COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA achizitioneaza Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii care se realizeaza pe baza
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii care se realizeaza pe baza proiectului tip - “Construire Cresa medie”: “Construire Cresa str. Cricovului, nr. FN, Municipiul Moreni, judetul Dambovita”
Valoarea estimata este de 11.736.107,21 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica – 160.544,56 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 11.348.990,32 lei;
- Cap. 5 - Alte cheltuieli – 226.572,33 lei;
Subcapitolul 5.1. - Orgnizare de santier – 226.572,33 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: str. Cricovului, nr. FN, Municipiul Moreni Descriere: Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii care se realizeaza pe baza proiectului tip - “Construire Cresa medie”: “Construire Cresa str. Cricovului, nr. FN, Municipiul Moreni, judetul Dambovita” Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: COLEN IMPEX Ploiesti judetul Prahova
C.M.D.T.A. “Dr. N. Kretzulescu” Bucureşti intenționează să încheie un contract de lucrări de reparații curente la sediul din Bucureşti, strada Mihai Vodă, nr. 17. Sector 5.
Termene pentru depunere/raspuns la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet... Vezi detalii
S.R.T.F.C. Craiova doreste achizitia de Servicii de „Colectare și eliminare filtre, lavete uzate îmbibate cu produs petrolier și deseuri periculoase din subunitățile S.R.T.F.C. Craiova”, conform caietului de sarcini nr. CV6/6/858/31.07.2024 si Anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
Prin activitatea specifică de reparații și... Vezi detalii
Contractul are ca scop continuarea lucrărilor de construcții montaj, inclusiv întocmire certificat energetic, întocmire, verificare și avizare dosare instalații energie electrică și întocmire, verificare și avizare dosare instalații gaze naturale aferente obiectivului de investiție „Locuinţe de serviciu, județul... Vezi detalii
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale lansează prezenta procedură de atribuire privind încheierea unui contract având ca obiect furnizare calculatoare tip desktop și licențe Office Standard 2021 OLP NL Gov, având ca obiectiv general asigurarea desfășurării activității specifice instituției publice și... Vezi detalii
Lucrări de de restaurare, consolidare și punere în valoare a monumentului istoric „Casa Roset-Catargiu, sat/comuna Răducăneni, jud. IS, cod LMI IS-II-m-B-04235, incluse în Programul Național de Restaurare, aprobat de către Ministerul Culturii, în calitate de ordonator principal de credite și derulat de către Institutul... Vezi detalii
Furnizare Echipamente IT” în cadrul proiectului "Configurarea și operaționalizarea unei structuri organizaționale ce reunește 4 centre pilot și acordarea de suport în vederea implementării Investiției I.4 - Economie circulară și creșterea eficienței energetice a clădirilor istorice din cadrul Componentei C5 - Valul... Vezi detalii
Servicii de exploatari forestiere care constau în:
- doborât, sectionat, adunat, scos apropiat în platforma primara;
- curatirea parchetelor (daca este cazul), conform OM 1540/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;
- sortarea masei lemnoase în platforma primara pe tasoane
Se pot solicita clarificari privind... Vezi detalii
Beneficiar: Bucuresti Descriere: Costum schi sarituri Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Anulat
Conform Caietului de sarcini nr. 1081/08.08.2024 si a Documentației tehnice de execuție nr. 1005/18.07.2024
Beneficiar: Șos. București-Ploiești nr. 69, Sector 1, București Descriere: DIN DEVIZUL GENERAL AL LUCRARII Documentației tehnice de execuție nr. 1005/18.07.2024, SE VOR OFERTA CAPITOLELE:... Vezi detalii
Obiectul procedurii de achiziție constă în punerea la dispoziţia achizitorului a salariaţilor temporari pentru a lucra temporar sub supravegherea şi conducerea achizitorului, pentru executarea misiunilor cu caracter precis şi temporar respectând Regulamentul de Ordine Interioară, Codul Etic şi orice alte reguli interne ale... Vezi detalii
In incinta aerodromului ”Aurel Vlaicu” Clinceni, loc. Clinceni, jud. Ilfov, se va realiza un spatiu modular, format din 10 containere cu scara interioara metalica de legatura intre parter si etaj, dotate cu aer condiţionat şi încălzire, transport şi montaj si cu caracteristicile tehnice solicitate prin Caietul de sarcini.... Vezi detalii
Achizitionarea de combustibil tip motorină standard pentru alimentarea autovehiculelor și utilajelor din dotarea Punctului de Lucru Suceava al CNU SA. pe bază de carduri conform specificatiilor din caietul de sarcini
Cantitate maximă:
- 18.000 litri motorină
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data... Vezi detalii
Obiectul achiziției îl reprezintă furnizarea a 3 autoturisme cu propulsie hibrida - alimentate pe benzina + electric cu finanțare din bugetul national și prin accesarea Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2020-2024 – Rabla Clasic, potrivit dispozițiilor Ghidului de finanțare aprobat prin Ordinul... Vezi detalii
Servicii generale de întreținere (mentenanță), reparare și dispecerizare a instalațiilor din clădirea sediu AACR și servicii ocazionale pentru modernizări, modificări, îmbunătățiri.
Număr zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 6
Data limită de... Vezi detalii
Instalației de detectare, semnalizare și alarmare la incendiu cu servicii asociate privind montarea și punerea în funcțiune a instalației – imobil Știrbei Vodă conform caietului de sarcini si a proiectului tehnic atasat
Beneficiar: Stirbei Voda, nr.79-81, Bucuresti Descriere: Instalației de... Vezi detalii
Contract furnizare medicamente defalcat pe 9 loturi de produse cu o valoare estimata de 29.024,38 lei fata TVA.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor = 5 zile.
Termen de raspuns al autoritatii contractante = cu 3 zile inainte de data limita de depunere... Vezi detalii
Furnizare placa dinamometrica si program specific de testare si monitorizare a pregatirii specifice la disciplinele schi sarituri, schi alpin, schi fond, snowboard si biatlon, precum si servicii de consultanta pentru 5 sportivi
Beneficiar: Bucuresti Descriere: Furnizare placa dinamometrica si program... Vezi detalii
Lucrarile propuse a se efectua sunt stabilite ca urmare a aparitiei uzurilor fizice si a deteriorarilor aparute in functionarea instalatiilor de electrificare. Lucrarile de reparatii la cablurile si retele de cabluri, tablouri de distributie si comanda ale instalatiilor de electrificare urmaresc totodata si asigurarea unei... Vezi detalii
Furnizare de 2 buc. motociclete
Termenul de solicitare de clarificări cu privire la Documentația de atribuire: a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termen de răspuns la solicitările de clarificări cu privire la Documentația de atribuire: A 2-a zi înainte de data limită de depunere a... Vezi detalii
Reactivi si consumabile medicale necesari in cadrul proiectului PN 23.16.02.01. Acestia au fost impartit in 2 loturi, totalizand 5 produse, respectiv 16 bucati.
[1].Conform prevederilor din caietul de sarcini si documentatia de atribuire.
[2].Termenul limita pana la care se pot solicitat clarificari/informatii suplimentare de catre operatorii economici este de 15 zile inainte de data depunerii ofertelor (adica ultima zi este a 16 -a zi anterior datei limita de depunere a ofertelor).... Vezi detalii
Obiectul achizitiei este descris in Caietul de sarcini nr. 30086/14.03.2024, parte integranta a documentatiei de achizitie si constă în achizitionarea a 3 transformatoare de tensiune.
Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a in a 6-a zi inainte de termenul stabilit... Vezi detalii
În cadrul acestui contract se va achiziționa un echipament medical - OSTEODENSITOMETRU.
Beneficiar: Centrul Clinic de Boli Reumatismale „Dr. Ion Stoia” din strada Thomas Masaryk, nr.5, sector 2, Bucuresti. Descriere: Osteodensitometru , valoare estimată 504.201,68 lei fără TVA , conform caiet de... Vezi detalii
Prestări servicii de exploatare forestieră constând în lucrări de doborât, fasonat la cioata, amenajare căi de scos-apropiat, scos-apropiat, sortat (pe specii si sortimente ), stivuit la drum auto a lemnului rotund şi fasonat în steri, încărcat și transport bușteni, curățare parchet. Autoritatea contractanta va... Vezi detalii
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze lucrari de Desființare a construcțiilor cu nr. de cadastru intern al mai 58-09-04, 58-09-07 și 58-09-08 din incinta sediului DGPI Strada Răzoare nr. 5, sector 6, București, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini anexat prezentei Fise de Date.
În... Vezi detalii
Se intenționează achiziționarea unei soluții informatice de extragere a datelor din sistemul național de evidență informatizată a cazierului judiciar - ROCRIS
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile (inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în atribuirea contractului de achiziție publică ce are ca obiect achiziționarea unui turn de laparoscopie pentru dotarea Spitalului Clinic Filantropia, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Beneficiar: SPITALUL CLINIC FILANTROPIA BUCURESTI Descriere:... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri de achiziție îl reprezintă procurarea de simulatoare medicale necesare activitatii Universitatii de Medicină și Farmacie ”Carol Davila” București, conform caietului de sarcini.
Operatorii economici vor transmite solicitările de clarificări până la termenul-limită: 18 zile până la data de... Vezi detalii
Prin achizitia de materiale electrice, se doreste montarea sau inlocuirea in instalatiile electrice existente, aferente punctelor termice, centralelor termice, cladirilor de birouri etc.
Prin aceasta achizitie se urmareste optimizarea functionarii instalatiei de iluminat, care sa ajute la un consum cat mai redus de energie... Vezi detalii
Servicii de curatenie in spatiile detinute de autoritatea contractanta din Bucuresti, conform Caietului de Sarcini
Beneficiar: Bucuresti, str. Latina nr.8, / str. G. Vraca nr.9 Descriere: Servicii prestate de către entități juridice specializate constând în activitãţi de curãţenie efectuate... Vezi detalii