Comuna Prundu (Primaria Comunei Prundu) achizitioneaza Achiziție utilaje in cadrul proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEȘEURILOR COMUNALE”
Obiectul prezentei proceduri de achizitie este atribuirea contractului/ contractelor de furnizare utilaje în cadrul proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEȘEURILOR COMUNALE”.
Comuna PRUNDU a semnat contractul de finantare pentru implementarea proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEȘEURILOR COMUNALE”, in cadrul Strategiei de Dezvoltare Locală a Grupului de Acțiune Locală “PRUNDU – COMANA”.
Autoritatile administraţiei publice locale asigura stabilirea si integrarea masurilor pentru
mai buna gospodărire a localitatii, in planurile si programele de dezvoltare economico-
sociale ce se elaboreaza la nivel naţional, judeţean si local si urmăresc realizarea acestora.
Obiectivul general al proiectului este impulsionarea dezvoltarii locale in comuna Prundu, judetul Giurgiu, prin achizitia unei autospeciale și a unei remorci, pentru gestionarea deseurilor comunale, in vederea pastrarii curateniei la nivelul comunei.
Având in vedere ca in comuna Prundu exista numeroşi arbori care trebuie toaletati, parcuri care trebuie sa fie îngrijite si curatate iarna, si ca la momentul prezent, primaria nu deţine suficiente utilaje pentru a realiza aceste acţiuni pe raza celor doua sate, Prundu si Puieni, se considera oportuna achiziţia următoarelor utilaje: 1 autospeciala și 1 remorca.
Procedura de achizitie publica este impartita pe loturi, dupa cum urmeaza:
- LOT 1 Achizitie autospeciala (cod CPV 34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere)
- LOT 2 Achizitie remorca (cod CPV 34223300-9 – Remorci)
Durata contractului/ contactelor mai sus mentionate este de 6 luni de la semnarea acestuia/ acestora de catre ambele parti. Termenul de livrare este de maxim 30 de zile de la data primirii comenzii.
Contractul/contractele intra in vigoare la data semnarii acestuia/acestora de catre ambele parti.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare.
Astfel, numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de la data limită de depunere a ofertelor.
Valoarea estimata a achizitiei, raportata la cantitatile produselor care vor fi livrate, este de 747.374,50 lei fara TVA, din care 593.940,00 lei, pentru LOT 1- Achizitie autospeciala, 153.434,50 lei, LOT 2- Achizitie remorca.
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Comuna Prundu, Judetul Giurgiu Descriere: In vederea atingerii obiectivului general al proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEȘEURILOR COMUNALE”, este necesara achizitionarea unei remorci (cod CPV 34223300-9 – Remorci), cu următoarele specificații tehnice minimale:
- masa totala admisa 20000 kg – 22000 kg
- capacitatea de incarcare 15300 kg – 17000 kg
- volum de incarcare 17,3 mc – 24,7 mc
- spatiu de incarcare 12,3 mc – 17,6 mc
- inaltime obloane minim 800+600 mm
- grosime podea/perete minim 5/2,5 mm
- inaltime platforma (masurata de la sol) 1300 mm – 1400 mm
- suspensie cu arcuri parabolice sau similar
- Anvelope: adaptate capacitatii si dimensiunii
- basculare 3 parti
- necesar putere- minim 104 CP
- profil inchis, rectangular
- sistem de iluminare LED
- sistem de franare pneumatic cu doua linii sau similar
- aparatori de noroi
- roata de rezerva Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 2. Beneficiar: Comuna Prundu, Judetul Giurgiu Descriere: In vederea atingerii obiectivului general al proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEȘEURILOR COMUNALE”, este necesara achizitionarea unei autospeciale compactoare (cod CPV 34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere), cu următoarele specificații tehnice minimale:
Echipamentul consta intr-o caroserie, o bena incarcare cu mecanism de comprimare si un dispozitiv de evacuare in interiorul caroseriei.
Dimensiuni:
- Volum caroserie: 9-16 mc
- Volum bena de incarcare: 1,2-1,5 mc
Timp de lucru:
- Ciclu de comprimare: 25 sec – 30 sec
- Timp de descarcare: 35-45 sec.
Sistem electric de 24 V
Legaturi electrice cu mufe pentru intretinere si reparatii usoare
Semnalizare sonora pentru mersul inapoi
Instalatia hidraulica:
- priza de putere este actionata din cabina
- rezervor de ulei hidraulic minim130 litri
Construcția suprastructurii:
- compartiment colector cu suduri continue, pentru a evita formarea ruginii;
- tablă oțel minim 4 mm;
- apărătoare de noroi față – spate.
Dispozitivul de evacuare acționat în principal, printr-un cilindru telescopic cu dublă acțiune. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Utilaj multifunctional cu lama de zăpadă, RSP, perie frontal și echipament de tăiat vegetație (de tip mulag) – 1 bucată.
Pentru desfășurarea în condiții corespunzătoare a activității Serviciului Întreținere drumuri din cadrul Direcției Județene de Trasport, Administrarea Drumurilor Județene și Control Trafic... Vezi detalii
Obiectul Acordului Cadru îl reprezintă prestarea serviciilor pentru prevenirea si combaterea inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pe strazile/drumurile de pe raza UAT Comuna Bolintin Deal (Sat Mihai Voda si Sat Bolintin Deal), judetul Giurgiu , pentru perioada de iarna 2024-2025 (15.11.2024 – 31.03.2025), si respectiv... Vezi detalii
Obiectul Acordului Cadru îl reprezintă prestarea serviciilor pentru prevenirea si combaterea inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pe strazile/drumurile de pe raza UAT Comuna Bolintin Deal (Sat Mihai Voda si Sat Bolintin Deal), judetul Giurgiu , pentru perioada de iarna 2024-2025 (15.11.2024 – 31.03.2025), si respectiv... Vezi detalii
LOT 1: - MATERIALE IGIENICO-SANITARE ȘI DE CURĂȚENIE SPAȚII
• PERII DE CURĂȚAT PARDOSELI CU COADĂ LEMN – min 52 buc – max 110 buc / acord cadru și min 13 buc – max 30 buc / contract subsecvent
• UNGHIERĂ - min 1100 buc – max 1300 buc / acord cadru și min 1100 buc – max 1300 buc / contract subsecvent ... Vezi detalii
Obiectul principal al contractului: Execuția lucrărilor pentru obiectivul: „Execuție lucrări (rest de executat), Proiect: Infrastructură Șoseaua Alexandriei, Cod SMIS 126028”.
Asigurarea unui serviciu eficient de transport public de călători și îmbunătăţirea condițiilor pentru utilizarea modurilor nemotorizate de... Vezi detalii
Contractul include proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul „GR-CL-15- Constructia gospodariei de apa Izvoarele, retehnologizarea stației de tratare Mihăilești” in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.
Contractul este impartit pe loturi astfel:
Lot 1 -... Vezi detalii
„Contractul cuprinde furnizarea de echipamente pentru proiectul de investiție „Dotarea cu laboratoare inteli8gente a Liceului Teoretic Tudor Vianu"/ Contractului de finantare 249SMART/2023”. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte componentă a documentației de atribuire. Valoarea... Vezi detalii
Lucrările ce se vor executa :
captare : foraj exploatare cu adâncime 85 m - 1 buc ;
conducta aducțiune din țeavă PEID/PE100 SDR17 Pn 10, Dn 63-160 mm, in lungime totala de 479,0 m;
lucrări in cadrul gospodăriei de apa
stație de tratare apa cu un debit de 10,0 I/s (36 m3/h) pentru reducerea nitraților si amoniului... Vezi detalii
Contract de furnizare „Mobilier medical” în cadrul proiectului „Dotări medicale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale la Spitalul de Pneumoftiziologie Izvoru” finanțat prin Planul National de Redresare și Reziliență, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională, COMPONENTA: 12 –... Vezi detalii
Prin HCL 45/25.05.2023 s-a aprobat documentația privind delegare de gestiune a serviciului de iluminat public pentru UAT Adunații - Copăceni, județul Giurgiu.
În conformitate cu rezultatele studiului de fundamentare este necesara organizarea unei proceduri de delegare prin concesiune a acestui serviciu creat pentru buna lui... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri de achizitie este atribuirea contractului/ contractelor de furnizare utilaje în cadrul proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEȘEURILOR COMUNALE”.
Comuna PRUNDU a semnat contractul de finantare pentru implementarea proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri de achizitie este atribuirea contractului/ contractelor de furnizare utilaje în cadrul proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ PENTRU GESTIONAREA DEȘEURILOR COMUNALE”.
Comuna PRUNDU a semnat contractul de finantare pentru implementarea proiectului „ACHIZIȚIE AUTOSPECIALĂ CU REMORCĂ... Vezi detalii
Lucrări aferente proiectului: Realizare sistem de monitorizare si supraveghere video in Comuna Vărăști, județ Giurgiu
Astfel, ținând seama de devizul general, defalcarea pecuniară se prezinta astfel:
- valoare estimata de 856.039,26 lei fără TVA, după cum urmează:
Constructii de instalatii: 788.949,49 lei fara... Vezi detalii
Tipurile de lucrari sunt cele descrise Pth:
Lucrarile de modernizare a drumurilor, ce vor conduce in final la imbunatatirea conditiilor de circulatie, constau in:
Lucrări pregătitoare
- sapatura pana la cota de fundare proiectata;
- nivelare si compactare teren de fundare;
Structura noua SRN:
• 4 cm strat de uzura BA16 RUL... Vezi detalii
Consiliul Local al Orașului Bolintin-Vale prin HCL nr. 35 din 23.05.2024 a aprobat indicatorii tehnico-economici la faza Proiect Tehnic, privind reabilitarea termică pentru creșterea performanței energetice a blocurilor de locuințe din cadrul proiectului „Eficientizare energetică a blocurilor de locuințe din orașul... Vezi detalii
Entitatea contractanta doreste dezvoltarea si eficientizarea activitatilor de transport si gestionare a materialelor, echipamentelor si a resurselor necesare pentru serviciile de apa si canalizare prin achizitionarea unui Tractor cu remorcă.
Valoare totala estimata: 329.735 lei lei fara TVA
Atentie: Termenul in care entitatea... Vezi detalii
Necesitatea intervenţiei cu lucrări a apărut ca o continuare a procesului de modernizare a infrastructurii comunei Mihai Bravu. Astfel, prin realizarea sistemului de alimentare cu apă ce va asigura accesul mult mai usor al populației la apă potabilă.
Segmentele de populaţie care beneficiază direct de aplicarea... Vezi detalii
Beneficiar: Sediul Spitalului Jud. de Urgenta Giurgiu Descriere: Conform caietului de sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: DIRECT PHARMA LOGISTICS S.R.L.... Vezi detaliiActualizat: Stare: Atribuit
Scopul achizitiei este elaborarea unei documentatii tehnice (PT, DDE si asistenta tehnica din partea proiectantului) si a executiei lucrarilor de constructii in vederea realizarii obiectivului: „CONSTRUIRE SEDIU PRIMARIE P+1E” PENTRU COMUNA STOENESTI JUDETUL GIURGIU, in deplina concordanta cu reglementarile legale in vigoare,... Vezi detalii
Prin HCL 45/25.05.2023 s-a aprobat documentația privind delegare de gestiune a serviciului de iluminat public pentru UAT Adunații - Copăceni, județul Giurgiu.
În conformitate cu rezultatele studiului de fundamentare este necesara organizarea unei proceduri de delegare prin concesiune a acestui serviciu creat pentru buna lui... Vezi detalii
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție ”DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI NAȚIONAL ION MAIORESCU”. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte componentă a documentației de atribuire. Valoarea estimată a echipamentelor IT&C,... Vezi detalii
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție ”DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI NAȚIONAL ION MAIORESCU”. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte componentă a documentației de atribuire. Valoarea estimată a echipamentelor IT&C,... Vezi detalii
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completă, corectă si explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publică având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare,... Vezi detalii
Servicii de Proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și lucrări de execuție pentru realizare obiectivului „Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei pentru Școala Gimnazială nr. 1, Com. Adunații Copăceni, jud. Giurgiu„
Prin realizarea obiectivului de investiții:... Vezi detalii
Lucrări aferente proiectului: INFINTARE CENTRU DE ZI PENTRU COPIII EXPUSI RISCULUI DE A FI SEPARATI DE FAMILIE IN COMUNA COMANA, JUDETUL GIURGIU
Astfel, ținând seama de devizul general, defalcarea pecuniară se prezinta astfel:
- valoare estimata de 1.626.396,33 lei fără TVA, după cum urmează:
- valoare estimată C+M... Vezi detalii
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completă, corectă si explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publică având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare,... Vezi detalii
Proiectul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE NR.1, COMUNA COLIBAȘI, JUDEȚUL GIURGIU” propus spre finanțare de UAT COMUNA COLIBAȘI, a fost conceput în urma analizei de nevoi realizată de către Unitatea de învățământ de la nivelul comunei, ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.1... Vezi detalii
Proiectul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A ȘCOLII GIMNAZIALE NR.1, COMUNA COLIBAȘI, JUDEȚUL GIURGIU” propus spre finanțare de UAT COMUNA COLIBAȘI, a fost conceput în urma analizei de nevoi realizată de către Unitatea de învățământ de la nivelul comunei, ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.1... Vezi detalii
• Lot 1 – CARTOFI – min 100 000 kg – max 110 000 kg / acord cadru și min 60 000 kg – max 66 000 kg / cel mai mare contract subsecvent
• Lot 2 – VARZĂ – min 31000 kg – max 49500 kg / acord cadru și min 18600 kg - max 29700 kg / cel mai mare contract subsecvent
• Lot 1 – CARTOFI – min 150000,00 lei –... Vezi detalii
• Lot 1- IAURT NATURAL – min 840 kg – max 1520 kg / acord cadru și min 210 kg – max 380 kg / contract subsecvent
• Lot 2 – PEȘTE CONGELAT (MACROU) – min 18000 kg – max 26500 kg / acord cadru și min 4500 kg – max 6625 kg / contract subsecvent
• Lot 3 – PATEU PASĂRE – min 4860 kg – max 5940 kg / acord... Vezi detalii