DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VASLUI achizitioneaza Acord cadru privind furnizarea de DIVERSE COMPONENTE ELECTRICE PENTRU UZ CASNIC
Valoarea estimata totala a procedurii exprimata in lei fara TVA este de min. 3.011,23 lei - max. 123.576,25 lei.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent exprimata in lei fara TVA este de min. 3.011,23 lei - max. 53.281,50 lei.
Cantitatile de produse sunt cele specificate in caietul de sarcini.
Produsele se vor livra cu caracteristicile și în condițiile solicitate în caietul de sarcini. Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru este de 14 luni, calculate de la data perfectarii acestuia. Pe parcursul desfasurarii acordului cadru se vor incheia 5 contracte subsecvente.
Operatorii economici vor putea solicita informatii suplimentare/clarificari inainte cu maxim 10 zile de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare cu 4 zile inainte de data limita de primire a ofertelor.
Beneficiar: centrele din subordinea DGASPC Vaslui indicate in anexa nr. 1 la caietul de sarcini Descriere: DIVERSE COMPONENTE ELECTRICE PENTRU UZ CASNIC, 68 itemi, in cantitatile, conditiile si cu cerintele specificate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent exprimata in lei fara TVA este de min. 3.011,23 lei - max. 53.281,50 lei. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Firma castigatoare: EURAS Satu Mare judetul Satu Mare
Obiectul contractului il constituie furnizarea de materiale și echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învățământ special din rețeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităților de învățământ special din județul Vaslui”, in... Vezi detalii
Valoarea estimata totala a procedurii exprimata in lei fara TVA este de min. 3.011,23 lei - max. 123.576,25 lei.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent exprimata in lei fara TVA este de min. 3.011,23 lei - max. 53.281,50 lei.
Cantitatile de produse sunt cele specificate in caietul de sarcini.
Produsele se vor livra... Vezi detalii
Contract de Furnizare Produse Alimentare - PESTE , FILE PESTE SI ALTE TIPURI DE CARNE DE PESTE. Produsele se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Transportul produselor se va asigura de catre furnizor la sediul CAMS Bacesti, judetul Vaslui, si va fi suportat de furnizor. Operatorii... Vezi detalii
Contract de achiziție de Proiectare (PT+DDE) și execuţie lucrări de construcții pentru obiectivul „Creșterea calității serviciilor Centrului de Servicii de Recuperare Neuromotorie de tip Ambulatoriu Bârlad”, conform cerintelor din caietul de sarcini, finanțat prin PNRR Investiția I.2 - Reabilitarea, renovarea și... Vezi detalii
Contract de furnizare APARATE ELECTROCASNICE PROFESIONALE, conform cerintelor din caietul de sarcini:
Lotul nr. 1 Masina de spalat industriala, capacitate 18 kg
Lotul nr. 2 Uscator de rufe industrial, capacitate 35 kg
Lotul nr. 3 Calandru electric profesional
Lotul nr. 4 Masina de spalat vase profesionala cu pompa de drenare
Lotul... Vezi detalii
Investiția presupune construirea centrului comunitar integrat in comuna Viișoara, județul Vaslui. Amplasamentul este situat in judetul Vaslui, comuna Viișoara, NC 75304, CF 75304. Terenul are o suprafață intabulată de 547 mp (din acte+masurat), face parte din domeniul public, fiind proprietatea U.A.T. comuna Viișoara,... Vezi detalii
Contract de execuţie lucrări cu o durată de 36 luni la obiectivul „Sediul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Vaslui” din mun. Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr. 1, jud. Vaslui.
Obiectul achiziției :
-lucrări de modernizare şi consolidare conform Proiect nr. 7177, întocmit de către Grupul de Proiectare/Direcția de... Vezi detalii
Se intenționează achiziționarea serviciilor de încărcare cartușe pentru imprimante/ multifuncționale monocrom/ color și servicii reparatii imprimante si UPS, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Beneficiar: Vaslui, str. Hagi Chiriac, Nr. 1, jud. Vaslui Descriere: Se intenționează... Vezi detalii
Obiectul contractului de achiziție publica consta in achizitionarea lucrarilor de executie pentru obiectivul de investitie ",Dezvoltarea sistemului de management local prin implementarea unui Sistem de monitorizare si siguranta a spatiului public la nivelul Comunei Tutova, judetul Vaslui. ", conform detaliilor din cadrul Caietului... Vezi detalii
Achizitia unui grup electrogen pentru pavilionul Spitalizare de zi.
Beneficiar: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare, Nr.233 Descriere: Spitalul trebuie sa fie dotat cu grup electrogen propriu pentru a se asigura continuarea activităţii în cazul întreruperii distribuţiei... Vezi detalii
Contract privind achizitionarea de Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor/a echipamentelor conexe si asigurarea pieselor si accesoriilor pentru autovehicule/motoare de autovehicule, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Perioada previzionata pentru derularea contractului este de 5 luni, ce se vor calcula de... Vezi detalii
Lucrarile de executie constau in REST DE EXECUTAT - LUCRARI- REPARATII CAPITALE GRUP SCOLAR AGRICOL MURGENI, ORAS MURGENI, JUDETUL VASLUI, asa cum sunt ele descrise in cadrul PTH ataşat.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 11 zile inainte... Vezi detalii
Contract privind achizitionarea de lucrari de reparatii bai si grupuri sanitare in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vaslui, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Perioada previzionata pentru derularea contractului este de 5 luni, calculate de la data perfectarii acestuia, fara a depasi data de 25.12.2024.
Valoarea totala a... Vezi detalii
Contract privind achizitionarea de Lucrari de constructii si reparatii pentru centrele D.G.A.S.P.C. Vaslui conform cerintelor din caietul de sarcini.
Perioada previzionata pentru derularea contractului este de 2 luni, ce se vor calcula de la data perfectarii contractului.
Valoarea totala a procedurii estimata in lei fara TVA este de... Vezi detalii
Contract privind achizitionarea de Lucrari de reparare acoperisuri la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vaslui, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Perioada previzionata pentru derularea contractului este de la data perfectarii acestuia si pana la data de 01.12.2024.
Valoarea totală estimata a procedurii in lei fără TVA... Vezi detalii
Contract privind achizitionarea de Lucrari de finisare a constructiilor la centre din subordinea D.G.A.S.P.C. Vaslui, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Perioada previzionata pentru derularea contractului este de 60 zile de la data perfectarii acestuia.
Valoarea totală a procedurii in lei fără TVA este de 91.920,46 lei,... Vezi detalii
Contract de achiziție de Proiectare (PT+DDE) și execuţie lucrări de construcții pentru obiectivul „Creșterea calității serviciilor Centrului de Servicii de Recuperare Neuromotorie de tip Ambulatoriu Bârlad”, conform cerintelor din caietul de sarcini, finanțat prin PNRR Investiția I.2 - Reabilitarea, renovarea și... Vezi detalii
Contract de proiectare (PT+DDE)) si executie lucrari de constructii la obiectivul Centrul de Servicii de Recuperare Neuromotorie de tip Ambulatoriu Husi, conform cerintelor din caietul de sarcini, finanțat prin PNRR Investiția I.2 - Reabilitarea, renovarea și dezvoltarea infrastructurii sociale pentru persoanele cu... Vezi detalii
Contract de achiziție de Proiectare (PT+DDE) și execuţie lucrări de construcții pentru obiectivul „Creșterea calității serviciilor Centrului de Servicii de Recuperare Neuromotorie de tip Ambulatoriu Vaslui”, conform cerintelor din caietul de sarcini, finanțat prin PNRR Investiția I.2 - Reabilitarea, renovarea și... Vezi detalii
Comuna Roșiești, județul Vaslui este beneficiarul contractului de finantare, încheiat cu M.D.L.P.A, pentru realizarea obiectivului de investiții, „Reabilitarea sediului primăriei din comuna Roșiești, județul Vaslui", PNRR/2022, Componenta 10 - Fondul local. Investiția presupune realizarea de lucrări de reabilitare a... Vezi detalii
Contractul are ca scop achizitia dotarilor pentru proiectul „DOTAREA CU MOBILIER ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN COMUNA ALBEȘTI, JUDEȚUL VASLUI”, LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, iar descrierea produselor se regaseste in documentatia de atribuire.
Durata de livrare a produselor va fi de maxim 30 de... Vezi detalii
Furnizarea de rechizite scolare pentru unitatile de invatamant preuniversitar pentru anul scolar 2024-2025, la unitatile scolare prezentate in caietul de sarcini. In total 11.284 de pachete, impartite in 5 categorii de pachete.
Pachete clasa pregatitoare-1.181 buc.
Pachete clasa I-1.296 buc.
Pachete clasa II-IV-3.592 buc.
Pachete... Vezi detalii
Comuna Roșiești, județul Vaslui este beneficiarul contractului de finantare, încheiat cu M.D.L.P.A, pentru realizarea obiectivului de investiții, ”Reabilitare Școală în sat Idrici, Comuna Roșiești, județul Vaslui” proiect finanțat prin PNRR, C5 – Valul Renovării.
Investiția presupune realizarea de lucrări de... Vezi detalii
„Iluminat festiv în perioada Sărbătorilor de iarnă 2024-2025, în Municipiul Vaslui și localitățile componente”
Termenul limita pentru care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare va fi de 12 zile inainte de termenul stabilit pentru... Vezi detalii
Autoritatea Contractanta doreste incheierea unui acord cadru pe o perioada de pana la 31.12.2024, pentru servicii de intretinere si reparatie a parcului auto de utilaje cu inlocuire piese de schimb din cadrul S.C. LUCRARI DRUMURI SI PODURI S.A. Vaslui.
Acordul cadru va intra in vigoare la data semnarii acestuia de catre ambele parti... Vezi detalii
Echipamente destinate activitatii ATI - neonatologie, achizitie impartita pe loturi, astfel: Lot 1 - Mixer aer-oxigen pentru sala de nasteri - 1buc; Mixer aer- oxigen pentru sala operatii cezariene -1 buc; Lot 2 - Monitor semne vitale sala de nasteri -1 buc; Monitor semne vitale sala operatii cezariene -1 buc; Lot 3 - Ventilator... Vezi detalii
Contract privind achizitionarea de Lucrari de imbracare a podelelor cu covor PVC de trafic intens, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Perioada previzionata pentru derularea contractului este de 2 luni, ce se vor calcula de la data perfectarii contractului.
Valoarea totală estimata a procedurii in lei fără TVA este de... Vezi detalii
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul de achizitie publica de furnizare „Achizitia unui sistem inteligent de management local in comuna Epureni, judetul Vaslui”
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor: 9
Autoritatea contractanta va... Vezi detalii
Investiția presupune construirea centrului comunitar integrat in comuna Pușcași, județul Vaslui. Amplasamentul este situat in judetul Vaslui, comuna Pușcași, NC 71908. Terenul are o suprafata intabulata masurata de 1992 mp (din acte+măsurat), face parte din domeniul public, fiind proprietatea U.A.T. comuna Pușcași, judetul... Vezi detalii