COMUNA MAURENI (CONSILIUL LOCAL MAURENI) achizitioneaza EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA MAURENI
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA MAURENI
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 2.1 – Asigurari utilitati
• 60.000,00 lei fara TVA
Cap. 4.1 - Constructii si instalatii
• 2,035,130.39 lei fara TVA
Cap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
• 4.553,80 lei fara TVA
Cap. 4.3 – Utilaj, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj
• 59.439,95 lei fara TVA
Cap. 5.1 – Organizare de santier
• 21.620,00 lei fara TVA
TOTAL EXECUTIE LUCRARE 2.180.744,99 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Etapa 1
- Executia lucrarii – 12 luni
Etapa 2
- Perioada de garantie acordata lucrarii – 60 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
B. Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: UAT Comuna Maureni Descriere: EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA MAURENI
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 2.1 – Asigurari utilitati
• 60.000,00 lei fara TVA
Cap. 4.1 - Constructii si instalatii
• 2,035,130.39 lei fara TVA
Cap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
• 4.553,80 lei fara TVA
Cap. 4.3 – Utilaj, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj
• 59.439,95 lei fara TVA
Cap. 5.1 – Organizare de santier
• 21.620,00 lei fara TVA
TOTAL EXECUTIE LUCRARE 2.180.744,99 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Etapa 1
- Executia lucrarii – 12 luni
Etapa 2
- Perioada de garantie acordata lucrarii – 60 luni Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Anulat
Firma castigatoare: GENERAL MANAGEMENT CONSTRUCTION GROUP S.R.L. Bucuresti judetul Bucuresti
Tema prezentei investiții are ca scop Activitatea specifică de salubrizare ”Măturatul, întreţinerea căilor publice de acces si golirea coșurilor de gunoi stradale ” din orașul Oravița, județul Caraș-Severin
Beneficiar: U.A.T. Oravita Descriere: Tema prezentei investiții are ca scop... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – INTERVENTII PENTRU CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE SI MASURI CONEXE ELIGIBILE – SCOALA GIMNAZIALA CICLOVA ROMANA
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii
• 1.388.567,43 lei fara TVA
Cap. 4.2 - Montaj utilaje,... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – INTERVENTII PENTRU CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE SI MASURI CONEXE ELIGIBILE – SEDIU PRIMARIE CICLOVA ROMANA
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii
• 1.246.912,86 lei fara TVA
Cap. 4.2 - Montaj utilaje,... Vezi detalii
Având în vedere situația identificată la nivelul sistemului de învățământ preuniversitar, în care un număr mare de elevi se află în situație de eșec școlar sau abandonează timpuriu școala, frecventarea școlii fiind direct influențată de condițiile socio-economice și geografice defavorabile (distanțe mari /... Vezi detalii
Autoritatea contractantă, doreste să atribuie un contract de lucrari ce are ca obiect: execuție a lucrărilor pentru obiectivul de investiții „ Centru de locuinte colective pentru tineri” in Localitatea IAM, Comuna Berliste, Judetul Caras – Severin, și va cuprinde lucrările în conformitate cu prevederile proiectului... Vezi detalii
Servicii de catering pentru asigurarea hranei pentru persoanele incarcerate in CRAP al IPJ CS.
Beneficiar: La sediul Inspectoratului de politie Judetean Caras-Severin : Bd. A.I. Cuza, nr. 40, Mun Resita, jud Caras-Severin Descriere: Serviciile de catering vor fi prestate la sediul IPJ CS in functie de... Vezi detalii
Execuție lucrări aferente investiției ,,REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI IN BOLVASNITA SI VARCIOROVA, COMUNA BOLVASNITA, JUD CARAS-SEVERIN’’, în conformitate cu cerințele solicitate prin Caietul de sarcini al achiziției și Documentația tehnică atașata Fișei de date a achiziției. Investiția presupune reabilitarea... Vezi detalii
Execuție lucrări aferente investiției „PODUL BOCSA NOUA, ORASUL BOCSA, JUD. CARAS-SEVERIN”, în conformitate cu cerințele solicitate prin Caietul de sarcini al achiziției și Documentația tehnică atașata Fișei de date a achiziției. Investiția urmărește creșterea calității vieții prin dezvoltarea infrastructurii... Vezi detalii
Proiectul are drept scop realizarea unei reţele canalizare pentru localitățile Var, Iaz și Ciuta din Com. Obreja, jud. Caraș-Severin, precum și extinderea capacității stației de epurare existente din localitatea Obreja, in vederea asigurarii si imbunatatirii conditiilor beneficiarilor cat si celorlalte activitati... Vezi detalii
Beneficiar: Magazia de alimente a Spitalului Orasenesc Moldova Noua Descriere: NR CRT DENUMIRE PRODUS COD CPV UM CANTITATEA MAXIMA 1 AN
1 BISCUITI PICNIC PACHET 70GR 15821200-1 BUC 12000
2 BISCUITI VRAC 15821200-1 KG 36
3 BOIA DULCE 50 GR 15870000-7 BUC 690
4 BRANZA... Vezi detalii
Primăria Municipiului Reșița propune reabilitare si reconformarea spatiului interior, din cele 90 de apartamente existente, au fost propuse 50 de apartamente, avand bucatarii, bai si balcoane.
Din cele 50 de apartamente nou propuse, sunt 12 garsoniere, 28 apartamente cu 2 camere- tip 1 si tip 2, si 10 apartamente cu 3 camere.
De... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – REABILITARE SEDIU PRIMARIE COMUNA CARBUNARI – C10 – I3 - 1145
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii
• 975.825,30 lei fara TVA
Cap. 4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – INFIINTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE DESEURI PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA MAURENI
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 2.1 – Asigurari utilitati
• 60.000,00 lei fara TVA
Cap. 4.1 - Constructii si instalatii
• 2,035,130.39 lei fara... Vezi detalii
ACHIZȚIE MOBILIER IN CADRUL PROIECTULUI DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ SLATINA-TIMIȘ - COD F-PNRR-DOTARI-2023-3219
Bănci ciclul primar si gimnazial 153 buc
Banci pentru laboratorul de info 20... Vezi detalii
ACHIZȚIE ECHIPAMENT DIGITAL IN CADRUL PROIECTULUI EDUCATIE PERFORMANTA IN CADRUL UNITATILOR SCOLARE DIN COMUNA CARASOVA, JUDET CARAS SEVERIN, PRIN DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 5971
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de de lucrări având ca obiect executia lucrărilor pentru obiectivul de investitii „Renovare energetică a cladirilor rezidentiale multifamiliale: bl. C3, bl. C11 – str. Zona Gării, oraș Oravița, jud. Caraș... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achiziție, autoritatea contractanta dorește încheierea contractului de lucrări având ca obiect Executarea lucrărilor pentru „Renovarea energetică a clădirilor rezidențiale multifamiliale: bl.B16, B17 – Zona Gării, oraș Oravița, jud. Caraș Severin”.
Informatii detaliate cu privire la... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achizitie, autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de de lucrări având ca obiect executia lucrărilor pentru obiectivul de investitii „Renovare energetică a cladirilor rezidentiale multifamiliale: bl. C8, bl. C10 – str. Zona Gării, oraș Oravița, jud. Caraș... Vezi detalii
Achizitie echipamente IT in cadrul proiectului ,, DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT DIN COMUNA BANIA " COD FF-PNRR-DOTARI-2023-3396, conform caiet de sarcini.
Prezenta achizitie urmeaza sa doteze cu :
• Echipamente IT si soft-uri corespunzatoare LABORATORUL DE INFORMATICA... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – REABILITARE SI EFICIENTIZARE ENERGETICA SEDIU PRIMARIE LAPUSNICU MARE
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii
• 1.027.831,82 lei fara TVA
Cap. 4.2 - Montaj utilaje, echipamente tehnologice și... Vezi detalii
5 (cinci ) autoturisme noi, pur electrice, prin „Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic 2020-2024”, denumit generic
RABLA PLUS.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 9... Vezi detalii
„DOTARE SCOALA ȘI GRADINITA UAT ZAVOI”, cod F-PNRR-Dotari-2023-1377 - obiectiv investițional: Achizitie echipamente digitale:
Lot 1: Dotare cu echipamente digitale săli de clasă
Valoare estimata: 316.200,00 lei
Lot 2: Dotare cu echipamente digitale laborator informatică
Valoare estimata: 88.500,00 lei
Lot 3: Dotare cu... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – REABILITARE ENERGETICA MODERATA A CAMINULUI CULTURAL BREBU
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii
• 1.313.418,49 lei fara TVA
Cap. 4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale cu... Vezi detalii
Obiectivul de investiții Modernizare strazi in localitatile Zlatita si Parneaura, comuna Socol, judetul Caras-Severin se finanțează de la bugetul de stat- Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” și bugetul local al Comunei Socol
In cadrul prezentei proceduri se doreste atribuirea lucrarilor pentru Lotul 2 -... Vezi detalii
Obiectivul de investiții Modernizare strazi in localitatea Carasova, Comuna Carasova, Judetul Caras-Severin se finanțează de la bugetul de stat- Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” și bugetul local al Comunei Carasova
In cadrul prezentei proceduri se doreste atribuirea lucrarilor pentru Lotul 3 - Executie... Vezi detalii
Contractul ce urmeaza a se atribui are ca obiect realizarea lucrarilor de executie în cadrul proiectului Execuţie lucrari în cadrul proiectului:Realizare sistem de monitorizare si supraveghere video in oras Anina,judet Caras -Severin. Amplasamentul proiectului este în intravilanul localităților Anina si Steierdorf conform... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de lucrări pentru executarea lucrărilor la obiectivul de investitie „Extindere, Spital Orasenesc Oravita, amenajare si dotare Ambulatoriu Integrat”.
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru executarea... Vezi detalii
Obiectivul de investiții Modernizare strazi in localitatea Radimna, comuna Pojejena, judetul Caras-Severin se finanțează de la bugetul de stat- Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” și bugetul local al Comunei Pojejena
In cadrul prezentei proceduri se doreste atribuirea lucrarilor pentru Lotul 3 - Executie ... Vezi detalii
Prezenta procedura de achizitie publica a fost lansata pentru achizitionarea de mobilier necesar implementarii proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a ȘCOLII GIMNAZIALE VÂRCIOROVA, GRADINITEI CU PROGRAM NORMAL VARCIOROVA, GRADINITEI CU PROGRAM NORMAL BOLVASNITA, SI A SCOLII PRIMARE BOLVASNITA”,... Vezi detalii
Se va achiziționa kituri de extracție ADN/ARN, de amplificare Pestă Porcină Clasică și Pestă Porcină Africană, set primeri si sonde cofinanțate și necofinantate conform Caietului de sarcini nr. 2376/13.02.2024
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificări la documentația de atribuire: cu 4 zile înainte de... Vezi detalii