COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA achizitioneaza Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii:”Reabilitare, modernizare si dotare camin cultural, Oras Dabuleni, str. Unirii, nr.16 (fost T104,P55), judetul Dolj”
Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii:”Reabilitare, modernizare si dotare camin cultural, Oras Dabuleni, str. Unirii, nr.16 (fost T104,P55), judetul Dolj”
Valoarea estimata este de 4.552.351,28 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 4.494.685,62 lei;
- Alte cheltuieli – (cap. 5)– 57.665,66 lei;
Valoarea de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MLPDA nr. 2473 din 12.06.2020
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: oras Dabuleni, judetul Dolj Descriere: durata de executie 10 luni
perioada de garantie de buna executie a lucrarilor - 36 de luni Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: VIOCLAR IMPEX Slatina judetul Olt
SRTFC Craiova doreşte să achiziţioneze Servicii de proiectare “Extindere electrificare liniile T2 si T3 in Grupa tehnica a Reviziei vagoane Craiova”, în conformitate cu cerintele din caietul de sarcini nr. Cv.6/3/1790/14.11.2024.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita... Vezi detalii
Autobasculantă 4x2
Durata de valabilitate a contractului va fi de la data semnarii de catre ambele parti pana la data de 31.12.2024, iar termenul de livrare 31.12.2024.
Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatura cu documentația... Vezi detalii
Prin achizitionarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura, subscrisa vom fi in masura sa oferim IMM-urilor beneficiare a Proiectului Wallahia eHUB, participarea la târgul internațional BrauBeviale, organizat în perioada 26-28.11.2024 in Nürnberg, Germania, în cadrul unui cu stand colectiv.
Prin procedura organizata,... Vezi detalii
Achiziție de autoturisme M1/M1G în cadrul Investiției „I.4 - Economie circulară și creșterea eficienței energetice a clădirilor istorice , din cadrul Componentei C5 - Valul renovării din PNRR, ce include: I4.a, I4.b, I4.c, I4.d
LOT 1 - SUV / Mini SUV / Crossover
LOT 2 - Clasa compactă
În conformitate cu prevederile... Vezi detalii
Servicii informatice:
Nr. lot Denumire serviciu UM cant. min. ctr. subs. cant. max. ctr. subs. cant. min. acord-cadru cant. max. acord-cadru
1. Servicii de asistenţă tehnica, mentenanta si upgrade pentru programul informatic HOSPITAL MANAGER aflat in dotarea spitalului lunar 1 12 1 24
2.... Vezi detalii
Contractul are ca obiect achizitia serviciilor de service si mentenanta pentru utilajul HP Indigo Press 12000.
Tipul de contract propus este de servicii, cu valabilitate de la data 01.01.2025 și până la de 31.12.2025. iar implementarea acestuia va consta în prestarea serviciilor, precum şi în plata acestora.
Autoritatea... Vezi detalii
Servicii de asigurare pentru CEE Curcubata și echipamentele sale auxiliare și pierderile de venit datorate întreruperii funcționării acestei, pentru o perioadă de 12 luni, care să cuprindă, cel puțin urmatoarele:
i. – asigurarea de incendiu si alte riscuri: traznet, explozie, caderea aparatelor de zbor, cutremur,... Vezi detalii
Achizitia de pachete de placi sudate pentru schimbatorii de caldura abur-apa, conform cerinţelor Caietului de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 8 zile.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Furnizare Echipamente IT în cadrul proiectului Investiției „I.4 – Economie circulară și creșterea eficienței energetice a clădirilor istorice din cadrul Componentei C5 – Valul renovării din PNRR, ce include: I4.a, I4.b, I4.c, I4.d”
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu... Vezi detalii
14/2024 - ””Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de imbunatatiri funciare din cadrul Filialelor Teritoriale ale Agentiei Nationale de Imbunatatiri Funciare "
Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarea de desecare prin pompare Canal Colector mal drept – Cefa jud Bihor din cadrul FTIF Bihor
Valoarea... Vezi detalii
Autoritatea contractantă doreste sa incheie un contract de prestări servicii având ca obiect - Servicii de întreținere și curățenie a două toalete zidite amplasate in parcul Kiseleff.
Serviciile presupun efectuarea curățeniei , întretinerea si igienizarea zilnică a celor două toalete. Întreținerea tehnică a... Vezi detalii
Autoritatea contractantă doreste sa incheie două contracte de prestări servicii având ca obiecte urmatoarele:
- Lot 1 - Servicii de închiriere și mentenanță 11 toalete automate
Serviciile presupun închirierea, amplasarea in locațiile menționate de catre AC, branșarea la rețeaua de apă si canalizare si la rețeaua de... Vezi detalii
Incheierea unui contract de furnizare Consumabile pentru protezele de gamba HARMONY E2
1. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 4 zile.
2. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
ECHIPAMENTE de Laborator PENTRU INVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR - conform caiet de sarcini.
Lot 1 -– Set refractometru
Cant. Min. si Max. Acord cadru
Set refractometru – 1 - 130
Lot 2 – Set pH-metru/conductometruCant. Min. si Max. Acord cadru
Set pH-metru/conductometru 1 130
Lot 3 - Set pentru pastrarea maselor si... Vezi detalii
ECHIPAMENTE de Laborator PENTRU INVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR - conform caiet de sarcini.
Lot 1 -– Set refractometru
Cant. Min. si Max. Acord cadru
Set refractometru – 1 - 130
Lot 2 – Set pH-metru/conductometruCant. Min. si Max. Acord cadru
Set pH-metru/conductometru 1 130
Lot 3 - Set pentru pastrarea maselor si... Vezi detalii
Sticlarie de laborator si consumabile - conform caietului de sarcini.
Cant. Min. si Max. Acord cadru
Biureta 25 mL robinet teflon și pâlnie 1 135
Stativ biuretă 1 130
Clemă biuretă - otel vopsit 1 130
Balon cotat 50 mL 1 135
Pahar Erlenmayer 250 mL cu gât larg 1 270
Sticlă bruna cu dop înfiletat 250 mL... Vezi detalii
Microscoape de laborator si accesorii - conform caietelor de sarcini.
Lot 1 - Microscop binocular educațional, 1000x
Cant. Min. si Max. Acord cadru
Microscop binocular educational – 1 - 135
Lot 2 – Reactivi
Cant. Min. si Max. Acord cadru
Crizoidină 1 3
Roșu de Congo 1 3
Lot 3 – Materiale publicitare – tip 3
Cant.... Vezi detalii
Beneficiar: La sediul Sediul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti, Bd. Lacul Tei, nr. 122-124, sector 2, Bucuresti Descriere: Pachet educațional software SP3-RiskModel (1 an) - 1 buc. este achizitionata de catre autoritatea contractanta... Vezi detalii
Beneficiar: INCDMM „Cantacuzino” - Soseaua Gheorghe Ionescu Sisesti nr. 14A, Sector 1, Bucuresti. Descriere: Contract de furnizare - Statie eliminare deseuri - 1 cpl, conform specificatiilor tehnice minimale din caietul de sarcini. Criteriu de acordare: Pretul cel... Vezi detalii
Executie lucrari de retehnologizare a stației de hidrofor, inclusiv elaborarea documentației de proiectare PTE, conform cerințelor Caietului de sarcini si Documentatiei de atribuire - contract multianual, perioada 2024-2026.
Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Procedură de atribuire ce implică încheierea unui contract ce are ca obiect furnizarea produsului ”Motostivuitor pliabil” - 1 complet – în conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 18308/04.10.2024.
Termenul-limită în care Autoritatea Contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Obiectul prezentului caiet de sarcini il constituie achizitia publica de “articole si echipament sportiv personalizat specific sporturilor de apa” – Lotul 1 si Lotul 2.
Principalul obiectiv al Teatrului Naţional de Operetă şi Musical "Ion Dacian" (denumit in continuare TNOM Ion Dacian) este promovarea valorilor musicale şi coregrafice autohtone şi universale, precum şi ale artelor interpretative de operetă, musical,
spectacol muzical, pe plan naţional şi internaţional.
Obiectivul TNOM Ion... Vezi detalii
Furnizorul va livra produsele la termenul din contractul de furnizare , in cantitatile solicitate de beneficiar si avand caracteristicile/specificatiile minime precizate in caietul de sarcini.
In temeiul prevederilor art. 160 din Legea 98/2016, modificata prin OUG 107/2017, operatorii economici interesati de procedura vor solicita... Vezi detalii
Autoritatea contractanta vizeaza incheierea unui contract de achizitie publica in baza caruia va achizitiona “ Articole de îmbrăcăminte sportivă” necesare pentru loturile nationale de gimnastica aflate in activitatea de pregatire, precum si pentru participarea la competitiile nationale si internationale prevazute in... Vezi detalii
Contractul are ca obiect achizitia serviciilor de reparatie utilaje de productie tipografica.
Tipul de contract propus este de servicii, cu valabilitate de la data 01.01.2025 și până la de 31.12.2025. iar implementarea acestuia va consta în prestarea serviciilor, precum şi în plata acestora.
Autoritatea contractanta va... Vezi detalii
Se va achizitiona cantitatea de totala de 10.250 kg de hrana uscata pentru cainii adulti, fara stapan, aflati in cadrul Centrului Teritorial de Adapostire si Protectie Temporara a Animalelor din Sos. Odai nr.3-5, Sector 1.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde eventualelor solicitari de clarificari / informatii... Vezi detalii
LOCUL DE LIVRARE: U.M. 02540, Calea Republicii 83, Breaza de Sus:
1 Ușă Metalică, culoare mahon, 900 mm x 2200 mm 1 (buc)
2 Glet Glet încărcare 25 kg/sac 25 (saci)
3 Glet Glet finisare 25 kg/sac 10 (saci)
4 Vopsea lavabilă Culoare... Vezi detalii
Furnizare motoburghiu de pamant, conform specificatiilor caietului de sarcini.
Beneficiar: Livrarea se va face la sediul Directiei Silvice Olt, B-dul Sfantul Constantin Brancoveanu, nr. 6, jud. Olt. Descriere: furnizare un motoburghiu de pamant Criteriu de acordare: Pretul cel mai... Vezi detalii