• Bine ai venit!

Comuna Zavoi (Consiliul Local) achizitioneaza SERVICII ELABORARE PROIECT TEHNIC, DTAC, DTOE,DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE,ACORDURI, AUTORIZATII, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIVIND OBIECTIVUL

SERVICII ELABORARE PROIECT TEHNIC, DTAC, DTOE,DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE,ACORDURI, AUTORIZATII, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIVIND OBIECTIVUL DE INVESTITII: EXTINDERE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE: MARU, MAGURA SI VOISLOVA, COMUNA ZAVOI, JUDETUL CARAS-SEVERIN Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art.160 alin. (2) din Legea 98/2016 actualizata, este de 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari (daca acestea au fost primite in termen), in conformitate cu prevederile art.161 din Legea 98/2016 actualizata cu 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.

Beneficiar: LOCALITATILE: MARU, MAGURA SI VOISLOVA, COMUNA ZAVOI, JUDETUL CARAS-SEVERIN
Descriere: Prin initierea achizitiei publice se urmareste a fi atribuit contractul SERVICII ELABORARE PROIECT TEHNIC, DTAC, DTOE,DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE,ACORDURI, AUTORIZATII, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIVIND OBIECTIVUL DE INVESTITII: EXTINDERE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE: MARU, MAGURA SI VOISLOVA, COMUNA ZAVOI, JUDETUL CARAS-SEVERIN. • VALOAREA CONTRACTULUI de proiectare și execuție, a lucrărilor estimată de proiectantul Studiului de fezabilitate, conform devizului general aferent scenariului ales de autoritatea contractantă: 19,568,311,14 RON +TVA defalcata astfel: Proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului: 302,623.14 RON +TVA 3.5.4 Documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizațiilor 0,00 RON +TVA 3.5.5 Verificarea tehnică de calitate a D.T.A.C., proiectului tehnic și a detaliilor de execuție 24,000.00 RON +TVA 3.5.6 Proiect tehnic și detalii de execuție 260,623.14 RON +TVA 3.8 Asistenţă tehnică din partea proiectantului 18,000.00 RON +TVA Executie lucrari: 19.265.688,00 RON+TVA 1.2 Amenajarea terenului: 746.285,00 RON +TVA; 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 1.350,00 RON +TVA; 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 219.975,00 RON +TVA; 4.1 Constructii si instalatii: 15.479.828,00 RON +TVA 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 20.000,00 RON +TVA 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 2.678.250,00 RON +TVA 5.1 Organizare de santier: 120.000,00 lei Valoarea estimată nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general) – 129.132,56 RON +TVA , acestea putând fi accesate, după caz, în funcție de necesități, prin modificarea contractului în condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret
Sursa finantare: Alte fonduri
Stare: Atribuit

Firma castigatoare: ROM ADRIA PREST CONSTRUCT S.R.L. Hateg judetul Hunedoara

Pret: 19510514.08 Lei

Data acordare: 2024-07-30 18:17:14