S.R.T.F.C. Craiova doreste achizitia de „Rechizite si articole de birou” conform caietul de sarcini nr. CV1.1/2/254/15.02.2024.
Achizitia de „Rechizite si articole de birou” – S.R.T.F.C. Craiova este necesara in vederea desfaşurării activităţii în toate sectoarele de activitate ale sucursalei, cantitatea solicitată... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 27 februarie 2024 Stare: Atribuit
Furnizarea de produse birotica si articole marunte de birou pentru activitatea INCDS Marin Dracea din „zona de Sud” (subunitatile mentionate in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini), conform listei de produse ce constituie Anexa nr. 1 la Caietul de sarciniBeneficiar: Conform caiet de sarciniDescriere:... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 26 ianuarie 2024 Stare: Atribuit
Obiectul achizitiei il constituie achiziţionarea de rechizite pentru structurile implicate în gestionarea Programului Interreg IPA de cooperare transfrontalieră România-Serbia, din bugetul de AT aferent acestui program, conform cerintelor caietului de sarcini.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 13 noiembrie 2023 Stare: Atribuit
Obiectul achizitiei il constituie achiziţionarea de rechizite pentru structurile implicate în gestionarea Programului Interreg IPA de cooperare transfrontalieră România-Serbia, din bugetul de AT aferent acestui program, conform cerintelor caietului de sarcini.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 29 septembrie 2023 Stare: Anulat
Obiectul achizitiei il constituie achiziţionarea de rechizite pentru structurile implicate în gestionarea Programului Interreg IPA de cooperare transfrontalieră România-Serbia, din bugetul de AT aferent acestui program, conform cerintelor caietului de sarcini.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la... Vezi detalii
Obiectul achizitiei il constituie achiziţionarea de rechizite pentru structurile implicate în gestionarea Programului Interreg IPA de cooperare transfrontalieră România-Serbia, din bugetul de AT aferent acestui program, conform cerintelor caietului de sarcini.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la... Vezi detalii
Achizitie de articole de birou, consumabile si piese compatibile pentru multifunctionalele Laser Color Develop Ineo +257i din dotare în cadrul Proiectului „Parteneriat activ în combaterea excluziunii și sărăciei în comunitatea, marginalizată din Municipiul Caracal„, Cod SMIS: 149193. Proiect finanțat prin Programul... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 29 martie 2023 Stare: Atribuit
Achiziție materiale consumabile pentru birou 2 - în cadrul POCU/225/4/9/117426 proiect “Organizarea de programe de depistare precoce (screening), diagnostic si tratament precoce al tuberculozei, inclusiv al tuberculozei latente”,
LOT 1 - TONERE
LOT 2 - BIROTICA_PAPETARIELicitatie cu... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 8 februarie 2023 Stare: Atribuit
Furnizare birotică, papetărie în cadrul proiectului ”Completarea nivelului de cunoaștere a biodiversității prin implementarea sistemului de monitorizare a stării de conservare a speciilor și habitatelor de interes comunitar din România și raportarea în baza Articolului 17 al Directivei Habitate 92/43/CEE” – Cod SMIS... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 11 octombrie 2022 Stare: Atribuit
In vederea desfasurarii normale a activitatii personalului. Solicitarile de clarificari se vor face cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor la sectiunea intrebari in SICAP, iar raspunsul entitatii contractante se va transmite cu cel putin 3 zile inainte data de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 13 septembrie 2022 Stare: Atribuit
Achizitia de produse de birotică si papetărie.
Clarificarile sau informatiile suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire vor fi transmise cu cel putin 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar raspunsul entitatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu cel putin 3 zile înainte de termenul... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 10 august 2022 Stare: Atribuit
În vederea desfășurării activităţii în condiții optime și pentru eficientizarea activității compartimentelor din cadrul Primăriei Municipiului Craiova este necesar sa se achizitioneze rechizite şi consumabile de birou, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 119205/01.07.2022.
Modificarea contractului, in cursul... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 8 august 2022 Stare: Atribuit
Achiziție Materiale consumabile în cadrul Proiectului „Parteneriat activ în combaterea excluziunii și sărăciei în comunitatea, marginalizată din Municipiul Caracal„, Cod SMIS: 149193. Proiect finanțat prin Programul Operațional Capital Uman (POCU 2014-2020), Axa prioritară: 5.1. Dezvoltare locală plasată sub... Vezi detalii
Achizitie materiale consumabie în cadrul Proiectului „Parteneriat activ în combaterea excluziunii și sărăciei în comunitatea, marginalizată din Municipiul Caracal„, Cod SMIS: 149193. Proiect finanțat prin Programul Operațional Capital Uman (POCU 2014-2020), Axa prioritară: 5.1. Dezvoltare locală plasată sub... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 4 februarie 2022 Stare: Atribuit
Achiziţia de materiale de birotică și papetărie în cadrul proiectului "România durabilă – Dezvoltarea cadrului strategic și instituțional pentru implementarea Strategiei Naționale pentru Dezvoltarea Durabilă a României 2030" cod MySMIS2014+: 127545, cod SIPOCA: 613, conform caietului de sarcini.
Termenul limită... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 27 decembrie 2021 Stare: Atribuit
Achizitia de produse de birotică si papetărie.
Clarificarile sau informatiile suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire vor fi transmise cu cel putin 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar raspunsul entitatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu cel putin 3 zile înainte de termenul... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 13 septembrie 2021 Stare: Atribuit
Prin aplicarea procedurii autoritatea contractantă îşi propune să atribuie contractele privind furnizarea de ”materiale consumabile, papetarie și alte produse similare” (cartuşelor de toner, cartuşelor de cerneală, produselor de birotică şi papetărie, hârtie pentru fotocopiatoare, alte produse similare), necesare... Vezi detalii
Actualizat: Publicat: 24 februarie 2020 Stare: Atribuit