DISTRIBUȚIE ENERGIE ELECTRICĂ ROMANIA S.A. achizitioneaza Racordarea utilizatorilor la reteaua de interes public, zona Sucursala Harghita – LOT 26,-Zona Miercurea-Ciuc, conform ATR aferente Centralizatorului cu nr. HR–384237/13.12.2023
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in ATR aferente centralizatorului cu nr. 384237/13.12.2023. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere ATR aferente centralizatorului cu nr. 384237/13.12.2023. Valoare estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de 17.400,00 lei fara TVA .
Oferta financiara se va incadra in valorea estimata pentru fiecare ATR in parte conform centralizatorului nr. 384237/13.12.2023. Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract .
Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se va transmite cu cel putin 7 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 5 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
Beneficiar: jud. Harghita Descriere: Achizitie de lucrari care constau in executie lucrari de instalatii electrice astfel cum sunt descrise in ATR aferente centralizatorului cu nr. 384237/13.12.2023..
Executie lucrari ce au ca obiect: Racordarea utilizatorilor la reteaua de interes public, zona Sucursala Harghita – LOT 26,-Zona Miercure-Ciuc, conform ATR aferente Centralizatorului cu nr. HR–384237/13.12.2023 Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: MOLPOP SERVIS S.R.L. Miercurea-Ciuc judetul Harghita
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de Delegarea serviciului de iluminat public in comuna Gilau, judetul Cluj”.
În baza contractului vor fi asigurate serviciile de
- aducerea si mentinerea in parametri ai sistemului de iluminat public in comuna Gilau
- operarea... Vezi detalii
Servicii de închiriere a unui spațiu/depozit , pentru depozitarea decorurilor si recuzitei aparținând spectacolelor instituției, conform caietului de sarcini.
Beneficiar: OPERA NATIONALĂ ROMÂNĂ CLUJ NAPOCA, P-TA ȘTEFAN CEL MARE , NR.20, JUD. CLUJ Descriere: Servicii de închiriere spații de... Vezi detalii
Servicii de catering în cadrul programului „Masa sănătoasă”, conform H.G. nr. 24/2024 privind instituirea Programului național „Masă sănătoasă”, a O.U.G. nr. 105 din 30 iunie 2022 privind aprobarea continuării Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din 450 de unități... Vezi detalii
Cladirea se afla in intravilanul localitatii Poieni. Suprafaţa terenului este de 2.953,00 mp şi are o formă neregulată. Terenul este liber de sarcini şi are categoria de folosinţă curţi construcţii. Pe terenul înscris în C.F. nr. 53878 Poieni şi cu nr. Cad. 53878 regăsim construcţia având nr. cad. 53878-Cl- sediul... Vezi detalii
SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE MAGURI RACATAU DIN COMUNA MAGURI RACATAU, JUD. CLUJ
in cadrul programului “Programul Național „Masă sănătoasă” (PNMS)”
Beneficiar: Comuna Maguri Racatau Descriere: SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE MAGURI... Vezi detalii
Cladirea se afla in localitatea Bologa, comuna Poieni, judetul Cluj, aflandu-se in intravilanul localitatii Bologa; Regimul de inaltime este P+1E cu o suprafata construita de 638 mp si o duprafata desfasurata 810,30 mp. Forma cladiri in plan este sub forma de U cu latura scurta relativ paralele cu drumul de acces. Accesul in cladire... Vezi detalii
SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII ȘCOLII GIMNAZIALE BONȚIDA DIN COMUNA BONȚIDA, JUD. CLUJ
In cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS)
SCOALA GIMNAZIALA BONȚIDA, avand in compunere:
Școala Gimnazială BONȚIDA – 251 beneficiari, Str. Stefan Emilian ,nr. 271 localitatea Bonțida,Comuna BONȚIDA,... Vezi detalii
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei(pachet alimentar+1 fruct) pentru un număr de 358 beneficiari ai sistemului de învățământ din cadrul Școala Gimnazială „Liviu Dan” Mociu, , în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația... Vezi detalii
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei- MASA CALDA (felul 2 +1 fruct) pentru un număr de 149 beneficiari ai sistemului de învățământ din Școala Gimnazială Așchileu Mare , , în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în... Vezi detalii
Furnizarea de formatori/ instructori preparatori formare/specialisti, pentru asigurarea activitatilor de instruire/ redactare documentaţie (suport de curs/ programa de pregatire profesionala/ proiect didactic), servicii de consultanță în domeniul formării profesionale, necesare desfasurarii in bune conditii a programelor de... Vezi detalii
Prestarea de servicii de pază pentru parking-urile de cartier, conform cerințelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata totala a acordului-cadru este de 3.000.000 lei fara TVA. Obiectul contractului și valoarea estimată: îl constituie prestarea de servicii de pază, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini.... Vezi detalii
Autoritatea contractantă își propune asigurarea unui climat de siguranță în parcările subterane și supraterane, în conformitate cu legislația în vigoare privind apărarea împotriva incendiilor. Sistemele de detecție, avertizare și stingere la incendiu și grupurile electrogene (generatoare de curent electric) din... Vezi detalii
ACORD CADRU PE 24 LUNI PENTRU SERVICII DE MENTENANTA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU SOFTWARE - EMSYS PENTRU UNIVERSITATEA DE MEDICINĂ ŞI FARMACIE „IULIU HAŢIEGANU” CLUJ - NAPOCA compusa din:
1.Mentenanta EMSYS-Financiar-Contabilitate
2.Mentenanta EMSYS-Gestiune camine
3.Mentenanta EMSYS-Salarizare-Personal -Burse
4.Mentenanta... Vezi detalii
Contract de furnizare Hartie A4 si A3 - conform caiet de sarcini - hartie A4 - 7000 topuri, hartie A3 - 200 topuri
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 4
Autoritea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare... Vezi detalii
Achizitia a 2 tractoare cu putere nominala de 60 CP necesare pentru lucrarile efectuate ]n activitatea de cercetare
Beneficiar: Turda, str. Agriculturii, nr. 27, jud. Cluj Descriere: Achizitia a 2 tractoare cu putere nominala de 60 CP necesare pentru lucrarile efectuate in activitatea de... Vezi detalii
LOT 1: SERVICII ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE, PROIECT TEHNIC, DTAC, DTOE, DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE,ACORDURI, AUTORIZATII, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIA LUCRARILOR DE CONSTRUCTII PRIVIND OBIECTIVUL DE INVESTITII: ”Modernizare retele electrice si de date de distributie in Loc. Sancraiu, Com.... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie Achizitie Beton asfaltic BA8, in vederea executarii lucrarilor de reparatii strazi in municipiul Dej.
Cantitatea estimata: 2.400 tone; In functie de necesarul Autoritatii contractante, contractul se poate prelungi cu 4 luni, prin act aditional, in conformitate cu art.165, din H.G. 395/ 2016,... Vezi detalii
În desfășurarea activității sale, entitatea contractantă are principala misiune de a asigura alimentarea cu apă potabilă și asigurarea colectării și epurării apelor uzate pentru conformarea cu cerințele directivelor europene privind calitatea apei destinate consumului uman, context în care folosește un parc auto... Vezi detalii
În cadrul prezentei procedurii vor fi achiziționate produse de mobilier pentru unitățile de învățământ din municipiul Dej, si anume Gradinița cu program prelungit Piticot, Gradinița Paradisul Piticilor, Scoala Gimnazială nr 1, Scoala Avram Ianu Dej, Scoala gimnazială Mihai Eminescu, Liceul Teoretic Al Papiu Ilarian Dej,... Vezi detalii
LOT 1 : ’’ Lucrari de intarire retea pentru racordarea la reteaua electrica a locului de consum si de producere HALA DE PRODUCTIE + SISTEM FOTOVOLTAIC amplasat in judetul Galati, com. Vanatori, str. Foltanului nr. 1E – utilizator ADINA SRL ’’
LOT 2 : “ LIR pentru AEE sediu administrativ si hala productie amplasat in jud.... Vezi detalii
Documentatia tehnico - economica intocmita conform HG nr. 907/2016 a fost elaborata Serv.Proiectare SDEE GL
Valoarea estimata a procedurii de achizitie publica este de 29.830,00 lei, conform conform Referat DMI_ GL39516/14.02.2024 inregistrat la SOA cu nr. 47605/22.02.2024 , rezultata din devizul general al lucrarii, intocmit... Vezi detalii
Prestarea serviciilor de pază si protecție pentru secțiile Muzeului Etnografic al Transilvaniei dupa cum urmează:
a) 1 post de agent de pază înarmat (armă neletală) 24h din 24h, 7 zile din 7 zile, pentru Secția Pavilionară, str. Memorandumului, nr. 21, Cluj-Napoca, jud. Cluj;
24h x 365 zile = 8760 ore.
b) 1 post de agent... Vezi detalii
1. Intocmire DTAC si obtinere AC
2. Intocmire PTE
3. Amplificare PTA 20/0,4Kv-63KVA la 160 KVA
4. Inlocuire sigurante MT la PTA
5. Inlocuire coloana trafo la PTA
6. Inlocuire intreruptor existent cu intreruptor de 250A
7. Inlocuire trafo de current existente cu trafo de 200/5A
8. Montare LES JT cu cablu 3x150+70 mmp pe o lungime de... Vezi detalii
Conform planului de de achiziție și a necesitatilor se doreste achiziționarea de diverse materiale de curatenie, necesare structurilor din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai.
Furnizarea de produse : Diverse materiale de curatenie - produse de curatat, echipament de bucatarie, menaj și uz casnic, pentru toate nevoile de consum... Vezi detalii
Achizitia de “Apa minerala” in cadrul DEER SA, conform specificatiilor Fisei tehnice prevazute in Caietul de sarcini, ca masura de protectie a salariatilor in conditii de munca pe timp de canicula, conform legislatiei in vigoare, sau la locurile de munca unde nu poate fi asigurata apa potabila, conform Notei comune privind... Vezi detalii
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce... Vezi detalii
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce... Vezi detalii
1.Intocmire DTAC si PTE
2.Inlocuire 3 bare in CD 1-5
3.Montare cablu ACYAbY 3X150+70 mmp pe o lungime de 210 ml.
4.Montare 1 buc. firida E2+6
5.Se va realiza 1 buc. priza de pamant de 4 ohmi.
Beneficiar: Loc.Paulesti, jud.Satu Mare Descriere: DTAC-ul, PTE-ul si lucrarile se vor realiza conform... Vezi detalii
Servicii informatice software: Pachet de tip abonament de folosire software pe un an, conform caietului de sarcini
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor /informatiilor... Vezi detalii