AGENȚIA DE ACHIZIȚII PUBLICE TIMIȘOARA S.R.L. achizitioneaza Achizitia în sistem centralizat de articole de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou
Obiectivul Acordului-Cadru centralizat este de a asigura, în numele si pentru Utilizatorii acordului-cadru, produsele de papetarie si birotica, descrise conform cerintelor mentionate în Caietul de sarcini, precum si livrarea acestora la adresele indicate de catre fiecare Utilizator, conform nevoilor acestora si în limita bugetului alocat cu aceasta destinatie.
Utilizatori = beneficiari ai acordului-cadru centralizat mentionati în Anexa 2 la Caietul de sarcini care vor încheia contractele subsecvente în baza acordului-cadru centralizat si a anexelor acestuia încheiat de UCA în numele si pentru acestia.
Valoarea estimata a celui mai mare Contract Subsecvent este: 352.978,68 LEI, fara TVA si se raporteaza la o perioada de 6 luni.
Valoarea maxima estimata a achizitiei reprezinta valoarea maxima totala a Acordului Cadru centralizat care rezulta din aceasta procedura pentru întreaga sa durata.
Valoarea minima estimata a achizitiei reprezinta valoarea minima a Acordului Cadru centralizat care rezulta din aceasta procedura pentru întreaga sa durata.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 19 zile.
Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate în considerare.
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, în cea de-a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Beneficiar: Timisoara, Jud. Timis Descriere: In contextul rolului si atributiilor pe care le are Autoritatea Contractanta, având in vedere ca articolele de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou sunt incluse in categoria produselor care pot fi achizitionate in sistem centralizat, Autoritatea Contractanta deruleaza aceasta procedura de atribuire în scopul semnarii unui Acord Cadru Centralizat pentru articole de birotica, produse de papetarie si furnituri de birou, care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari directi ai produselor), în urma finalizarii procedurii de atribuire.
Obiectivul semnarii Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor si conditiilor, precum si a preturilor unitare in vederea crearii cadrului ce permite Utilizatorilor Acordului Cadru centralizat sa atribuie Contracte Subsecvente în nume propriu, în functie de necesitatile lor concrete.
Detalii complete privind produsele se regasesc în Sectiunea - Caiet de Sarcini si anexele sale, parte integranta din documentatia de atribuire.
Modificarea acordului-cadru/contractului de achizitie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunilor ANAP, în vigoare la momentul initierii modificarii. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: B.N.BUSINESS S.R.L. Arad judetul Arad
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse terţilor, prin accidente, de autovehiculele, autoutilitarele și utilajele Societatii Drumuri Municipale Timisoara S.A., a căror poliță individuală de asigurare expiră în perioada 01.01.2024 – 31.12.2024, conform caietului de... Vezi detalii
Obiectul contractului îl reprezintă execuția lucrărilor de construire centură ocolitoare în localitatea Giera, în conformitate cu Proiectului tehnic de execuție nr. 161/2023, întocmit de IRICONSTRUCT S.R.L., atașat prezentei proceduri, parte integrantă din Documentația de atribuire.
Valoarea estimată totală (fără... Vezi detalii
Asigurări obligatorii - RCA
• Asigurarea R.C.A. a parcului de autovehicule ale S.T.P.T. ( inclusiv daune morale stabilite în urma unui proces civil pe care trebuie să le plătească personalul de bord ca urmare a unui eveniment rutier ).
• Asigurarea călătorilor transportaţi de S.T.P.T. inclusiv bunurile şi bagajele... Vezi detalii
Conform caiet de sarcini -cantitate totala -5 TONE Stația Caransebeș
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 4 zile... Vezi detalii
Contractul ce se doreste a fi atribuit în baza prezentei proceduri va viza achiziția de microbuz pentru Serviciul Administrativ din cadrul Universitatii de Vest din Timișoara, în conformitate cu specificatiile identificate în Caietul de sarcini
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări 3 zile, înainte de... Vezi detalii
Se repeta procedura pentru atribuirea loturilor II, IV, V, VI si VII , apartinand de - Dotări specifice pentru centru de zi și casa de tip familial, pentru proiectul „Înființare Casă de tip Familial și Centru de zi de Recuperare pentru Copii cu Dizabilități Timișoara”, cod SMIS –130375
-Lot II – Mobilier, cod CPV... Vezi detalii
Servicii de întreținere a spațiilor verzi aflate în administrarea unității administrativ-teritorială a Orașului Buziaș în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata a contractului de servicii este de 965.000 lei, fără TVA.
Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data... Vezi detalii
Prestarea serviciilor de curăţenie în urmatoarele locatii:
- Birouri - sediul central al societăţii situat în strada Gheorghe Lazăr nr.11/A;
- clădirea de birouri , clădire laborator metrologie, magazii din str. Treboniu Laurian nr. 7/A;
- casieria şi birourile din strada Oituz, nr.1;
- clădirea Centrului de... Vezi detalii
Achizitie telefoane mobile smartphone aferentă proiectului “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia COVID – 19 prin intermediul sistemului informatic integrat – IMM RECOVER” cod proiect 141523.
Atentie!!
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod consolidat tuturor solicitarilor de clarificari cu 3 zile in... Vezi detalii
În baza contractului va fi furnizat „Mobilier școlar” , in cadrul proiectului „Constructie si dotare Liceu Waldorf Timisoara" Cod SMIS 2014+: 124711, în conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare... Vezi detalii
Achizitie carburanti respectiv:
- motorina euro diesel 5 pe baza de carduri
- benzina fara plumb pe baza de carduri.
Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile.
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 4 zile inainte de... Vezi detalii
Reactivi si kituri de laborator pentru Centrele de cercetare CCA si CMC - 4
Disciplina PNEUMOLOGIE- Centrul de Cercetare si Inovare in Medicina Personalizata a Bolilor Respiratorii (CCIMPBR) CMC 4932-8 = 12 POZITII
Beneficiar: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE VICTOR BABES TIMISOARA Descriere:... Vezi detalii
În baza contractului vor fi executate lucrări (proiectare şi execuţie) aferente obiectivului de investiţii "PT+DTAC+Execuție Amplasare toalete publice automate cu autocurățare, Parcul Civic, Timișoara in conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si... Vezi detalii
În baza contractului care se va încheia vor fi achiziționate bonuri valorice pentru carburant auto (motorină și benzină), în vederea utilizării acestora pentru autoturismele din parcul ISU Banat al județului Timiș, Serviciul Teritorial pentru Probleme Speciale Timiș, Centrul Militar Zonal Timiș în anul 2023, în... Vezi detalii
Prin achiziţia de servicii medicale pentru efectuarea examinărilor medicale si psihologice ale personalului propriu cu atribuţii în siguranţa transporturilor se urmăreşte realizarea printr-un prestator specializat, autorizat şi agreat de către Ministerul Transporturilor, conform OMT 1151/1752/2021 , a examinarii medicale... Vezi detalii
Achizitie dotari pentru proiectul “Imbunatatirea calitatii vietii populatiei din Orasul Jimbolia prin realizarea unei cantine sociale si prin reabilitarea cailor de acces spre strazile adiacente cantinei sociale” cod SMIS 124834:
• LOT 1: MOBILIER
• LOT 2: ECHIPAMENTE BUCATARIE
• LOT 3: ECHIPAMENTE DE STINGERE A... Vezi detalii
Furnizare seminte de rapita, necesare in vederea infiintarii campurilor de cercetare si dezvoltare la SCDA Lovrin. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 3-a zi inainte... Vezi detalii
Dotare parc in cadrul proiectului “DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISMUL BALNEAR IN STATIUNEA BUZIAS”
Valoarea estimata a procedurii este de 421.491,37 lei, din care::
Lot 1: Toaleta container pe sexe si dizabilitati – 1 buc
Valoarea estimată este de 50.354,38 lei fără TVA.
Lot 2: Echipament pentru parcuri si... Vezi detalii
„Acord-cadru de servicii de reparare, întreţinere, revizie, verificări metrologice şi asigurarea pieselor de schimb pentru instalaţiile de cântărire ICMA – 03 MEEN din ACΔ
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin.... Vezi detalii
Furnizare Centrale tratare aer prin PNRR in cadrul proiectului „Dezvoltarea infrastructurii Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii „Louis Țurcanu” Timişoara in vederea reducerii riscului de infecții nosocomiale”, Pilonul V, Componenta 12 – Sănătate, Investiția nr. 2 – Dezvoltarea infrastructurii spitalicești... Vezi detalii
Contractul va include urmatoarele activitați din cadrul serviciului de salubrizare:
(1) tratarea mecanobiologică a deşeurilor reziduale în instalaţiile de tratare mecanobiologice sau, după caz, în instalaţiile integrate de tratare, inclusiv transportul deşeurilor stabilizate biologic şi al deşeurilor reziduale care nu mai... Vezi detalii
Proiectare si executie pentru obiectivul Utilizarea energiei din surse regenerabile in cladirile publice din UAT Comuna Traian Vuia
Valoarea estimata a procedurii este de 3.482.373,82 lei, cuprinzand
cap. 2.1 Cheltuieli aferente asigurarii cu utilitatile necesare functionarii obiectivului de investitie
cap. 3.5.4 Documentatiile... Vezi detalii
Lot 1. Proiectarea si executia lucrarilor pentru reparatii - “ Refacere dig de aparare R.Bega pe sectorul Leucusesti – Rachita, Jud.Timis”
- Dig mal drept Raul Bega amonte de localitatea Leucusesti, jud.Timis
-Eroziuni (2 bucati) de mal care afecteaza corpul digului pe o lungime cumulata de 155 m
-Parapet beton dig remuu... Vezi detalii
Achiziție Sistem de panouri fotovoltaice 1 buc. , conform cerințelor Caietului de sarcini, pentru realizarea proiectului cu titlul: “ICT – Centru interdisciplinar de specializare inteligentă în domeniul chimiei biologice RO-OPENSCREEN”.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau... Vezi detalii
Executie lucrari pentru obiectivul de investitie- “Realizare piste biciclete si alte vehicule electrice usoare in comuna Padureni, judetul Timis” finantat prin Planul National de Redresare si Rezilienta – Componenta 10 – Fondul Local – I.1.4 – Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – piste pentru... Vezi detalii
În baza contractului vor fi prestate servicii de proiectare aferente obiectivului de investiţii ”ET+DALI+PT –Înlocuire/reabilitare pardoseală și modernizare iluminat interior Sala Polivalentă Constantin Jude, Aleea F.C.Ripensia, nr. 11, Timişoara”, în conformitate cu cerintele din cadrul documentatiei de atribuire.... Vezi detalii
Inspectoratul de Poliție Județean Timiș, cu sediul in Municipiul Timișoara, strada Take Ionescu, nr. 44-46, judetul Timiș, telefon: +40 256402221, fax: +40 25640223, cod fiscal 4250697, cu sursă de finanţare de la bugetul statului, organizează achiziția de servicii de întreținere și reparare a autospecialelor.
Serviciul... Vezi detalii
S.R.T.F.C. Timisoara are in vedere achizitionarea serviciilor de evaluare pentru un numar de 9 vagoane si 1 automotor in vederea stabilirii valorii actualizate si valorii reziduale a vagoanelor localizate conform Anexei Caietului de sarcini.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul... Vezi detalii
Servicii de exploatare forestiera.
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 8 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Raspunsul la clarificari se va face cu 5 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
D.S. Timis va reduce termenul de depunere a ofertelor la 15 zile de la data... Vezi detalii