INSTITUTUL DE PSIHIATRIE "SOCOLA" IASI achizitioneaza ACHIZITIE ALIMENTE - LACTATE
FURNIZAREA DE ALIMENTE -LACTATE CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: IPS/MAGAZIE ALIMENTE Descriere: ACORD CADRU CANTITATE MAXIMA 9600 KG CANTITATE MINMA 2400 KG
CONTRACT SUBSECVENT 2400 KG CANTITATE MINIMA 800 KG Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Lotul 2. Beneficiar: IPS/MAGAZIE ALIMENTE Descriere: ACORD CADRU CANTITATE MAXIMA 7800 KG CANTITATE MINIMA 1950 KG
CONTRACT SUBSECVENT CANTITATE MAXIMA 1950 KG CANTITATE MINIMA 650 KG Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Lotul 3. Beneficiar: IPS/MAGAZIE ALIMENTE Descriere: ACORD CADRU CANTITATE MAXIMA 6600 KG CANTITATE MINMA 1650 KG
CONTRACT SUBSECVENT 1650 KG CANTITATE MINIMA 550 KG Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: SPICUL 2 Dorohoi judetul Botosani
Prezentul contract presupune proiectarea extinderii rețelei de alimentare cu apă și cea de colectare ape uzate în aglomerarea Victoria, realizarea de branșamente și racorduri la populația ce încă nu are branșamentele la rețeaua de apă și/sau racorduri la rețeaua de colectare ape uzate. Sistemul actual este gestionat de... Vezi detalii
Prezentul contract presupune proiectarea extinderii rețelei de alimentare cu apă și cea de colectare ape uzate în aglomerarea Victoria, realizarea de branșamente și racorduri la populația ce încă nu are branșamentele la rețeaua de apă și/sau racorduri la rețeaua de colectare ape uzate. Sistemul actual este gestionat de... Vezi detalii
Scopul prezentului proiect constă în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic.
Achiziția autoturismelor se va realiza în conformitate cu Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în... Vezi detalii
Prin proiectul de investiții se prevede achiziția unui număr de 3 autovehicule electrice privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante si eficiente din punct de vedere energetic 2020 – 2024, pentru parcul auto al Comunei Ipatele.
Operatorii... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie furnizarea a 4 autoturisme electrice conform descrierii din Caietul de sarcini . Operatorii economici vor avea in vedere faptul ca achizitia de autoturisme se va desfasura prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport... Vezi detalii
Servicii de proiectare pentru obiectivul ”Reparații retea hidranti interiori hala noua reparatii – Depoul Iasi”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Dispozitive mobile pentru verificarea documentelor de călătorie – I.T.P.F. IAȘI.
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 32252000-4 Telefoane GSM
Notă:
1. Orice operator operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de... Vezi detalii
Se vor achizitiona Servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloacea auto si vehicule speciale: Echipament tip Mu Meter de determinare a coeficientului de franare la PDA, conform descrierii din Caietul de sarcini atasat, valoare estimata 10.000 lei fara TVA din care:
-... Vezi detalii
Serviciu de reparatii echipament de frână din dotarea vagoanelor de călători conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor... Vezi detalii
Mentenanta centrale termice – 3 loturi - SRTFC Iasi, conform caiet de sarcini din: Iaşi, Bacau si Suceava.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor... Vezi detalii
Obiectul contractului ce se dorește a fi încheiat îl reprezintă achiziția de echipamente medicale în cadrul proiectului Lucrări de reabilitare, modernizare, extindere și dotare Ambulatoriu Integrat al Institutului de Psihiatrie ,,SOCOLA,, Iași.
Prin aceasta investitie, parte din proiectul Lucrări de reabilitare,... Vezi detalii
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie: Prestarea serviciilor de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a pachetului alimentar pentru elevii Scolii Gimnaziale “Petru Rares” din orasul Hârlău, jud. Iași, in perioada desfasurarii activitatii didactice in cursul anului 2024.... Vezi detalii
Serviciul de mentenanta masini de ridicat - SRTFC Iasi din: Depoul de locomotive Iaşi, Depoul de Locomotive Suceava, SELC Bacău, Revizia de Vagoane Iaşi, Revizia de Vagoane Suceava, Revizia de Vagoane Bacău
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,... Vezi detalii
Furnizare lot echipamente informaticeLot echipamente si accesorii uz didactic, este format din:
1 a) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip I
b) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip II
c) Kituri robotice pentru incepatori sau avansati (24 elevi) – 24 buc
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune... Vezi detalii
Verificare, reparare si incarcare stingatoare de incendiu (+inlocuire piese defecte) pentru 610 stingatoare de incendiu tip P6 si 540 stingatoare de incendiu tip G5 din subunitatile SRTFC Iasi, conform prevederi caiet sarcini.
Valoarea estimata este compusa din:
- c/val. serviciului de verificare, reparare si incarcare stingatoare... Vezi detalii
Scopul prezentului proiect constă în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic.
Achiziția autoturismelor se va realiza în conformitate cu Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în... Vezi detalii
Se vor achizitiona mentenanta preventiva si corectiva sistem de management parcare, conform descrierii din Caietul de sarcini atasat, valoare estimata 322.200,00 lei fara TVA din care:
- Servicii de mentenanta preventiva sistem de manangement parcare - 232.200,00 LEI fara TVA,
- Servicii de mentenanta corectiva sistem de... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de reparare si de intretinere a pompelor de lichid, pentru eficientizarea activității în cadrul stației proprii de alimentare cu carburanți (modernizare statie carburanti). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Contractul consta in executia lucrarilor de Reparaţii curente la imobilul cu nr. de cadastru M.A.I. 22-92, cu destinaţia POST POLITIE FOCURI, conform caietului de sarcini.
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Nota:
1. Orice operator economic... Vezi detalii
Se vor achizitiona Servicii de întreținere, reparații corective, revizii, calibrare, care includ piese și consumabile pentru echipament tip SKIDOMETTER de determinare a coeficientului de frânare la PDA, conform descrierii din Caietul de sarcini atasat, valoare estimata 20.000 lei fara TVA din care:
- Servicii de service și... Vezi detalii
Contractul consta in ACHIZITIA DE COMBUSTIBIL SOLID (LEMNE FOC) – PRIMA CATEGORIE PENTRU SEZONUL RECE: 15.10.2024 – 15.04.2025, NECESAR IMOBILELOR AFLATE IN ADMINISTRAREA/FOLOSINTA I.P.J. IASI. LOTUL NR.1 Lemne foc de esenta tare in cantitate de 235 mc. si LOTUL NR.2 Lemne foc de esenta tare in cantitate de 192 mc.
Nota:
Orice... Vezi detalii
Furnizare hartie xerografica format A4 (2.300 topuri) conform prevederi caiet sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 4... Vezi detalii
IN CADRUL CONTRACTULUI DE FINANTARE nr. 483Smart/2024, SE VOR ACHIZITIONA URMATOARELE : ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE PENTRU DEZVOLTAREA UNOR LABORATOARE INTELIGENTE DIGITALE si SOFTWARE/LICENȚĂ CU SPECIFIC EDUCAȚIONAL
Servicii: DE CONECTARE A DISPOZITIVELOR DIN LABORATORUL INTELIGENT LA REȚEAUA DE COMUNICAȚII A UNITĂȚII DE... Vezi detalii
Scopul prezentului proiect constă în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic.
Achiziția autoturismelor se va realiza în conformitate cu Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în... Vezi detalii
Produsele achiziţionate fac parte din subansambluri ale unor sisteme tehnice denumite instalatii BAT, care concură direct la circulaţia trenurilor. Prin înlocuirea subansamblelor defecte cu unele noi în cadrul lucrărilor de mentenanta la instalatiile BAT activitatea de întreţinere va fi mai eficientă iar prin inlocuirea... Vezi detalii
ACHIZITIE REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILI pentru imunofluorescenta , PE LOTURI,CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 10 zi inainte de termenul stabilit in Anuntul de paricipare pentru depunerea ofertelor.Numar zile pana la care se pot... Vezi detalii
APAVITAL S.A. în calitate de Entitate contractantă dorește achiziționarea de: SERVICII de VOPSIRE balustrade, grile, scări şi parapeţi metalici la metantancuri (obiectivele 14.3; 14.4; 14.5 si 14.6) şi înlocuire tablă atic cladiri SRN ( total: L = 60 m ; l = 0.5 m) din STAŢIA EPURARE IAŞI.
Numărul de zile pană la care... Vezi detalii
Achiziție pentru furnizarea de obiecte de inventar și materiale de întreținere și reparații prin atribuirea unor contracte valabile până la data de 31.12.2024.
ACORD CADRU DE FURNIZARE “Echipamente medicale unica folosinta pentru Bloc Operator -AC 12 luni - 2 loturi prezentate in caietul de sarcini .Atribuirea se va face pe loturi. Orice op ec interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului... Vezi detalii
1.Valoarea totala estimata este de 515.966,00 lei fara TVA.
-Valoare totala servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 30.000 lei fara TVA:
-Valoare totala lucrari de executie - 485.966,00 lei fara TVA
Valoarea estimata a procedurii, in care trebuie sa se incadreze valoarea ofertelor,
2.Durata... Vezi detalii