• Bine ai venit!

Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta BANAT al Judetului Timis achizitioneaza Contract de proiectare și execuție lucrări aferente obiectivului - “Poligon pentru pregătirea de specialitate a personalului de intervenţie în situaţii de urgenţă din Ro

Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, este: Întocmire documentaţie tehnico-economice Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), Proiect tehnic de execuţie (P.Th.), acordare asistenţă tehnică proiectant și Execuție lucrări de construcție aferente obiectivului de investiții ,,A more secure cross-border area by enhancing the emergency response capability” - Poligon pentru pregătirea de specialitate a personalului de intervenţie în situaţii de urgenţă din România şi Republica Serbia. Întocmire documentații pentru obținere avize conform certificatului de urbanism Elaborare Detalii de execuție Execuție lucrări. Întocmire proiect actualizat, As built, în urma lucrarilor de execuție (dacă este cazul). Elaborare scenariu de securitate la incendiu. Elaborare documentație privind urmărirea construcției și comportarea în timp. Întocmire certificat energetic Actualizare studiu geotehnic

Beneficiar: Timișoara, str. Sulina, nr. 30, jud. Timiș
Descriere: În ETAPA I - ELABORAREA PROIECTULUI TEHNIC echipa de proiectare se va întâlni de cel puţin 3 (trei) ori şi ori de câte ori va fi nevoie cu reprezentanţi Autorităţii Contractante, la sediul instituţiei. 1. Prima întâlnire în cadrul ETAPEI I, va consta în semnarea contractului şi eventual: - prezentarea întregii echipe de proiect beneficiarului în vederea stabilirii modalităţilor de comunicare, prezentare, etc.; - punerea la dispoziţie a documentelor, semnarea angajamentelor de confidenţialitate şi disponibilitate pe toată perioada derulării proiectului; - culegerea datelor tehnice, juridice, economice, etc. şi efectuarea măsurătorilor la spaţiile ce fac obiectul elaborării proiectului tehnic; - alte activităţi specifice proiectului. - actualizarea Planului de Lucru. 2. Următoarea întâlnire în cadrul ETAPEI I: - întâlnirea Şefului de proiect cu echipa de proiect a Autorităţii Contractante în vederea predării documentaţiilor P.A.C, P.O.E, avizelor, acordurilor, studiilor solicitate; - analizarea stadiului elaborării documentaţiilor din cadrul proiectului tehnic de execuţie şi a altor documentaţii pe care Contractantul le consideră necesare, prezentarea primelor concluzii privind documentele întocmite, etc.; - alte activităţi şi acţiuni legate de proiect. 3. Ultima întâlnire în cadrul ETAPEI I: - întâlnirea Şefului de proiect cu echipa de lucru a Autorităţii Contractante în vederea predării proiectului tehnic de execuţie; - alte activităţi specifice proiectului. În ETAPA II - ASISTENŢA TEHNICǍ echipa de proiectare se va întâlni cu echipa Autorităţii Contractante şi toţi factorii implicaţi în realizarea proiectului ori de câte ori va fi nevoie, la sediul instituţiei sau în locaţii stabilite de Autoritatea Contractantă, dacă este cazul. În cadrul întâlnirilor pentru monitorizarea implementării proiectului (şedinţe de progres) este obligatorie prezenţa Şefului de proiect şi a tuturor specialiştilor pe specialităţi. ETAPA III - RECEPŢIA LA TERMINAREA LUCRǍRILOR se va desfăşura în condiţiile H.G. nr. 343/2017, prezenţa proiectantului fiind obligatorie în calitate de invitat. ETAPA IV - RECEPŢIA FINALǍ se va desfăşura în condiţiile H.G. nr. 343/2017, prezenţa proiectantului fiind obligatorie în calitate de invitat.
Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Firma castigatoare: Rheinbrucke Timisoara judetul Timis

Pret: 8363289.00 Lei

Data acordare: 2024-09-05 11:45:34