DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEA achizitioneaza Achizitie Diverse masini, echipamente si accesorii de birou
LOT I- Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou ,
LOT II - Hartie pentru fotocopiatoare si
Achizitia publica de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou” –LOT I si „Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica” – LOT II , pentru centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Vrancea conform specificatiilor din Caietul de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru / lot / 12 luni si incheierea a minim 3 contracte subsecvente de furnizare pe fiecare lot / acord –cadru .
Incheierea unui acord-cadru de furnizare Diverse masini , echipamente si alte accesorii de birou – Lot I, pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni, cu o valoare estimata minima 18.254,77 lei fara TVA si valoarea estimata maxima / acord-cadru de 219.055,55 lei fara TVA .
Incheierea unui acord-cadru de furnizare « Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica « – Lot II pentru achizitia produselor pe o perioada de 12 luni cu o valoare estimata minima de 9.109,44 lei fara TVA si valoarea estimata maxima/ acord-cadru – 109.144,30 lei fara TVA .
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare, a informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017 .
Termenul limita pana la care op. ec. pot transmite solicitarile de clarificari/informatii suplimentare, este de 7 zile ( inainte de data limita de depunere a ofertelor /candidaturilor ).
Avand in vedere termenul mentionat la pct. I.1 precum si prevederile art. 161, alin.(2) din Legea nr. 98/2016 modificata prin OUG nr. 45/2018, in ceea ce priveste termenul limita de raspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor .
Clauza suspensiva - Contractul va fi incheiat cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea creditelor bugetare, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertantul din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Centrele din subordinea DGASPC Vrancea , mentionate in Anexa I la Caietul de sarcini . Descriere: Incheierea unui acord-cadru de Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica, pentru o perioada de 12 luni, cu valoarea minima estimata acordului-cadru de 9.109,44 lei fara TVA si valoarea estimata maxima a acordului-cadru de 109.4144,30 lei fara TVA.
Cantitatile minime si maxime aferente acordului-cadru si contractelor subsecvente pentru lotul II- Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica, sunt mentionate in Anexa iii la Caietul de sarcini pentru lotul II. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Lotul 2. Beneficiar: Centrele din subordinea DGASPC Vrancea, mentionate in Anexa I la Caietul de sarcini . Descriere: Incheierea unui acord-cadru de Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou” –LOT I pentru o perioada de 12 luni, cu valoarea minima estimata acordului-cadru de 18.254,77 lei fara TVA si valoarea estimata maxima a acordului-cadru de 219.055,55 lei fara TVA.
Cantitatile minime si maxime aferente acordului-cadru si contractelor subsecvente pentru lotul I- Diverse masini, echipamente si alte accesorii de birou, sunt mentionate in Anexa II la Caietul de sarcini pentru lotul I Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: DOKUMETI Focsani judetul Vrancea
Obiectul viitorului contract de achiziție publică îl reprezintă execuția de Lucrari de : Amenajare spațiu - Imobil corp clădire Pavilion Interne - Pediatrie (fost spital orășenesc Odobești) în vederea înființării „Centru de Îngrijire și Asistență Odobești” judetul Vrancea și branșament/racordare apă-canal,... Vezi detalii
Achizitia se realizeaza in vederea implementarii proiectului cu titlul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A SCOLII GIMNAZIALE VULTURU SI A 4 STRUCTURI DIN SUBORDINEA ACESTEIA”, F-PNRR-Dotari-2023-1914.Prezenta procedura de achiziție are scop dotarea cu mobilier a laboratorului de informatică, si... Vezi detalii
Contractantul va asigura Servicii de catering pentru programul " Masa sanatoasa" in Comuna Paunesti, judetul Vrancea pana la sfarsitul anului 2024 conform caietului de sarcini.
Operatorul economic declarat câştigător al procedurii va asigura pachetele alimentare pentru prescolari si elevii din cadrul scolilor de pe raza comunei... Vezi detalii
DOTAREA CU ELECTRICE SI ELECTROCASNICE A BAZEI DE TRATAMENT ÎN SATUL VIZANTEA – MĂNĂSTIREASCĂ, COMUNA VIZANTEA LIVEZI, JUDEȚUL VRANCEA
Valoarea achiziţiei estimativă: 42.017,65 lei fara TVA, iar aceste bunuri sunt prevăzute în Caietul de sarcini si fisele tehnice atasate.
Întrucât prin prezenta procedură se... Vezi detalii
Lot 1 – Achizitie piscina exterioara si sauna exterioara cu sare – proiect Acces facil la servicii medicale pentru populatia Comunei Ciorasti si localitatile invecinate acesteia ”
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 6 zile.
Autoritatea... Vezi detalii
Lucrarile din prezenta procedura sunt descrise in PROIECTUL TEHNIC atasat si constau in principal:
- Preluarea amplasamentului;
- încheierea convenției de lucru cu distribuitorul de energie electrică, pentru intervenția în rețelele electrice existente;
- Demontarea aparatelor de iluminat vechi stradale existente;
- Demontarea... Vezi detalii
Ofertantii vor furniza mobilier, materiale didactice avand caracteristicile tehnice descrise în caietul de sarcini
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor) Termenul limita... Vezi detalii
Scopul contractului il reprezinta: degajarea suprafetei de teren afectate de depozitarea necontrolata a deseurilor si aducerea terenului la starea initiala prin operatiuni de sortare, excavare si transport a deseurilor existente in conditiile respectarii legislatiei privind depozitarea deseurilor. Operatiunile vor fi realizate in... Vezi detalii
Achizitia se realizeaza in vederea implementarii proiectului cu titlul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A SCOLII GIMNAZIALE VULTURU SI A 4 STRUCTURI DIN SUBORDINEA ACESTEIA”, F-PNRR-Dotari-2023-1914.Prezenta procedura de achiziție are scop dotarea cu echipamente digitale a laboratorului de... Vezi detalii
Pentru estimarea necesarului de pachete alimentare, cantitativ şi valoric, aferente contractului de prestari servicii de catering in vederea furnizarii unui pachet alimentar precum şi valorile asociate acestuia s-a ţinut cont de: Numărul maxim de copii beneficiari ai unităţii de învăţământ este repartizat astfel:
• Anul... Vezi detalii
Contractantul va asigura Pachet alimentar pentru prescolari si elevii din cadrul scolilor de pe raza comunei Tanasoaia pana la sfarsitul anului 2024 conform caietului de sarcini. Numarul total al beneficiarilor este de 153 copii, prescolari si elevi de ciclu gimnazial si primar.
Obiectul prezentei proceduri vizeaza achizitia de mobilier, echipamente si materiale didactice in cadrul cabinetelor scolare a unitatilor de invatamant din Orasul Odobesti, judetul Vrancea ; cod proiect F-PNRR-Dotari -2023-2564 necesara realizarii obiectivului Contractului de finantare nr. 1453DOT/2023n incheiat cu Ministerul... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în prestare Servicii dirigenție de șantier pentru proiectul ,,Lucrări de renovare energetică moderată pentru clădire corp administrativ-anexe baza sportivă, Municipiul Adjud, județul Vrancea” (Proiect nr. C5-B2.1.a-1814). Durata contractului de lucrări decurge de la data emiterii ordinului de... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în prestare Servicii dirigenție de șantier pentru proiectul „Lucrări de renovare energetică moderată clădire Școala Gimnazială Mareșal Alexandru Averescu, Municipiul Adjud, jud. Vrancea” (Proiect nr. C5-B2.1.a-1810). Durata contractului de lucrări decurge de la data emiterii ordinului de... Vezi detalii
DOTAREA CU DIVERSE PRODUSE A BAZEI DE TRATAMENT ÎN SATUL VIZANTEA – MĂNĂSTIREASCĂ, COMUNA VIZANTEA LIVEZI, JUDEȚUL VRANCEA
Valoarea achiziţiei estimativă: 35.636,13 lei fara TVA, iar aceste bunuri sunt prevăzute în Caietul de sarcini si fisele tehnice atasate.
Întrucât prin prezenta procedură se urmărește... Vezi detalii
DOTAREA CU VESELĂ A BAZEI DE TRATAMENT ÎN SATUL VIZANTEA – MĂNĂSTIREASCĂ, COMUNA VIZANTEA LIVEZI, JUDEȚUL VRANCEA
Valoarea achiziţiei estimativă: 103.993,28 lei fara TVA, iar aceste bunuri sunt prevăzute în Caietul de sarcini si fisele tehnice atasate.
Întrucât prin prezenta procedură se urmărește atribuirea unui... Vezi detalii
Execuție lucrări pentru proiectul ,,Lucrări de renovare energetică pentru clădire administrativa sediu Serviciul Impozite si taxe locale Adjud, Municipiul Adjud, județul Vrancea”. Descrierea detaliata a lucrărilor este disponibila în proiectul tehnic anexat documentatiei de atribuire. Ofertantul isi va asuma... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri consta in dotarea cu echipamente digitale a şcolilor din comuna Vizantea-Livezi, județul Vrancea.
Valoarea achiziţiei estimativă: 430.134,14 lei fara TVA iar aceste bunuri sunt prevăzute în Caietul de sarcini si fisele tehnice atasate.
Autoritatea contractantă, Comuna Vizantea-Livezi, ... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri consta in dotarea cu echipamente digitale a şcolilor din comuna Comuna Câmpineanca, Județul Vrancea.
Valoarea achiziţiei estimativă: 364.244,29 lei fara TVA iar aceste bunuri sunt prevăzute în Caietul de sarcini si fisele tehnice atasate.
Autoritatea contractantă, Comuna Câmpineanca,... Vezi detalii
Contract de prestări servicii de Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor din cadrul Proiectului „Resistematizarea infrastructurii de transport la nivelul Municipiului Focșani, în vederea creșterii atractivității și accesibilității deplasărilor cu transportul public, cu bicicleta și pietonale”
Valoarea... Vezi detalii
Obiectivul general este: imbunatatirea cadrului fizic de derulare a actului educativ, dezvoltarea echipamentelor TIC din
cadrul unităților școlare din comuna Movilita.
Obiectivul specific este: DOTAREA CU MOBILIER SI MATERIALE DIDACTICE A LABORATORULUI DE BIOLOGIE IN CADRUL PROIECULUI „DOTAREA CU MOBILIER,
MATERIALE DIDACTICE... Vezi detalii
Prin realizarea acestei proceduri simplificate se urmareste încheierea contractului pentru Finalizare lucrări CONSTRUIRE LOCUINȚE SOCIALE ÎN COMUNA CÂRLIGELE, JUDETUL VRANCEA. Operaţiunile necesare pentru realizarea obiectivulul de investiţie cuprind următoarele lucrări:
- Amenajari pentru protectia mediului si aducerea... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în prestare Servicii dirigenție de șantier pentru proiectul „Lucrări de intervenţie pentru creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Adjud etapa a IV-a”, Lotul 1 - Bloc 1, Lotul 2 - Bloc 11, Lotul 3 - Bloc 112, Lotul 4 - Bloc 126.
VALOAREA ESTIMATĂ a... Vezi detalii
Autoritatea contractantă urmărește dotarea cu echipamente IT a unui laborator de informatica si dotarea cu echipamente TIC a celor 9 Sali de clasa din cadrul Scolii Gimnaziale „Simion Mehedinti”, Comuna Soveja, Judetul Vrancea.
Valoarea estimata totală este de 278.901,63 lei fără TVA.
- În baza contractului de furnizare... Vezi detalii
Achizitia de echipamente TIC in fiecare sala de clasa si in laboratorul de informatica in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a Scolii Gimnaziale Paulesti,
Lot 1-Echipamente digitale și IT laborator de informatica:
Display interactiv (tablă interactivă) min 65 inc. +... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri vizeaza ACHIZITIA DE MOBILIER PENTRU 35 SALI DE CLASA IN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT DIN ORASUL ODOBESTI” ; cod proiect F-PNRR-Dotari -2023-2564 necesara realizarii obiectivului Contractului de finantare nr.... Vezi detalii
Se propune achizitionarea echipamente IT pentru şcoli. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul la care Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si... Vezi detalii
Prin HCL nr. 37 din 26.07.2023 a aprobat infiintarea serviciului de iluminat public pentru UAT COMUNA RUGINESTI, judetul VRANCEA. In conformitate cu rezultatele studiului de fundamentare elaborate de prestatorul SC CISIF CENTRUL DE IDEI SI SOLUTII FINANCIARE SRL este necesara organizarea unei procedure de delegare prin concesiune a... Vezi detalii
UAT Comuna Tâmboeşti doreşte să atribuie un contract de furnizare echipamente digitale- IT necesare pentru implementarea proiectului, avand codul F-PNRR-Dotari-2023-2992.
In cadrul acestui proiect se doreste realizarea investitiilor in scopul dotarii urmatoarelor Sali/spatii de desfasurare a activitatilor:
I 9 Laboratoare... Vezi detalii
Achizitia se realizeaza in vederea implementarii proiectului cu titlul „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A SCOLII GIMNAZIALE VULTURU SI A 4 STRUCTURI DIN SUBORDINEA ACESTEIA”, F-PNRR-Dotari-2023-1914.Prezenta procedura de achiziție are scop dotarea cu echipamente digitale a laboratorului de... Vezi detalii