JUDETUL TIMIS achizitioneaza Achiziție lucrări pentru proiectul cu titlul ”Reabilitare imobil P-ța Libertății nr.3, Modificări interioare, modificări exterioare, reabilitare fațade și amenajare parțială mansardă pod existent, amplasare lift interior
În baza contractului vor fi executate lucrările aferente obiectivului de investiţii: lucrări pentru proiectul cu titlul ”Reabilitare imobil P-ța Libertății nr.3, Modificări interioare, modificări exterioare, reabilitare fațade și amenajare parțială mansardă pod existent, amplasare lift interior, acces exterior, demolare parțială – sediul central al Bibliotecii Județene ”Sorin Titel””, finanțat de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Adminiistrației, prin Programul Național de consolidare a clădirilor cu risc seismic ridicat, Subprogramul Proiectarea și execuția lucrărilor de intervenții pentru clădirile de interes și utilitate publică, în conformitate cu cerințele proiectului tehnic și ale Caietului de sarcini (incl. anexe), parte integrantă a documentației de atribuire.
Autoritatea contractantă utoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,doar la solicitarile de clarificari transmise in termen. Numãr zile pânã la care se pot solicita clarificãri înainte de data limitã de depunere a ofertelor : 11 zile.
Beneficiar: Municipiul Timișoara Descriere: Obiectivul general al proiectului îl reprezintă reabilitarea imobilului studiat, situat în Piața Libertății la numărul 3 și reprezintă o etapă principală în dezvoltarea economică și social-durabilă a Județului Timiș. Pe termen lung, obiectivul implementării proiectului este creșterea calității vieții locuitorilor.
Prin realizarea obiectivului se urmărește:
• Creșterea calității locuitorilor orașului;
• Respectarea normelor privind eficiența energetică a clădirilor publice.
În vederea implementării proiectului și atingerea obiectivelor, se propun următoarele tipuri de intervenții:
Intervenții structurale;
Intervenții arhitecturale;
La nivelul șarpantei;
La nivelul fațadei;
La nivelul amenajărilor interioare;
Intervenții instalații;
Amplasare ascensor panoramic;
Mascare firide (gaz și electricitate);
Poziționare chiller;
Împrejmuire teren.
Valoarea estimată pentru execuția lucrărilor este de 11.220.866,03 lei fără TVA, conform Devizului General înaintat de proiectant ( nu cuprinde valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute).
Cheltuieli necesare realizării investiției:
- valoarea estimată capitol 4 - Cheltuieli pentru investiția de bază, conform Devizului General: 11.120.305,26 fără TVA;
- valoarea estimată subcapitol 5.1 - Organizare de șantier, conform Devizului General: 100.560,77 fără TVA;
- valoarea estimată capitol 5.3 - Diverse și neprevăzute conform Devizului General = 2.224.061,05 lei, fără TVA si nu este inclusa in valoarea estimată a achizitiei. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: CONSTRUCTIM S.A. Timisoara judetul Timis
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție „Dotarea cu laboratoare inteligente a unităților de învățământ superior, a palatelor și a cluburilor copiilor”, contract de finanțare nr. 727Smart ⁄ 2023. Valoarea totală maximă estimată a contractului de furnizare pe 6 luni este de... Vezi detalii
Echipamente Medicale si de Laborator pentru Disciplinele: ORL, Scoala Doctorala, Asistenta Medicala, Chimie Analitica.
LOT 1 - Echipamente medicale pentru Disciplina ORL – 79.411 lei
LOT 2 -Echipamente de laborator pentru disciplina Scoala Doctorala-Microscop – 38.571 lei
LOT 3 -Echipamente de laborator pentru... Vezi detalii
Aparate de stomatologie 2:
LOT 1 – Unit dentar ambidextru cu furtunele pe sus
LOT 2 – Unit stomatologic cu micromotor electric si fiziodispenser incorporat pentru disciplina Restaurari Protetice pe Implante
LOT 3 – Apex locator pentru disciplina Diagnostic oro-dentar si Ergonomie
LOT 4 – Manechin de practica, cu trunchi... Vezi detalii
Proiectarea si racordarea la rețeaua electrica a locului de consum permanent/temporar Corpuri de Clădire Facultatea de Medicina si Farmacie din comuna Ghiroda în baza AVIZ TEHNIC DE RACORDARE PENTRU CONSUMATOR CASNIC/NECASNIC Nr 20059644 din 12/06/2024 .
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data... Vezi detalii
Servicii de Formare competențe digitale de tipul ECDL, conform Caiet de sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor-5.
AC va răspunde solicitării cu 4 zile înaintea termenului.
ACHIZIȚIE DOTARI ATELIER PRACTICA IN CADRUL PROIECTULUI DOTARE SCOALA SI GRADINITA UAT BILED - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 3897
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta raspunde la... Vezi detalii
Scopul aplicarii prezentei proceduri este atribuirea contractului de achizitie publica pentru elaborarea studiului de fezabilitate - elaborarea tuturor documentatiilor tehnico-economice (faza studiu de fezabilitate) necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii ,,Solutii de control al eroziunilor evolutive pentru... Vezi detalii
Se vor achizitiona Servicii de organizare evenimente (3 forumuri şi 3 workshopuri) ” (linie bugetara Organizing workshops and medical forums LP1 ) conform descrierilor minime si obligatorii din caietului de sarcini .
Beneficiar: TIMISOARA Descriere: Se vor achizitiona Servicii de organizare evenimente... Vezi detalii
În prezent pe raza Sucursalei Regionale CF Timișoara sunt în exploatare peste 400 sobe de teracotă racordate la coșurile de fum ale clădirilor. La acestea sunt necesare lucrări de curățire și verificare a canalelor de fum și coșurilor de fum. Dintre acestea, un număr de sobe necesită lucrări urgente de reparații... Vezi detalii
Obiectul prezentului contract de achiziție publică constă în achiziția și contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic și a documentelor anexate, aferente Proiectului “ ASIGURAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TRANSPORTUL VERDE ÎN COMUNA SECAȘ - REALIZAREA DE PISTE PENTRU BICICLETE LA NIVEL LOCAL” , ... Vezi detalii
Obiectul prezentului contract de achiziție publică constă în achiziția și contractarea lucrarilor de constructii, conform proiectului tehnic și a documentelor anexate, aferente obiectivului de investitii “Construire” Cămin cultural” - continuare lucrări autorizate prin A.C. nr.109 din 23.04.2012, A.C. nr. 103 din... Vezi detalii
Asigurări obligatorii - RCA
• Asigurarea R.C.A. a parcului de autovehicule ale S.T.P.T. ( inclusiv daune morale stabilite în urma unui proces civil pe care trebuie să le plătească personalul de bord ca urmare a unui eveniment rutier ).
• Asigurarea călătorilor transportaţi de S.T.P.T. inclusiv bunurile şi bagajele... Vezi detalii
Autoritatea contractantă, doreste să atribuie un contract ce are ca obiect: Execuția lucrărilor pentru investiția „Extindere rețele de apă și apă uzată în Comuna Giarmata, județ Timiș” si va cuprinde lucrarile în conformitate cu prevederile proiectului tehnic, a prescripțiilor tehnice si a standardelor în... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – SISTEM DE PRODUCERE SI DISTRIBUTIE A ENERGIEI TERMICE UTILIZAND ENERGIE GEOTERMALA, IN COMUNA DUDESTII VECHI, JUD. TIMIS - COD SMIS 2014 + 135251
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 1.3 - Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la... Vezi detalii
"Servicii de curăţenie stradala pe raza unitaţii administrativ teritoriala a Oraşului Buziaş "Activitatea de măturat, stropit a căilor publice, inclusiv colectarea şi transportul deseurilor de pământ si pietre provenite de pe căile publice la depozitele de deșeuri, precum şi a deşeurilor provenite din coşurile... Vezi detalii
Achizitia de Echipamente IT in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ Preuniversitar de pe raza Unitătii Administrative a Orașului Recaș” conform cantitatilor si descrierilor din caietul de sarcini
Numar zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție „Dotarea cu laboratoare inteligente
a unităților de învățământ superior, a palatelor și a cluburilor copiilor”, contract de finanțare nr. 220Smart/2023. Valoarea totală maximă
estimată a contractului de furnizare pe 6 luni (include... Vezi detalii
Scopul achizitiei serviciului “Exploatare centrale termice de pe raza Sucursalei Regionale de Cai Ferate Timisoara”este acela de a asigura personalul necesar functionarii unui numar de 8 centrale termice apartinand Sucursalei Regionale de Cai Ferate Timisoara dupa cum urmeaza:
-Regulatorul Regional de Circulatie Timisoara - 5... Vezi detalii
S.R.T.F.C. Timisoara are in vedere achizitionarea serviciilor de evaluare pentru un numar de 47 mijloace fixe – material rulant motor si tractat (46 vagoane + 1 automotor) in vederea stabilirii valorii actualizate si valorii reziduale, conform Anexei Caietului de sarcini.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6... Vezi detalii
Sare gema, bulgari, sort 3-50 kg, uz industrial, conform Caietului de Sarcini nr.16110/02.10.2024.
Beneficiar: Sediul furnizorului Descriere: Sare gemă, bulgări, sort 3-50 kg, uz industrial, 800 tone, conform caiet de sarcini nr.16110/02.10.2024
Număr zile până la care operatorii economici pot solicita... Vezi detalii
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare PETROL SI PRODUSE DISTILATE, RESPECTIV BENZINA SI MOTORINA pe baza de bonuri valorice de carburant (BVC), pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire.
Acordul-cadru... Vezi detalii
Achizitia de Echipamente IT in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ Preuniversitar de pe raza Unitătii Administrative a Orașului Recaș” conform cantitatilor si descrierilor din caietul de sarcini
Numar zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Conform caiet de sarcini -cantitate totala -58 mc ( Statia Santana-10mc, Statia Caransebes-8mc, Post Revizie Oravita-5mc, Punct de Lucru Tractiune Oravița-20mc, Statia Savarsin-5mc,Punct de Lucru Tractiune Remiza Lugoj-10 mc), – necesar pentru iarna 2024-2025.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 3 zile... Vezi detalii
Echipamente medicale pentru Disciplinele: Centrul Pius Branzeu si Semiologie Medicală I :
LOT 1 - Echipamente medicale pentru Centrul Pius Brânzeu – 520.191 lei
Turn chirurgie laparoscopica cu ICG - 1buc.
LOT 2 - Echipamente medicale pentru disciplina Semiologie Chirurgicală I - 283.694 lei
Sistem video pentru ICG -... Vezi detalii
Executie lucrari de modernizare camin cultural in localitatea Rachita, în cadrul proiectului „MODERNIZARE CAMIN CULTURAL IN LOCALITATEA RACHITA, COMUNA DUMBRAVA, JUDETUL TIMIS” – REST DE EXECUTAT.
Lucrari propuse:
MODERNIZARE CAMIN CULTURAL:
Lucrari de constructii: achizitionarea si montarea balustrazilor inox in casa... Vezi detalii
Comuna Dumbrăvița organizează procedura pentru atribuirea contractului de furnizare „- „ ACHIZIȚIE VEHICULE ELECTRICE” in cadrul Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante si eficiente din punct de vedere energetic –... Vezi detalii
Produsele promotionale cu imaginea proiectului sunt necesare pentru promovarea proiectului UNITA
second phase 2013-2027 atat in cadrul UVT, cat si la evenimentele organizate in cadrul proiectului.
Produsele promotionale vor fi folosite spre diseminare pentru conferintele si workshop urile ce vor fi
derulate in cadrul... Vezi detalii
Scopul principal al proiectului il reprezinta modernizarea infrastructurii educationale a unitatii de invatamant Scoala Gimnaziala „Milivoi Trifunschi”, prin dotarea cu mobilier a salilor de clasa, in corelare cu analiza nevoilor si in conformitate cu legislatia in vigoare. De asemenenea proiectul vizeaza promovarea egalitatii... Vezi detalii
Obiectivul de investiții ”REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII DIN COMUNA CENAD” se finanțează prin Planul Național de Redresare si Rezilienta și bugetul local al Comunei Cenad.
In cadrul prezentei proceduri se doreste atribuirea: EXECUTIE LUCRARI IN CADRUL PROIECTULUI ”REABILITARE SCOALA CU CLASELE I-VIII DIN COMUNA... Vezi detalii
Execuție lucrări în vederea realizării obiectivului investițional ,,Renovare structurală și energetică clădire sediu Primărie, comuna Lenauheim, jud. Timiș”
Lucrările vizat a fi executate se vor realiza conform Proiectului tehnic (piese scrise și piese desenate, liste de cantități etc.), elaborat, parte integrantă... Vezi detalii