• Bine ai venit!

COMUNA MOLDOVITA achizitioneaza Execuție lucrări pentru obiectivul de investitii - ,,CENTRU DE ZI PENTRU CONSILIERE SI SPRIJIN, PENTRU PARINTI SI COPII, IN COMUNA MOLDOVIȚA, JUDETUL SUCEAVA ”

Execuție lucrări pentru obiectivul de investitii - ,,CENTRU DE ZI PENTRU CONSILIERE SI SPRIJIN, PENTRU PARINTI SI COPII, IN COMUNA MOLDOVIȚA, JUDETUL SUCEAVA ” în cadrul finanțării din fondurile Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse; PNRR/2024/C13/I1/1; PILONUL V. Sănătate, precum și reziliență economică, socială și instituțională ; COMPONENTA C13 – REFORME SOCIALE ; INVESTIȚIA I1 - I1 - „Crearea unei rețele de centre de zi pentru copiii expuși riscului de a fi separați de familie conform contractului de finanțare nr. 139/18.06.2024 Valoarea estimată în sumă totală de 1.601.381,76 lei fara TVA, compusa din: - 1.2 Amenajarea terenului: 18.835,00 - 3.8.3. Coordonator în materie de securitate și sănătate - conform Hotărârii Guvernului nr. 300/2006, cu modificările și completările ulterioare: 700 - CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 1.551.349,06 din care: Construcţii şi instalaţii:1.292.779,92 lei; Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 25.702,80 lei; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 103.080,61 lei; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport: 1.839,19; Dotări: 127.946,54 lei. - 5.1 Organizare de şantier: 23.061,24 lei - 5.4 Cheltuieli pentru informare şi publicitate: 6.436,46 lei - 6.2 Probe tehnologice și teste : 1.000 lei Notă: Valoarea estimata a contractului nu include sume provizionate/rezerve de implementare și, astfel, nu există o suprapunere între sumele provizionate și cheltuielile diverse si neprevăzute. Valoarea estimată reflectă contravaloarea tuturor activităților și cerințelor stipulate prin caietul de sarcini și este stabilită pe baza proiectului tehnic și devenit buget al proiectului. La nivelul proiectului este prevazuta o suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute in cuatum de 71.234,78 lei fara TVA. OBSERVATII: Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel mult 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016. In masura in care solicit de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SEAP in termen de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016 AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitati de comunicare sau alt termen decat cel stabilit. Autoritatea contractantă are obligaţia de a transmite către ANAP propunerea de răspuns consolidat formulat la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare cu cel puţin 4 zile anterior termenului sau, după caz, termenelor de răspuns stabilit/stabilite anunţul de participare/de participare simplificat/de concurs/de concesionare.

Beneficiar: COMUNA MOLDOVIȚA, JUDETUL SUCEAVA
Descriere: Prezenta procedură are ca obiect Execuție lucrări pentru CENTRU DE ZI PENTRU CONSILIERE SI SPRIJIN, PENTRU PARINTI SI COPII, IN COMUNA MOLDOVIȚA, JUDETUL SUCEAVA si prezinta beneficiile anticipate: i. îmbunătățirea calității vieții în comunitate ii. eficientizarea accesului la serviciile de bază iii. dezvoltarea economico-socială iv. îmbunătățirea condițiilor de mediu v. îmbunătățirea condițiilor pentru desfășurarea activității de către Autoritatea Contractantă. Valoarea estimată în sumă totală de 1.601.381,76 lei fara TVA, compusa din: - 1.2 Amenajarea terenului: 18.835,00 - 3.8.3. Coordonator în materie de securitate și sănătate - conform Hotărârii Guvernului nr. 300/2006, cu modificările și completările ulterioare: 700 - CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 1.551.349,06 din care: Construcţii şi instalaţii: 1.292.779,92 lei; Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 25.702,80 lei; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 103.080,61 lei; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport: 1.839,19; Dotări: 127.946,54 lei. - 5.1 Organizare de şantier: 23.061,24 lei - 5.4 Cheltuieli pentru informare şi publicitate: 6.436,46 lei - 6.2 Probe tehnologice și teste : 1.000 lei Notă: Valoarea estimata a contractului nu include sume provizionate/rezerve de implementare și, astfel, nu există o suprapunere între sumele provizionate și cheltuielile diverse si neprevăzute. Valoarea estimată reflectă contravaloarea tuturor activităților și cerințelor stipulate prin caietul de sarcini și este stabilită pe baza proiectului tehnic și devenit buget al proiectului. La nivelul proiectului este prevazuta o suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute in cuatum de 71.234,78 lei fara TVA. Având în vedere că valoarea estimată a lucrărilor este considerabil mai mare decât cea a serviciilor, tipul de contract ales este cel de lucrări. Autoritatea Contractanta nu a dorit divizarea contractului pe loturi avand in vedere faptul ca obiectivul de investitii este unul unitar, situat pe un singur amplasament si a carui tehnologie de executie se bazeaza pe procese interdependente, care nu permit ca lucrarile sa fie executate de mai multi constructori, in perioade diferite de timp sau cu tehnologii de executie neunitare.
Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Firma castigatoare: TITANO ARES Horodnic de Sus judetul Suceava

Pret: 1564610.75 Lei

Data acordare: 2024-11-29 16:30:17