Comuna Adunatii Copaceni (Consiliul Local al Comunei Comuna Adunatii Copaceni) achizitioneaza Delegarea gestiunii prin concesionare a „Serviciului de iluminat public in comuna Adunații – Copăceni, județul Giurgiu”
Prin HCL 45/25.05.2023 s-a aprobat documentația privind delegare de gestiune a serviciului de iluminat public pentru UAT Adunații - Copăceni, județul Giurgiu.
În conformitate cu rezultatele studiului de fundamentare este necesara organizarea unei proceduri de delegare prin concesiune a acestui serviciu creat pentru buna lui exploatare. Contractul de delegare prin concesiune supus procedurii de achiziție se va finaliza prin încheierea unui singur contract de delegare pentru întreaga localitate pentru o durata de 5 ani.
Toți ofertanții interesați pot transmite cereri de clarificări cu 11 zile înaintea termenului limita de depunere a ofertelor. A.C. va răspunde consolidat, o singura data, cu minim 6 zile înaintea termenului limita de depunere a ofertelor.
Prin delegarea serviciului de iluminat public se va urmări realizarea unui raport calitate/cost cat mai bun pentru perioada de derulare a contractului de concesiune si un echilibru intre riscurile si beneficiile asumate prin contract. Structura si nivelul tarifelor practicate vor reflecta costul efectiv al prestației si vor fi in conformitate cu prevederile legale.
In prezent sistemul de iluminat public din Comuna Adunații - Copăceni se prezinta astfel:
• Stalpi existenti 1191 bucati;
• Aparate de iluminat 1127 bucati
• Situatia aparatelor de iluminat existente este prezentata in caietul de sarcini
• Puncte de aprindere 5 bucati
• Putere totala instalata actuala 79,9 kW
Beneficiar: Comuna Adunatii - Copăceni, județul Giurgiu Descriere: Obiectul prezentei concesiuni este realizarea unui sistem de iluminat unitar si eficient care sa corespunda cerintelor de trafic, eficienta etc. si care presupune urmatoarele:
Realizarea iluminatului ornamental festiv de sarbatori ( la cererea autoritatii contractante)
Prin delgarea serviciului de iluminat public se va urmari realizarea unui raport calitate/cost cat mai bun pentru perioada de derulare a contractului de concesiune si un echilibru intre riscurrile si beneficiile asumate prin contract. Structura si nivelul tarifelor practicate vor reflecta costul efectiv al prestatiei si vor fi in conformitate cu prevederile legale. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Contractul vizeaza:
a. realizarea serviciilor de proiectare: elaborare proiect tehnic (PAC, POE, PTE + documentații necesare pentru obținerea acordurilor, avizelor si autorizațiilor aferente obiectivului de investiții), asistență tehnică din partea proiectantului
b. realizarea urmatoarelelor activitati si lucrari de executie:... Vezi detalii
LOT 1 COZONAC CU CREMA, SNACK CU ALUNE, BISCUITI CACAO RULADA CU CREMA, PUFULETI CU INVELIS DE CIOCOLATA TURTA DULCE, BISCUITI CU CREMA, NAPOLITANE CU CREMA, JELEURI PUFOASE, SUC ALOE VERA
LOT 2 APA MINERALA PLATA ALCALINA, APA MINERALA CARBOGAZOASA CAFEA MACINATA, ZAHAR, ZAHAR BRUN PLIC, LAPTE CONDENSAT
Entitatea contractanta doreste achizitionarea a două autoutilitare in scopul reinnoirii parcului auto.
Valoare totala estimata: 370.000,00 lei fara TVA
Atentie: Termenul in care entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 4-a zi inainte de... Vezi detalii
Realizarea obiectivului privind execuția lucrărilor pentru „CONSTRUIRE ȘI DOTARE CORP GRĂDINIȚĂ, AMENAJARE EXTERIOARĂ INCINTĂ, ÎMPREJMUIRE ȘI UTILITĂȚI ÎN COMUNA DAIA, JUD. GIURGIU” a fost selectat pentru finanțare în cadrul Programului Regional Sud-Muntenia 2021-2027 Prioritatea 5 - „O regiune educată”,... Vezi detalii
Utilaj multifunctional cu lama de zăpadă, RSP, perie frontal și echipament de tăiat vegetație (de tip mulag) – 1 bucată.
Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității Serviciului Întreținere drumuri din cadrul Direcției Județene de Trasport, Administrarea Drumurilor Județene și Control Trafic... Vezi detalii
Comuna Băneasa doreste achiziționarea unui buldoexcavator, inclusiv atasamente (Cupa excavare, Cuplor rapid mecanic brat excavare) in vederea imbunatatirii capacitatii de a gestiona și dezvolta infrastructura locală, de a interveni eficient în situații de urgență și de a sprijini dezvoltarea economică și socială a... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie proiectarea și execuția lucrărilor, pentru obiectivul de investiții
„Reabilitare S.T.P.F. Dolj – Pavilion C1 și C3” în baza Documentației pentru Autorizarea Lucrărilor de Intervenție existente și în conformitate cu cerințele Caietului de Sarcini
Vor fi realizate următoarele lucrări:
- platformă carosabilă de 2146,00 mp (beton rutier BCR) pentru amplasarea containerelor de tip ab-roll pentru deșeuri și circulația autoturisemlor cetățenilor care aduc deșeuri, respectiv a camioanelor (cap-tractor) care aduc/ridică containerele de mai sus;
- platformă betonată... Vezi detalii
Obiectivul general al acestei achiziţii îl constituie dotarea COMUNEI SABARENI cu un buldoexcavator destinat gospodaririi comunale.
În vederea desfășurării în bune condiții a activităților curente și specifice, COMUNA SABARENI, intenționează să achiziționeze, în funcție de necesități, un BULDOEXCAVATOR, conform... Vezi detalii
„Contractul cuprinde furnizarea de echipamente pentru proiectul de investiție „Dotarea cu laboratoare inteli8gente a Liceului Teoretic Tudor Vianu"/ Contractului de finantare 249SMART/2023”. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte componentă a documentației de atribuire. Valoarea... Vezi detalii
Prin atribuirea acestui contract beneficiarii reali şi destinatarii finali ai bunurilor achiziționate vor fi elevii, prescolarii si cadrele didactice.
Prin intermediul prezentei investiții se răspunde nevoilor identificate la nivel local în ceea ce privește necesarul de echipamente IT pentru dotarea unităților de... Vezi detalii
„Contractul cuprinde furnizarea de echipamente pentru proiectul de investiție „Dotarea cu laboratoare inteli8gente a Liceului Teoretic Tudor Vianu"/ Contractului de finantare 249SMART/2023”. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte componentă a documentației de atribuire. Valoarea... Vezi detalii
• CARTOFI – min 107800 kg – max 194600 kg / acord cadru și min 46200 kg – max 83400 kg / cel mai mare contract subsecvent
• CARTOFI – min 194040.00 lei – max 350280.00 lei / acord cadru și min 83160.00 lei – max 150120.00 lei / cel mai mare contract subsecvent
Se achizitioneaza hrana uscata pentru caine adult – 25.200 kg si haina uscata pentru caine junior – 3000 kg
Beneficiar: Municipiul Giurgiu, Judetul Giurgiu Descriere: Cantitatile maxime achizitionate in periada 01.10.2024 – 31.12.2024 sunt : hrana uscata pentru caine adult – 25.200 kg si haina... Vezi detalii
Obiectul general al contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii constă în dotarea cu echipamente tehnologice inclusiv software integrat specific pentru Smartlab pentru dotarea Liceului Tehnologic Dimitrie Bolintineanu conform contractului de finantare nr. 793 Smart/ 2023, intitulat: ,, „LTDB-LABORATOR INTELIGENT... Vezi detalii
Lucrări aferente proiectului: Lucrări aferente proiectului: „ÎNFIINȚAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE A DEȘEURILOR PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA VĂRĂȘTI, JUDETUL GIURGIU”
Astfel, ținând seama de devizul general, defalcarea pecuniară se prezinta astfel:
valoare estimata de 2.143.425,36 lei fără TVA, după cum... Vezi detalii
Consiliul Local al Orașului Bolintin-Vale prin HCL nr. 35 din 23.05.2024 a aprobat indicatorii tehnico-economici la faza Proiect Tehnic, privind reabilitarea termică pentru creșterea performanței energetice a blocurilor de locuințe din cadrul proiectului „Eficientizare energetică a blocurilor de locuințe din orașul... Vezi detalii
Utilaj multifunctional cu lama de zăpadă, RSP, perie frontal și echipament de tăiat vegetație (de tip mulag) – 1 bucată.
Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității Serviciului Întreținere drumuri din cadrul Direcției Județene de Trasport, Administrarea Drumurilor Județene și Control Trafic... Vezi detalii
Obiectul contractului de achiziție publică constă în: Achiziția de mobilier, materiale didactice specifice, inclusiv echipamente IT pentru săli de clasă, laboratoare, cabinete școlare și săli de sport, conform caietului de sarcini.
Nota: Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP... Vezi detalii
Varianta constructive de realizare a investitiei:
Izolarea termica a fatadei-parte vitrata
1 Inlocuirea tamplariei exterioare existente, inclusiv a celei aferente accesului in cladire, cu tamplarie termoizolanta cu perfomanta ridicata cu geam tripan mp 134,25
2 Inlocuirea tamplariei interioare(usi de acces si ferestre) catre... Vezi detalii
Prin atribuirea acestui contract beneficiarii reali şi destinatarii finali ai bunurilor achiziționate vor fi elevii, prescolarii si cadrele didactice.
Prin intermediul prezentei investiții se răspunde nevoilor identificate la nivel local în ceea ce privește necesarul de mobilier pentru dotarea unităților de... Vezi detalii
Realizarea obiectivului privind execuția lucrărilor pentru Realizarea obiectivului privind execuția lucrărilor pentru „ÎMBUNĂTĂȚIREA EFICIENȚEI ENERGETICE – ȘCOALA GIMNAZIALĂ NECHIFOR CRAINIC” a fost propus pentru finanțare în cadrul Programului: PROGRAMULUI REGIONAL SUD- MUNTENIA -... Vezi detalii
Obiectul contractului îl reprezintă:
- executia de lucrari de „Extindere rețea de alimentare cu apă și canalizare în Orașul Bolintin-Vale, județul Giurgiu”
- prestarea de Servicii de proiectare privind realizarea fazelor – Proiect tehnic+Detalii de executie, precum si
- Servicii de asistenta tehnica din partea... Vezi detalii
Prin realizarea proiectului „Canal colector ape pluviale str. Veterinarilor“ se dorește asigurarea infrastructurii pentru îmbunătățirea atât a preluării din amonte a apelor pluviale colectate prin șanțuri și rigole existente, precum și a colectării și evacuării apelor pluviale de pe strada Veterinarilor prin două... Vezi detalii
Utilaj multifunctional cu lama de zăpadă, RSP, perie frontal și echipament de tăiat vegetație (de tip mulag) – 1 bucată.
Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității Serviciului Întreținere drumuri din cadrul Direcției Județene de Trasport, Administrarea Drumurilor Județene și Control Trafic... Vezi detalii
Obiectul Acordului Cadru îl reprezintă prestarea serviciilor pentru prevenirea si combaterea inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pe strazile/drumurile de pe raza UAT Comuna Bolintin Deal (Sat Mihai Voda si Sat Bolintin Deal), judetul Giurgiu , pentru perioada de iarna 2024-2025 (15.11.2024 – 31.03.2025), si respectiv... Vezi detalii
Obiectul Acordului Cadru îl reprezintă prestarea serviciilor pentru prevenirea si combaterea inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pe strazile/drumurile de pe raza UAT Comuna Bolintin Deal (Sat Mihai Voda si Sat Bolintin Deal), judetul Giurgiu , pentru perioada de iarna 2024-2025 (15.11.2024 – 31.03.2025), si respectiv... Vezi detalii
Strazile care constitue obiectul prezentei documentatii sunt drumuri publice ce apartin domeniului public al comunei apartinatoare si se incadreaza la clasa tehnica IV si V, corespunzatoare unei viteze de 30-50 km/ora.
Strazile se incadreaza in clasa de trafic redus, alcatuit in principal din turisme, biciclete, dar si vehicule de... Vezi detalii
Contractul de achiziție publică face parte din proiectul “Dotări medicale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale la Spitalul Județean de Urgență Giurgiu” finanțat în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 12 – Sănătate, Investiția I2 „Dezvoltarea infrastructurii... Vezi detalii
LOT 1: - MATERIALE IGIENICO-SANITARE ȘI DE CURĂȚENIE SPAȚII
• PERII DE CURĂȚAT PARDOSELI CU COADĂ LEMN – min 52 buc – max 110 buc / acord cadru și min 13 buc – max 30 buc / contract subsecvent
• UNGHIERĂ - min 1100 buc – max 1300 buc / acord cadru și min 1100 buc – max 1300 buc / contract subsecvent ... Vezi detalii