AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA achizitioneaza Servicii de mentenanţă pentru sistemele de securitate - 5 sisteme de supraveghere fizică şi un sistem independent de detectare şi semnalizare a incendiilor - aferente zonelor de securitate unde
Servicii de mentenanţă pentru sistemele de securitate - 5 sisteme de supraveghere fizică şi un sistem independent de detectare şi semnalizare a incendiilor - aferente zonelor de securitate unde se gestionează informaţii clasificate.
Beneficiar: Bucuresti Descriere: Servicii de mentenanţă pentru sistemele de securitate - 5 sisteme de supraveghere fizică şi un sistem independent de detectare şi semnalizare a incendiilor - aferente zonelor de securitate unde se gestionează informaţii clasificate.
Serviciile de mentenanță ce sunt solicitate a fi achiziționate sunt pentru următoarele sisteme de securitate instalate în cadrul A.N.A.F.:
- Supravegherea video a circulației și controlul accesului persoanelor în interior, protecția documentelor,
- Detectarea și semnalizarea pătrunderii neautorizate.
- Detectarea și semnalizarea incendiului.
Aferente acestor servicii de mentenanță sunt necesare achiziționarea unor piese de schimb pentru sistemele de securitate instalate.
Cantitate minima estimata acord-cadru - 2 luni
Cantitate maxima estimata acord-cadru - 36 luni
Cantitate minima estimata contract subsecvent - 2 luni
Cantitate maxima estimata contract subsecvent - 12 luni
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor = 6 Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 3-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Stare: Atribuit
Firma castigatoare: BADAS BUSINESS Bucuresti judetul Bucuresti
Contractul de achiziție publică ce urmează a se atribui în baza prezentei proceduri se realizează în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Tulcea” cod F-PNRR-Dotări -2023-3553 finanțat prin Planul Național de... Vezi detalii
Achizitie REACTIVI pentru Laborator si C.P.U, impartiti in 7 loturi astfel:
LOT 1 - PACHET Reactivi pentru analize de sange – teste rapide compatibile cu Analizorul Nano Checker 710 ,
LOT 2 - TESTE GAZE SANGUINE SI ECHILIBRU ACIDO BAZIC COMPATIBILE CU ANALIZORUL EPOC,
LOT 3 - TESTE PENTRU DETERMINARE HEMOLEUCOGRAMA... Vezi detalii
Prin prezenta investiție se dorește Elaborarea Planului Urbanistic Zonal Zonă Construită Protejată (PUZCP) – Nucleu Istoric A Municipiului Odorheiu Secuiesc, în scopul alinierii la noile principii ale Politicii Urbane a României. Elaborarea și transpunerea acestuia in format GIS contribuie semnificativ la creșterea... Vezi detalii
Obiectul general al contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii constă în dotarea TIC a laboratorului de informatică cu echipamente digitale, dotarea TIC a 21 săli de clasă, dotarea cu echipamente digitale pentru 1 cabinet de asistenta psihopedagogica și a unui Laborator multidisciplinar din Comuna Șimand, jud.... Vezi detalii
Achizitie reactivi compatibili sau echivalent cu analizorul COBAS INTERGRA 6000/201, CU ANALIZORUL STA SATELLITE SI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE MICROBIOLOGIE MICROSCAN, pe loturi CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 10 zi inainte de termenul... Vezi detalii
Direcţia Fiscală Braşov doreşte încheierea unui acord cadru pentru servicii de mentenanţă, suport tehnic şi asistenţă tehnică pentru aplicaţiile informatice care compun sistemul informatic integrat, pe o perioadă de 24 luni, conform prevederilor L.98/2016.
Aplicaţiile informatice au fost achiziţionate de la firma SC... Vezi detalii
Achizitie mobilier pentru uz didactic în cadrul ProiectuluI „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar din comuna Mihălășeni, județul Botoșani”
Cod F-PNRR-Dotări-2023-3045.Proiectul este implementat prin PNRR, Pilonul VI, Componenta C15 Educaţie,... Vezi detalii
„Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de ”DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEHNOLOGIC LORIN SALAGEAN”/Contract de finatare nr.601Smart/2023. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte componentă a documentației de atribuire. Valoarea estimată... Vezi detalii
Ecograf portabil multidisciplinar, conform caietului de sarcini .Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informațiilor suplimentare, astfel: - în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, pentru clarificările solicitate cu 21 zile înaintea... Vezi detalii
Achizitie combina frigorifica cu incuietoare-dotare lab microb, conform cerințelor din caietul de sarcini si anexei la caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a zecea (10) zi inainte de termenul stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea... Vezi detalii
ACHIZITIE MATERIALE PENTRU HEMODIAFILTRARE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI LA CAIETUL DE SARCINI. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 10 zi inainte de termenul stabilit in Anuntul de paricipare pentru depunerea ofertelor.Numar zile pana la care se pot... Vezi detalii
În cadrul proiectului „ Molecular Carbon Nanostructures: Establishing a Green Synthesis, Studying Properties, and Examining Potential Applications”, cod proiect 167/15.11.22, se urmăreşte achiziţionarea de produse chimice necesare activitatilor de cercetare pentru atingerea obiectivelor din cadrul proiectului respectiv,... Vezi detalii
Servicii de mentenanţă pentru sistemele de securitate - 5 sisteme de supraveghere fizică şi un sistem independent de detectare şi semnalizare a incendiilor - aferente zonelor de securitate unde se gestionează informaţii clasificate.
Beneficiar: Bucuresti Descriere: Servicii de mentenanţă pentru... Vezi detalii
Produsul „ Sistem de senzori de suprafață girostabilizați, imersați și ansamblu radioreleu cu unitate de comandă control integrat în sistemul autopilot spectre MK4 existent la bord” trebuie să fie de tip sistem format din senzori și dispozitive montate la bordul unei ambarcațiuni de tip RHIB, unitate de comandă... Vezi detalii
Cerințele tehnice pentru serviciile solicitate sunt precizate in caietul de sarcini nr. 2017/25.01.2024, întocmit de către Serviciul Tehnic, al Societatii Electrocentrale Craiova .
Moara ventilator cu ciocane de 75 t/h are rolul de a măcina cărbunele pînă la o granulaţie de 0,10,3mm şi de a transporta praful de cărbune... Vezi detalii
ACHIZITIE REACTIVI SI CONSUMABILE IMUNOHISTOCHIMIE, PE LOTURI, conform caietului de sarcini.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 10 zi inainte de termenul stabilit in Anuntul de paricipare pentru depunerea ofertelor.Numar zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Obiectul Contractului constă în servicii de punere în funcțiune a instalației de tratare a biogazului din depozitul de deșeuri de la Centrul de Management Integrat al Deșeurilor Bârcea Mare (captare, transport și ardere biogaz), în conformitate cu prevederile caietului de sarcini și ale legislației în domeniu.
Orice... Vezi detalii
Obiectul prezentei achizitii constă în furnizarea de carburanți auto pe bază de carduri, conform specificațiilor din caietul de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 4
În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea... Vezi detalii
Acord-cadru de Servicii de intretinere si reparatii a sistemelor de supraveghere video si furnizarea pieselorde schimb si accesoriilor necesare acestora.
Cantitățile minime și maxime aferente acordului cadru și contractului subsecvent se regăsesc în Anexa la Caietul de sarcini. Valoarea estimată a acordului cadru este între... Vezi detalii
Acord cadru pentru produse alimentare PRODUSE DE PANIFICATIE necesare hrănirii elevilor pentru o perioada de 12 luni de la data incheierii acordului, conform caiet de sarcini nr.14152 din 18.03.2024.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, numai prin SEAP... Vezi detalii
Acord cadru pentru produse alimentare PRODUSE DE PANIFICATIE necesare hrănirii elevilor pentru o perioada de 12 luni de la data incheierii acordului, conform caiet de sarcini nr.14152 din 18.03.2024.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, numai prin SEAP... Vezi detalii
Acordul-cadru ce va fi încheiat are ca obiect prestarea serviciilor de curățenie pentru spațiile deținute de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii în clădirea Palat CFR, din București, B-dul. Dinicu Golescu nr.38, sector 1.
În urma stabilirii ofertei câștigătoare, se va încheia un acord-cadru de prestare a... Vezi detalii
Acordul-cadru ce va fi încheiat are ca obiect prestarea serviciilor de curățenie pentru spațiile deținute de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii în clădirea Palat CFR, din București, B-dul. Dinicu Golescu nr.38, sector 1.
În urma stabilirii ofertei câștigătoare, se va încheia un acord-cadru de prestare a... Vezi detalii
LOT 1: - MATERIALE IGIENICO-SANITARE ȘI DE CURĂȚENIE BUCĂTĂRIE
• MĂNUȘI UNICĂ FOLOSINȚĂ – min 60000 buc – max 90000 buc / acord cadru și min 15000 buc – max 22500 buc / contract subsecvent
• SCOBITORI (500 buc/pach) - min 40 buc – max 120 buc / acord cadru și min 10 buc – max 30 buc / contract... Vezi detalii
Beneficiar: Baza Experimentala CARANSEBES Descriere: Cf cerinte din caietul de sarcini si cantitati din devizele anexate la prezenta Documentatie de Atribuire Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare:... Vezi detalii
Obiectiv de investiții – Achizitie executie lucrari pentru obiectivului de investiții „MODERNIZARE STRAZI COMUNALE IN LOCALITATEA LADAUTI, COMUNA BARCANI, JUDETUL COVASNA Lungimea totală a strazii ce se va reabilita și moderniza este de 2.042,55 ml care se impart in doua tronsoane . Aceasta sunt :
1. Strada Bisericii tronson... Vezi detalii
Achiziția a fost solicitata prin Referatul de necesitate si oportunitate nr. 3270/07.02.2024, referat întocmit de către Serviciul Tehnic, din cadrul Societatii Electrocentrale Craiova SA. Cerințele tehnice pentru serviciile solicitate sunt precizate in caietul de sarcini nr. 3272/07.02.2024, întocmit de către Serviciul... Vezi detalii
Achiziția a fost solicitata prin Referatul de necesitate si oportunitate nr. 3270/07.02.2024, referat întocmit de către Serviciul Tehnic, din cadrul Societatii Electrocentrale Craiova SA. Cerințele tehnice pentru serviciile solicitate sunt precizate in caietul de sarcini nr. 3272/07.02.2024, întocmit de către Serviciul... Vezi detalii
Achizitie REACTIVI si materiale sanitare pentru analize de sange pentru UPU, impartiti in 3 loturi astfel:
LOT 1 - CHIP-URI TESTARE INR compatibile cu Analizorul microINR sau echivalent,
LOT 2 - PACHET REACTIVI compatibili cu Analizorul Skyla sau echivalent,
LOT 3 - Varfuri de Reactie compatibile cu Analizorul PATHFAST sau... Vezi detalii
Prezenta procedură de achiziție publică are ca obiect execuția lucrărilor în cadrul proiectului C5-A1-30 intitulat „Reabilitare energetică Bloc 2 strada Babadag nr. 8 – Asociația nr. 47, Bloc V7 stradaVictoriei nr. 7, Bloc B9 strada Victoriei nr. 16 – Asociația nr.6”, în cadrul Planului Național de Redresare și... Vezi detalii