COMUNA GRECI achizitioneaza ”Implementarea infrastructurii unui ecosistem cloud based pentru debirocratizarea proceselor instituției (front office – back office )- in cadrul UAT Comuna Greci”
Obiectul contractului îl constituie implementare infrastructura cloud based pentru debirocratizarea proceselor instituție (front office – back office) aferent proiectului ”Ecosistem digital interconectat și integrat în cadrul ITI Tulcea – UAT Comuna Greci” cod SMIS 154744 finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă.
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicara procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică avand ca obiect”Ecosistem digital interconectat si integrat in cadrul UAT Comuna Greci”.
Scopul achiziției vizează creșterea performanței administrației publice la nivelul UAT Greci și instituțiilor subordonate, în domeniul asigurării serviciilor sociale și medicale, prin implementarea de măsuri de simplificare a procedurilor administrative cu caracter general de tip front-office și back-office, respectiv eficientizarea fluxurilor de comunicare intra și interinstituționale.
Achiziția se derulează în contextul implementării, Proiectului cu titlul “Ecosistem digital interconectat si integrat in cadrul ITI Tulcea - UAT Comuna Greci”, cod SMIS 154744, proiect co-finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, apelul POCA/972/2/1/Introducerea de sisteme si standarde comune în administratia publica locala ce optimizeaza procesele orientate catre beneficiari în concordanta cu SICAP.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire. Numărul de zile pană la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor: este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare în a 11- a zi înainte de data depunere a ofertelor.
Beneficiar: LOCALITATEA GRECI Descriere: În cadrul proiectului se intenţionează implementarea unui sistem informatic integrat ce va fi utilizat pentru optimizarea procedurilor și fluxurilor de lucru în domeniul administrării serviciilor sociale și medicale, concret, fiind vizate următoarele rezultate:
a) administrarea electronică a documentelor, pentru uz intern, întocmite și/sau primite, respectiv introducerea și utilizarea semnăturii electronice calificate, în scopul fluidizării, eficientizării, activităților administrative desfășurate în cadrul UAT ComunaGreci (servicii back-office / front office);
b) implementarea de servicii destinate realizării de activități în mod colaborativ, respectiv facilitării transferului de date intra și interinstituțional.
Sistemul informatic integrat ce se dorește a fi achiziționat va avea în componență următoarele:
Modul/platformă de management și configurare identități digitale;
Modul/platformă de management documente;
Modul/platformă de semnare electronică;
Modul/platformă de arhivare electronică;
Modul/platformă de lucru colaborativ;
Modul/platfomă de integrare cu aplicații externe destinate facilitării transferului de date intern și extern (intrainstituțional și interinstituțional).
Derularea activitatii presupune modelarea de fluxuri de lucru incluse în sfera de cuprindere a proiectului conform capabilităților platformei de workflow și document management, în special în vederea executiei proceselor de lucru în mediul electronic cu ajutorul documentelor semnate electronic.
Valoarea totala estimata conform respectarii Gidului de finanțare din Programul Operational Capacitate Administrativă este de 1.000.000,00 lei fara TVA.
Detalii in Caietul de sarcini. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: ACONNECT SMART SOFTWARE Bucuresti judetul Bucuresti
Servicii pentru elaborarea documentațiilor tehnice necesare pentru obținerea avizelor/acordurilor/autorizațiilor, elaborarea PT, DE, Caiete de sarcini, PAC/DTAC, POE/DTOE, asistența tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției de lucrări și execuția lucrărilor de construcții pentru obiectivul „ MODERNIZAREA... Vezi detalii
Achiziția de reactivi de laborator necesari derulării activității A.6.1. conform descrierii din caietul de sarcini.
Operatorii economici interesați au dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, cu respectarea termenului-limită stabilit de autoritatea... Vezi detalii
Valoare estimata a contractului este de 1.121.197,76 lei fără TVA, respectiv:
- Cap. 1 Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului – 17.917,81 lei, fără TVA, defalcat astfel:
- Subcap. 1.2 – Amenajarea terenului: 17.917,81 lei, fără TVA
- Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului:... Vezi detalii
Prezenta procedură de achiziție publică are ca obiect realizarea achiziției publice de execuție lucrări în cadrul proiectului C5-A1-30 intitulat „Reabilitare energetică bloc I2- Asociația de proprietari nr. 6”, în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 5 – Valul Renovării, Operațiunea... Vezi detalii
Obiectul achiziției îl constituie achizitionarea de echipamente necesare pentru realizarea activităților specifice din cererea de finantare, așa cum este prevăzut în contractul de finanțare cu nr. 438/ 18.12.2020.
Se vor achizitiona echipamente conform celor specificate in caietul de sarcini.
Achizitia se va realiza dupa... Vezi detalii
Prezenta procedură de achiziție publică are ca obiect realizarea achiziției publice de execuție lucrări în cadrul proiectului C5-A1-31 intitulat „Reabilitare energetică bloc P1 și bloc I1- Asociația de proprietari nr. 6”, în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, Componenta 5 – Valul Renovării,... Vezi detalii
Planul Urbanistic General în vigoare al U.A.T. Oras Macin, a devenind depășit în raport cu noile realități economice și teritoriale ale orasului, ceea ce impune actualizarea acestuia.
Necesitatea actualizării PUG derivă și din obligația impusă prin art. 46 al Legii 350 / 2001 privind amenajarea teritoriului și... Vezi detalii
Lucrarile care fac obiectul documentatiei de atribuire se refera la extinderea/ completarea si reabilitarea statiilor de epurare din aglomerarile Tulcea - Mineri si Mahmudia:
Aglomerarea Tulcea - Mineri:
Statia de epurare
Furnizare si instalare tocator pentru apa uzata bruta, amenajare structura montare... Vezi detalii
În cadrul proiectului ,,Reabilitare și extindere funcțională Unitatea de Primiri Urgențe (UPU) Spitalul Județean de Urgență Tulcea” finanţat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, cod SMIS 121722, autoritatea contractantă va achiziționa dotări, care vor fi plătite din bugetul propriu al instituției, fiind... Vezi detalii
În cadrul proiectului ,,Reabilitare și extindere funcțională Unitatea de Primiri Urgențe (UPU) Spitalul Județean de Urgență Tulcea” finanţat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, cod SMIS 121722, autoritatea contractantă va achiziționa dotări, care vor fi plătite din bugetul propriu al instituției, fiind... Vezi detalii
•Ceatalchioi-conducte noi de transport pt aliment cu apa a localit. Ceatalchioi,Plauru,Salceni si Patlageanca.Conductele de transport au o lungime de 13.475m(13.259m reprez. conducte pozate in trama stradala in sapatura deschisa cu sprijiniri,216m reprez. subtraversare de rau,4 subtraverari de dig si 4 subtraverari de drum in zona... Vezi detalii
•Ceatalchioi-conducte noi de transport pt aliment cu apa a localit. Ceatalchioi,Plauru,Salceni si Patlageanca.Conductele de transport au o lungime de 13.475m(13.259m reprez. conducte pozate in trama stradala in sapatura deschisa cu sprijiniri,216m reprez. subtraversare de rau,4 subtraverari de dig si 4 subtraverari de drum in zona... Vezi detalii
Proiectul care face obiectul cererii de finanţare are ca obiectiv general ”ACHIZITIONARE UTILAJE SVSU IN COMUNA SARICHIOI, JUDEUL TULCEA” pentru îmbunătăţirea serviciilor locale de bază destinate populaţiei rurale in teritoriul Comunei Sarichioi, jud Tulcea. Realizarea acestui proiect va conduce la diminuarea tendinţelor... Vezi detalii
Mentionam ca acest produs este necesar in vederea indeplinirii obiectivului general al proiectului.
Obiectivul general al proiectului consta in cresterea capacitatii operationale a institutiei Primariei Crisan prin modernizarea serviciilor de interventii speciale in scopul eficientizarii misiunilor de stingere a incendiilor... Vezi detalii
Mentionam ca acest produs este necesar in vederea indeplinirii obiectivului general al proiectului.
Obiectivul general al proiectului consta in cresterea capacitatii operationale a institutiei Primariei Crisan prin modernizarea serviciilor de interventii speciale in scopul eficientizarii misiunilor de stingere a incendiilor... Vezi detalii
Obiectivul acestei investitii este de a imbunatati fumizarea de servicii publice locale. lnvestitia finanteaza renovarea moderata a cladirilor publice la nivel local. lnvestitia va consta in renovarea unei suprafete de 1 306 818 metri patrati in cladirile publice eligibile. Se preconizeaza ca renovarea va duce la o reducere cu 30 %... Vezi detalii
Valoare estimata a contractului este de 1.121.197,76 lei fără TVA, respectiv:
- Cap. 1 Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului – 17.917,81 lei, fără TVA, defalcat astfel:
- Subcap. 1.2 – Amenajarea terenului: 17.917,81 lei, fără TVA
- Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului:... Vezi detalii
Prin acest contract se dorește asigurarea infrastructurii și a resurselor tehnologice necesare sporirii calității și siguranței mediilor de învățare, dezvoltarea și adoptarea cadrului juridic pentru promovarea tranziției către clădiri verzi în școli precum și de a oferi dotările necesare pentru îndeplinirea... Vezi detalii
Obiectul acestui Contract de finanțare îl reprezintă acordarea finanțării de către MDLPA, pentru implementarea Proiectului nr. C1O-I3-95O, intitulat: „EFICIENTIZARE ENERGETICA LA ȘCOALA TRAIAN COSOVEI, LOCALITATEA SOMOVA, JUDEȚUL TULCEA”, care vizează reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți... Vezi detalii
Furnizarea de materiale de promovare/vizibilitate, în cadrul proiectului: „Infrastructură de sănătate transfrontalieră”, Programul Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020.
Materiale de promovare/vizibilitate - Echipamente uz medical (Truse sanitare de prim ajutor)
- trusă sanitară de prim ajutor detasabila (Tip 1)... Vezi detalii
Valoare estimata a contractului este de 1.121.197,76 lei fără TVA, respectiv:
- Cap. 1 Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului – 17.917,81 lei, fără TVA, defalcat astfel:
- Subcap. 1.2 – Amenajarea terenului: 17.917,81 lei, fără TVA
- Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului:... Vezi detalii
Lucrarile care fac obiectul documentatiei de atribuire se refera la realizarea de statie noua de epurare din aglomerarea vacareni Babadag, Isaccea, Macin si Carcaliu si reabilitare statii de epurare in Babadag, Isaccea, Macin si Carcaliu :
Aglomerarea Vacareni
Statie noua de epurare cuprinzand:
o Masurare debit si calitate... Vezi detalii
Obiectul contractului vizeaza achizitionarea echipamentelor IT si echipamentelor de localizare si analiză necesare in cadrul Proiectului, conform contractului de finantare, specificațiilor ghidului POIM 4.1, reglementarilor legale in materie, nationale si europene, in vederea implementării Activitaților A.5 - Management Proiect... Vezi detalii
UAT COMUNA BAIA, jud. Tulcea, conform contractului cu nr. 2229/12.06.2023, a primit finantare in cadrul POIM – Măsuri pentru sprijinirea investiţiilor în capacităţi de producere energie din surse regenerabile pentru consum propriu la nivelul autorităților publice locale RUE: 188, Cod SMIS: 2014+161536 pentru proiectul... Vezi detalii
Contractul presupune executia lucrarilor prevazute în proiectul „CONSTRUIRE DISPENSAR UMAN, LOCALITATEA MILA 23, COMUNA CRISAN, JUDETUL TULCEA”
Beneficiarul doreste realizarea unei cladiri noi, cu functiunea de dispensar prin executatea unui corp de cladire P+1E.
Descrierea lucarilor ce urmeaza a fi executate este realizata in... Vezi detalii
Obiectul acestui Contract de finanțare îl reprezintă acordarea finanțării de către MDLPA, pentru implementarea Proiectului nr. C1O-I3-1633, intitulat: ,, Eficientizare energetica dispensar din sat Zebil, comuna Sarichioi, judetul Tulcea” care vizează reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți... Vezi detalii
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, urmareste achizitionarea de "CONSUMABILE MEDICALE III" in vederea desfasurarii in bune conditii a actului medical din cadrul SJU Tulcea.
La finalul prezentei proceduri de atribuire se va incheia un acord- cadru pe o perioada de 48 de luni, cu maxim trei operatori... Vezi detalii
Obiectul contractului îl reprezintă procurarea de echipamente, după cum urmează: Lot 1 - Motoare, ambarcațiuni, veste salvare CPV 34311110-4 - Motoare cu aprindere prin scânteie, CPV - 34520000-8, Ambarcațiuni CPV 39525300-1, Veste de salvare. Valoare estimată: 49.075,63 lei .
Lot 2 Calculatoare de birou CPV 30141200-1... Vezi detalii
Lucrarile care fac obiectul documentatiei de atribuire se refera la extinderea si reabilitarea captarilor de apa bruta, a statiilor de tratare si a complexelor de inmagazinare-pompare din localitatile Isaccea si Vacareni:
Localitatea Isaccea:
Captare Mila 55+925
Reabilitare cladire statie de pompare apa bruta
Sistem de... Vezi detalii
Activitățile contractului se vor derula în 3 etape:
ETAPA I: Emiterea ordinului de începere pentru elaborarea Proiectului Tehnic de Securitate (piese scrise, piese desenate), inclusiv documentațiile pentru avizele solicitate. La finalizarea documentațiilor și predarea acestora, Autoritatea Contractantă va depune spre... Vezi detalii