LICEUL TEHNOLOGIC ADMINISTRATIV SI DE SERVICII "VICTOR SLAVESCU" achizitioneaza Furnizare echipamente în cadrul proiectului 'DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEHNOLOGIC ADMINISTRATIV ȘI DE SERVICII ”VICTOR SLĂVESCU”, MUNICIPIUL PLOIEȘTI'
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție „Furnizare echipamente în cadrul proiectului 'DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEHNOLOGIC ADMINISTRATIV ȘI DE SERVICII ”VICTOR SLĂVESCU”, MUNICIPIUL PLOIEȘTI' / Contractului de finantare”.
Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte componentă a documentației de atribuire.
Valoarea estimată a echipamentelor IT&C, inclusiv cheltuielile aferente taxei de timbru verde, ce urmează a fi achiziționate pentru proiectul de investiție „Numele complet al proiectului / Contractului de finantare” este de (introduceti valoarea totala) lei fără TVA, din care:
Lotul 1 – Echipamente IT & C – 296343,95 lei fara TVA;
Tablă interactivă
Suport tablă interactivă
All in one PC (AIO)
Laptop
Cameră de documente
Servicii de conectare
Tabletă grafică
Lotul 2 – Echipamente audio – video – 74344,24 lei fara TVA;
Ochelari realitate virtuală (VR)
Cameră (sistem) videoconferință
Sistem sunet
Lotul 3 Echipamente 3D – 32858,21 lei fara TVA;
Imprimantă 3D monocromă
Scanner 3D
Creion 3D
Mobilier imprimantă 3D
Lotul 4-Kituri Robotice - 95957,88 lei fara TVA;
Robot educational - braț robotic stand-alone sau montat pe o platformă mobilă sau în cadrul unui alt tip de angrenaj
Kituri robotice pentru începători sau avansați
Lotul 5-Pachete software - 25834,04 lei fara TVA;
Software educațional
Continut educational
Software specializat
Platformă e-learning creare conținut educațional (laborator 2)
Lotul 6-Echipamente educationale - 39351,2 lei fara TVA;
Mașină smart laser de tăiat
Manual de robotica
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 9 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 5-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.”
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: STRADA TELEAJEN, NR. 11, PLOIEȘTI, PRAHOVA Descriere: Mașină smart laser de tăiat- 1 Buc
Manual de robotica- 4 Buc Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Anulat
Lotul 2. Beneficiar: strada Teleajen, nr. 11, Ploiești, Prahova Descriere: 1. Ochelari VR (SL)- 2 Buc
2. Kit 4 x Ochelari VR- 1 Buc
3. Kit sistem videoconferință- 2 Buc
4. Sistem sunet- 2 Buc Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Anulat
Lotul 3. Beneficiar: STRADA TELEAJEN, NR. 11, PLOIEȘTI, PRAHOVA Descriere: 1 Software educațional- 36 Buc
2 Conținut educațional - Laborator digital- 2 Buc
3 Platformă e-learning creare conținut educațional (20 profesori, 3 ani)- 1 Buc
4 Software specializat- 1 Buc Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Anulat
Lotul 4. Beneficiar: STRADA TELEAJEN, NR. 11, PLOIEȘTI, PRAHOVA Descriere: 1. Tablă interactivă 85”- 2 buc
2. Suport fix tablă interactivă- 2 buc
3. All-in-one PC (touchscreen)- 6 buc
4. All-in-one PC- 42 buc
5. Cameră de documente- 2 buc
6. Servicii de instalare- 1 buc
7. Tableta grafică- 6 buc
8. Laptop - 4 buc
9. Laptop Touchscreen - 4 buc Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Anulat
Lotul 5. Beneficiar: STRADA TELEAJEN, NR 11, PLOIEȘTI, PRAHOVA Descriere: 1 Imprimantă 3D monocromă- 2 Buc
2 Scanner 3D- 2 Buc
3 Mobilier imprimantă 3D- 2 Buc
4 Creion 3D- 6 Buc Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 6. Beneficiar: STRADA TELEAJEN, NR.11, PLOIEȘTI, PRAHOVA Descriere: 1. Robot cu braț multifuncțional - 2 Buc
2. Pachet 24 Kituri robotice- 2 Buc Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Obiectivul principal al contractului este execuția lucrărilor pentru obiectivul ,,AMENAJARE ȘI MODERNIZARE PIAȚA CENTRALĂ A ORAȘULUI BREAZA,, cu respectarea legislației în vigoare și a regulamentelor comunitare. Execuţia lucrărilor se va face cu respectarea condiţiile din D.T.O.E. (proiect nr.10/2023 elaborat de S.C.... Vezi detalii
Servicii de elaborare Documentație tehnico-economică - faza PT și asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuției; Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii - Execuție lucrări creștere eficiență energetică în cadrul proiectului “CREȘTEREA EFICIENȚEI... Vezi detalii
Se vor amplasa 2 statii de reincarcare pentru vehicule electrice in comuna Posesti, judetul Prahova, pe terenurile aferente Școlii primare Nucșoara de Jos și Școlii Gimnaziale sat Poseștii Pământeni. Scopul realizării acestui obiectiv îl reprezintă dezvoltarea infrastructurii pentru vehiculele de transport rutier nepoluant... Vezi detalii
Beneficiar: SPITAL GENERAL CF PLOIESTI Descriere: FURNIZARE 1 BUC TOMOGRAF OFTALMOLOGIC OCT Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: Kembli-Med Brasov judetul... Vezi detaliiActualizat: Stare: Atribuit
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție „DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI NAȚIONAL "NICOLAE IORGA" ORAȘUL VĂLENII DE MUNTE" în cadrul proiectului F-PNRR-SmartLAbs-2023-0112 nr. contract finanțare NR. 619Smart ⁄ 2023. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc în... Vezi detalii
Contractul care urmează a fi încheiat este un contract de execuție lucrări, necesare realizării obiectivului propus, „LUCRĂRI DE REABILITARE SI CONSOLIDARE POD PESTE PÂRÂUL AZUGA - STR. AMURGULUI, ORAȘ AZUGA, JUD. PRAHOVA”. Acestea constau in lucrari de arta la podul de peste pârâul Azuga, modul de realizare a... Vezi detalii
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente și resurse tehnologice digitale pentru proiectul de investiție "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităților de învățământ secundar superior, a palatelor și a cluburilor copiilor, contract de finanțare nr. 687 SMART/2024. Valoarea totală maximă estimată a contractului de... Vezi detalii
Se va implementa un program pentru acordarea unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii din unitatile de învatamânt preuniversitar de stat conform HG 24/2024 privind instituirea Programului national „Masa sanatoasa“. Obiectul contractului va fi furnizarea suportului alimentar sub forma de pachete alimentare pentru ... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie reabilitarea retelei de canalizare si racorduri prin procedeul de camasuire pe Aleea Vlasiei - Aleea Codrului, Aleea Prislop, Strada Domnisori din orasul Ploiesti.
Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de asigurare tip Casco si RCA pentru un numar de 86 ambulante, utilizate de S.A.J.Prahova, pentru o perioada de 12 luni.
LOTUL I ASIG. CASCO cu valoarea estimata de 516.432 lei
LOTUL II ASIG. RCA cu valoarea estimata de 189.000 lei
Obiectul procedurii îl constituie achizitia, livrarea (cu transport inclus) şi montajul la sediul Unităţii Militare 02525 Breaza - Colegiului Național Militar “Dimintrie Cantemir”, str. Republicii, nr. 75, a produselor solicitate, conform cerinţelor din Caietul de sarcini si Specificatiilor tehnice.
Numarul de zile pana la... Vezi detalii
In conformitate cu art. 2, alin. (1) din H.G. nr. 24/2024 privind instituirea Programului national "Masa sanatoasa", se continua interventia acordata prin Programul-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii din 450 de unitati de învatamânt preuniversitar de stat. La nivelul judetului Prahova, a fost... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie reabilitarea retelei de canalizare si racorduri prin procedeul de camasuire pe strazile: Baraoltului si 24 Ianuarie din orasul Ploiesti.
Achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica și execuție lucrări în cadrul obiectivului de investiții ,,CONSTRUIRE PUNTE PIETONALĂ HALTA BREAZA NORD CARTIER PODU CORBULUI ORAȘ BREAZA, JUD. PRAHOVA ,,,.Valoarea estimata a contractului este de 2.987.153,45 lei fără TVA, conf deviz atasat. Valoarea estimată a... Vezi detalii
Se doreste achizitionarea de produse COTS si servicii auxiliare acestora in vederea digitalizarii activitatii COMUNEI BALTESTI .Detalierea tehnica se regaseste la nivelul caietului de sarcini.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu... Vezi detalii
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție „DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI NAȚIONAL MILITAR ”DIMITRIE CANTEMIR”/ contract finanțare 662Smart/2023 cod proiect F-PNRR-SmartLabs-2023-0598. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte... Vezi detalii
Beneficiar: COMUNA BĂLȚEȘTI, JUDEȚUL PRAHOVA Descriere: CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXE Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: QUICKMOB DESIGN... Vezi detaliiActualizat: Stare: Atribuit
Contract de furnizare avand ca obiect achizitia de : “Pachete cu rechizite scolare pentru anul scolar 2024-2025”.
Autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze 8910 pachete, dintre care 4565 pentru băieți și 4345 pentru fete. Conţinutul pachetului cu rechizite şcolare este prezentat in anexa la HCL nr... Vezi detalii
Contractul vizează furnizarea de dotari pentru obiectivul de investiții Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a Școlii cu clasele I-VIII ‚‚Ioan Duhovnicul’’ comuna Bănești, județul Prahova - LOT 2 - Furnizare mobilier laborator stiinte
Descrierea detaliata a produselor este disponibila in... Vezi detalii
Achizitie, montaj si punere in functiune a doua bidistilatoare pentru laborator C.A. Valenii de Munte si laborator C.A. Maneciu, inclusiv mentenanta in garantie.
Echipamentele sunt necesare in vederea producerii apei bidistilate de calitate ridicata, fara ioni de metale, cu o conductivitate de 1 ÷ 2 μS/cm, in vederea prepararii... Vezi detalii
,,ACHIZITIE, MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE TURBIDIMETRU DE LABORATOR TL2360 (2 BUCATI) PENTRU LABORATOARELE DE CALITATEA APEI VALENII DE MUNTE SI MANECIU”
Echipamentele sunt necesare pentru determinarea turbiditatii apei brute decantate, apei filtrate si apei clorinate in cadrul laboratoarelor.
Numar zile pana la care se pot... Vezi detalii
Principalele rezultate urmărite prin promovarea investiţiilor în domeniul apei şi apei uzate vizează realizarea angajamentelor ce derivă din directivele europene privind epurarea apelor uzate (91/271/EEC) şi calitatea apei destinate consumului uman (Directiva 98/83/CE).
Astfel, față de situația actuală se impune... Vezi detalii
Achizitie, montaj si punere in functiune dozatoare Ceramus de lichide, montabile pe sticla sau echivalent, a instalatiei de filtrare sub vid si a pompei de vid necesare in cadrul laboratorului – C.A. (Calitatea Apei) Voila, laboratorului – C.A. (Calitatea Apei) Valenii de Munte si laboratorului – C.A. (Calitatea Apei)... Vezi detalii
Furnizare furaj extrudat pentru cresterea pastravului , conform cerintelor inscrise in Caietul de sarcini.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 10 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data... Vezi detalii
ACHIZITIE CLOR LICHID, FARA TRANSPORT, SI SERVICII ASOCIATE PRODUSULUI -VERIFICARE TEHNICA PERIODICA SI REPARARE BUTOAIE/BUTELII DE CLOR
Produsul solicitat este destinat dezinfectiei in procesul de tratare a apei (furnizare clor lichid si verificare tehnica periodica si reparare butoaie / butelii clor).
Numar zile pana la care... Vezi detalii
Achiziția cuprinde proiectarea la faza PT si detalii de executie, documentații pentru obținere avize și acorduri conform certificat de urbanism (inclusiv scenariu de securitate la incendiu), verificarea tehnica a proiectarii, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor și executia lucrarilor... Vezi detalii
Achizitie de Servicii de reparare si intretinere echipamente si aparatura medicala aflate in dotarea ambulantelor S.A.J. Prahova. Echipamentele sunt impartite in 16 loturi , conform caiet de sarcini. Durata contractului de servicii va fi de la data atribuirii si pana la 31.12.2024, cu posibilitatea prelungirii acestuia prin act... Vezi detalii
Obiectivul general al proiectului este asigurarea în bune condiții a serviciului public de educație și accesul egal la educație pentru elevii din cadrul unității de învățământ din comuna Vadu Sapat, prin dotarea cu echipamente IT, mobilier și materiale didactice.
Livrarea fiecărei componente din cadrul proiectului va... Vezi detalii
Servicii de elaborare Proiect tehnic cu detalii de execuție, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derulării lucrărilor și executie lucrari în cadrul proiectului “CRESTEREA EFICIENTEI ENERGETICE IN AMBULATORIUL SPITALULUI ORASENESC SFANTA FILOFTEIA” - MIZIL
Numar zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Scopul atribuirii contractului de prestări servicii de formare profesională a personalului îl constituie asigurarea, în conformitate cu dispozițiile legale, a cadrului general necesar derulării procesului de îmbunătățire continuă a pregătirii profesionale, abilităților și competențelor necesare exercitării... Vezi detalii