METROREX S.A. achizitioneaza Lot 1 – Mașini-unelte pentru prelucrarea pietrei, a ceramicii, a betonului sau a sticlei; Lot 2 – Scule cu motor; Lot 3 – Utilaje de ridicare, de manipulare, de încărcare sau de descărcare; Lot 4 – Aparate electrice de în
Achiziţia de ”Lot 1 – Mașini-unelte pentru prelucrarea pietrei, a ceramicii, a betonului sau a sticlei; Lot 2 – Scule cu motor; Lot 3 – Utilaje de ridicare, de manipulare, de încărcare sau de descărcare; Lot 4 – Aparate electrice de încălzire ambientală”, conform specificațiilor din Caietul de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 9
Entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor.
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Bucuresti, stațiile de metrou Berceni sau Gara de Nord 1 Descriere: Furnizarea de utilaje de ridicare, de manipulare, de încărcare sau de descărcare, conform cerinţelor din Caietul de sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Lotul 2. Beneficiar: Bucuresti, stațiile de metrou Berceni sau Gara de Nord 1 Descriere: Furnizarea de scule cu motor, conform cerinţelor din Caietul de sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Lotul 3. Beneficiar: Bucuresti, stațiile de metrou Berceni sau Gara de Nord 1 Descriere: Furnizarea de mașini-unelte pentru prelucrarea pietrei, a ceramicii, a betonului sau a sticlei, conform cerinţelor din Caietul de sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Lotul 4. Beneficiar: Bucuresti, stațiile de metrou Berceni sau Gara de Nord 1 Descriere: Furnizarea de aparate electrice de încălzire ambientală, conform cerinţelor din Caietul de sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
„Furnizare de echipament informatic și servicii de instalare și configurare echipamente SAIFI -2 - 2023”
- Codul de clasificare CPV:
30213000-5 - Calculatoare personale inclusiv licente si calculatoare portabile inclusiv licente- Lot 1
30232110-8 - Imprimante laser A4 color si imprimante multifunctionale laser A3 color - Lot... Vezi detalii
Serviciului de expertiza tehnica in vederea evaluarii starii tehnice si stabilirea masurilor de interventie la Cladirea Castel de Apa din localitatea Valenii de Munte judetul Prahova
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand... Vezi detalii
Instalație de sudură sub strat de flux, 2 bucati, cu montaj și punere în funcțiune cu probe de recepție, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini PET 66. Durata de valabilitate a contractului va fi de la data semnarii si pana la data de 31.12.2023. Termenul limită până la care orice operator economic interesat are... Vezi detalii
Acord-cadru de Lucrări amenajare rampe de acces pentru persoanele cu dizabilități, conform documentației de atribuire.
Cantitățile minime și maxime sunt prevăzute în documentele atașate la prezenta documentație.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
Numărul de zile... Vezi detalii
CMTEB S.A. are ca obiect de activitate prestarea serviciul public de alimentare cu energie termica in sistem centralizat, care in conformitate cu dispozitiile art. 2 alin. (1) si (2) din Legea Serviciului public de alimentare cu energie termica nr. 325/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, face parte din sfera... Vezi detalii
Prin prezenta achiziție se doreste achiziționarea de materiale de promovare pentru conferinţa de închidere a proiectului „Management performant la nivelul DGRIP, DGCTI, DSG și Instituțiile Prefectului” cod SIPOCA / MySMIS2014: 591/127548, proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional... Vezi detalii
Servicii de injecție cu spumă și acoperire polyuree pentru punerea în operă a spectacolului OEDIPE, respectiv:
- realizarea a 214 ochi reprezetand elemente de decor, ce vor fi integrati in peretii ce alcatuiesc decorul spectacolului Oedipe, cu dimensiunile de 150x150x60cm, dupa o matrita prototip realizata si furnizata de catre... Vezi detalii
Procedură de atribuire ce implică încheierea unui contract ce are ca obiect „Tipărirea manualelor destinate asistenților medicali cuprinși în programul de atestat - Subactivitatea 10.2. din cadrul Proiectului Multirisc Modulul III finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020. Mai exact, obiectul... Vezi detalii
Obiectul acordului cadru il constituie executia de lucrari de semnalizare rutiera orizontala si verticala pe raza sectorului 6 al Municipiului Bucuresti. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita,... Vezi detalii
Autoritatea contractantă – Inspectoratul de Stat în Construcții – ISC dorește să achiziționeze servicii de reparații și întreținere pentru autoturismele din parcul auto al I.S.C., pentru o perioadă de 15 de luni – cod CPV: 50112000-3 „Servicii de reparare și de întreținere a automobilelor”; 34300000-0... Vezi detalii
Contract de furnizare echipament sportiv specific. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 3 (trei) iar autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 2-a zi inainte de data limita stabilita... Vezi detalii
Achizitie motostivuitoare, conform sectiunii II.2 listei loturi.
Durata prezentului contract este pana la 31.12.2023.
Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatura cu documentația de atribuire este de 6 de zile înainte de data... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în încheierea acordurilor-cadru ce au ca obiect: Furnizare dezinfectanți pentru Spitalul Clinic Filantropia București, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
8 Autoturisme noi: LOT 1: 3 autoturisme cu sistem de propulsie termic; LOT 2: 5 autoturisme cu sistem de propulsie hibrid, prin Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto național 2020-2024” – detalii in caietul de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Prestarea serviciilor de întreținere și reparații ale centralelor termice aflate în proprietatea STT Cluj-Napoca, conform cerințelor din caietul de sarcini. Cantitățile și caracteristicile tehnice ale centralelor termice se regăsesc în caietul de sarcini. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări... Vezi detalii
Achiziţionare sistem de localizare/identificare aeronave fără pilot la bord.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6.
Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări până în a 3-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Livrarea... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie achizitia de servicii de Elaborare Studiu de calitate a aerului pentru realizarea Planului Integrat de Calitate a Aerului și a Planului de Menținere a Calității Aerului în Municipiul București, conform caietului de sarcini.
Termenul limită până la care orice operator economic interesat... Vezi detalii
Achizitie Servicii de mansonare conducte preizolate, conform Caiet de sarcini, prin incheierea unui acord-cadru cu o durata de 18 luni.
Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 172 alin. (1) din Legea nr. 99/2016, cu modificările și... Vezi detalii
Servicii de exploatare forestiera se vor presta in raza ocoalelor silvice din cadrul Direcţiei Silvice Sălaj si presupun exploatarea unui volum brut de 758,23 mc, împartit in 5 loturi (partizi), conform detalierii din caietului de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii... Vezi detalii
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A. in calitate de Entitate Contractanta dorește achiziționarea unei platforme software+hardware de Meter Data Management (MDM)
O platformă de Meter Data Management (MDM) este un produs software care realizează stocarea și gestionarea datelor pe termen lung pentru cantitățile mari de date furnizate de... Vezi detalii
Obiectul achiziției îl constituie furnizarea:
1.Switch rețea Fibra Optică cu 24 x 1 Gigabit /10 Gigabit SFP+ – 2 bucăți;
2.Switch rețea acces cu 48 porturi x 10/100/1000Mbps și 4 x 10 Gigabit SFP+ (uplink) – 6 bucăți
Solicitările de clarificări se vor înainta cu 6 zile înainte de data limită de depunere a... Vezi detalii
Beneficiar: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Str. Calea Floreasca nr. 8 sector 1 Bucuresti Descriere: Acetat de angiotensina II 2.5mg/ml flacon conform caietului de sarcini
Cantitatile minime si maxime aferente contractului subsecvent precum si cantitatile minime... Vezi detalii
Furnizare energie electrică de joasă tensiune pentru imobilele MADR situate în:
- Bd. Carol I, nr. 4, Sector 3, București;
- Str. Moroieni nr. 21B, Sector 4, București, și
- Șos. Ștefănești nr. 15, localitatea Ștefăneștii de Jos, Jud. Ilfov.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data... Vezi detalii
Achiziția de servicii de verificare și adaptare a instalațiilor electrice conform caietului de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 7 zile. Termenul limită în
care entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor... Vezi detalii
Obiectul achiziției este furnizarea unui nr. de 3 buc. autoturisme cu sistem plug-in hibrid prin Programul de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic – sesiunea 2020-2024, cu specificațiile prevăzute... Vezi detalii
Se vor achizitiona 10 complete de parasute pentru antrenament si performante, cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini . Produsule trebuie sa fie noi, iar livrarea sa se realizeze in maxim 30 de zile de la incheierea contractului si nu mai târziu de 20.12.2023
Plata in maximum 30 de zile de la data receptionarii facturii... Vezi detalii
Se va încheia contract de furnizare a unor aparate foto și faxuri. Achiziția produselor este necesară în vederea desfășurării activităților proprii, prin înlocuirea echipamentelor depășite tehnologic, care nu funcționează la parametrii optimi, precum și dotarea personalului I.G.I. cu tehnica necesară desfășurării... Vezi detalii
Se va încheia contract de furnizare a unor aparate foto și faxuri. Achiziția produselor este necesară în vederea desfășurării activităților proprii, prin înlocuirea echipamentelor depășite tehnologic, care nu funcționează la parametrii optimi, precum și dotarea personalului I.G.I. cu tehnica necesară desfășurării... Vezi detalii
In incinta aerodromului ”Aurel Vlaicu” Clinceni, loc. Clinceni, jud. Ilfov, se va realiza o construcție pentru hangar si birouri. Investiția vizează crearea următoarelor spații:
- spațiu pentru gararea de avioane, avioane ultraușoare și planoare
- spațiu închis și încălzit pentru lucrul la aparate de zbor în... Vezi detalii
Realizare proiectare și execuție lucrări de consolidare și reabilitare la Monumentul de For Public „Fântâna Gheorghe Grigore Cantacuzino 1870” - monument istoric și de arhitectură conform cerintelor specificate în prezentul anunt de participare simplificat.