DISTRIBUȚIE ENERGIE ELECTRICĂ ROMANIA S.A. achizitioneaza Bocanci
Incheierea unui Acord cadru de furnizare produse avand ca obiect „Bocanci ” – in conformitate cu precizarile din CS, cu respectarea tuturor parametrilor cuprinsi in CS si fisele tehnice atasate.
- cant. minima 2553 perechi; cant. maxima 5121 perechi;
Nota: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau depune amendamente la modelele de acord- cadru sau contract subsecvent inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare si amendamentelor la modelele de acord- cadru sau subsecvent in a 13-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Beneficiar: Sediile DEER SA indicate in caietul de sarcini. Descriere: Incheierea unui acord cadru de produse avand ca obiect „Bocanci” - in conformitate cu precizarile din CS, cu respectarea tuturor parametrilor cuprinsi in CS si fisele tehnice atasate.
-Valoarea minima a acordului cadru = 589.743,00 lei;fara TVA; Valoarea maxima a acordului cadru = 1.182.951,00 lei ,fara TVA
- cant. minima 2.553 perechi; cant. maxima 5.121 perechi;
Cantitatile sunt estimate pe durata intregului acord –cadru.
Termen de livrare 90 zile de la data semnarii contractului subsecvent. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: EUROSAFETY DISTRIBUTION Ludus judetul Mures
Produsele care fac obiectul achizitiei, sunt utilizate în instalațiile C.C.S.-T (comandă, control, semnalizare terestră), în instalații de iluminat și forță din stații și halte de cale ferată și în alte instalații de electrificare de la CFR şi realizează alimentarea acestora cu energie electrică precum și... Vezi detalii
Incheierea a unui contract de lucrări aferente sucursalei Brăila, având ca obiect: Lucrari de intarire retea Spor putere obiectiv Hotel situat in mun. Galati,b-dul G. Cosbuc nr. 2 - utilizator SC NEIDAN SRL, jud. Galati
Beneficiar: Mun Galati, jud GL Descriere: Valoarea estimată a fost determinată ... Vezi detalii
Achizitia serviciului va consta in emiterea politelor de asigurare facultativa CASCO pentru mijloacele de transport auto rutiere din dotarea Sucursalei Regionale C.F. Cluj si din dotarea subunitatilor subordonate, pentru un numar total de 48 mijloace auto rutiere aflate in exploatare, conform Anexei 1, cu mentiunea ca pentru pozitia... Vezi detalii
Incheierea a unui contract de lucrări aferent sucursalei Ploiesti, având ca obiect:
Intarire retea in vederea alimentarii cu energie electrica locuinta Sotrile, sat Seciuri, jud. Prahova-utilizator cf. ATR. nr. 3010211108940/23.11.2021 si anexa exploatatie agricola apartinand utilizatorului cf. ATR nr. 3010230830145/07.03.2024
... Vezi detalii
Se va încheia un “ACORD-CADRU - pentru servicii de reparare şi de întreţinere a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe”, în vederea asigurării stării de operativitate a autospecialelor din cadrul parcului Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Avram Iancu” al judeţului Cluj. Pe perioada Acordului-cadru... Vezi detalii
Se va încheia un “ACORD-CADRU - pentru servicii de reparare şi de întreţinere a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe”, în vederea asigurării stării de operativitate a autospecialelor din cadrul parcului Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Avram Iancu” al judeţului Cluj. Pe perioada Acordului-cadru... Vezi detalii
Municipiul Dej doreste achizitia a unui numar de 5 autoturisme electrice în cadrul Programului ,,RABLA PLUS 2024” (conform Ghidului de finanţare a Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere... Vezi detalii
Achizitia de “Sistem stocare NAS” cu scopul modernizarii si suplimentarii spatiului de stocare pentru arhivare si backup necesar continuitatii in conditii de Securitate si functionalitate a aplicatiilor informatice. Echipamentele care se achizitioneaza, trebuie sa se integreze in sistemele existente, fara modificari... Vezi detalii
Compania de Apa Aries SA asigură serviciul de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare pentru aproximativ 110 000 de locuitori. În prezent aria de operare cuprinde următoarele unităţi adminsitrativ teritoriale: Turda, Moldovenesti, Cornesti, Mihai Viteazu, Sandulesti, Campia Turzii, Calarasi, Luna, Viisoara, Urca, Aiton,... Vezi detalii
Compania de Apa Aries SA asigură serviciul de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare pentru aproximativ 110 000 de locuitori. În prezent aria de operare cuprinde următoarele unităţi adminsitrativ teritoriale: Turda, Moldovenesti, Cornesti, Mihai Viteazu, Sandulesti, Campia Turzii, Calarasi, Luna, Viisoara, Urca, Aiton,... Vezi detalii
Incheierea unui contract de lucrari aferent Sucursalei Satu Mare conform caiet de sarcini. Numǎrul de zile pȃnǎ la care potențialii ofertanți pot solicita clarificǎri referitoare la documentațiii de atribuire, ȋnainte de data limitǎ de depunere a ofertei este 10. Entitatea contractantǎ va rǎspunde tuturor solicitǎrilor... Vezi detalii
Achizitia de “Autosanitara tip A2 destinata Institutului Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj-Napoca”. conform Caiet de sarcini anexat. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari de catre operatorii economici interesati de accesul la procedura de atribuire : pana a 3-a zi inainte de termenul limita pentru... Vezi detalii
Obiectul achiziției este Servicii de „Mentenanță echipamente control de securitate EDS Standard 3”
Descrierea serviciilor este disponibilă în secțiunea Caiet de sarcini din cadrul prezentei Documentații de atribuire.
Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentația de atribuire: 6 zile... Vezi detalii
Livrare, instalare si punere in functiune ecocardiograf in componenta si caracteristicile menționate in caietul de sarcini, precum si instruirea personalului medical si tehnic.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea... Vezi detalii
Achizitia serviciului va consta in emiterea politelor de asigurare facultativa CASCO pentru mijloacele de transport auto rutiere din dotarea Sucursalei Regionale C.F. Cluj si din dotarea subunitatilor subordonate, pentru un numar total de 48 mijloace auto rutiere aflate in exploatare, conform Anexei 1.
Se solicita asigurarea... Vezi detalii
Achiziția constă în Servicii de ”Urmărire a comportării în timp a construcțiilor și instalațiilor aferente, din cadrul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj R.A.”, pentru anul 2024. ... Vezi detalii
Se va încheia un “ACORD-CADRU - pentru servicii de reparare şi de întreţinere a autovehiculelor şi a echipamentelor conexe”, în vederea asigurării stării de operativitate a autospecialelor din cadrul parcului Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Avram Iancu” al judeţului Cluj. Pe perioada Acordului-cadru... Vezi detalii
Furnizare STERILIZATOR CU PLASMA conform cerintelor caietului de sarcini si fisei de date.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va... Vezi detalii
Servicii prestate de personalul de asistenţă medicală pentru:
- un asistent medical generalist pentru Secția Medicină internă
Beneficiar: Spitalul Clinic Militar de Urgență Cluj-Napoca Descriere: Servicii prestate de personalul de asistenţă medicală
Numărul de zile până la care se pot solicita... Vezi detalii
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect Dotarea Centrului de servicii de recuperare neuromotorie de tip
ambulatoriu pentru persoane adulte cu dizabilități Turda” finanțat din fonduri europene nerambursabile prin Mecanismul de
redresare și reziliență , pentru centrul mentionat in caietul de sarcini. Nota. Orice... Vezi detalii
Obiectul contractului il reprezinta Executie lucrari pentru proiectul "Reabilitare moderata cladire publica ,comuna Negreni,nr,58.jud.Cluj”
Prin reabilitarea moderata a cladirii publice in care isi desfasoara activitatea : Cladire publica situata in Loc.Negreni,str.Principala ,nr.58,jud Cluj . se contribuie la dezvoltarea... Vezi detalii
Reactivi de laborator – 2 loturi, necesare pentru efectuarea activitatilor de cercetare in cadrul poiectului de cercetare PNRR 760066/23.05.2023, CF 83/15.11.2022, cu titlul "LUNG SQUAMOUS CELL CARCINOMA THERAPEUTIC TARGETS USING SYSTEMS-LEVEL MACHINE LEARNING BASED ON SINGLE-CELL RNA-SEQUENCING"
Lotul 1: Reactivi pentru... Vezi detalii
Lucrarile se vor efectua in Loc. Cehu Silvaniei, Jud. Salaj (Proiectare + executie) .Valoarea estimata a achizitiei pe baza SF este de : 352.110,63 lei fara TVA
3.2 Documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize acorduri si autorizatii 2.538,75 lei
3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/... Vezi detalii
Lucrarile se vor efectua in Loc. Zalau, Jud. Salaj (Proiectare + executie) .Valoarea estimata a achizitiei pe baza SF este de : 111.872,35 lei fara TVA
3.2 Documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize acorduri si autorizatii 634,48 lei
3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/... Vezi detalii
Lucrari de reparatii curente la Cladire Stomatologie str. Motilor nr.33
Beneficiar: cladire Stomatologie , str. Motilor 33 Descriere: Lucrari de reparatii curente la Cladire Stomatologie str. Motilor nr.33.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Achiziția serviciului de elaborare Expertiză tehnică și documentație de avizare a lucrărilor de intervenție(DALI) pentru obiectivul susmenționat, este necesară pentru determinarea indicatorilor tehnico-economici ai investiției și pentru elaborare Proiect Tehnic și Execuție Lucrări aferente obiectivilui de... Vezi detalii
Încheierea unui contract sectorial de lucrări aferent Sucursalei MURES având ca obiect „Racordarea utilizatorilor la reteaua de interes public, zona Sucursala Mures – LOT 112, conform ATR aferente Centralizatorului cu nr. MS – 148.233 / 25.05.2024”, conform Centralizator ATR anexat. Valoarea estimată în valoare de... Vezi detalii
Incheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Focsani avand ca obiect: Proiectare (intocmire DTAC+obtinere Autorizatie de construire-AC) si executie Lucrări de intărire retea in vederea alimentarii cu energie electrica a consumatorilor alimentati din PT 6039 PECO ADJUD, amplasat in strada Primaverii, municipiul Adjud,... Vezi detalii
Incheierea unui contract de lucrari aferent sucursalei Focsani avand ca obiect: Proiectare (intocmire DTAC+ obtinere Autorizatie de construire-AC) si executie ’’Lucrari de intarire retea in vederea aee locuinta si panouri fotovoltaice, amplasate in comuna Bolotesti, sat Putna, str Magnoliei, nr 6, jud Vrancea – utilizator... Vezi detalii
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica "Extinderea retelei electrice de distributie in loc. Ungheni , str. Gospodarilor, nr.-, jud. Mures – solicitant Primaria Ungheni " , a fost calculata avandu-se in... Vezi detalii