COLEGIUL TEHNIC GHEORGHE ASACHI achizitioneaza Furnizare Lot echipamente si kituri robotice, Cod principal CPV: 30236000-2 Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2),
Furnizare lot echipamente informaticeLot echipamente si accesorii uz didactic, este format din:
1 a) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip I
b) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip II
c) Kituri robotice pentru incepatori sau avansati (24 elevi) – 24 buc
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune (incliusiv sesiunile de training) la sediul autoritatii contractante al Colegiului Tehnologic ”Gh. Asachi” Iași, Str Sarariei nr 189, Loc Iasi jud Iasi.
Specificatiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenție, o licenţă de fabricaţie, sunt menționate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate cu mentiunea “sau echivalent”.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 3 zile de data limită de depunere a ofertelor.
Beneficiar: Colegiul Tehnologic ”Gh. Asachi” Iași, Str Sarariei nr 189, Loc Iasi jud Iasi. Descriere: Furnizare lot echipamente informaticeLot echipamente si accesorii uz didactic, este format din:
a) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip I
b) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip II
c) Kituri robotice pentru incepatori sau avansati (24 elevi) – 24 buc
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune (incliusiv sesiunile de training) la sediul autoritatii contractante al Colegiului Tehnologic ”Gh. Asachi” Iași, Str Sarariei nr 189, Loc Iasi jud Iasi.
Specificatiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenție, o licenţă de fabricaţie, sunt menționate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificații vor fi considerate cu mentiunea “sau echivalent”.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 3 zile de data limită de depunere a ofertelor. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Anulat
Firma castigatoare: PROCONSTRIND S.R.L. Galati judetul Galati
Achiziționarea de ECHIPAMENTE ȘI CONSUMABILE DE LABORATOR – PROIECT SPECIFIC PNRR 5 (VEBDISEASE), astfel:
Lot 1: ECHIPAMENTE DE LABORATOR
Centrifugă – 1 buc.;
Spectrofotometru - 1 buc.;
Lampă UV - 1 buc.;
Vitrină cu aer laminar - 1 buc.;
Stand de sprijin cu rotile – 1 buc.;
Termocentrifugă – 1 buc.;
Microscop citire... Vezi detalii
Reparatia hidrantilor interiori din hala noua de reparatii locomotive, precum si refacere a tuturor racordurilor de alimentare cu apa ale acestora de la interior si de la exterior, conform prevederi caiet sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Achizitie de Servicii de asigurare de raspundere civila auto (RCA) pentru autovehiculele din dotarea I.T.P.F. Iasi - 2025
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 66516100-1 Servicii de asigurare de raspundere civila auto.
66518000 - Servicii de brokeraj şi... Vezi detalii
Furnizare echipamente IT și echipamente periferice, astfel:
LOT 1: Multifuncționale
LOT 2: Tablete grafice
LOT 3: Computeree
LOT 4: Videoproiectoare
Notă:
1. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari: 3 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor
2. Autoritatea contractantă va răspunde la... Vezi detalii
• APAVITAL S.A. Iași prin specificul activităţii sale de cel mai mare operator regional în domeniul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din regiunea de nord-est a României şi unul dintre cei mai mari operatori la nivel naţional, având o arie de acoperire de două judeţe (judeţele Iaşi şi Neamţ)... Vezi detalii
Furnizare lot echipamente informaticeLot echipamente si accesorii uz didactic, este format din:
1 a) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip I
b) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip II
c) Kituri robotice pentru incepatori sau avansati (24 elevi) – 24 buc
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune... Vezi detalii
Achizitia unui Lot echipamente si kituri robotice, Cod principal CPV: 30236000-2 Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2) include:
a) Robot educaţional: braţ robotic stand-alone sau montat pe o platformă mobilă sau în cadrul unui alt tip de angrenaj – 1 buc tip I
b) Robot educaţional: braţ robotic stand-alone sau... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Piese auto I.T.P.F. Iasi.
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34300000-0 Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
Notă:
1. Orice operator operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu... Vezi detalii
Reparatia hidrantilor interiori din hala noua de reparatii locomotive, precum si refacere a tuturor racordurilor de alimentare cu apa ale acestora de la interior si de la exterior, conform prevederi caiet sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,... Vezi detalii
FURNIZARE MOBILIER PENTRU LABORATOR, astfel:
LOT1: SCAUNE PENTRU LABORATORUL DE VITICULTURA, PROIECT CNFIS-FDI -2024-F 0246;
LOT2: VITRINE PENTRU LABORATOR, PROIECT CNFIS-FDI -2024-F 0249;
LOT3: MOBILIER DE LABORATOR PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTULUI CNFIS-FDI -2024-F 0249
Notă:
1. Numar zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Lot Reactivi chimici Cod principal CPV: 33696300-8 Reactivi chimici (Rev.2), 41 de pozitii
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: minim 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informatiilor suplimentare in a 3- a zi... Vezi detalii
Furnizare lot mobilier este format din:
1 Mobilier STEAM (Masa si scaun) Buc 48
2 Mobilier imprimantă 3D Buc 2
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune (incliusiv sesiunile de training) la sediul autoritatii contractante al Colegiului Tehnologic ”Gh. Asachi” Iași, Str Sarariei nr 189, Loc Iasi jud Iasi.... Vezi detalii
Se achiziționează servicii de asigurare conform Caiet de sarcini:
1.Asigurarea de răspundere civilă aeroportuară “ARIEL”
2.Asigurarea de răspundere civilă managerială “D&O LIABILITY
3.Asigurarea de Răspundere Civilă Generală “THIRD PARTY LIABILITY”
4.Asigurarea pentru accidente ale angajaților “EMPLOYEE... Vezi detalii
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de prestari servicii asigurari RCA.
Termen limita in care operatorii economici pot solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire = 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termen limita de raspuns a autoritatii... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Anvelope de iarnă pentru autovehicule – I.T.P.F. IAȘI - 2024
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34351100-3 Pneuri pentru autovehicule
Descriere succintă:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru furnizare de anvelope necesare autovehiculelor din cadrul I.T.P.F. Iași.... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Anvelope de iarnă pentru autovehicule – I.T.P.F. IAȘI - 2024
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34351100-3 Pneuri pentru autovehicule
Descriere succintă:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru furnizare de anvelope necesare autovehiculelor din cadrul I.T.P.F. Iași.... Vezi detalii
Furnizare Unit de consultatie ORL CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ATASAT. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform art. 160-161 din Legea 98/2016 si HG 419, termenul... Vezi detalii
Obiectul contractului: “ Servicii de reparaţii, revizii tehnice periodice şi întreţinere a utilajelor”, pe loturi, astfel:
Lot 1 _ Utilaje de săpat şi terasiere
Lot 2 _ Autospeciale N3
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare pana cel tarziu... Vezi detalii
Lotul de echipamente si accesorii uz didactic, Cod principal CPV: 39294000-9 Aparate şi echipamente utilizate în scopuri demonstrative (Rev.2), include:
a) Software/licente educational–licenta 3 ani – 28 buc
b) Platforma/licente e-learning 2 buc
c) Imprimanta 3D 2 buc
d) Mobilier imprimanta 3D 2buc
e) Suport mobil tabla... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de deszapezire pentru perioada sezonului rece 2024-2025 (cu utilaje de deszapezire, cu deservent). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Raspunsul la solicitarile de clarificari privind... Vezi detalii
Se vor achizitiona servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloace auto si vehicule speciale tractoare, echipate pentru uz aeroportuar, destinate întreținerii suprafețelor de mișcare sau inierbate, conform descrierii din Caietul de sarcini atasate.
Valoare... Vezi detalii
Serviciul de proiectare pentru obiectivul ”Reparații inel hidranti si retea apa potabila Depoul Suceava”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor... Vezi detalii
Serviciul de proiectare pentru obiectivul ”Reparații inel hidranti si retea apa potabila Depoul Suceava”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor... Vezi detalii
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII APARATURA MEDICALA DIN CADRUL LABORATORULUI DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA MEDICALA SI LABORATORUL DE ANALIZE MEDICALE CONFORM CAIETELOR DE SARCINI ANEXATE. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare in a 3-a zi... Vezi detalii
Este necesară achiziţionarea pentru perioada 2024 - 2025 a lucrărilor pentru refacerea sistemului rutier ca urmare a intervenţiilor ce apar la reţelele de apă-canal și de înlocuiri de tronsoane. Amplasamentele pentru lucrările ce fac obiectul prezentului contract se regăsesc în zona Orașului Iași – pentru LOT 1,... Vezi detalii
Lot Reactivi chimici, Cod principal CPV: 24900000-3 Produse chimice fine si produse chimice variate (Rev.2), ,31 de pozitii
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: minim 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de... Vezi detalii
Se vor achizitiona servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloace auto si vehicule speciale - Echipamente de deszapezire/degivrare de uz aeroportuar destinate intretinerii suprafetelor de miscare aeroportuare, conform descrierii din Caietul de sarcini atasate.
... Vezi detalii
Mentenanta masini de ridicat conform caiet de sarcini - 4 loturi:
Lot 1 ”Mentenanta poduri rulante la Depoul Iasi si Depoul Suceava – 6 buc”,
Lot 2 ”Mentenanta grupuri de vinciuri de 20 t la Depoul Iasi, Depoul Suceava, SELC Bacau, Revizia Vagoane Iasi – 6 buc”,
Lot 3 ”Mentenanta grupuri de vinciuri mobile de 15 t la... Vezi detalii
Rest de executat lucrări suplimentare aferente investiției Reabilitare și modernizare zona de agrement C.A Rosetti-conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata totala:202.000,00 lei fara TVA
Termenul limita in care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: 6 zile... Vezi detalii