DISTRIBUȚIE ENERGIE ELECTRICĂ ROMANIA S.A. achizitioneaza Lucrari de intarire conform ATR 7060230909369,amplasat in loc.Valea Dobarlaului,com.Dobarlau str.Rachitii nr.55 jud. Covasna (Proiectare PTE,DTAC,obtinere AC si Executie)
Încheierea unui contract sectorial de lucrări aferent Sucursalei Covasna având ca obiect: Proiectare faza PTE, DTAC+Obtinere AC și Executie lucrari, ce au ca obiect: Lucrari de intarire conform ATR 7060230909369,amplasat in loc.Valea Dobarlaului,com.Dobarlau str.Rachitii nr.55 jud. Covasna (Proiectare PTE,DTAC,obtinere AC si Executie) , conform CS anexat
Valoarea totală estimată: 65.675,63 lei fără TVA, (compusă din Proiectare faza PTE,DTAC+Obtinere AC=9.939,00lei; si Executie lucrare=55.736,63 lei .
Oferta financiara se va incadra in valorea estimata pentru fiecare etapa in parte si anume proiectare si executie ( asa cum este descrisa mai sus). Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract .
Durata de executie a contractului: 6 luni (Proiectare faza PTE+DTAC+Obtinere AC = 4 luni , Executie lucrare = 2 luni)
Numǎrul de zile pȃnǎ la care potențialii ofertanți pot solicita clarificǎri referitoare la documentația de atribuire, ȋnainte de data limitǎ de depunere a ofertei este 8. Entitatea contractantǎ va rǎspunde tuturor solicitǎrilor de clarificǎri sau informațiilor suplimentare cu cel puțin 6 zile ȋnainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
Beneficiar: jud. Covasna Descriere: Încheierea unui contract sectorial de lucrări aferent Sucursalei Covasna având ca obiect: Proiectare faza PTE,DTAC+Obtinere AC și Executie lucrari, ce au ca obiect: Lucrari de intarire conform ATR 7060230909369,amplasat in loc.Valea Dobarlaului,com.Dobarlau str.Rachitii nr.55 jud. Covasna (Proiectare PTE,DTAC,obtinere AC si Executie) , conform CS anexat Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: ELECTRO LINE SRL Toplita judetul Harghita
Vehicul utilitar de intervenție pentru teren variat (UTV) echipat cu sistem de atasare targa+ dotari (hardtop, troliu, semiparbriz, girofar, carlig)
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de... Vezi detalii
Acord cadru de furnizare gaze naturale 6 luni - Prin achizitionarea de gaze naturale autoritatea contractanta asigura continuitatea in alimentarea cu gaze naturale a Centralei Termice pentru prepararea agentului termic pe timp de iarna, a apei calde menajere in perioada 01.01.2025-30.06.2025 si realizarea actului medical in conditii... Vezi detalii
Sistem de injectomate pentru Clinica Ortopedie și Traumatologie II secția Anestezie și Terapie Intensiva
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 2- a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Termenul limită până la care se pot solicitat clarificări de către operatorii economici... Vezi detalii
Proiectul vizează investiții în dotarea unităților de învățământ cu mobilier modern și adecvat preșcolarilor, școlarilor. Oportunitatea investitiei este creata de PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENTA - C 15 - Dotarea cu mobllier, materiale didactice si echipamente digitale a unităților de învățământ... Vezi detalii
Achiziție servicii de întreținere și reparare a unui număr de 457 autovehicule aparținând I.P.J. CLUJ, detaliate în caietul de sarcini și anexa nr. 1 și anexa nr. 2 la caietul de sarcini
Cantitățile minime și maxime ale acordului-cadru se regăsesc în anexa nr. 2 a caietului de sarcini.
Cantitățile estimate minime... Vezi detalii
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție „Dotarea cu laboratoare inteligente a unităților de învățământ superior, a palatelor și a cluburilor copiilor”, contract de finanțare nr. F-PNRR- SmartLabs-2023- 1386 Valoarea totală maximă 108,097.74 lei fara TVA.
estimată a... Vezi detalii
Acord cadru pe 24 luni pentru servicii de printare pentru Universitatea de Medicina si Farmacie " Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca .
Acord-cadru cu un singur operator economic ▐
1.Autoritatea contractantă va încheia un acord –cadru cu maxim 1 operator economic, atribuind ulterior, contracte subsecvente de servicii de... Vezi detalii
Achiziția constă în achiziția unor ”Scară tractabilă pentru îmbarcare/ debarcare pasageri în/ din aeronave” la Aeroportul International Avram Iancu Cluj RA.
Descrierea obiectului achiziției este disponibilă în secţiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei Documentaţii de atribuire.
Termenul limită până la... Vezi detalii
Furnizare indicatoare rutiere pentru siguranta circulatiei, conform caietului de sarcini.
Solicitările de clarificări din partea posibililor ofertanți se vor face cu 5 zile înaintea de data de depunere a ofertelor, iar autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare cu 3 zile... Vezi detalii
Descrierea succinta a lucrarilor este disponibila in sectiunea caietului de sarcini si a documentatiei descriptive din cadrul documentatiei de atribuire.Obiectul contractului il constituie: Lucrari de executie pentru investitia ,,Proiect tehnic de securitate”, comuna Aschileu, judetul Cluj.
Valoarea estimata a contractului este... Vezi detalii
Furnizarea de GAZE NATURALE pentru perioada 31.12.2024- 31.12.2025, cu acel operator economic care va îndeplini condițiile impuse prin Fișa de date și va răspunde cerințelor din Caietul de sarcini pentru cele două puncte de consum ale
Teatrului Naţional “Lucian Blaga” Cluj Napoca şi anume:
- Sediul Teatrului Naţional... Vezi detalii
Beneficiar: Loc.Tasnad jud.Satu Mare Descriere: Intocmire PTE( se va cota subcapitolul 3.5.6 din Devizul general)
Executare lucrari conform Caiet de sarcini.
PTE-ul si lucrarile se vor realiza conform documentatiilor anexate la documentatia de atribuire. Valoarea totala... Vezi detalii
Utilajele agricole sunt necesare pentru desfasurarea activitatilor practice cu studentii si a activitatile de productie din Statiunea Didactica Experimentala Cojocna si Statiunea Apoldia Maior, in conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini pentru Lot 1, 2, 3 si 4.
Numar de zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Obiectul contractului care urmează a fi încheiat este reprezentat de furnizarea unui microbuz electric destinat utilizării în perimetrul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, în vederea efectuării transportului echipajelor și pasagerilor.
Descrierea obiectului achiziției este disponibilă în secţiunea Caietul de... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie delegarea gestiunii serviciului de iluminat public și cuprinde totalitatea acțiunilor și activităților de utilitate publică și de interes interes economic și social general desfășurate la nivelul unității administrativ - teritoriale, în scopul asigurării serviciului de iluminat... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie Achizitie utilaj Miniexcavator cu senile , cabina si 3 cupe pentru excavare.
Se doreste achizitionarea unui Miniexcavator cu senile , cabina si 3 cupe pentru excavare., pentru parcul auto SADP al Primăriei Municipiului Dej, ținând cont de faptul că activitatea specifica pentru efectuare... Vezi detalii
Servicii de întreținere și igienizare a toaletelor automate racordabile la rețeaua de apă, canalizare și electricitate, de pe raza municipiului Cluj-Napoca, conform caietului de sarcini.
Solicitările de clarificări din partea posibililor ofertanți se vor face cu 5 zile înainte de data de depunere a ofertelor, iar... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie Achizitie autoturism hybrid, pentru parcul auto al Primăriei municipiului Dej
Municipiul Dej doreste achizitionarea unui autoturism pentru parcul auto propriu, pentru deplasarea cu mijloace de transport în vederea exercitării atribuțiilor de serviciu.
Numărul zile pana la care se pot... Vezi detalii
Protezele și componentele proteice de endoprotezare sunt necesare pentru buna desfăşurare a activităţii cadrelor medicale, pentru a putea oferi pacienţilor un act medical de calitate superioară, pentru a creşte calitatea îngrijirilor medicale acordate pacienţilor în funcţie de nevoile individualizate pentru fiecare... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie achizitia de Sistem de climatizare și electrice Aerogara Veche - Proiectare și execuție. Descrierea lucrărilor este disponibilă în Secţiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei Documentaţii de atribuire.
Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentația de... Vezi detalii
Se doreste achizitionarea de echipamente IT, echipamente 3D, echipamente audio-video, echipamente robotica si pachete software pentru dotarea cu laboratoare inteligente a Colegiului Tehnic de Transporturi „Transilvania” în cadrul proiectului „SMART LABS CTTT” , finantat prin PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie “Lucrări de întreținere la platforma Apron 1” (proiectare și execuție lucrări de întreținere). Descrierea lucrărilor este disponibilă în Secţiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentaţii de atribuire.
Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la... Vezi detalii
Dispozitiv de urmărire a ochilor bazat pe camera video – EyeLink 1000 Plus în cadrul Proiectului European University of Brain and Technology - Research and Innovation — NeurotechRI
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 4
Autoritea contractanta... Vezi detalii
Lucrarile se vor efectua in Loc Ban , Jud. Salaj ( Executie si DTAC ) .Valoarea estimata a achizitiei pe baza PTE este de : 178.197,38 lei fara TVA
3.2 Documentatii suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize acorduri si autorizatii 395,19 lei
3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor ... Vezi detalii
Servicii de catering în cadrul programului „Masa sănătoasă”, conform H.G. nr. 24/2024 privind instituirea Programului național „Masă sănătoasă”, a O.U.G. nr. 105 din 30 iunie 2022 privind aprobarea continuării Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din 450 de unități... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în achiziția a 3 autoturisme electrice, care să fie utilizate de autoritatea contractantă pentru a contribui la obiectivele de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră. Această achiziție este finanțată prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi,... Vezi detalii
Modernizare turn artroscopie existent si instrumentar specific de artroscopie-Furnizare, instalare și punere în funcțiune
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 3- a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Termenul limită până la care se pot solicitat clarificări de către operatorii... Vezi detalii
Dotarea cu echipamente performante specifice fiecărui cerc din Palatul Copiilor Cluj și a structurilor arondate va determina desfășurarea de activități practice în spații în care copiii și tinerii vor avea acces la resurse tehnologice și conținut educațional de calitate, aliniat la evoluțiile tehnologiei, astfel... Vezi detalii
Achizitia unui dispozitiv dual pentru detectarea ganglionului santinela care este necesat pentru dotarea Blocului Operator.
Descrierea produsului se regaseste in caietul de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor: 6 zile
Autoritatea contractanta va... Vezi detalii
Achiziția de 8 autoturisme electrice prin "Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic 2020-2024" – Rabla Plus, pentru parcul auto al Primariei Comunei Floresti, judetul Cluj
Valoarea... Vezi detalii