• Bine ai venit!

MUNICIPIUL MORENI achizitioneaza Achiziție de produse și servicii pentru “Implementare Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competențele exclusive si partajate în cadrul Primăriei Municipiului Moreni”

Contract de Achiziție de produse și servicii pentru “Implementare Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competențele exclusive si partajate în cadrul Primăriei Municipiului Moreni” pentru proiectul “Platforma integrata privind simplificarea procedurilor administrative la nivelul Municipiului Moreni, Cod SMIS 154039” – conform Caiet de sarcini. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor in zile: 20 Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate in SEAP, la sectiunea „Lista, clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit conform art. 27 alin. (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta va raspunde NUMAI la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza: • In a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitarile de clarificari transmise de operatorii economici cu 20 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;

Beneficiar: Municipiul Moreni, Str. A.I. CUZA, Nr.15
Descriere: Prezenta procedură îşi propune atribuirea unui contract de achiziţie publică de servicii si furnizare pentru : “Implementare Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competențele exclusive si partajate în cadrul Primăriei Municipiului Moreni” Obiectivul general al achiziției este implementarea unui sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizând competențele exclusive si partajate în cadrul Primăriei Municipiului Moreni, prin achiziția si implementarea unei platforme integrate pentru servicii electronice complete vizând competențele exclusive si partajate ale primăriei - soluții front-office (portal web pentru servicii electronice), cât si back-office (soluții care facilitează exercitarea competentelor exclusive si partajate vizate de prezentul proiect, arhivare electronica, retro-digitalizare), respectiv: • Licențe software de baza platforma integrata care acoperă următoarele module funcționale: o Portal servicii electronice (30 de servicii) o Document management si registratura o Raportarea incidentelor de pe domeniul public prin portal o Semnătura electronica o Arhivare electronica o Contabilitate si salarizare o Urbanism o Investiții și achiziții o Juridic o Asistență sociala o Parcări publice și rezidențiale o Poliție locală o Soluție Antivirus o Soluție Audit IT o Licență Back-up o Licențe sisteme de operare - Windows Server ultima versiune – 5 buc. o Licente sisteme de operare, tranzitie in productie, precum si retrodigitalizarea a cca 100.000 pagini • Platforma de acces, procesare si stocare documente si înregistrări - hardware o Servere virtualizare – 2 buc. o Imprimante coduri de bare – 2 buc. • Servicii de implementare funcționalități specifice platforma integrata o Servicii informatice pentru analiza, proiectare, instalare si configurare echipamente si aplicații, Portal servicii electronice (30 de servicii); o Document management si registratura; o Semnătură electronica; • Instruirea utilizatorilor si administratorilor soluțiilor informatice implementate, cu integrarea principiilor orizontale o 30 de persoane x 5 zile Obiectivul general la care contribuie prezenta achizitie este consolidarea capacității instituționale si eficientizarea activității la nivelul Primăriei Municipiului Moreni, prin simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocrației pentru cetățeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor) si front-office pentru serviciile publice furnizate. Obiectivul specifice la care contribuie prezenta achizitie, il reprezinta implementarea unor masuri de simplificare pentru cetățeni conform Planului integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățeniilor din perspectiva front-office si back-office. În acest sens, este avuta în vedere achiziția si implementarea unei platforme integrate pentru servicii electronice complete vizând competențele exclusive si partajate ale primăriei. Platforma integrata include atât soluții front-office (portal web pentru servicii electronice), cât si back-office (soluții care facilitează exercitarea competentelor exclusive si partajate vizate de prezentul proiect, arhivare electronica, retro-digitalizare). Platforma integrata pentru servicii electronice este bazata pe implementarea următoarelor principii: • one stop shop pentru livrarea de servicii publice electronice; • utilizarea inteligenta a informațiilor disponibile prin aplicarea principiului înregistrării "o singura data" a datelor – conceptul de identitate electronica a cetățeanului; spațiul privat virtual al cetățeanului în relația cu primăria. Durata de finalizare a contractului este de 11 luni de la data semnarii contractului.
Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Firma castigatoare: MINDSOFT IT SOLUTIONS S.R.L. Sibiu judetul Sibiu

Pret: 1841250.00 Lei

Data acordare: 2023-03-29 19:00:44