice –... Vezi detalii


Publicat: 25 august 2023
Stare: Atribuit


COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. prin DRDP BRASOV achizitioneaza Achizitie rechizite papetarie – DRDP BRASOV

Achizitie rechizite papetarie A. Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor va fi de 7 de zile. B. In conformitate cu prevederile art. 160-161 din Legea nr. 98/2016 Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de... Vezi detalii


Publicat: 31 iulie 2023
Stare: Atribuit


Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi achizitioneaza Furnizare birotica - Proiect RECENT AIR MySMIS 127324

Contract de furnizare hârtie, tonere Numărul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor este: până în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau... Vezi detalii


Publicat: 5 iulie 2023
Stare: Atribuit


SNTFC "CFR CALATORI" S.A. achizitioneaza Rechizite, articole de papetarie si birotica pentru central si subunitatile apartinand SRTFC Bucuresti

Rechizite, articole de papetarie si birotica pentru central si subunitatile apartinand SRTFC Bucuresti Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor... Vezi detalii


Publicat: 5 iulie 2023
Stare: Atribuit


SNTFC "CFR CALATORI" S.A. achizitioneaza Rechizite, articole de papetarie si birotica pentru central si subunitatile apartinand SRTFC Bucuresti

Rechizite, articole de papetarie si birotica pentru central si subunitatile apartinand SRTFC Bucuresti Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor... Vezi detalii


Publicat: 23 iunie 2023
Stare: Anulat


Universitatea din Oradea achizitioneaza Achizitie Hartie xerox pentru fotocopiatoare

Achizitie hartie xerox pentru fotocopiatoareBeneficiar: Universitatea din Oradea, str. Universitatii Nr 1, Oradea, BihorDescriere: Achizitie hartie pentru fotocopiatoare conform caietului de sarcini atasatCriteriu de acordare: Pretul cel mai scazutSursa finantare: Fonduri... Vezi detalii


Publicat: 5 aprilie 2023
Stare: Atribuit


Asociatia Romana pentru Promovarea Sanatatii achizitioneaza Birotică, consumabile și papetarie pentru gestionarea GT

Achizitionarea de produse de birotică, necesare pentru implementarea Proiectului ”Furnizarea serviciilor de sanatate din programele de preventie, depistare precoce, diagnostic si tratament precoce al leziunilor precanceroase colorectale în regiunea Sud-Est”, cod SMIS 136941. Termenul limita pana la care se pot solicita... Vezi detalii


Publicat: 15 martie 2023
Stare: Atribuit


MINISTERUL EDUCATIEI achizitioneaza Contract furnizare consumabile papetarie si birotica - PROF

Obiectul contractului constă în achiziționarea de produse de papetărie și birotică în scopul organizării și desfășurării activităților beneficiarului la sediul proiectului, necesare asigurării funcționalității și bunei desfășurări a activității la sediul Proiectului Profesionalizarea carierei didactice –... Vezi detalii


Publicat: 16 februarie 2023
Stare: Atribuit


MINISTERUL EDUCATIEI achizitioneaza Contract furnizare consumabile papetarie si birotica - PROF

Obiectul contractului constă în achiziționarea de produse de papetărie și birotică în scopul organizării și desfășurării activităților beneficiarului la sediul proiectului, necesare asigurării funcționalității și bunei desfășurări a activității la sediul Proiectului Profesionalizarea carierei didactice –... Vezi detalii


Publicat: 16 februarie 2023
Stare: Atribuit


Asociatia Romana pentru Promovarea Sanatatii achizitioneaza Contract de furnizare materiale consumabile/birotică

Achizitionarea de produse materiale consumabile/birotică, necesare autorității contractante pentru implementarea proiectului ”Centre comunitare integrate: program strategic de creștere a accesului populației vulnerabile la servicii socio-medico-educaționale de calitate”, PN4049. Termenul limita pana la care se pot... Vezi detalii


Publicat: 25 noiembrie 2022
Stare: Atribuit


Asociatia Romana pentru Promovarea Sanatatii achizitioneaza Contract de furnizare birotică, papetărie și consumabile necesare pentru GT si implementarea proiectului

Achizitionarea de produse de birotică, papetărie și consumabile, necesare echipei de implementare și activităților derulate în relație cu grupul țintă (GT) al Proiectului „Totul pentru inima ta-Program de screening pentru identificarea pacientilor cu factori de risc cardiovascular”, cod SMIS 137424. Termenul limita... Vezi detalii


Publicat: 16 septembrie 2022
Stare: Atribuit


SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA achizitioneaza Accesorii de birou - Acord cadru 24 luni -2

Acord-cadru furnizare -Achizitie -Accesorii de birou conf. fisei de date si caietului de sarcini.Conform art.161dinL.98/2016 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii


Publicat: 16 septembrie 2022
Stare: Atribuit


SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA achizitioneaza Accesorii de birou - Acord cadru 24 luni -2

Acord-cadru furnizare -Achizitie -Accesorii de birou conf. fisei de date si caietului de sarcini.Conform art.161dinL.98/2016 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii


Publicat: 16 septembrie 2022
Stare: Atribuit


SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA achizitioneaza Accesorii de birou - Acord cadru 24 luni -2

Acord-cadru furnizare -Achizitie -Accesorii de birou conf. fisei de date si caietului de sarcini.Conform art.161dinL.98/2016 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii


Publicat: 16 septembrie 2022
Stare: Atribuit


SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VALCEA achizitioneaza Accesorii de birou - Acord cadru 24 luni -2

Acord-cadru furnizare -Achizitie -Accesorii de birou conf. fisei de date si caietului de sarcini.Conform art.161dinL.98/2016 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 17. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii


Publicat: 16 septembrie 2022
Stare: Atribuit