• Bine ai venit!

COMUNA BUNTESTI achizitioneaza Achiziţia de echipamente IT în cadrul proiectului ,,Asigurarea accesului elevilor din comuna Buntești la procesul de învățare în mediul online” COD SMIS: 144216

ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 144 din 24 august 2020 privind unele măsuri pentru alocarea de fonduri externe nerambursabile necesare desfăşurării în condiţiile de prevenţie a activităţilor didactice aferente anului şcolar/universitar 2020/2021 în contextul riscului de infecţie cu coronavirus SARS-CoV-2 are în vedere ”asigurarea accesului elevilor la procesul de învăţare online” şi ” În acest sens, măsura are în vedere dotarea elevilor cu echipamente mobile din domeniul tehnologiei informaţiei de tipul tabletelor şcolare astfel încât orele de pregătire din timpul activităţilor didactice să se poată desfăşura on-line, pentru a evita contactul direct al elevilor cu profesorii şi cu ceilalţi elevi, precum şi pentru a preveni riscul de infectare cu coronavirusul SARS-CoV- 2, fapt care ar pune în pericol desfăşurarea în condiţii normale a tuturor activităţilor didactice necesare procesului de învăţământ.” In acest scop s-a depus in cadrul Programului de finantare Programul Operational Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 2- “Tehnologia informatiei si comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva”, Prioritatea de investiție - 2.3. Consolidarea aplicațiilor TIC pentru guvernare electronică, e-learning, Acțiunea 2.3.3 Îmbunătățirea conținutului digital și a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educație, e-incluziune, e-sănătate și e-cultură, POC) proiectul cu denumirea “Asigurarea accesului elevilor din comuna Buntești la procesul de învățare în mediul online”, COD SMIS: 144216. CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de obtinerea finantarii nerambursabila prin programul de finantare Programul Operational Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 2- “ Tehnologia informatiei si comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva”, Prioritatea de investiție - 2.3. Consolidarea aplicațiilor TIC pentru guvernare electronică, e-learning, Acțiunea 2.3.3 Îmbunătățirea conținutului digital și a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educație, e-incluziune, e-sănătate și e-cultură, (POC). Semnarea contractului de achiziție publică fiind posibilă doar în situația în care se respectă dispozițiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare. În cazul în care, indiferent de motive, finantarea nu va fi obtinuta, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.” Solicitarile de clarificari se depun cu 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari/participare, inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.

Licitatie cu loturi:

Lotul 1.
Beneficiar: Comuna Buntesti
Descriere: Lotul cuprinde: - tablete cu abonamentul lunar la internet pentru o perioadă de minimum 24 de luni - 201 bucati.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Lotul 2.
Beneficiar: Comuna Buntesti
Descriere: Lotul cuprinde: - tabla interactiva - 19 bucati.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Lotul 3.
Beneficiar: Comuna Buntesti
Descriere: Lotul cuprinde: - ectan proiectie (perete) - 19 bucati.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Lotul 4.
Beneficiar: Comuna Buntesti
Descriere: Lotul cuprinde: - router wireless - 19 bucati.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Lotul 5.
Beneficiar: Comuna Buntesti
Descriere: Lotul cuprinde: - proiector - 19 bucati.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Lotul 6.
Beneficiar: Comuna Buntesti
Descriere: Lotul cuprinde: - laptop - 29 bucati.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Lotul 7.
Beneficiar: Comuna Buntesti
Descriere: Lotul cuprinde: - camera web videoconferinta - 19 bucati.
Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Firma castigatoare: ARLECHIN TOTAL DISTRIBUTION Bucuresti judetul Bucuresti

Pret: 323622.87 Lei

Data acordare: 2022-01-28 16:44:21