COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA achizitioneaza Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii care se realizeaza pe baza
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii care se realizeaza pe baza proiectului tip - “Construire Cresa medie”: “Construire Cresa str. Cricovului, nr. FN, Municipiul Moreni, judetul Dambovita”
Valoarea estimata este de 11.736.107,21 lei, fara TVA, compusa din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare (adaptare la amplasament) si asistenta tehnica – 160.544,56 lei;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 11.348.990,32 lei;
- Cap. 5 - Alte cheltuieli – 226.572,33 lei;
Subcapitolul 5.1. - Orgnizare de santier – 226.572,33 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: str. Cricovului, nr. FN, Municipiul Moreni Descriere: Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de investitii care se realizeaza pe baza proiectului tip - “Construire Cresa medie”: “Construire Cresa str. Cricovului, nr. FN, Municipiul Moreni, judetul Dambovita” Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: COLEN IMPEX Ploiesti judetul Prahova
Universitatea din Bucuresti intenționează să achiziționeze aceste echipamente necesare laboratoarelor din cadrul Facultății de Chimie, pentru realizarea activităților din cadrul proiectului PNRR C9 I8 - CF 235 (Contract de finanțare nr. 760056/23.05.2023), precum și pentru a facilita procesul didactic cu studenții,... Vezi detalii
Lucrari de reparatii la acoperis canton silvic SILVAS OS SOVATA, DS Mures, conform caiet de sarcini
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Raspunsul la clarificari se va face cu 7 zile înainte de data limita pentru depunerea... Vezi detalii
SRTFC Craiova doreşte să achiziţioneze Servicii de proiectare “Extindere electrificare liniile T2 si T3 in Grupa tehnica a Reviziei vagoane Craiova”, în conformitate cu cerintele din caietul de sarcini nr. Cv.6/3/1790/14.11.2024.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze următoarele produse COD CPV 48900000-7 „Diverse pachete software şi sisteme informatice: Licență Microsoft SQL Server 2022 Enterprise Core - 2 Core License Pack – 5 buc.
Toate produsele trebuie să aibă incluse garanție și suport din partea producătorului... Vezi detalii
Acord cadru de furnizare privind achizitionarea de Servicii de mentenanta pentru Sistemul Informatic H3 Concept si Servicii de asistenta tehnica informatica pentru sistem de colectare si procesare de date medicale FMD Mobile, pe 2 loturi dupa cum urmeaza:
Lotul 1 - Servicii de mentenanta pentru Sistemul Informatic H3 Concept (sau... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze următoarele servicii COD CPV – 72267000-4 „Servicii de întreţinere şi reparaţii de software”:
- Lot I: Suport și garanție NAV Full User – online în cont tenant Microsoft, începând cu data de 23.12.2024; Microsoft Enhancement Plan - Suport și garanție... Vezi detalii
Având in vedere specificul activității Operei Naționale București si a reprezentațiilor cu viziune noua este necesara înlocuirea instrumentelor muzicale vechi cu altele noi și completarea cu alte instrumente necesare pentru buna desfasurare a activitatii.
Mentiune: OPERA NATIONALA BUCURESTI în calitate de autoritate... Vezi detalii
Servicii de supraveghere si si deservire a sistemului de automatizare a centralelor termice, monitorizarea de la distanta a proceselor industriale in orice moment, efectuarea de verificari periodice si reparatii accidentale in vederea explotarii in conditii de siguranta a echipamentelor din centralele... Vezi detalii
Contract de furnizare privind achizitionarea de produse dupa cum urmeaza: Furnizare UPS de mare capacitate cu montaj inclus - 1 buc la Pavilionul K Spitalul Clinic Colentina Bucureşti
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de minim 6 zile.... Vezi detalii
Obiectul procedurii de atribuire il reprezinta incheierea unor contracte de achizitie de produse pentru achizitia
-lot 1:Licenta Cisco unified communication enhanced sau echivalent- 1 buc - pret estimat 234.218,49 lei fara tva
-lot 2: Licenta videoconferinta HP Poly Clariti sau echivalent-1 buc- pret estimat 245.139,50 lei fara... Vezi detalii
"Echipamente necesare digitalizarii de standuri experimentale didactice ale Departamentului didactic de Hidraulica, Edilitare si Protectia din cadrul Facultatii de Hidrotehnica"
Lotul 1 – Standul JET
Lotul 2 - Standul Pierderi de Sarcina
Lotul 3 – Standul pompe
Lotul 4 - Standul debitmetrie
Lotul 5 – Unitate de... Vezi detalii
SRTFC Craiova doreşte să achiziţioneze Servicii de proiectare “Extindere electrificare liniile T2 si T3 in Grupa tehnica a Reviziei vagoane Craiova”, în conformitate cu cerintele din caietul de sarcini nr. Cv.6/3/1790/14.11.2024.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita... Vezi detalii
Revizii tehnice pentru compresoarele de aer comprimat din Revizia de Vagoane Bucuresti Grivita si Revizia de Vagoane Bucuresti Basarab
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Servicii de asigurare de raspundere civila profesionala pentru membrii Consiliului de Administratie, Directorul General si Directorul Financiar din cadrul Electrocentrale Bucuresti S.A. – detalii in Caietul de Sarcini.
Achizitia presupune incheierea unei Polite de asigurare de raspundere civila profesionala tip "Directors and... Vezi detalii
SISTEM MONITORIZARE, DIAGNOZA SI CONTROL PENTRU TRAMVAIE in conformitate cu caietul de sarcini PEL 30 si cu anexa nr. 1 la modelul de acord cadru.Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatura cu documentația de atribuire este de 6... Vezi detalii
Contract de furnizare echipament sportiv specific. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 3 (trei) iar autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 2-a zi inainte de data limita stabilita... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în achiziționarea unui număr de 225 tablete pentru uz școlar, în vederea asigurării accesului la o educație de calitate a tuturor elevilor din cadrul școlii și desfășurării optime a activităților didactice, în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție „Dotarea cu laboratoare inteligente
a unităților de învățământ superior, a palatelor și a cluburilor copiilor”, contract de finanțare nr. 232Smart/2023. Valoarea totală maximă
estimată a contractului de furnizare pe 6 luni este de... Vezi detalii
Obiectul achiziției îl constituie furnizarea de energie electrică pentru 12 luni, începând cu 01.01.2025
Beneficiar: sediul AACR Descriere: Obiectul achiziției îl constituie furnizarea de energie electrică pentru 12 luni, începând cu 01.01.2025, cantitate estimata 400 MWh/an Criteriu de... Vezi detalii
Achizitia are ca obiect furnizarea unui Sistemu video care va asigura monitorizarea activitatilor in zonele de acces din FCN fiind dedicat conectării în dispeceratul Jandarmeriei Argeș care să fie independent (ca și funcționare și conectare) față de actualul sistem tehnic de securitate operaționalizat în FCN Pitești ,... Vezi detalii
Autoritatea contractantă achizitioneaza Serviciu de Suport pentru Software de Management Centralizat, 1 serv x 350.000,00 lei fara TVA.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informațiile suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunțul de participare simplificat, respectiv cel mai târziu cu 6... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenționează achiziționarea de servicii reînnoire licențiere pentru soluția informatică destinată combaterii pornografiei infantile, în cadrul proiectului cu titlul Cyber-CSE ”Cybercrime - Creșterea capacității de combatere a pornografiei infantile prin sisteme informatice”
Autoritatea... Vezi detalii
Autobasculantă 4x2
Durata de valabilitate a contractului va fi de la data semnarii de catre ambele parti pana la data de 31.12.2024, iar termenul de livrare 31.12.2024.
Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatura cu documentația... Vezi detalii
Furnizarea de: „ASIGURĂRI AUTO TIP R.C.A.”- prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări este de 6 zile până la data de depunere a... Vezi detalii
Servicii de auditare a situațiilor financiare anuale și revizuire periodica limitata,pentru o perioada de 3 ani , respectiv anii 2024, 2025, 2026 .
Activitățile ce vor fi realizate:
a) Analiza sistemelor contabile și de control financiar intern, astfel încât să se poată evalua dacă acestea sunt potrivite și pot fi... Vezi detalii
Contract „LINIE COMPLETA(LABORATOR) DE BIOLOGIE MOLECULARA“, Cod CPV: 38434550-6, avand o valoare estimata de 650.000,00 lei fara TVA.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor = 6 zile.
Termen de raspuns al autoritatii contractante = cu 3 zile inainte de... Vezi detalii
Acord cadru de furnizare teste rapide de glicemie pentru monitorizarea glicemica pentru uz spitalicesc, teste rapide de determinare a corpilor cetonici sanguini pentru uz spitalicesc, dispozitive de intepare de u.f. cu ac steril inclus pentru uz spitalicesc
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru sunt prevazute in Caietul... Vezi detalii
Achiziționarea următorului produs: Aparatura MRT – 1 buc..
Se solicita si urmatoarele:
- instruire la beneficiar/remote pentru minim 6 persoane durata minim 24 ore cu eliberare certificat/atestat de absolvire
- punere in functiune, testare - etalonare
Garanție: Minim 12 luni