Autoritatea contractanta intentioneaza sa desfasoare o procedura de achizitie cu scopul atribuirii unui/unor contract/contracte de furnizare, in vederea livrarii a diverse articole de mobilier pentru birouri didactice si administrative, in valoare estimata de 1.256.040,00 lei fara TVA.
Specificatiile tehnice sunt mentionate in caietul de sarcini si anexa acestuia.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor= 18
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de depunerea ofertelor.
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Sibiu, str. Revolutiei, nr. 3-5 Descriere: Cantitatile si specificatiile articolelor de mobilier se regasesc in anexele la caietul de sarcini si in centralizatorul din modelele de formulare. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Lotul 2. Beneficiar: Sibiu, str. Revolutiei, nr. 3-5 Descriere: Cantitatile si specificatiile articolelor de mobilier se regasesc in anexele la caietul de sarcini si in centralizatorul din modelele de formulare. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Lotul 3. Beneficiar: Sibiu, str. Revolutiei, nr. 3-5 Descriere: Cantitatile si specificatiile articolelor de mobilier se regasesc in anexele la caietul de sarcini si in centralizatorul din modelele de formulare. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Lotul 4. Beneficiar: Sibiu, str. Revolutiei, nr. 3-5 Descriere: Cantitatile si specificatiile articolelor de mobilier se regasesc in anexele la caietul de sarcini si in centralizatorul din modelele de formulare. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Lotul 5. Beneficiar: Sibiu, str. Revolutiei, nr. 3-5 Descriere: Cantitatile si specificatiile articolelor de mobilier se regasesc in anexele la caietul de sarcini si in centralizatorul din modelele de formulare. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: PROCUREMENT ADVISORS Bucuresti judetul Bucuresti
Contractul de lucrari „ATM-CL-08 Facilitati preluare/prelucrare namol la SEAU Medias, Agnita si Dumbraveni, reabilitare SEAU Șeica Mare si eficientizare energetică la STAP Mediaș, judetul Sibiu:
1. Facilitati la SEAU Medias
2. Statie de uscare a namolului la SEAU Medias
3. Facilitati la SEAU Agnita
4. Facilitati la SEAU... Vezi detalii
Urmare celor constatate cu ocazia inspecției realizate de către reprezentanții ISU Sibiu pentru verificarea îndeplinirii condițiilor pentru obținerea autorizației de securitate la incendiu pentru sediul principal al SIRCOSS, situat în str. Șos. Sibiului nr. 5 au fost reținute ca neîndeplinite: ignifugarea materialului... Vezi detalii
Autoritatea contractantă doreşte să achiziționeze dotari specifice parcurilor si zonelor de agrement (mobilier urban si asigurarea montajului) in vederea reabilitarii si modernizarii centrului Orasului Dumbraveni, astfel:
60 buc - Banca parc
40 buc - Cos de gunoi cu capac si scrumiera
25... Vezi detalii
Obiectul contractului îl constituie achiziția de lucrări de reparații curente pe loturi, la pavilioanele A și R, din cazarma 484 Sibiu – 2 loturi, respectiv:
- Lotul nr. 1 – Lucrări de reparații curente construcții și instalații la pavilionul A – Administrativ;
- Lotul nr. 2 – Lucrări de reparare și de... Vezi detalii
Obiectivul general al contractului: furnizarea către elevii din structura Liceului Tehnologic „Nicolae Teclu” din Copsa Mica a
unui pachetului alimentar zilnic, acordat in baza OUG 77/28.09.2023 privind aprobarea programului pilot de acordare a unui suport
alimentar pentru preşcolarii şi elevii din 450 de unităţi de... Vezi detalii
Avand in vedere prevederile Legii nr. 333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulteri-oare, a H.G. nr. 301/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003, Spitalul Municipal Medias, intentioneaza sa achizitioneze ser-vicii... Vezi detalii
Furnizare și montare mobilier si accesorii de mobilier în cadrul proiectului „Creșterea calității vieții copiilor din Centrul de Plasament Orlat si prevenirea separării copilului de familia sa prin înființarea altei căsuțe de tip familial” SMIS 151224
Contractarea furnizării de produse
„Sistem informatic pentru gestiune CIRRFM Bazna”
Termenul limită pentru depunerea solicitărilor de clarificari de către operatorii economici: cu 8 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de... Vezi detalii
Furnizare și montare mobilier si accesorii de mobilier în cadrul proiectului de investiție “Reabilitare cu modificări interioare și extindere pavilion 1 cazare” la CIA TĂLMACIU
Microscopul electronic (SEM) trebuie să aibă performanțele specific microscoapelor electronice de baleiaj (SEM) cu constructie desktop. Modelul de microscop SEM trebuie să aibă o rapiditate foare mare in obtinerea de imaginii cu o rezoluție înaltă
Detalii specifice, parametri de funcționare și standarde tehnice minim... Vezi detalii
Obiectivul general al contractului: furnizarea către elevii din structura Liceului Tehnologic „Nicolae Teclu” din Copsa Mica a unui pachetului alimentar zilnic, acordat in baza OUG 77/28.09.2023 privind aprobarea programului pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din 450 de unităţi de... Vezi detalii
Furnizare și montare mobilier si accesorii de mobilier în cadrul proiectului ”Cresterea calitatii vietii copiilor din Centrul de Plasament Orlat si prevenirea separarii copilului de familia sa”.
Beneficiar: SIBIU Descriere: Furnizare și montare mobilier si accesorii de mobilier în cadrul proiectului... Vezi detalii
Furnizare mobilier pentru dotarea celor două case de tip familial în cadrul proiectului”Asigurarea unui climat familial pentru copiii din Centrul de plasament pentru copilul cu dizabilităţi Prichindelul –Sibiu prin construirea a două căsuţe de tip familial”
Contract de furnizare mobilier si accesorii de mobilier ce constituie dotari in cadrul proiectului „Ingrijire de tip familial si terapii de recuperare pentru copiii din Centrul de Plasament pentru Copilul cu Dizabilități Turnu Roșu prin construirea unei case de tip familial”
Lucrări de eficientizare energetică si lucrari conexe, CONFORM DOCUMENTATIEI TEHNICE ATASATE LA PREZENTA PROCEDURA.
Beneficiar: COMUNA CRISTIAN, JUDETUL SIBIU Descriere: Proiectul va fi finanțat prin ADMINISTRATIA FONDULUI DE MEDIU - BUGETUL LOCAL AL COMUNEI CRISTIAN, JUDETUL SIBIU
Valoarea fără TVA,... Vezi detalii
Autoritatea contractantă doreşte să achiziționeze dotari specifice parcurilor si zonelor de agrement (mobilier urban si asigurarea montajului) in vederea reabilitarii si modernizarii centrului Orasului Dumbraveni, astfel:
60 buc - Banca parc
40 buc - Cos de gunoi cu capac si scrumiera
25... Vezi detalii
Punere în sigurantă supratraversare CF din zona localității Valea Mare Pravăt cu conducta de transport gaze naturale DN600 Mateiaș - Schitu Golești - Obiect 1: Construcții – Lucrări de artă, Lucrări de construcții pentru poduri”
Data limită până la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări... Vezi detalii
Obiectul achizitiei il reprezinta achizitionarea de servicii privind realizarea Planului Urbanistic General in format GIS pentru obiectivul de investitii: "Plan Urbanistic General al Comunei Valea Viilor, judetul SIBIU".
Actualul Plan Urbanistic General al Comunei Valea Viilor a fost realizat in perioada 2015-2018, aprobat prin HCL... Vezi detalii
Achiziționarea dotărilor în cadrul obiectivului de investiții „Extindere, reabilitare și dotare Centru Cultural Ocna Sibiului”.
Prin achiziționarea echipamentelor la care se referă prezenta procedură de atribuire, Autoritatea contractantă urmărește dotarea casei de cultură și implicit asigurarea unor condiții... Vezi detalii
Achizitia este organizata ca parte a Anuntului de intentie nr. PI1002879 din 16.01.2023, ora 11:17.
Se achizitioneaza:
Servicii de exploatari forestiere care constau în:
-doborât, sectionat, adunat,scos-apropiat în platforma primara;
-curatirea parchetelor(daca este cazul), conform OM 1540/2011 cu modificarile si completarile... Vezi detalii
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt alimente necesare pentru hrana bolnavilor din Spitalul Municipal Mediaș – referat de necesitate, întocmit de Nutriționist Crăciun Andrei-Nicolai și aprobat de Manager Constantin Gheorghe Nicorici.
Autoritatea contractanta v-a răspunde în mod clar și complet tuturor... Vezi detalii
Contractul presupune furnizarea de : Lot 1- Sistem printare 3D cu utilizare speciala : este destinat procesului de realizare a pieselor complexe din materiale termoplastice folosite la realizarea prototipurilor; Lot2- Imprimantă 3D cu fibră compozit:este destinat procesului de realizare a pieselor complexe din materiale... Vezi detalii
Echipamente electronice si IT" pentru obiectivul de investiție „CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT”
Furnizare de produse pentru dotarea centrului social comunitar de agrement si sport, conform caietului de sarcini, care constau în principal în aparatura si echipamente electronice si echipamente IT.
Specificațiile... Vezi detalii
Entitatea contractantă dorește încheierea unui acord cadru de servicii sectorial având ca obiect Apă potabilă minerală plată prin dozatoare de apă rece si caldă.
a) numărul maxim de operatori economici care vor fi parte a acordului-cadru ce urmează să fie încheiat: un operator economic
b) frecvența de atribuire a... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în lucrări de reparații curente la Refacere învelitoare, înlocuire jgheaburi și burlane, refacere tencuieli exterioare, lucrări de finisaje și instalații la interior în pavilionul A – imobilul 1535 Târgu Mureș. Necesitatea executării lucrărilor presupune asigurarea condițiilor optime de... Vezi detalii
Furnizare gaze naturale conform Caiet de sarcini
Nr de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 20
Entitatea contractanta va transmite raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Furnizare energie electrica joasa si medie tensiune conform Caiet de sarcini
Nr de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 6
Entitatea contractanta va transmite raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari cu 3 zile inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Obiectul contractului de achiziție publica este serviciul de proiectare, respectiv intocmirea PT+DTAC+DE+VT și asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie „REABILITARE CASTEL APAFI”, realizat în cadrul proiectului Sprjin la nivelul Regiunii Centru pentru pregatirea de proiecte... Vezi detalii
Prin achizitionarea acestor produse descrise mai jos, autoritatea contractanta urmareste sa asigure aparatura medicala la cele mai inalte standarde.
Beneficiar: Spitalul Clinic de Psihiatrie “Dr. Gheorghe Preda” str. Dr. D. Bagdazar, nr 12 Sibiu Descriere: Sistem HPLC la presiune joasă cu detector... Vezi detalii
Menţinerea stării tehnice corespunzătoare a convertorului de azot 180 KLN2. Convertorul de azot are rol adiacent echipamentului de tubing flexibil convertind azotul lichid în stare gazoasă la diferite operații executate de echipamentul de tubing flexibil.
Piesele sunt necesare înlocuirii componentelor uzate deoarece apar... Vezi detalii