COMUNA PESTISANI (PRIMARIA PESTISANI) achizitioneaza Achizitie MOBILIER ŞI DOTĂRI SPECIFICE CU UTILITATE DE MOBILIER pentru Săli de clasă, cabinete, laboratoare de stiinte si ateliere de practica pentru proiectul "Dotarea cu mobilier, materiale didac
Contractul presupune furnizare MOBILIER ŞI DOTĂRI SPECIFICE CU UTILITATE DE MOBILIER – în cadrul proiectului cu finanţare europeană nerambursabilă prin PNRR Componenta 15 "Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a Liceului Tehnologic "Constantin Brancusi" Pestisani, judetul Gorj” conform documenatiei atasate.
Valoare estimata totala = 401.100 lei fara TVA din care:
Lot 1 - valoare estimata = 185.100 lei fara TVA
Lot 2 - valoare estimata = 8.000 lei fara TVA
Lot 3 - valoare estimata = 25.000 lei fara TVA
Lot 4 - valoare estimata = 183.000 lei fara TVA
Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanții pot solicita clarificări – 10 zile.
Numărul de zile calendaristice înaintea termenului limită de primire a Ofertelor la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet la toate solicitările de clarificări și/sau informații suplimentare primite de la
operatorii economici interesați – 6 zile
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Comuna Pestisani, jud. Gorj, Liceul Tehnologic "Constantin Brancusi" Pestisani Descriere: Achizitia Lot 3 presupune dotarea cabinetelor scolare cu mobilier scolar. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 2. Beneficiar: Comuna Pestisani, jud. Gorj, Liceul Tehnologic "Constantin Brancusi" Pestisani Descriere: Achizitia Lot 4 presupune dotarea atelierelor de practica cu mobilier scolar. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 3. Beneficiar: Comuna Pestisani, jud. Gorj, Liceul Tehnologic "Constantin Brancusi" Pestisani Descriere: Achizitia Lot 2 presupune dotarea laboratoarelor de stiinte cu mobilier scolar. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 4. Beneficiar: Comuna Pestisani, jud. Gorj, Liceul Tehnologic "Constantin Brancusi" Pestisani Descriere: Achizitia Lot 1 presupune dotarea salilor de clasa cu mobilier scolar. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: M & D RETAIL TIM Timisoara judetul Timis
Achizitia serviciului se face cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.
Nota: Solicitarile de clarificari se vor face cu cel putin 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet o singura data in a 4 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, ... Vezi detalii
Cerințele tehnice pentru serviciul solicitat sunt precizate in caietul de sarcini nr. 740/30.08.2024, întocmit de către Departament TIC - Executiv CE Oltenia.
Nota: Solicitarile de clarificari se vor face cu cel putin 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar entitatea contractanta va raspunde in mod clar si... Vezi detalii
Contractul presupune executie lucrari pentru realizarea investitiei “REABILITARE CAPTARE, MARIRE CAPACITATE REZERVOR INMAGAZINARE APA SI STATIE DE TRATARE - ALIMENTARE CU APA POTABILA SATELE BÂLTIȘOARA, BÂLTA SI VALEA MARE, COMUNA RUNCU, JUDETUL GORJ” - proiect finantat prin PNI Anghel Saligny conform documenatiei... Vezi detalii
Achizitia serviciului se va face cu respectarea cerintelor din Caietului de sarcini nr.5554/01.08.2024, avand scopul: asigurării condițiilor de funcţionare în siguranţă cu menţinerea în stare de echilibru a utilajului Excavatorul ERc1400x30/7-05 Cariera Husnicioara din cadrul Sucursalei Miniere Tg.-Jiu
Nota: Solicitarile... Vezi detalii
Achizitia de dotari atelier practica în cadrul proiectului: „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A LICEULUI TEHNOLOGIC DIN COMUNA BAIA DE FIER, JUDETUL GORJ” în condițiile și cantitățile prevăzute în cadrul Caietului de sarcini, parte a documentației de atribuire.
Numar zile pana la care se... Vezi detalii
Achizitia de mobilier în cadrul proiectului: „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A LICEULUI TEHNOLOGIC DIN COMUNA BAIA DE FIER, JUDETUL GORJ” în condițiile și cantitățile prevăzute în cadrul Caietului de sarcini, parte a documentației de atribuire.
Numar zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Cerințele tehnice pentru serviciul solicitat sunt precizate in caietul de sarcini nr.699/DTIC/08.08.2024, întocmit de către Departament TIC - Executiv CE Oltenia.
Nota: Solicitarile de clarificari se vor face cu cel putin 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar entitatea contractanta va raspunde in mod clar si... Vezi detalii
Serviciile de reparatie sunt prezentate in caietul de sarcini.
Nota.
Solicitarile de clarificari se vor face cu cel putin 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet o singura data doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până... Vezi detalii
Pentru inlocuirea componentelor uzate din instalatia de slam dens. Solicitarile de clarificari se vor face cu 7 zile inainte de data de depunere a ofertelor la sectiunea intrebari in SICAP, iar raspunsul entitatii contractante se va transmite cu cel putin 4 zile inainte data de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va... Vezi detalii
Contractul presupune executie lucrari pentru realizarea investitiei “REABILITARE CAPTARE, MARIRE CAPACITATE REZERVOR INMAGAZINARE APA SI STATIE DE TRATARE - ALIMENTARE CU APA POTABILA SATELE BÂLTIȘOARA, BÂLTA SI VALEA MARE, COMUNA RUNCU, JUDETUL GORJ” - proiect finantat prin PNI Anghel Saligny conform documenatiei... Vezi detalii
Fineamin 90 conform cerintelor caietului de sarcini nr. 150/17.07.2024.
Solicitarile de clarificari se vor face cu 18 zile inainte de data de depunere a ofertelor la sectiunea intrebari in SICAP, iar raspunsul entitatii contractante se va transmite in mod clar si complet in a 11-a zi inainte de data de depunere a ofertelor.... Vezi detalii
Cerințele tehnice pentru serviciul solicitat sunt precizate in caietul de sarcini nr. 451/16.04.2024, întocmit de către S.E. Chiscani.
Nota: Solicitarile de clarificari se vor face cu cel putin 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet o singura data in a... Vezi detalii
Obiectul contractului consta in achizitia de MOBILIER SCOLAR in cadrul proiectului „DOTARE CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR SI A UNITATILOR CONEXE IN COMUNA ROSIA DE AMARADIA ,JUD.GORJ” – proiect finantat prin PNRR\Componenta C15 : Educatie
In cadrul proiectului... Vezi detalii
Prin contractarea acestor tipuri de servicii ce privesc închirierea de vehicule de transport marfa cu şofer se va asigura aprovizionare continuă cu diferite piese de schimb şi materiale, transportul pentru reparaţii a pieselor agabaritice si a diferitelor subansamble, evacuarea de materiale din cariere, mentenanta din cariere... Vezi detalii
Achizitia serviciului se va face cu respectarea cerintelor din Caietului de sarcini nr.5554/01.08.2024, avand scopul: asigurării condițiilor de funcţionare în siguranţă cu menţinerea în stare de echilibru a utilajului Excavatorul ERc1400x30/7-05 Cariera Husnicioara din cadrul Sucursalei Miniere Tg.-Jiu
Nota: Solicitarile... Vezi detalii
Oxigen de puritate 5.0, adica(99,999%), conform cerintelor caietului de sarcini nr. 12164/17.07.2024.
Solicitarile de clarificari se vor face cu 7 zile inainte de data de depunere a ofertelor la sectiunea intrebari in SICAP, iar raspunsul entitatii contractante se va transmite in mod clar si complet in a 4-a zi inainte de data de... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie dotarea ,,Școlii Gimnaziale Alexandru Stefulescu" din Municipiul Târgu Jiu cu materiale didactice aferente, investiție care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție ce se desfașoară în cadrul proiectului... Vezi detalii
Furnizare beton rutier BcR 3.5 in vederea asigurarii materiei prime necesara in procesul de productie in cadrul Edilitara Public S.A.
1. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/canditaturilor este de 4 zile.
2. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de... Vezi detalii
Reactivi tehnologici – Sulfat feric 42 % - pentru S. E. Rovinari, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 8008 / SER / PR / 01.08.2024, emis de Sectia Chimica a S E Rovinari.
Solicitarile de clarificari se vor face cu 3 zile inainte de data de depunere a ofertelor la sectiunea intrebari in SICAP, iar raspunsul entitatii... Vezi detalii
Contractul consta in furnizarea de: - Sare industriala bulgari = 150 tone. Conf. Subcap. III.3.1,b. din caietul de sarcini nr. 9097/SET din 17.07.2024. Livrarea se va face la SE Turceni cu sediul în Turceni, Str. Uzinei, Nr. 1, Jud. Gorj.
Solicitarile de clarificari se vor face cu 7 zile inainte de data de depunere a ofertelor la... Vezi detalii
Contractul consta in furnizarea de 3 buc. acuator liniar de tip Framo Type Mini 1D/A sau echivalent, conform caiet de sarcini nr.752/SER/22.07.2024. Solicitarile de clarificari se vor face cu 7 zile inainte de data de depunere a ofertelor la sectiunea intrebari in SICAP, iar raspunsul entitatii contractante se va transmite cu cel... Vezi detalii
Traductor de presiune diferentiala- 2 buc- conform cerintelor caietului de sarcini nr. 9443/26.07.2024.
Solicitarile de clarificari se vor face cu 7 zile inainte de data de depunere a ofertelor la sectiunea intrebari in SICAP, iar raspunsul entitatii contractante se va transmite in mod clar si complet in a 4-a zi inainte de data... Vezi detalii
Produsele se folosesc pentru realizarea lucrărilor de mentenanță a utilajelor miniere din cadrul Sucursalei Miniere.
Numarul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: 10 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Numarul de zile pana la care entitatea contractanta va raspunde in mod clar,... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie dotarea cu materiale didactice a salilor de clasa de la,,Gradinita cu Program Prelungit Nr.1"din municipiul Targu Jiu in cadrul proiectului „ Cresterea calitatii infrastructurii de invatamant prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie dotarea cu materiale didactice a salilor de clasa si a cabinetului scolar-cabinet multifunctional de la"Gradinita cu Program Prelungit Constantin Brancusi" din municipiul Targu Jiu in cadrul proiectului „ Cresterea calitatii infrastructurii de invatamant prin dotarea cu echipamente digitale,... Vezi detalii
Contractul presupune executia de lucrari pentru realizarea investitiei "Modernizare drumuri de interes local din Comuna Hurezani, judetul Gorj si construire pod peste paraul Totea " conform documentaţiei tehnice atasate:
Valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 2.864.615,05 lei fara TVA.
Numărul de zile înainte de... Vezi detalii
Tipul serviciilor solicitate sunt precizate in Caietul de sarcini.
Nota.
Solicitarile de clarificari se vor face cu minim 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet o singura data, doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici... Vezi detalii
Contractul presupune furnizare utilaje (tractor cu remorca, cisterna pentru apa si generator ) pentru dotarea Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta din
comuna Danciulesti, judetul Gorj conform caietului de sarcini atasat prezentei documentatii.
Valoarea estimata a contractului = 497.560,00 lei fara TVA... Vezi detalii
Contractarea acestor tipuri de servicii ce privesc elaborare de documentaţii tehnice , se vor efectua in vederea continuării activității de producție în carierele de lignit , pentru asigurarea rezervei de lignit .
Nota: Solicitarile de clarificari ale ofertantilor se vor face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Transportul cu autovehiculele solicitate presupune transportul personalului, a sculelor necesare interventiilor, la punctele de lucru zilnic desfasurat la 1-3 schimburi, in cadrul programului de lucru zilnic de 5-7 zile/saptamana.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau... Vezi detalii