• Bine ai venit!

APA SERVICE SA achizitioneaza GR-CL-15 - Constructia gospodariei de apa Izvoarele, retehnologizarea stației de tratare Mihăilești.

Contractul include proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul „GR-CL-15- Constructia gospodariei de apa Izvoarele, retehnologizarea stației de tratare Mihăilești” in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini. Contractul este impartit pe loturi astfel: Lot 1 - Construcția gospodariei de apa Izvoarele Lot 2 - Retehnologizarea stației de tratare Mihăilești Numarul de zile până la care Operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare astfel: - cu 25 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificari depuse cu 34 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor; - cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru solicitarile de clarificari depuse cu 20 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.

Licitatie cu loturi:

Lotul 1.
Beneficiar: - Localitatea: Izvoarele - sediul APA SERVICE SA - teritoriul judetului Giurgiu;
Descriere: Contractul include proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul „Construcția gospodariei de apa Izvoarele” in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini, astfel: OBIECT 1 – Conducta de aductiune apa potabila GA Chiriacu – GA Valea Bujorului • Sub-obiect 1.1 Conducta de aductiune apa bruta, L = 6.493 m OBIECT 2 – Extindere front de captare Izvoarele • Sub-obiect 2.1 Front de captare – 2 puturi forate, Qforaj = 2.72 l/s, Hforaj = 120 m; • Sub-obiect 2.2 Conducta de aductiune apa bruta, Ltotal = 1.943 m; OBIECT 3 – Statie de tratare apa Izvoarele • Sub-obiect 2.1 Statie de tratare apa Izvoarele OBIECT 4 – Statie de pompare apa potabila GA Chiriacu – GA Valea Bujorului Sub-obiect 4.1 (3A+1R) - Qpompa = 5,00 l/s si H pompa = 60 mcA Contractul include: a)Activitatile de proiectare - Proiectul Tehnic de Executie doar pentru Obiectele 3 si 4, care va include toate documentele necesare conform legislatiei si orice documentatie necesara pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor; suport pentru Beneficiar în obţinerea autorizaţiilor şi avizelor necesare; b) Lucrari de constructie; c) Furnizare si montaj utilaje si echipamente tehnologice; d) Testare si punere in functiune; e) Instruirea personalului Beneficiarului. f) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie. g) Pe perioada de executie a lucrarilor, antreprenorul va asigura si asistenta tehnica din partea proiectantului (doar pentru Obiectele 3 si 4) cu toate atributiile legale care ii revin in acest scop. Durata de proiectare și executie a lucrarilor si punere in functiune a instalatiilor este de 30 luni, defalcata astfel: - Etapa de proiectare: 6 luni - Perioada de executie a lucrarilor: 21 luni - Perioada de testare si punere in functiune: 3 luni Perioada de notificare a defectelor (PND) este de minim 36 luni. Contractul rămâne valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor de către parți. Valoarea contractului, Lot 1 include Rezerva de implementare (sume provizionate) conform celor mentionate in Cap.4, Sectiunea 4 - Liste de cantitati, Cantitati Provizionate, respectiv 235 015,75 lei, dar nu include cheltuieli diverse și neprevăzute. Sumele provizionate la nivelul formularului de propunere financiara reprezinta suma fixa nominala, nemodificabila” si sunt incluse in valoarea estimata a contractului.
Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – cost
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Anulat

Lotul 2.
Beneficiar: - Localitatea: Mihailesti - sediul APA SERVICE SA - teritoriul judetului Giurgiu;
Descriere: Contractul include proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul „Retehnologizarea statiei de tratare Mihailesti” in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini, astfel: Statia de tratare va fi proiectata pentru un debit maxim zilnic 1.072 mc/zi. Contractul include: a)Activitatile de proiectare - Proiectul Tehnic de Executie, care va include toate documentele necesare conform legislatiei si orice documentatie necesara pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor; suport pentru Beneficiar în obţinerea autorizaţiilor şi avizelor necesare; b) Lucrari de constructie; c) Furnizare si montaj utilaje si echipamente tehnologice; d) Testare si punere in functiune; e) Instruirea personalului Beneficiarului. f) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie. g) Pe perioada de executie a lucrarilor, antreprenorul va asigura si asistenta tehnica din partea proiectantului, cu toate atributiile legale care ii revin in acest scop. Durata de proiectare și executie a lucrarilor si punere in functiune a instalatiilor este de 30 luni, defalcata astfel: - Etapa de proiectare: 6 luni - Perioada de executie a lucrarilor: 21 luni - Perioada de testare si punere in functiune: 3 luni Perioada de notificare a defectelor (PND) este de minim 36 luni. Contractul rămâne valabil până la îndeplinirea tuturor obligațiilor de către parți. Valoarea contractului nu include cheltuieli diverse și neprevăzute. Valoarea contractului, Lot 2 nu include sume provizionate si nu include cheltuieli diverse și neprevăzute.
Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – cost
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Anulat

Firma castigatoare: SOLUTION PLUS S.R.L. Suceava judetul Suceava

Pret: 0.00 Lei

Data acordare: 2024-09-12 09:45:31