Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera Timisoara achizitioneaza Servicii de expertiza tehnica pentru proiectele de importanta strategica si infrastructura mare finantate in cadrul Programului Interreg IPA Romania-Serbia 2021-2027 – Lot 1
Contractul va oferi expertiza tehnica Biroului Regional pntru Cooperare Transfrontaliera Timisoara pentru proiectele tehnica pentru proiectele de importanta strategica si infrastructura mare aflate in implementare .
In acest sens, furnizorul va verifica conformitatea dintre studiile de fezabilitate si proiectele tehnice, existenta avizelor si autorizatiilor specifice legislatiei in vigoare aferente proiectelor tehnice, precum si conformitatea dintre proiectele tehnice si ofertele castigatoare ale contractelor de executiei lucrari finantate in cadrul programului.
Furnizorul va efectua si vizite pe teren, pe santierele din Romania si Serbia, pentru a verifica, din punct de vedere tehnic, situatia la fata locului a executiei lucrarilor in concordanta cu situatiile de lucrari solicitate la plata.
Beneficiar: Timisoara Descriere: Justificarea alegerii procedurii:
Bugetul aprobat pentru serviciile de expertiza tehnica in cadrul Programului Interreg IPA Romania-Serbia 2021-2027 este de 90.000 euro cu TVA, ceea ce reprezinta o valoare de 376.078,99 lei fara TVA. Aceste servicii sunt impartite in mai multe loturi in functie de licitatiile de proiecte lansate in cadrul Programului Interreg IPA Romania-Serbia 2021-2027
Procesul de experiza tehnica a proiectelor de infrastructura presupune:
- sa furnizeze prin ingineri serviciul de expertiza si asistenta tehnica in vederea verificarii conformitatii dintre studiile de fezabilitate si proiectele tehnice pentru proiectele de infrastructura finantate in cadrul Apelului pentru propuneri de proiecte strategice si infrastructura mare in cadrul Programului Interreg IPA Romania - Serbia aferent perioadei 2021 – 2027.
- sa furnizeze servicii de expertiza tehnica in vederea verificarii existentei, incadrarii in termenele de valabilitate a avizelor, autorizatiilor si acordurilor specifice legislatiei in vigoare in concordanta cu proiectele tehnice pentru proiectele de infrastructura finantate in cadrul Apelului pentru propuneri de proiecte strategice in cadrul Programului Interreg IPA Romania - Serbia aferent perioadei 2021 – 2027.
- sa furnizeze servicii de expertiza tehnica in vederea verificarii conformitatii dintre proiectul tehnic si documentatia tehnica a ofertei declarata castigatoare in urma procesului de achizitie publica a lucrarilor din proiectele de infrastructura finantate finantate in cadrul Apelului pentru propuneri de proiecte strategice si infrastructura mare in cadrul Programului Interreg IPA Romania - Serbia aferent perioadei 2021 – 2027.
- sa verifice la fata locului din punct de vedere tehnic, respectiv in zona eligibila a programului din Romania si Serbia, stadiul lucrarilor versus situatiile de lucrari depuse spre verificare pentru proiectele de infrastructura finantate finantate in cadrul Apelului pentru propuneri de proiecte strategice si infrastructura mare in cadrul Programului Interreg IPA Romania - Serbia aferent perioadei 2021 – 2027 .
- sa asigurare reverificarea studiilor de fezabilitate si a proiectelor tehnice care trebuie revizuite/ actualizate de catre beneficiarii din cadrul programului pe parcursul implementarii proiectelor.
- sa participe la vizitele speciale, organizate in functie de dificultatile aparute in timpul executiei lucrarilor sau ca urmare a solicitarii Autoritatii de Management, Autoritatii de Audit etc. in aria eligibila a Programului din Romania si Serbia la solicitarea Autoritatii Contractante.
- sa asigure suportul de specialitate Autoritatii Contractante pentru identificarea solutiilor tehnice corespunzatoare sub aspect tehnic si al reglementarilor in vigoare in vederea remedierii, in conditiile legii, a problemelor constatate in timpul implementarii proiectelor. In vederea facilitarii comunicarii, furnizorul va raspunde prompt solicitarilor Autoritatii Contractante si se va prezenta la sedintele, intalnirile organizate de acesta.
- de la data de incepere a prestarii serviciilor, Furnizorul va fi mobilizat atat din punct de vedere al personalului cat si din punct de vedere al echipamentelor necesare desfasurarii activitatii.
Furnizorul are obligatia de a presta oricare alta activitate, nedefinita mai jos, care este necesara si subinteleasa ca decurgand, direct sau indirect, din activitatile, sarcinile obligatiile si responsabilitatile precizate in acest Caiet de sarcini si in contractul de servicii. Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata responsabila pentru neprecizarea expresa a vreunei sarcini sau activitati necesare prestatiei furnizorului.
Conform nevoilor aparute in timpul implementarii proiectelor, cu privire la expertiza tehnica, furnizorul va verifica implementarea proiectelor de infrastructura si va intocmi rapoarte pentru urmatoarele lucrari, lista nefiind exhaustiva si putand suporta unele modificari privind: lucrarile incluse, reverificarea proiectelor tehnice si a studiilor de fezabilitate care au suferit actualizari, in conformitate cu Ordinelor emise de Autoritatea Contractanta: Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: SC RC DEINRA SRL Giroc judetul Timis
Obiectul contractului de servicii de catering ce urmează a fi încheiat constă în furnizarea de masa calda pentru elevi,conform Program National "MASA SANATOASA" pentru LICEUL TEORETIC ”SFINTII KIRIL SI METODII”, comuna Dudestii Vechi , jud. Timis.An 2024.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de... Vezi detalii
Lucrări de reabilitare interioară/exterioară Birouri Secția Autobuze, nr. inv. STPT/PMT 12048/19310 și a unei părți din Clădirea halei de reparații a două autobuze, nr. inv.12127/19317”
Beneficiar: Calea Stan Vidrighin nr.2, Timişoara Descriere: Lucrări de reabilitare interioara/exterioară... Vezi detalii
Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Dumbrava în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din UAT Comuna Dumbrava”, cod F-PNRR-Dotari-2023-0966
Mobilierul achizionat în... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă achiziţia unui număr de 210 dispozitive mobile pentru verificarea documentelor de calatorie pentru dotarea patrulelor din cadrul structurilor Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timișoara.
Solicitările de clarificări din partea ofertanţilor se vor... Vezi detalii
Servicii de exploatare forestiera - V.
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 8 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Raspunsul la clarificari se va face cu 5 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
D.S. Timis va reduce termenul de depunere a ofertelor la 15 zile de la data... Vezi detalii
Aparate de stomatologie
lot 1 Unit stomatologic pentru stangaci, cu furtunele pe jos, 5 buc
lot 2 Scanner facial MetiSmile Shining sau echivalent, Cuptor ceramic programabil EP3010 cu Pompă vacuum VP5 Ivoclar Vivadent sau echivalent, Soclator MT3 cu Disc Marathon Renfert sau echivalent, Vaporizator cu umplere automata ,Power... Vezi detalii
SERVICII DE TRANSPORT RUTIER IINTERN SI EXTERN A LOTURILOR DE JUCATORI AI SECTIILOR SPORTIVE ALE SCM TIMIŞOARA – [AN 2024]
Conform Caiet de Sarcini
Numar total de kilometri necesari 45.572,00
Perioada contract 01.08.2024 – 31.12.2024
Numarul total de kilometri si valoarea contractata este maximala, aceasta... Vezi detalii
ACHIZIȚIE DOTARI ATELIER PRACTICA IN CADRUL PROIECTULUI DOTARE SCOALA SI GRADINITA UAT BILED - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 3897
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta raspunde la... Vezi detalii
ACHIZIȚIE ECHIPAMENT IT IN CADRUL PROIECTULUI DOTARE SCOALA SI GRADINITA UAT BILED - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 3897
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de... Vezi detalii
În baza contractului care se va încheia vor fi achiziționate bonuri valorice pentru carburant auto (motorină și benzină), în vederea utilizării acestora pentru autoturismele din parcul ISU Banat al județului Timiș, Serviciul Teritorial pentru Probleme Speciale Timiș, Centrul Militar Zonal Timiș în anul 2024, în... Vezi detalii
Contract privind achizitia de 5 bucati autoturisme hibrid pentru parcul auto al DGRFP Timisoara.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari,inainte de data limita de depunere a ofertelor = 7 zile;
Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, este: Întocmire documentaţie tehnico-economice Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), Proiect tehnic de execuţie (P.Th.),... Vezi detalii
Furnizarea de suport alimentar (maxim 11.480 bucăți) în cadrul Programului național „Masă sănătoasă”, pentru pentru școlarii și preșcolarii din Comuna Criciova, în fiecare zi de curs aferentă anului calendaristic 2024-2025 (perioadele de furnizare: 9 septembrie 2024 ÷ 20 decembrie 2024. Valoarea maximă a... Vezi detalii
Reactivi si kituri de laborator pentru Centrele de cercetare-2
lot 1.- Disciplina MEDICINA LEGALA / Centrul EtIGen - 5 pozitii
lot 2.-Disciplina MORFOPATOLOGIE / Centrul ANAPATMOL- 44 POZITII
Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Banat” al judeţului Timiș va desfășura o procedură de achiziție publică în vederea încheierii unui contract de prestări servicii de revizie tehnica la 5 ani pentru sistemul containerizat HAUX-STARMED 2000/5,5 care cuprind activități de mentenanță, verificare, testare si... Vezi detalii
„Modernizarea prin dotare cu mobilier si echipamente digitale a Școlii gimnaziale Comuna Criciova” - obiectiv investițional: Echipamente digitale pentru dotarea a 12 Sali de clasă si a unui laborator de informatică - Dotare cu echipamente digitale laborator informatică, conform specificatii tehnice anexate - Anexa la... Vezi detalii
Obiectul contractului de achiziție publică constă în achiziția de servicii de proiectare și lucrări pentru construire piste de biciclete în comuna Remetea Mare, județul Timiș.
Scopul lucrărilor reprezintă construirea de piste de biciclete și astfel realizarea unei alternative de transport durabil prin construirea unei... Vezi detalii
“Realizare piste de biciclete in comuna Beba Veche – sat Cherestur si conexiune sat Pordeanu, judetul Timiș”
Valoarea estimata a procedurii este de 1.513.954,90 lei si se compune din:
- cap. 4.1 din DG - Constructii si instalatii - 1.506.658,90 lei
-cap. 4.3 din DG - Dotari (Rasteluri pentru biciclete) – 7.296,00 lei
A. In... Vezi detalii
Instabilitatea accentuata a condus la aparitia in spatiul hidrografic Banat a unor ploi ce au avut caracter de aversa si care au insumat in aproape intreg spatiul hidrografic valori intre 50 – 80 mm.
Astfel de precipitatii s-au inregistrat si in judetul Timis in bazinul hidrografic al raului Bega si pe afluentii Gladna si... Vezi detalii
„Achizitie microbuz 19+1+1 locuri”
Contractul presupune achizitia de furnizare produs: microbuz 19+1+1 locuri, vehicul categoria M2 - autovehicul pentru transport persoane
In conformitate cu Regulamentul (UE) 2018/858:
- Categoria M2: vehicule proiectate și construite pentru transportul pasagerilor, cu mai mult de opt locuri... Vezi detalii
Obiectul contractului constă din achiziționarea, în cadrul Programului social de acordare de rechizite școlare pentru anul
școlar 2024-2025, a unui număr de 6523 pachete de rechizite școlare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informații
suplimentare au fost adresate de către operatorii economici în... Vezi detalii
Carburanti pentru vehiculele STPT, respectiv:
-motorina EURO 5 pentru motoare Diesel, COD CPV 09134200-9
-benzina fara plumb pentru autovehicule cu motor cu aprindere prin scanteie, COD CPV 09132100-4
Beneficiar: Staţiile de alimentare proprii ale Furnizorului de pe raza Municipiului Timişoara Descriere:... Vezi detalii
Obiectivul de investiții Construire două poduri și două punți pietonale peste râul Hăuzeasca, în comuna Fârdea, Județul Timiș se finanțează de la bugetul de stat- PNDL și bugetul local al Comunei Fardea In cadrul prezentei proceduri se doreste atribuirea lucrarilor pentru Executie lucrari rest de executat in cadrul... Vezi detalii
Obiectul achizitiei/procedurii: Executia lucrarilor in vederea realizarii proiectului intitulat: ’’CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE ȘI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI ÎN CLĂDIRILE PUBLICE CU DESTINAȚIE DE UNITĂȚI DE CĂMIN CULTURAL, SATUL ZOLT, COMUNA FÂRDEA”.
Potrivit documentatiei tehnice elaborate se are in... Vezi detalii
Acord Cadru pt achizitia de Servicii financiar-bancare pentru Trezoreria operativa de la Sannicolau Mare si Buzias ;
Cantitatea estimat minima a Ac-Cadru=1 luna;Cantitatea estimata maxima a Ac-Cadru= 12 luni
Valoarea estimata minima a Ac-Cadru= 7500 lei;Valoarea estimata maxima a Ac-Cadru = 90000 lei
Cantitatea minima a unui... Vezi detalii
Achizitie DEBITMETRE– 2 buc. Cerinte minime si cantitati conform specificatiilor din Caietul de Sarcini
Furnizorul va asigura: Transportul si livrarea produselor se va face in Timişoara, str.Cerna, nr.1.
Numar de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7... Vezi detalii
Servicii de deratizare si dezinsectie in statii CF si subunitatile Sucursalei Regionale de Căi Ferate Timișoara, aferente stațiilor cu respectarea cerințelor detaliate în caietul de sarcini nr. 3/2/7/927/31.05.2024 avizat în CTE al Sucursalei RCF Timișoara cu nr. 18/14/10.06.2024.
Pentru asigurarea respectării normelor... Vezi detalii
Achiziţia de platforme UAV şi LiDAR pentru monitorizarea aeriană a culturilor are loc în cadrul proiectului de cercetare-dezvoltare „Drone AI pentru cultivarea sustenabila a culturii de grâu” - AgriDrone, cod proiect: EUROSTARS-3-E!4126-AgriDrone, selectat în cadrul Programului EUROSTARS şi derulat prin Unitatea... Vezi detalii
În baza acestui contract, se vor realiza lucrările de execuție privind realizarea obiectivului de investiţii ”CONSTRUIRE IMOBIL NOU – STAȚIA DE POMPIERI FĂGET”, oraș Făget, strada Victor Feneșiu nr. 2, jud. Timiș, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini (incl. anexe), parte integrantă a documentației de... Vezi detalii
Contractul/contractele ce se doresc a fi atribuite în baza prezentei proceduri vor viza achiziția de Materiale de curatenie pe 3 loturi solicitate de Serviciul Administrativ și Serviciul Social din cadrul Universitatii de Vest din Timișoara pentru asigurarea în permanență de materiale necesare curateniei din spatiile de... Vezi detalii