COMUNA BRAZI achizitioneaza Servicii de formare profesională a aleșilor locali, funcționarilor publici și a personalului contractual din cadrul Primăriei comunei Brazi
Scopul atribuirii contractului de prestări servicii de formare profesională a personalului îl constituie asigurarea, în conformitate cu dispozițiile legale, a cadrului general necesar derulării procesului de îmbunătățire continuă a pregătirii profesionale, abilităților și competențelor necesare exercitării prerogativelor de putere publică, în vederea dezvoltării unor servicii publice de calitate, stabile, exercitate cu profesionalism și cu respectarea legii, transparente, eficiente și imparțiale, servicii desfășurate în interesul cetățenilor precum și al instituției, pentru aleșii locali, funcționarii publici și angajații contractuali, denumiți în cele ce urmează generic „angajații" sau/și „personalul".
Beneficiar: Locatiile din grila propusa de ofertant Descriere: Formarea profesională cuprinde: inițierea, specializarea, perfecționarea. Inițierea reprezintă procesul de dobândire a competențelor generale, de bază pentru exercitarea unei ocupații; specializarea reprezintă procesul de dobândire de competențe specifice exercitării ocupației; perfecționarea reprezintă formarea profesională a personalului destinată dezvoltării acestor competențe și aptitudini necesare creșterii calității rezultatelor obținute în exercitarea unor atribuții determinate, desfășurată într-un cadru organizat, pe o durată de timp relativ restrânsă, cu grupuri țintă definite în sens larg, de regulă pe bază de autoevaluare, evaluare și recunoașterea necesității de formare, și tratând o tematică unitară, subsecventă unui domeniu de activitate specific.
Beneficiarul dorește ca rezultat din derularea contractului: cunoașterea de către cursanți, la absolvirea sesiunilor de formare, a elementelor teoretice de bază, deprinderea abilităților practice privind domeniile unde au participat la curs precum și a modificărilor și noutăților legislative. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: FAXMEDIA CONSULTING S.R.L. Ploiesti judetul Prahova
Orașul Boldești-Scăeni își propune dezvoltarea infrastructurii de alimentare a vehiculelor cu energie electrică prin instalarea a 3 stații (6 puncte) de reîncărcare pentru vehicule electrice, îmbunătățirea calității mediului, prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră prin stimularea utilizării vehiculelor... Vezi detalii
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente și resurse tehnologice digitale pentru proiectul de investiție "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităților de învățământ secundar superior, a palatelor și a cluburilor copiilor, contract de finanțare nr. 687 SMART/2024.
Valoarea estimată a contractului de furnizare pe 3... Vezi detalii
Achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica și execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții ,,CONSTRUIRE PUNTE PIETONALĂ HALTA BREAZA NORD CARTIER PODU CORBULUI ORAȘ BREAZA, JUD. PRAHOVA ,,,.Valoarea estimata a contractului este de 2.987.153,45 lei fără TVA, conf deviz atasat. Valoarea estimată a... Vezi detalii
Achizitia publica de “ Servicii de curatenie “ – asigurarea curateniei, pastrarea igienei, salubrizarea birourilor, salilor de clasa, a holurilor, a scarilor, a grupurilor sanitare, precum si a tuturor zonelor din cadrul cladirilor aflate in administrarea Scolii Gimnaziale Brazi, conform specificatiilor tehnice... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie atribuirea unui acord cadru de prestari servicii de raspundere civila auto (RCA) pentru autovehiculele cuprinse in anexa 1 la Caietul de sarcini. Implementarea presupune incheierea de polite RCA si prestarea in baza acestora, conform reglementarilor in vigoare in domeniul asigurarilor de servicii de... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie atribuirea unui acord cadru de prestari servicii de raspundere civila auto (RCA) pentru autovehiculele cuprinse in anexa 1 la Caietul de sarcini. Implementarea presupune incheierea de polite RCA si prestarea in baza acestora, conform reglementarilor in vigoare in domeniul asigurarilor de servicii de... Vezi detalii
Activitatile de dezinsectie, dezinfectie si deratizare se vor desfasura periodic, conform reglementarilor legale in urmatoarele spatii/locatii din domeniul public si privat al orasului Comarnic:
a) spatii interioare:
- sediu Primarie (str Republicii 104) – 270 mp
- sediu Primarie – Directia Economica (str Republicii 2C) –... Vezi detalii
Proiectul prevede realizarea unei Săli de sport cu regim de inaltime parter, cu orientarea axei longitudinale E-V respectandu-se normele si normativele in vigoare.
Clădirea propusă este formată din doua corpuri:
Corp 1-Sala sport cu structura metalica cu următoarele dimensiuni exterioare maxime 24.28m 45.76m.
Nivelul de... Vezi detalii
Municipiul Ploiești este beneficiarul Contractului de finanțare nr. 129363/16.11.2022 în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 10 - Fondul Local, Investiția I.4 - Elaborarea/actualizarea în format GIS a documentelor de amenajare a teritoriului și de planificare urbană.
Investiția care face... Vezi detalii
Investitia demarata de UAT ORAS SINAIA in calitate de Autoritate Contractanta presupune proiectarea si executia unui „SISTEM INTELIGENT DE MANAGEMENT URBAN”, prin PNRR, conform mentiunilor din caietul de sarcini, parte integranta a documentatiei de atribuire.
Obiectul contractului ce rezulta din aceasta procedura il reprezinta... Vezi detalii
Activitatea de mentenanta, exploatare, intretinere si deservire a capacitatilor de medie tendiune si a instalatiilor de joasa tensiune in locatiile din Ploiesti, Urlati, Mizil si Barcanesti ale Parcului Industrial Ploiesti.
Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală si de deszăpezire în orașul Azuga, este un contract de concesiune de servicii.
Serviciul public de salubrizare stradala si serviciul de deszapezire în orașul Azuga fac parte din sfera serviciilor comunitare de utilităţi publice şi se... Vezi detalii
Proiectul are ca obiectiv CONSTRUIRE CRESA MICA STRADA DRUMUL ROMANILOR NR 1 B, SAT DRAJNA DE JOS, COMUNA DRAJNA, JUDETUL PRAHOVA.
Se propune construirea unei crese cu capacitatea de 40 copii. Constructia va fi conformata conform normelor nZEB si va avea regimul de inaltime parter, separata in 3 nuclee functionale dupa cum... Vezi detalii
Achizitie de Servicii de reparare si intretinere echipamente si aparatura medicala aflate in dotarea ambulantelor S.A.J.Prahova. Echipamentele: VENTILATOR ZOLL EMV+(lot neatribuit in etapa I), conform caiet de sarcini. Durata contractului de servicii va fi de la data atribuirii si pana la 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii... Vezi detalii
Investitia demarata de UAT ORAS SINAIA in calitate de Autoritate Contractanta presupune proiectarea si executia unui „SISTEM INTELIGENT DE MANAGEMENT URBAN”, prin PNRR, conform mentiunilor din caietul de sarcini, parte integranta a documentatiei de atribuire.
Obiectul contractului ce rezulta din aceasta procedura il reprezinta... Vezi detalii
DESCRIEREA GENERALA A LUCRARILOR
In cadrul prezentei documentatii, se detaliaza lucrarile de extindere alimentare cu apa potabila, lucrarile de bransamente si lucrarile de extindere a retele de canalizare, statii de pompare apa uzata, conductele de refulare aferente si racordurile proprietailor pentru strazile enumerate care fac... Vezi detalii
Achizitie, montaj si punere in functiune hota chimica cu exhaustare, inclusiv mentenanta in garantie, acestea fiind necesare pentru asigurarea protectiei personalului de laborator la lucrul cu substantele toxice, vapori ce se degaja la determinarile curente
Beneficiar: a) pentru Statia de Tratare Apa Voila, oras... Vezi detalii
Directia Silvica Prahova intentioneaza sa achizitioneze servicii pentru protectia padurilor,in vederea asigurarii starii de sanatate in arborete tinere, pentru Ocolul Silvic Doftana.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit in... Vezi detalii
Servicii de elaborare Documentație tehnico-economică - faza PT și asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuției; Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii - Execuție lucrări creștere eficiență energetică în cadrul proiectului “CREȘTEREA EFICIENȚEI... Vezi detalii
Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală si de deszăpezire în orașul Azuga, este un contract de concesiune de servicii.
Serviciul public de salubrizare stradala si serviciul de deszapezire în orașul Azuga fac parte din sfera serviciilor comunitare de utilităţi publice şi se... Vezi detalii
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente și resurse tehnologice digitale pentru proiectul de investiție "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităților de învățământ secundar superior, a palatelor și a cluburilor copiilor, contract de finanțare nr. 687 SMART/2024.
Valoarea estimată a contractului de furnizare pe 6... Vezi detalii
Achizitie, montaj si punere in functiune autoclav sterilizare, inclusiv mentenanta in garantie, acesta fiind necesar pentru sterilizarea infectelor din cadrul laboratorului de Calitate Apa Voila.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9 zile
Numar de zile pana cand... Vezi detalii
Beneficiar: blocul alimentar al spitalului Descriere: Produse alimentare conform caietului de sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Obiectivul general la care contribuie prezenta achiziție este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creșterea calității și transparenței procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative și reducere a birocrației pentru cetățeni, atât... Vezi detalii
Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală si de deszăpezire în orașul Azuga, este un contract de concesiune de servicii.
Serviciul public de salubrizare stradala si serviciul de deszapezire în orașul Azuga fac parte din sfera serviciilor comunitare de utilităţi publice şi se... Vezi detalii
Lotul 1. Beneficiar: magazia de materiale sanitare Descriere: conform caiet sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri... Vezi detalii
Reabilitare strat filtrant de nisip cuartos si indepartare biofilm si dezinfectie a peretilor cuvelor de filtrare si curatare rezervoare de apa potabila, decantoare si camine de rupere a presiunii prin indepartare biofilm.
Prezentul caiet de sarcini stabileste cantitatile, conditiile tehnice si de calitate in vederea efectuarii... Vezi detalii
Nr,crt Denumirea serviciului U.M. CANTITATE PE 24 LUNI CANTITATE lunara
min max MIN MAX
1 Servicii de transport sanitary asistat/neasistat km 96000 120000 4000 5000
Beneficiar: conform caiet sarcini Descriere: nr,crt Denumirea serviciului U.M. CANTITATE PE 24 LUNI CANTITATE... Vezi detalii
Se propune construirea a două blocuri identice ce vor fi dezvoltate pe patru niveluri, cu 4 apartamente pe nivel. La parter simt conformate două apartamente cu o singură cameră şi două apartamente cu două camere, iar la etajele curente trei apartamente cu două camere şi un apartament cu o singură cameră. La parter se va... Vezi detalii
Achizitia autovehiculelor electrice prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, 2020-2024, este necesara pentru parcul auto al Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia... Vezi detalii