DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA achizitioneaza Achizitie publica dotari pentru Centrul de zi pentru copii cu autism si sindrom Down "Sfanta Maria"
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita si Directia de Asistenta Sociala din cadrul Consiliului Local Targoviste in calitate de beneficiar.
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: B-DUL UNIRII, NR. 26A, PAVILION B1 Descriere: Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- jocuri si jucarii- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita si Directia de Asistenta Sociala din cadrul Consiliului Local Targoviste in calitate de beneficiar.
Valoarea estimată:8100 lei fara TVA
Estimări ale cantităților -CONFORM CAIET DE SARCINI
Calendar estimativ -frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite-: se incheie contract de furnizare cu o durata de 60 zile calendaristice Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Anulat
Lotul 2. Beneficiar: B-DUL UNIRII, NR. 26A, PAVILION B1 Descriere: Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- material de testare psihologica- necesar pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita si Directia de Asistenta Sociala din cadrul Consiliului Local Targoviste in calitate de beneficiar.
Valoarea estimată:7900 lei fara TVA
Estimări ale cantităților -CONFORM CAIET DE SARCINI
Calendar estimativ -frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite-: se incheie contract de furnizare cu o durata de 60 zile calendaristice. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Anulat
Lotul 3. Beneficiar: B-DUL UNIRII, NR. 26A, PAVILION B1 Descriere: Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- televizoare- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita si Directia de Asistenta Sociala din cadrul Consiliului Local Targoviste in calitate de beneficiar.
Valoarea estimată:1400 lei fara TVA
Estimări ale cantităților -CONFORM CAIET DE SARCINI
Calendar estimativ -frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite-: se incheie contract de furnizare cu o durata de 60 zile calendaristice Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Lotul 4. Beneficiar: B-DUL UNIRII, NR. 26A, PAVILION B1 Descriere: Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- echipament periferic IT- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita si Directia de Asistenta Sociala din cadrul Consiliului Local Targoviste in calitate de beneficiar.
Valoarea estimată:55960 lei fara TVA
Estimări ale cantităților -CONFORM CAIET DE SARCINI
Calendar estimativ -frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite-: se incheie contract de furnizare cu o durata de 60 zile calendaristice Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Lotul 5. Beneficiar: B-DUL UNIRII, NR. 26A, PAVILION B1 Descriere: Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- articole si echipament de sport- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita si Directia de Asistenta Sociala din cadrul Consiliului Local Targoviste in calitate de beneficiar.
Valoarea estimată:8545 lei fara TVA
Estimări ale cantităților -CONFORM CAIET DE SARCINI
Calendar estimativ -frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite-: se incheie contract de furnizare cu o durata de 60 zile calendaristice Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Lotul 6. Beneficiar: B-DUL UNIRII, NR. 26A, PAVILION B1 Descriere: Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- articole de mobilier- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala Dambovita si Directia de Asistenta Sociala din cadrul Consiliului Local Targoviste in calitate de beneficiar.
Valoarea estimată:41670 lei fara TVA
Estimări ale cantităților -CONFORM CAIET DE SARCINI
Calendar estimativ -frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite-: se incheie contract de furnizare cu o durata de 60 zile calendaristice Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: SADACHIT PRODCOM Turda judetul Cluj
Pentru acest obiectiv de investitii s-a semnat Contractul de finantare nr. 9083/24.01.2023 in cadrul PLANULUI NATIONAL DE REDRESARE SI REZILIENTA – Componenta C5 - Valul Renovarii - Axa prioritara 2– Schema de Granturi pentru Eficienta Energetica si Rezilienta in Cladiri Publice.
Obiectul contractului ce urmeaza a fi... Vezi detalii
Serviciul pentru gestionarea câinilor fără stăpân se realizează prin instituirea de norme privind capturarea, transportul, îngrijirea și eutanasierea câinilor fără stăpân care suferă de boli incurabile constatate de medicul veterinar, câini agresivi sau cei neadoptați conform legislației în vigoare.
Serviciul... Vezi detalii
Achiziția de servicii cuprinse în anexa nr.2 la Legea nr.98/2016 - Servicii de asigurare a tipului de suport alimentar constând în masă caldă, în regim de catering, pentru preșcolarii și elevii Școlii Gimnaziale “Sf. Nicolae” Pietroșița, județul Dâmbovița, în cadrul Programului Național “Masă sănătoasă”,... Vezi detalii
Prin contract se urmărește asigurarea în bune condiții a serviciului public de educație și accesul egal la educație pentru elevii încadrați în învățământul preuniversitar din comuna Crângurile, prin modernizarea infrastructurii educaționale și a dotării aferente din unitatea cu personalitate... Vezi detalii
Furnizare piese auto pentru ambulantele din dotarea Serviciului de Ambulanta Dambovita, marca: Citroen Jumper, Fiat Ducato si Punto, Mercedes Sprinter si Vito, Dacia Logan, Renaul Master, Volkswagen Transporter 4x4, si Crafter.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Procedura de achiziţie organizată de entitatea contractantă are ca obiect atribuirea acordului cadru sectorial de furnizare „Achizitia de clorura ferica utilizata pentru epurarea apei uzate”, 24312122-5 – Clorura ferica (Rev.2) constand in achizitia de clorura ferica necesara in procesul tehnologic al statiilor de epurare... Vezi detalii
Procedura de achiziţie organizată de entitatea contractantă are ca obiect atribuirea acordului cadru sectorial de furnizare „Achizitia de clorura ferica utilizata pentru epurarea apei uzate”, 24312122-5 – Clorura ferica (Rev.2) constand in achizitia de clorura ferica necesara in procesul tehnologic al statiilor de epurare... Vezi detalii
Autoritatea contractantă dorește să implementeze proiectul „Extindere apă și canalizare în comuna Crevedia, județul Dâmbovița”
Contractul va fi unul de execuție și proiectare prin această procedură se achziționează serviciile de management de proiect și Supervizare de lucrări prin personal... Vezi detalii
Contractul are ca obiect achizitia unui Cilindru vibrator compactor asfalt 8,5 - 10 to, necesar pentru a imbunatati activitatea socitatii, pentru a creste productivitatea si a reduce ponderea utilajelor inchiriate.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 7
AUTORITATEA... Vezi detalii
Servicii privind acordarea unui suport alimentar sub forma de masa calda, in regim de catering cconform prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 77/2023 , privind aprobarea continuarii Programului - pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preșcolarii și elevii din 450 de unități de învățământ... Vezi detalii
Achizitie publica DOTARI pentru Centrul integrat pentru persoane varstnice si cantina de ajutor social.Valoarea fără TVA : 380078.05.
Cantitate conform caiet de sarcini.
<<“REABILITARE GRADINITA NR.1, NICULESTI” – FAZA DE EXECUTIE LUCRARI>> CONFORM PREVEDERILOR CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT.
Valoarea estimata a contractului, conform Devizului General al obiectivului, este de 1.557.058,70 lei exclusiv TVA. Valoarea estimata s-a calculat in lei fara TVA dupa cum urmeaza:
2.1 Cheltuieli pentru... Vezi detalii
ACIZITIONAREA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE PE LOTURI PENTRU ASIGURAREA HRANEI BENEFICIARILOR CONFORM DOCUMENTULUI ATASAT LA SECTIUNEA DOCUMENTE - CAIET DE SARCINI, CANTITATEA MINIMA REPREZINTA CANTITATEA NECESARA PANA LA DATA DE 31.12.2024, IAR CANTITATEA MAXIMA INCLUDE SI SUPLIMENTARILE CUPRINSE IN PERIOADA 01.01.2025 -... Vezi detalii
Achiziție Mobilier și echipament atelier frizerie , după cum urmează: Lot 1 – Sterilizator Autoclav, Lot 2 – Scaun frizerie.
Solicitările de clarificări pot fi adresate până în a 8- zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie serviciile postale de imprimare, implicuire si distribuire a facturilor, constand în preluarea datelor de la achizitor, prelucrarea, tiparirea facturilor si plicurilor, implicuirea, sortarea, transportul si livrarea acestora la adresele utilizatorilor, destinatari ai plicurilor.
Compania de Apă... Vezi detalii
Servicii de proiectare (3 luni) si lucrari de executie (9 luni), privind contractul: "REABILITARE TERMICA SEDIUL PRIMARIEI OCNITA, COM.OCNITA, JUD.DAMBOVITA" , in valoare totala de 1.547.264,18 lei fara TVA, dintre care:
1. Cap. 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 28.445,14... Vezi detalii
Achiziție echipamente pentru amenajarea și dotarea unui atelier de tâmplărie:
Lot 1 Mașină combinata universala- buc 1
Lot 2 Compresor mobil - buc 1
Lot 3 Mașină pentru șlefuit cu banda si disc - buc 1
Lot 4 Pistol de vopsit - buc 2
Lot 5 Mașină de șlefuit pneumatica - buc 2
Lot 6 Polizor dublu de banc - buc 2
Lot 7... Vezi detalii
Procedura de achiziție publică este organizată în vederea atribuirii contractului de lucrări ce are ca obiect Contractarea lucrărilor (proiectare și execuție) la obiectivul ,, Reabilitare și modernizare imobil Serviciul de Ambulanță Moreni”.
1. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informații... Vezi detalii
„INFIINTARE CENTRU DE COLECTARE SELECTIVA PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA ULIESTI, JUDETUL DÂMBOVIȚA”
Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire cu 10zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde... Vezi detalii
Obiectivul prezentului contract il constituie Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectiv “Creșterea eficienței energetice a Liceului Tehnologic Nucet corp A ,Corp B, Corp Internat Școlar comuna Nucet ,județul Dâmbovița . Lucrările ce se vor a fi executate... Vezi detalii
Prezenta procedura are ca obiect achizitionarea:
A) serviciilor de proiectare:
1.Intocmire Documentaţia tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire - D.T.A.C;
2. Intocmire Proiect Tehnic de Executie a lucrarii - P.T.E.
3. Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de... Vezi detalii
Măsurile de intervenție urmăresc să elimine sau să reducă semnificativ deficiențele de diferite naturi ale structurii și ale componentelor nestructurale și, prin aceasta, să se obțină condițiile de siguranță.
Pentru ridicarea gradului de asigurare la acțiuni seismice sunt necesare lucrări de consolidare... Vezi detalii
Municipiul Targoviste a semnat Contractul de finantare nr. 15718/07.02.2023 in cadrul PLANULUI NATIONAL DE REDRESARE SI REZILIENTA – Componenta C5 - Valul Renovarii - Axa 1 – Schema de Granturi pentru Eficienta Energetica si Rezilienta in cladiri rezidentiale multifamiliale.
Obiectivul principal care se dorește a fi... Vezi detalii
Obiectul principal al contractului: Execuție lucrări pentru obiectivul: „REABILITARE, MODERNIZARE SI DOTARE SCOALA GENERALA NR. 3 GIULIA, COMUNA TARTASESTI, JUDETUL DAMBOVITA”.
Constructia propusa spre reabilitare are functiunea de scoala si un regim de inaltime parter. Cladirea
dispune de 2 accese din exterior(unul pe fatada... Vezi detalii
II.1.4) Descriere succintă:
„Autospeciale suport logistic intervenţie – 4 bucati”
A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu... Vezi detalii
II.2.4) Descrierea achiziției publice:
Achizitie publica conserve de alimente si produse de morarit, necesare asigurarii hranei beneficiarilor Cantinei de Ajutor Social si Centrelor din subordinea Directiei de Asistenta Sociala Targoviste, pe o perioada de 12 luni
În cazul încheierii unui acord-cadru:
Estimări ale... Vezi detalii
Pentru obiectivul ,,ÎMBUNĂTĂȚIREA INFRASTRUCTURII EDUCAȚIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA ȘI ECHIPAREA – ȘCOLII GENERALE NR. 6, “TUDOR VLADIMIRESCU” DIN TÂRGOVIȘTE, JUDEȚ DÂMBOVIȚA”, Municipiul Târgoviște în calitate de beneficiar a încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și... Vezi detalii
Achizitie publica legume proaspete necesare asigurarii hranei beneficiarilor Cantinei de Ajutor Social si Centrelor din subordinea Directiei de Asistenta Sociala Targoviste, pe o perioada de 12 luni
Achizitie publica legume proaspete necesare asigurarii hranei beneficiarilor Cantinei de Ajutor Social si Centrelor din subordinea Directiei de Asistenta Sociala Targoviste, pe o perioada de 12 luni