Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta BANAT al Judetului Timis achizitioneaza Contract de proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului - “Poligon pentru pregătirea de specialitate a personalului de intervenţie în situaţii de urgenţă din Ro
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, este: Întocmire documentaţie tehnico-economice Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), Proiect tehnic de execuţie (P.Th.), acordare asistenţă tehnică proiectant și Execuție lucrări de construcție aferente obiectivului de investiții ,,A more secure cross-border area by enhancing the emergency response capability” - Poligon pentru pregătirea de specialitate a personalului de intervenţie în situaţii de urgenţă din România şi Republica Serbia.
Întocmire documentații pentru obținere avize conform certificatului de urbanism
Elaborare Detalii de execuție
Execuție lucrări.
Întocmire proiect actualizat, As built, în urma lucrarilor de execuție (dacă este cazul).
Elaborare scenariu de securitate la incendiu.
Elaborare documentație privind urmărirea construcției și comportarea în timp.
Întocmire certificat energetic
Actualizare studiu geotehnic
Beneficiar: Timișoara, str. Sulina, nr. 30, jud. Timiș Descriere: În ETAPA I - ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC echipa de proiectare se va întâlni de cel puţin 3 (trei) ori şi ori de câte ori va fi nevoie cu reprezentanţi Autorităţii Contractante, la sediul instituţiei.
1. Prima întâlnire în cadrul ETAPEI I, va consta în semnarea contractului şi eventual:
- prezentarea întregii echipe de proiect beneficiarului în vederea stabilirii modalităţilor de comunicare, prezentare, etc.;
- punerea la dispoziţie a documentelor, semnarea angajamentelor de confidenţialitate şi disponibilitate pe toată perioada derulării proiectului;
- culegerea datelor tehnice, juridice, economice, etc. şi efectuarea măsurătorilor la spaţiile ce fac obiectul elaborării proiectului tehnic;
- alte activităţi specifice proiectului.
- actualizarea Planului de Lucru.
2. Următoarea întâlnire în cadrul ETAPEI I:
- întâlnirea Şefului de proiect cu echipa de proiect a Autorităţii Contractante în vederea predării documentaţiilor P.A.C, P.O.E, avizelor, acordurilor, studiilor solicitate;
- analizarea stadiului elaborării documentaţiilor din cadrul proiectului tehnic de execuţie şi a altor documentaţii pe care Contractantul le consideră necesare, prezentarea primelor concluzii privind documentele întocmite, etc.;
- alte activităţi şi acţiuni legate de proiect.
3. Ultima întâlnire în cadrul ETAPEI I:
- întâlnirea Şefului de proiect cu echipa de lucru a Autorităţii Contractante în vederea predării proiectului tehnic de execuţie;
- alte activităţi specifice proiectului.
În ETAPA II - ASISTENŢA TEHNICǍ echipa de proiectare se va întâlni cu echipa Autorităţii Contractante şi toţi factorii implicaţi în realizarea proiectului ori de câte ori va fi nevoie, la sediul instituţiei sau în locaţii stabilite de Autoritatea Contractantă, dacă este cazul.
În cadrul întâlnirilor pentru monitorizarea implementării proiectului (şedinţe de progres) este obligatorie prezenţa Şefului de proiect şi a tuturor specialiştilor pe specialităţi.
ETAPA III - RECEPŢIA LA TERMINAREA LUCRǍRILOR se va desfăşura în condiţiile H.G. nr. 343/2017, prezenţa proiectantului fiind obligatorie în calitate de invitat.
ETAPA IV - RECEPŢIA FINALǍ se va desfăşura în condiţiile H.G. nr. 343/2017, prezenţa proiectantului fiind obligatorie în calitate de invitat. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: Rheinbrucke Timisoara judetul Timis
Produsele promotionale cu imaginea proiectului sunt necesare pentru promovarea proiectului UNITA
second phase 2013-2027 atat in cadrul UVT, cat si la evenimentele organizate in cadrul proiectului.
Produsele promotionale vor fi folosite spre diseminare pentru conferintele si workshop urile ce vor fi
derulate in cadrul... Vezi detalii
Se vor intocmi studii de fezabilitate pentru realizarea de perdele forestiere de protectie a drumurilor nationale, pentru o suprafata totala de 213,15 ha, situate in judetul Timis si in judetul Caras-Severin
Beneficiar: Timis, Caras-Severin Descriere: 4 obiective ( 4 studii de fezabilitate ) pentru o... Vezi detalii
Furnizarea a 4 (patru) autoturisme hybrid plug-in in valoare totala de 588.235,29 lei fara TVA, în cadrul „Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, 2020 –
2024” („Programul Rabla... Vezi detalii
Achiziția de ECHIPAMENTE DIGITALE în cadrul proiectului nr. 1483DOT/2023 cu titlu: „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza comunei Bethausen, județul Timiș” - cod F-PNRR-Dotari-2023-1140 este finanțat în cadrul Planului Național de... Vezi detalii
Amplasamentul investitiei a fast stabilit prin tema de proiectare si este situat pe teritoriul administrativ al comunei Dumbrava, ,in intravilanul si extravilanul localitatii Dumbrava, conform planurilor atasate.
Lungime totala piste de biciclete: 15312.00 m
Latimea pistelor de biciclete:2.00 m
Podete tubulare:
57 podete
Panta... Vezi detalii
Scopul principal al proiectului il reprezinta modernizarea infrastructurii educationale a unitatii de invatamant Scoala Gimnaziala „Milivoi Trifunschi”, prin dotarea cu mobilier a salilor de clasa, in corelare cu analiza nevoilor si in conformitate cu legislatia in vigoare. De asemenenea proiectul vizeaza promovarea egalitatii... Vezi detalii
Obiectul acestui Contract îl reprezintă achizitia/furnizarea de echipamante pentru dotarea cu laboratoare inteligente a Colegiului Național Banatean în cadrul apelului ”Dotarea cu laboratoare inteligente a unităților de învățământ secundar superior, a palatelor și a cluburilor copiilor”, prin PNRR\ Pilonul VI.... Vezi detalii
Obiectul achiziției îl constituie furnizarea unui microbuz transport persoane 20 locuri (19+1) care să respecte prevederile caietului de sarcini. Transportul până la sediul beneficiarului va fi inclus în preț.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile... Vezi detalii
Lucrari de reparatii generale si renovare:
- Lot I: Renovare interioara cladire in care functioneaza paza – Complexul de servicii B Lugoj – CTF Sf. Ana Gavojdia
- Lot II: Renovare interioara centru – CAbR Sinersig
- Lot III: Renovare interioara sectia I si II – locatia Tudor Vladimirescu nr.63 – CPV Jimbolia
- Lot IV:... Vezi detalii
Furnizare de mobilierpentru proiectul cu titlul „Dotarea unitatilor de invatamant din comuna Ghiroda,jud. Timis” depus în cadrul apelului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților
de învățământ preuniversitar și a unităților conexe”, prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru... Vezi detalii
În baza contractului vor fi executate lucrările aferente obiectivului de investiţii: lucrări pentru proiectul cu titlul ”Reabilitare imobil P-ța Libertății nr.3, Modificări interioare, modificări exterioare, reabilitare fațade și amenajare parțială mansardă pod existent, amplasare lift interior, acces exterior,... Vezi detalii
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect: Servicii de catering pentru Școala gimnazială Nestor Oprean nr. 2 conform Programului Național ”Masă Sănătoasă” (contractul cuprinde prestarea serviciilor de catering pentru... Vezi detalii
Obiectul contractului de servicii de catering ce urmează a fi încheiat constă în furnizarea de masa calda pentru elevi,conform Program National "MASA SANATOASA" pentru LICEUL TEORETIC ”SFINTII KIRIL SI METODII”, comuna Dudestii Vechi , jud. Timis.An 2024.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de... Vezi detalii
Prin aceasta lucrare se urmareste modernizarea fatadei sudice a imobilului, prin montarea de ferestre care să asigure lumina si ventilatia in spatiile de invatamant. De asemenea se are in vedere repararea si inlocuirea ferestrelor din lemn (fatada E, V si N) precum si realizarea unui sistem de drenaj si hidroizolatii aferente,... Vezi detalii
Titlul contractului: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII ”MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA LIVEZILE SI DC 188, COMUNA LIVEZILE, JUDETUL TIMIS”.
In cadrul prezentei proceduri se intentioneaza achizitionarea executiei lucrarilor de modernizare prevazute in cadrul obiectivului “MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA... Vezi detalii
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare SCUTECE DE UNICĂ FOLOSINŢĂ şi ABSORBANTE IGIENICE SAU TAMPOANE, cod CPV 33751000-9,, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire.
Procedura se va finaliza prin... Vezi detalii
Lucrări de reabilitare interioară/exterioară Birouri Secția Autobuze, nr. inv. STPT/PMT 12048/19310 și a unei părți din Clădirea halei de reparații a două autobuze, nr. inv.12127/19317”
Beneficiar: Calea Stan Vidrighin nr.2, Timişoara Descriere: Lucrări de reabilitare interioara/exterioară... Vezi detalii
Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Margina în cadrul proiectelor „Reabilitarea, extinderea si echiparea scolii gimnaziale „Sorin Titel”, Comuna Margina” – smis 122623 si „Dotarea cu mobilier, echipamente didactice... Vezi detalii
Cantitatile minime si maxime sunt conform Caietului de sarcini.Cantitate minima este stabilita pana la 31.12.2024 iar cantitate maxima pana la30.04.2025.Valoare minima este valoarea estimata fara suplimentari ,pana la 31.12.2024,valoarea maxima reprezinta valoarea totala maxima a contractului ,care include si suplimentarile, pana... Vezi detalii
”DOTAREA CU MOBILIER, ECHIPAMENTE DIDACTICE SI TIC A UNITĂȚILOR EDUCAȚIONALE DIN U.A.T. COMUNA DUDESTII VECHI” – cod F-PNRR-Dotari-2023-0734 - obiectiv investițional: Achiziție mobilier
Lot 1: Dotare cu mobilier săli de clasă
Valoare estimata: 386.175,60 lei fara TVA
Lot 2: Dotare cu mobilier laborator chimie
Valoare... Vezi detalii
Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Dumbrava în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din UAT Comuna Dumbrava”, cod F-PNRR-Dotari-2023-0966
Mobilierul achizionat în... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă achiziţia unui număr de 210 dispozitive mobile pentru verificarea documentelor de calatorie pentru dotarea patrulelor din cadrul structurilor Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timișoara.
Solicitările de clarificări din partea ofertanţilor se vor... Vezi detalii
Descrierea trecerilor la nivel - Situația actuală:
Lot 1 - Trecerea la nivel km 7+503, linia C.F. 125 Timișoara Sud-Buziaș
Trecerea la nivel de la Km 7+503 se află pe linia C.F. 125 Timișoara Sud – Buziaș, între stațiile Semenic și Urseni, la intersecția cu drumul comunal DC 98 (Strada Nicolae Botoca), județul Timiș,... Vezi detalii
Prezenta procedura a facut obiectul unor altor achizitii (CN1061647/10.11.2023, CN1066411/14.03.2024 si CN1069418/30.05.2024), lot care a fost anulat intrucat au fost depuse doar oferte inacceptbile si/sau neconforme.
Prin prezentul contract se vor achiziționa MICROBUZE ELECTRICE pentru transportul elevilor din învățământul... Vezi detalii
Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Topolovățu Mare în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unităților de invatamant preuniversitar de pe raza comunei Topolovățu Mare,... Vezi detalii
Prestatorul va asigura Servicii de întreținere a fotocopiatoarelor cu plata în funcție de numărului de pagini printate, pentru echipamentele prevazute in caietul de sarcini, prin încheierea unui acord cadru pe o perioadă de 2 ani.
Numarul de operatori economici cu care se va încheia acordul–cadru este: 1
Frecventa si... Vezi detalii
Obiectul achiziției/procedurii: Execuție lucrări în vederea realizării obiectivului investițional ,,REALIBITAREA PRIN EFICIENTIZAREA ENERGETICA A GRADINITEI DIN LOCALITATEA IECEA MICA, COM. CARPINIS, JUD. TIMIS”.
Lucrările vizat a fi executate se vor realiza conform Proiectului tehnic (piese scrise și piese desenate, liste... Vezi detalii
Servicii de exploatare forestiera - V.
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 8 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Raspunsul la clarificari se va face cu 5 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
D.S. Timis va reduce termenul de depunere a ofertelor la 15 zile de la data... Vezi detalii
Pentru mentinerea liniilor in limitele tolerantelor admise, astfel ca circulatia sa se desfasoare in conditii depline de siguranta, cu vitezele si sarcinile pe osii admise, sunt necesare servicii de intretinere, verificare, reparatii a liniilor si aparatelor de cale.
Fara contract de servicii de verificare, intreţinere si... Vezi detalii