MUNICIPIUL RESITA achizitioneaza Execuție lucrări de “Renovare energetică a clădirilor rezidențiale multifamiliale din Municipiul Reșița - Lot 6- Blocul nr 35, Bulevardul Revoluția din Decembrie 1989”
”Renovarea energetică a clădirilor rezidențiale multifamiliale din Municipiul Reșița – Lot 6- Blocul nr 35, Bulevardul Revoluția din Decembrie 1989” presupune realizarea mai multor lucrări având ca loc de executare Bulevardul Revoluția din Decembrie nr. 35, Reșița.
Valoarea estimată a contractului de execuție lucrări este de 2.286.775,52 lei fără TVA si se compune din :
Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – 68.366,59 lei fără TVA din care:
-2.1.1 Sisteme alternative de producere a energiei electrice și/sau termice pentru consum- 68.366,59 lei fără TVA
Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiția de baza – 2.176.830,07 lei fără TVA din care :
4.1 Construcții si instalații - 1.990.829,22 lei fără TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale - 30.000,85 lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj - 156.000,00 lei fără TVA
Cap. 5 - Alte cheltuieli:
5.1 Organizare de șantier 41.578,86 lei fără TVA, din care:
-5.1.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier- 15.068,86 lei fără TVA
-5.1.2 Cheltuieli conexe organizării șantierului- 26.510,00 lei fără TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse și neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcție de necesități, prin modificarea contractului în condițiile prevăzute la art. 221 litera e) sau f) din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice.
Valoarea estimată a contractului NU conţine sumele provizionate/rezerve de implementare (sume provizionate – valori ce nu pot fi detaliate la nivelul listelor de preţuri/activităţi, reprezentând, in general, costuri cu lucrări pentru relocarea utilităţilor neidentificate sau achiziţionarea unor echipamente necesare asigurării îndeplinirii indicatorilor de performanţă si calitate) şi nu există o suprapunere între sumele previzionate şi provizionul cheltuieli „diverse și neprevăzute”
Lucrarile de Renovare energetica a clădirilor rezidențiale multifamiliale din Municipiul Reșița - Lot 6 - Blocul nr 35, Bulevardul Revoluția din Decembrie 1989 au fost proiectate și se vor executa respectând cerințele PNRR — componenta C5 — Valul Renovării Axa 1 A3.1 și Contractul de finanțare nr. 20608/20.02.2023.
Beneficiar: Resita Descriere: ”Renovarea energetică a clădirilor rezidențiale multifamiliale din Municipiul Reșița – Lot 6- Blocul nr 35, Bulevardul Revoluția din Decembrie 1989” presupune realizarea următoarelor lucrări având ca loc de executare Bulevardul Revoluția din Decembrie nr. 35, Reșița:
Lucrările de reabilitare termică a elementelor de anvelopă, cuprind:
Izolarea termică a fațadei – parte vitrata, prin înlocuirea tâmplăriei exterioare existente, inclusiv a celei aferente accesului in blocul de locuințe, cu tâmplărie termoizolantă din profile de aluminiu, pentru îmbunătățirea performanței energetice a părții vitrate, tâmplărie dotata cu dispozitive/fante/grile pentru aerisirea controlată a spațiilor ocupate și evitarea apariției condensului pe elementele de anvelopa;
Izolarea termica a fațadei – parte opacă
Soluția tehnică propusă consta în montarea de sisteme compozite de izolare termica a fațadelor parte opacă cu o grosime a termoizolației de 15 cm.
Termo-hidroizolarea acoperișului tip terasă:
Soluția tehnică propusă constă în montarea de sisteme compozite de hidro-termo-izolare cu o grosime a termoizolației de 20 cm.
Izolarea termică a planșeului peste subsol:
Soluția tehnică propusă consta în montarea de sisteme compozite de izolare termica cu o grosime a termoizolației de 10 cm.
Izolarea termică a zonei de acces în casa scării, la pereții și tavanele comune cu apartamente
Soluția tehnică propusă consta în montarea de sisteme compozite de izolare termică cu o grosime a termoizolației de 10 cm.
Reabilitarea instalațiilor de iluminat în clădire – casa scării și părți comune
- Reabilitarea instalației de iluminat prin înlocuirea circuitelor de iluminat deteriorate sau subdimensionate
- Înlocuirea corpurilor de iluminat fluorescent și incandescent din spațiile comune cu corpuri de iluminat, dotate cu senzori de mișcare, cu eficiență energetică ridicată și durată mare de viață, aferente părților comune ale blocului de locuințe.
Instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei din surse regenerabile
Pentru obținerea energiei electrice din surse regenerabile s-a prevăzut un sistem cu panouri fotovoltaice montate pe acoperișul casei liftului care asigura alimentarea cu energie electrică a iluminatului de pe casa scării și a consumatorilor alimentați din tabloul de spații comune.
Aferent lucrărilor de baza descrise mai sus proiectul mai include și următoarele lucrări:
- Instalație de protecție – paratrăsnet și priza de pământ;
- Refacerea finisajelor interioare in zonele de intervenție - spaleti;
- Refacerea finisajelor interioare aferente spatiilor comune din bloc la casa scării + finisaj tavan subsol);
- Înlocuire glafuri ferestre;
- Protejarea cu folie a suprafețelor vitrate;
- Plasa de siguranță pe schele la executarea fațadelor
- Înlocuirea liftului
- Înlocuiri scurgeri (gargui) balcoane deschise;
- Vopsitorii la balustrade balcoane deschise;
- Demontarea echipamentelor montate aparent pe fațade/terasa blocului de locuințe;
- Precum si montarea/remontarea acestora după efectuarea lucrărilor de intervenție. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: STRASSEN UND BRUECKENBAU Timisoara judetul Timis
ACHIZIȚIONARE BULDOEXCAVATOR PENTRU DOTAREA COMUNEI MEHADIA, JUDEȚUL CARAȘ-SEVERIN
Produse, cantitati si caractetistici tehnice minimale conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta raspunde la... Vezi detalii
ACHIZITIONARE AUTOTURISM ELECTRIC SI AUTOTURSIM HYBRID PRIN PROGRAMUL RABLA PLUS, COMUNA FARLIUG, JUDETUL CARAS SEVERIN
Conform Caiet de Sarcini
Valoare estimata: 310.922,61 lei fara TVA - din care 2 ecotichete * 120.000,00 lei TVA inclus
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Pentru realizarea investitiei se vor resepcta principiul DNSH "a nu prejudicia in mod semnificativ" in temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare si rezilienta. Responsabilitatile legate de aplicarea principiului DNSH se regasesc atasata prezentei documentatii.
Cladirea primariei se studiaza pentru reducerea costurilor... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – RENOVAREA ENERGETICA MODERATA CAMIN CULTURAL OCNA DE FIER – C10 – I3 - 1308
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii
• 1.862.797.80 lei fara TVA
Cap. 5.1 – Organizare de santier
• 3.725.60 lei fara... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE ȘI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI ÎN CLĂDIRILE PUBLICE CU DESTINAȚIE DE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT – ȘCOALA PROFESIONALĂ BERZOVIA
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi... Vezi detalii
Execuție lucrări aferente contractului „Lucrări de execuție rețea de canalizare din ceramică vitrificată DN400 în UAT Bocșa”.
Contractul cuprinde:
1. Lucrări de execuție rețea de canalizare din ceramică vitrificată DN400 în UAT Bocșa – 900 m aferente lucrărilor în regie proprie pentru contractul... Vezi detalii
ACHIZȚIE MOBILIER IN CADRUL PROIECTULUI DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA MEHADIA, COD F-PNRR-DOTARI-2023-2574
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta... Vezi detalii
ACHIZȚIE ECHIPAMENT DIGITAL IN CADRUL PROIECTULUI DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA MEHADIA”, COD F-PNRR-DOTARI-2023-2574
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea... Vezi detalii
ACHIZITIONARE AUTOTURISME ELECTRICE SI HYBRID PRIN PROGRAMUL RABLA PLUS, COMUNA DALBOSET, JUDETUL CARAS SEVERIN
Conform Caiet de Sarcini
Valoare estimata: 453.781,51 lei fara TVA - din care 3 ecotichete * 120.000,00 lei TVA inclus
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Achiziție publică produse - POLICLORURĂ DE ALUMINIU
Total 180.000 kg/an
Beneficiar: STAP Reșița
SC AQUACARAȘ SA Descriere: Achiziție publică produse - POLICLORURĂ DE ALUMINIU
Total 180.000 kg/an Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – cost Sursa finantare: Alte... Vezi detalii
Contractul presupune Proiectare si Execuție lucrări pentru obiectivul : „ EXTINDERE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN SATELE BAUTAR, BUCOVA SI CORNISORU, COMUNA BAUTAR, JUDETUL CARAS-SEVERIN” finanțat prin –FARA SURSA DE FINANTARE LA MOMENTUL INITIERII PROCEDURII.
Perioada de proiectare si execuție a lucrărilor... Vezi detalii
3(trei) autoturisme noi, pur electrice, prin „Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic 2020-2024”, denumit generic RABLA PLUS
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari... Vezi detalii
Autoritatea contractantă, doreste să atribuie un contract de lucrari ce are ca obiect: execuție a lucrărilor pentru obiectivul de investiții „ Centru de locuinte colective pentru tineri” in Localitatea IAM, Comuna Berliste, Judetul Caras – Severin, și va cuprinde lucrările în conformitate cu prevederile proiectului... Vezi detalii
Investiția propusă vizează elaborarea /actualizarea în format GIS a documentațiilor de amenajarea teritoriului, de urbanism și a planurilor de mobilitate urbană durabilă, de tip PUG, destinate localitătii Comuna Atid. Pentru indeplinirea conditiilor aferente investitiei s-a propus indeplinirea prevederilor legale privind... Vezi detalii
ACHIZIȚIE ECHIPAMENTE DIGITALE SI SOFT CORESPUNZATOR IN CADRUL PROIECTULUI DOTAREA CU DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN COMUNA BOZOVICI , Conform Caiet de Sarcini
A. Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Contract de achizitie publica avand ca obiect Infrastructură pentru amplasare stații de încărcare autobuze electrice în cadrul proiectului “Modernizarea și eficientizarea transportului public pentru călători în Municipiul Caransebeș prin achiziția de mijloace de transport nepoluante - autobuze electrice”
Autoritatea... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – REABILITARE SI EFICIENTIZARE ENERGETICA SEDIU PRIMARIE LAPUSNICU MARE
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii
• 1.027.831,82 lei fara TVA
Cap. 4.2 - Montaj utilaje, echipamente tehnologice și... Vezi detalii
Pentru realizarea investitiei se vor resepcta principiul DNSH "a nu prejudicia in mod semnificativ" in temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare si rezilienta. Responsabilitatile legate de aplicarea principiului DNSH se regasesc atasata prezentei documentatii.
Cladirea primariei se studiaza pentru reducerea costurilor... Vezi detalii
ACHIZIȚIONARE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI CANALIZARE ȘI A SERVICIULUI PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ, COMUNA IABLANIȚA, JUDEȚUL CARAȘ-SEVERIN
Contractul se compune din:
• Furnizare:
o Tractor – 1 bucata
o Remorca – 1 bucata
o Tocator vegetatie – 1 bucata
o Plug de zapada – 1... Vezi detalii
„Achizitionare utilaje pentru dotarea Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta, comuna Mehadica, judetul Caras-Severin”.
In cadrul proiectului se achizitioneaza:
- tractor – 1 buc;
- vidanja – 1 buc;
- tocator de vegetatie – 1 buc;
a) termenul până la care op.ec. pot transmite solicitările de... Vezi detalii
Proiectare si execuție de lucrări pentru obiectivul “Reabilitare străzi ȋn comuna Brebu, judeţul Caraş-Severin”
Valoarea estimata a procedurii este de 9,162,056.62 lei si se compune din:
- cap. 1.3 din DG - Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala - 18,000.00 lei
- cap. 3.5.4 din DG -... Vezi detalii
ACHIZIȚIE ECHIPAMENTE DIGITALE SI SOFT CORESPUNZATOR IN CADRUL PROIECTULUI DOTAREA CU DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN COMUNA BOZOVICI , Conform Caiet de Sarcini
A. Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Prin implementarea proiectului se dorește eficientizarea energetică a clădirii căminului cultural din Pătaș, comuna Prigor, printr-o serie de lucrări și dotare cu echipamente ce contribuie la reducerea costurilor de întreținere în conformitate cu proiectul tehnic realizat de societatea CUBART SRL.
Termene pentru... Vezi detalii
Prin implementarea proiectului se dorește eficientizarea energetică a clădirii căminului cultural din Borlovenii Vechi printr-o serie de lucrări și dotare cu echipamente ce contribuie la reducerea costurilor de întreținere în conformitate cu proiectul tehnic realizat de societatea CUBART SRL.
Termene pentru... Vezi detalii
„ÎNFIINȚAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA DOGNECEA, JUDEȚUL CARAȘ-SEVERIN”
Tipul contractului: contract de lucrari având în vedere obiectul achiziţiei.
- Durata de executie: maximum 12 luni.
Obiectivul principal al Investiției îl constituie - Platformă carosabilă pentru amplasarea... Vezi detalii
Proiectul „ÎNFIINȚAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEȚUL CARAȘ-SEVERIN” a obţinut finanţare în cadrul Planului Național de Redresare si Reziliență (PNRR) - Componenta 3: Managementul deșeurilor. Proiectul prevede dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management... Vezi detalii
DOTAREA CU UTILAJE A SERVICIULUI PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ, COMUNA LĂPUȘNICEL, JUD. CARAȘ-SEVERIN
Produse, cantitati si caractetistici tehnice minimale conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea... Vezi detalii
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – LUCRARI DE EFICIENTIZARE ENERGETICA LA GRADINITA CU PROGRAM NORMAL, LOCALITATEA CARASOVA, JUDETUL CARAS SEVERIN
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii
• 1.520.260,73 lei fara TVA
Cap. 4.2 - Montaj utilaje,... Vezi detalii
Prezenta procedura de achizitie publica a fost lansata pentru achizitionarea de mobilier si materiale specifice necesare implementarii proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a ȘCOLII GIMNAZIALE VÂRCIOROVA, GRADINITEI CU PROGRAM NORMAL VARCIOROVA, GRADINITEI CU PROGRAM NORMAL BOLVASNITA, SI A SCOLII... Vezi detalii
Execuție lucrări aferente contractului „Lucrări de execuție rețea de canalizare din ceramică vitrificată DN400 în UAT Bocșa”.
Contractul cuprinde:
1. Lucrări de execuție rețea de canalizare din ceramică vitrificată DN400 în UAT Bocșa – 900 m aferente lucrărilor în regie proprie pentru contractul... Vezi detalii