MUNICIPIUL MORENI achizitioneaza Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proi
Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor, pentru obiectivul de investitii cu titlul - “MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA – 6 STRAZI IN MUNICIPIUL MORENI, JUDETUL DAMBOVITA”
Potrivit devizului general realizat in cadrul DALI, valoarea estimata totala proiectare si executie lucrari este de 3.801.381,95 lei fara TVA formata din:
A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari cu o Valoare estimata este de 131.747,37 lei fara TVA, formata din:
Cap. 3.5.4. – Valoarea estimata - Documentatiile tehnice necesare in vedearea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 6.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. - Valoarea estimata - Proiect tehnic si detalii de executie: 107.783,37 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. - Valoarea estimata - Asistenta tehnica din partea proiectantului: 17.964,00 lei fara TVA (din care 3.8.1.1 - pe perioada de executie a lucrarilor – 8.982,00 lei fara TVA si 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 8.982,00 lei fara TVA);
B. Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu o Valoare estimata este de 3.669.634,58 lei fara TVA, formata din:
Cap. 4.1. - Valoarea estimata - Constructii si instalatii: 3.592.779,00 lei fara TVA;
Cap. 5.1. - Valoarea estimata - Organizare de şantier: 76.855,58 lei fara TVA (din care 5.1.1 - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 71.855,58 lei fara TVA si 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii santierului – 5.000,00 lei fara TVA);
Valoarea estimata totala fara TVA: 3.801.381,95 Monedă: RON
Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date/ Instructiunile pentru orfertanti, respectiv 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: Municipiul Moreni Descriere: Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor, pentru obiectivul de investitii cu titlul - “MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA – 6 STRAZI IN MUNICIPIUL MORENI, JUDETUL DAMBOVITA”
Potrivit devizului general realizat in cadrul DALI, valoarea estimata totala proiectare si executie lucrari este de 3.801.381,95 lei fara TVA formata din:
A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari cu o Valoare estimata este de 131.747,37 lei fara TVA, formata din:
Cap. 3.5.4. – Valoarea estimata - Documentatiile tehnice necesare in vedearea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 6.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. - Valoarea estimata - Proiect tehnic si detalii de executie: 107.783,37 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. - Valoarea estimata - Asistenta tehnica din partea proiectantului: 17.964,00 lei fara TVA (din care 3.8.1.1 - pe perioada de executie a lucrarilor – 8.982,00 lei fara TVA si 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 8.982,00 lei fara TVA);
B. Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu o Valoare estimata este de 3.669.634,58 lei fara TVA, formata din:
Cap. 4.1. - Valoarea estimata - Constructii si instalatii: 3.592.779,00 lei fara TVA;
Cap. 5.1. - Valoarea estimata - Organizare de şantier: 76.855,58 lei fara TVA (din care 5.1.1 - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 71.855,58 lei fara TVA si 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii santierului – 5.000,00 lei fara TVA);
Valoarea estimata totala fara TVA: 3.801.381,95 Monedă: RON Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: DRUPAS CONSTRUCTII Bucuresti judetul Bucuresti
Pentru acest obiectiv de investitii s-a semnat Contractul de finantare nr. 9083/24.01.2023 in cadrul PLANULUI NATIONAL DE REDRESARE SI REZILIENTA – Componenta C5 - Valul Renovarii - Axa prioritara 2– Schema de Granturi pentru Eficienta Energetica si Rezilienta in Cladiri Publice.
Obiectul contractului ce urmeaza a fi... Vezi detalii
Prin contract se urmărește asigurarea în bune condiții a serviciului public de educație și accesul egal la educație pentru elevii încadrați în învățământul preuniversitar din comuna Crângurile, prin modernizarea infrastructurii educaționale și a dotării aferente din unitatea cu personalitate... Vezi detalii
Autoritatea contractantă dorește să implementeze proiectul „Extindere apă și canalizare în comuna Crevedia, județul Dâmbovița”
Contractul va fi unul de execuție și proiectare prin această procedură se achziționează serviciile de management de proiect și Supervizare de lucrări prin personal... Vezi detalii
Contractul are ca obiect achizitia unui Cilindru vibrator compactor asfalt 8,5 - 10 to, necesar pentru a imbunatati activitatea socitatii, pentru a creste productivitatea si a reduce ponderea utilajelor inchiriate.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 7
AUTORITATEA... Vezi detalii
Servicii privind acordarea unui suport alimentar sub forma de masa calda, in regim de catering cconform prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 77/2023 , privind aprobarea continuarii Programului - pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preșcolarii și elevii din 450 de unități de învățământ... Vezi detalii
<<“REABILITARE GRADINITA NR.1, NICULESTI” – FAZA DE EXECUTIE LUCRARI>> CONFORM PREVEDERILOR CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT.
Valoarea estimata a contractului, conform Devizului General al obiectivului, este de 1.557.058,70 lei exclusiv TVA. Valoarea estimata s-a calculat in lei fara TVA dupa cum urmeaza:
2.1 Cheltuieli pentru... Vezi detalii
ACIZITIONAREA DE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE PE LOTURI PENTRU ASIGURAREA HRANEI BENEFICIARILOR CONFORM DOCUMENTULUI ATASAT LA SECTIUNEA DOCUMENTE - CAIET DE SARCINI, CANTITATEA MINIMA REPREZINTA CANTITATEA NECESARA PANA LA DATA DE 31.12.2024, IAR CANTITATEA MAXIMA INCLUDE SI SUPLIMENTARILE CUPRINSE IN PERIOADA 01.01.2025 -... Vezi detalii
Achiziție Mobilier și echipament atelier frizerie , după cum urmează: Lot 1 – Sterilizator Autoclav, Lot 2 – Scaun frizerie.
Solicitările de clarificări pot fi adresate până în a 8- zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si... Vezi detalii
Servicii de proiectare (3 luni) si lucrari de executie (9 luni), privind contractul: "REABILITARE TERMICA SEDIUL PRIMARIEI OCNITA, COM.OCNITA, JUD.DAMBOVITA" , in valoare totala de 1.547.264,18 lei fara TVA, dintre care:
1. Cap. 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 28.445,14... Vezi detalii
Achiziție echipamente pentru amenajarea și dotarea unui atelier de tâmplărie:
Lot 1 Mașină combinata universala- buc 1
Lot 2 Compresor mobil - buc 1
Lot 3 Mașină pentru șlefuit cu banda si disc - buc 1
Lot 4 Pistol de vopsit - buc 2
Lot 5 Mașină de șlefuit pneumatica - buc 2
Lot 6 Polizor dublu de banc - buc 2
Lot 7... Vezi detalii
Măsurile de intervenție urmăresc să elimine sau să reducă semnificativ deficiențele de diferite naturi ale structurii și ale componentelor nestructurale și, prin aceasta, să se obțină condițiile de siguranță.
Pentru ridicarea gradului de asigurare la acțiuni seismice sunt necesare lucrări de consolidare... Vezi detalii
Municipiul Targoviste a semnat Contractul de finantare nr. 15718/07.02.2023 in cadrul PLANULUI NATIONAL DE REDRESARE SI REZILIENTA – Componenta C5 - Valul Renovarii - Axa 1 – Schema de Granturi pentru Eficienta Energetica si Rezilienta in cladiri rezidentiale multifamiliale.
Obiectivul principal care se dorește a fi... Vezi detalii
II.1.4) Descriere succintă:
„Autospeciale suport logistic intervenţie – 4 bucati”
A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu... Vezi detalii
Pentru obiectivul ,,ÎMBUNĂTĂȚIREA INFRASTRUCTURII EDUCAȚIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA ȘI ECHIPAREA – ȘCOLII GENERALE NR. 6, “TUDOR VLADIMIRESCU” DIN TÂRGOVIȘTE, JUDEȚ DÂMBOVIȚA”, Municipiul Târgoviște în calitate de beneficiar a încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și... Vezi detalii
Contractul vizează prestarea de servicii de proiectare la faza de Proiect Tehnic, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru realizarea proiectului „ÎNFIINȚAREA CENTRULUI COMUNITAR INTEGRAT PENTRU SPORIREA ACCESULUI LA SERVICII MEDICALE DE CALITATE A POPULAȚIEI, ÎN SPECIAL A GRUPURILOR... Vezi detalii
Autoritatea Contractantă, Primăria Orașului Fieni, prin prezenta procedură dorește atribuirea a 2 contracte de achiziție publică de furnizare de produse respectiv:
Lotul 1: ECHIPAMENTE TIC/DIGITALE - 1 Laborator de științe multidisciplinar: Fizică-Chimie - pentru Școala Gimnazială ”Diaconu Coresi” Fieni
Lotul 2:... Vezi detalii
Autoritatea Contractantă, Primăria Orașului Fieni, prin prezenta procedură dorește atribuirea a 12 contracte de achiziție publică de furnizare de produse respectiv:
Lotul 1: MATERIALE DIDACTICE - 1 Laborator de Științe (multidisciplinar: fizică-chimie) – pentru Școala Gimnazială ”Diaconu Coresi” Fieni
Lotul 2:... Vezi detalii
Achiziție echipamente pentru amenajarea și dotarea unui atelier de tâmplărie:
Lot 1 Mașină combinata universala- buc 1
Lot 2 Compresor mobil - buc 1
Lot 3 Mașină pentru șlefuit cu banda si disc - buc 1
Lot 4 Pistol de vopsit - buc 2
Lot 5 Mașină de șlefuit pneumatica - buc 2
Lot 6 Polizor dublu de banc - buc 2
Lot 7... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Centrului Multifunctional « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17723/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Centrului Multifunctional « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17723/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Clubului de Pensionari nr. 1 in baza contractului de finantare nr. 17721/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Clubului de Pensionari nr. 1 in baza contractului de finantare nr. 17721/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala... Vezi detalii
Furnizare ECHIPAMENTE DIGITALE in cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a Scolii Gimnaziale „Grigore Radulescu” din comuna Bezdead, Judetul Dambovita” - PNRR : cod F-PNRR-Dotari-2023-0079 în cadrul apelului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a... Vezi detalii
Solarii 30 m x 6 m, complet echipate, cu montaj inclus, inclusiv echipamente și materiale agricole - 4 buc. Prin dotarea gospodăriei agronomice a Penitenciarului Mărgineni, cu cele patru solarii, se urmărește ceșterea numărului de persoane private de libertate implicate în activități lucrative și dobândirea unor... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Centrului de zi pentru copii cu autism si sindrom Down « Sfanta Maria » in baza contractului de finantare nr. 17722/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Centrului Integrat pentru Copii in baza contractului de finantare nr. 17720/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de DOTARI- necesare pentru buna functionare a Centrului Integrat pentru Copii in baza contractului de finantare nr. 17720/27.09.2023 incheiat intre Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale, in calitate de autoritate finantatoare, prin Agentia pentru Plati si Inspectie Sociala... Vezi detalii
Obiectul contractului, il constituie „Renovarea energetica a liceului „Voievodul Mircea” din Targoviste, judetul Dambovita - corpurile C1, C12, C16, C18” – executie lucrari – PMT-2024-P-07, Cod unic de identificare 4279944-2024-4.1
Valoarea estimata a contractului de lucrari este de 14.142.938,95 lei fara TVA si... Vezi detalii