COMUNA BUNTESTI achizitioneaza Achiziţia de echipamente IT în cadrul proiectului ,,Asigurarea accesului elevilor din comuna Buntești la procesul de învățare în mediul online” COD SMIS: 144216
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 144 din 24 august 2020 privind unele măsuri pentru alocarea de fonduri externe nerambursabile necesare desfăşurării în condiţiile de prevenţie a activităţilor didactice aferente anului şcolar/universitar 2020/2021 în contextul riscului de infecţie cu coronavirus SARS-CoV-2 are în vedere ”asigurarea accesului elevilor la procesul de învăţare online” şi ” În acest sens, măsura are în vedere dotarea elevilor cu echipamente mobile din domeniul tehnologiei informaţiei de tipul tabletelor şcolare astfel încât orele de pregătire din timpul activităţilor didactice să se poată desfăşura on-line, pentru a evita contactul direct al elevilor cu profesorii şi cu ceilalţi elevi, precum şi pentru a preveni riscul de infectare cu coronavirusul SARS-CoV- 2, fapt care ar pune în pericol desfăşurarea în condiţii normale a tuturor activităţilor didactice necesare procesului de învăţământ.”
In acest scop s-a depus in cadrul Programului de finantare Programul Operational Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 2- “Tehnologia informatiei si comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva”, Prioritatea de investiție - 2.3. Consolidarea aplicațiilor TIC pentru guvernare electronică, e-learning, Acțiunea 2.3.3 Îmbunătățirea conținutului digital și a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educație, e-incluziune, e-sănătate și e-cultură, POC) proiectul cu denumirea “Asigurarea accesului elevilor din comuna Buntești la procesul de învățare în mediul online”, COD SMIS: 144216.
CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de obtinerea finantarii nerambursabila prin programul de finantare Programul Operational Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 2- “ Tehnologia informatiei si comunicatiilor (TIC) pentru o economie digitala competitiva”, Prioritatea de investiție - 2.3. Consolidarea aplicațiilor TIC pentru guvernare electronică, e-learning, Acțiunea 2.3.3 Îmbunătățirea conținutului digital și a infrastructurii TIC sistemice în domeniul e-educație, e-incluziune, e-sănătate și e-cultură, (POC). Semnarea contractului de achiziție publică fiind posibilă doar în situația în care se respectă dispozițiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele
publice.
Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare.
În cazul în care, indiferent de motive, finantarea nu va fi obtinuta, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.”
Solicitarile de clarificari se depun cu 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari/participare, inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Comuna Buntesti Descriere: Lotul cuprinde:
- tablete cu abonamentul lunar la internet pentru o perioadă de minimum 24 de luni - 201 bucati. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 2. Beneficiar: Comuna Buntesti Descriere: Lotul cuprinde:
- tabla interactiva - 19 bucati. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 3. Beneficiar: Comuna Buntesti Descriere: Lotul cuprinde:
- ectan proiectie (perete) - 19 bucati. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 4. Beneficiar: Comuna Buntesti Descriere: Lotul cuprinde:
- router wireless - 19 bucati. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 5. Beneficiar: Comuna Buntesti Descriere: Lotul cuprinde:
- proiector - 19 bucati. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 6. Beneficiar: Comuna Buntesti Descriere: Lotul cuprinde:
- laptop - 29 bucati. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Lotul 7. Beneficiar: Comuna Buntesti Descriere: Lotul cuprinde:
- camera web videoconferinta - 19 bucati. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: ARLECHIN TOTAL DISTRIBUTION Bucuresti judetul Bucuresti
DENUMIRE PRODUS U.M. Cantitate/ 8 luni Cantitate/ 12 luni Valoare estimata lei fara TVA/ 8 luni Valoare estimata lei fara TVA/ 12 luni
Paine alba fara sare feliata 200 gr buc 12400 18600 12152 18228
Paine alba cu sare feliata 200 gr buc 11600 17400 11368 17052
Paine alba fara sare feliata 300 gr buc 26000 39000 35100 52650
Paine... Vezi detalii
Se vor achizitiona medicamente antitrombotice conform caiet sarcini
Beneficiar: sediu spital Descriere: conform caiet sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: DR.MAX Mogosoaia judetul... Vezi detaliiActualizat: Stare: Atribuit
Lucrari de eficentizare energetica a cladirii Liceului Teoretic Constantin Serban Alesd (corp C1, C2,C3).Amplasamentul investitiei se gaseste in itravilanul orasului alesd, str. Cartier Soimul, nr. 1, judetul Bihor.Terenul pe care este amplasat obiectivul are o suprafata de 8706 mp si se afla in domeniul public al orasului... Vezi detalii
Beneficiar: sediu spital Descriere: alimente de baza conform caiet sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: PRODLACTA SRL Arad judetul Arad
Servicii de proiectare:
LOT 1 – Proiect tehnic pentru „Amenajare intrare campus A”
LOT 2 – Proiect tehnic pentru „Reabilitare Cabana Gaufeamus, Stana de Vale”
LOT 3 – Proiect tehnic pentru „Reabilitarea Corpului C32-C33, Campus B”
LOT 4 – Proiect tehnic „Sistem de ventilare si climatizare la obiectivul... Vezi detalii
Proiectul presupune infiintarea unui centru de colectare deșeuri, in comuna Dobrești, judetul Bihor". Amplasamnetul care face obiectul acestui proiect este situat in intravilanul localitatii Dobresti, din comuna Dobresti.
Valoarea totala estimata este de 3,413,684.89 lei fara TVA, conform devizului general al investiției și a... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de asistenta tehnica si mentenanta planificata/neplanificata la sistemul DCS din cadrul obiectivului CET-Sursa Termoficare Oradea S.A., in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si anexelor sale.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data... Vezi detalii
Se vor achizitiona Reactivi laborator compatibili cu aparatele de biochimie si hematologie Horiba, Analizor Eazy Light+, Analizor DCA Vantage
Beneficiar: beius, str. romana, nr. 7 Descriere: conform caiet sarcini Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri... Vezi detalii
Obiectivul general al prezentului proiect este creșterea accesului și a calității serviciilor integrate pentru romi, în educație și sănătate, creșterea incluziunii romilor și combaterea oricărei forme de discriminare, în orașul Săcueni. Prezentul proiect este în concordanță cu contextul și obiectivul apelului de... Vezi detalii
Heliu lichid- cantitate minima 1000 L- cantitate maxima 2000 L- acord cadru pentru 24 luni pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea - conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6... Vezi detalii
Heliu lichid- cantitate minima 1000 L- cantitate maxima 2000 L- acord cadru pentru 24 luni pentru Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea - conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6... Vezi detalii
Acord cadru Trusa instrumentar chirurgical, conform solicitarilor din caietul de sarcini
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 6 zile. Cerintele tehnice si specifice sunt detaliate in caietul de sarcini. Data limita de transmitere a raspunsului la... Vezi detalii
În urma analizei de nevoi efectuate la nivelul Școlii Gimnaziale Nestor Porumb Tulca, s-a identificat lipsa echipamentelor digitale si a mobilierului scolar care să contribuie la desfășurarea procesului educațional. Astfel, pentru o răspunde nevoii de a avea un act educațional performant, atât pentru creșterea... Vezi detalii
Sistem de monitorizare a pacientilor critici cu parametri avansati – 1 bucata
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 6 zile.
Cerintele tehnice si specifice sunt detaliate in caietul de sarcini.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de... Vezi detalii
Sistem de decontaminare a aerului cu tehnologie UV – 1 bucata
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 6 zile.
Cerintele tehnice si specifice sunt detaliate in caietul de sarcini.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari de... Vezi detalii
Sistem de administrare automata a medicamentelor – 1 bucata
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 6 zile.
Cerintele tehnice si specifice sunt detaliate in caietul de sarcini.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari de catre... Vezi detalii
Pat de terapie intensiva cu sistem antiescara - 1 buc
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 6 zile.
Cerintele tehnice si specifice sunt detaliate in caietul de sarcini.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari de catre... Vezi detalii
Ecograf - 1 buc
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 6 zile.
Cerintele tehnice si specifice sunt detaliate in caietul de sarcini.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari de catre autoritatea contractanta: cu 3 zile inainte... Vezi detalii
2.3 Scopul achiziției constă în execuție lucrări de refacere și înlocuire rețea de canalizare menajeră în zona subtraversării prin sifonare a râului Crișul Repede - etapa I (mal drept)”, situate în mun. Oradea, județul Bihor.
Durata de implementare a contractului este de 3 (trei) luni la care se adaugă: minim 36... Vezi detalii
Suprafața terenului fiind de 14056 mp
Realizarea proiectului de renovare si extindere se va face cu respectarea prevederilor PUG Osorhei, a codului civil, respectiv a certificatului de urbanism nr. 069/09.02.2023 emis de către Primaria Corn. Osorhei
Biblioteca va cuprinde următoarele spatii: terasa acces, coridor, sala bilioteca,... Vezi detalii
Simulator avansat pentru ventilatie mecanica - 1 buc
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 6 zile.
Cerintele tehnice si specifice sunt detaliate in caietul de sarcini.
Data limita de transmitere a raspunsului la solicitarile de clarificari de catre... Vezi detalii
Obiectivul acestui proiect, respectiv elaborarea in format GIS a PUG- ului pentru comunei Tauteu, este de a eficientiza procesul de autorizare a construcțiilor și de a oferi mai multă stabilitate și transparență investițiilor prin actualizarea în timp real a informațiilor privind mediul construit și de a crește accesul... Vezi detalii
Servicii de asigurari pentru autoutilitara de ridicat autovehicule (asigurare RCA, asigurare Casco, asigurare raspundere bunuri (autovehicule) in timpul transportului). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8 zile. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si... Vezi detalii
Achizitia lucrărilor de construire a unei piste de biciclete având cumulat o lungime totală de 4.118 m.l. și lățimea de 2,5 m, pe raza admisnistrativ-teritorială a comunei Sântandrei, în conformitate cu cerintele proiectului tehnic de execuție elaborat în acest scop de către proiectantul
de specialitate .
Categoriile... Vezi detalii
Furnizare piese tramvai, pe loturi, astfel: lot 1: Piese sistem rulare tramvai Siemens ULF (10 repere), lot 2: Elemente de caroserie (3 repere), lot 3: Articulații sistem direcție (1 reper). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 8 zile. Entitatea contractanta va... Vezi detalii
Comuna Hidișelu de Sus este beneficiarul contractului de finantare, încheiat cu M.D.L.P.A, pentru realizarea obiectivului de investiții, „ÎMBUNĂTĂŢIREA EFICIENŢEI ENERGETICE LA SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI HIDIŞELU DE SUS", PNRR/2022/C10/I1.3", Componenta 10 - Fondul local.
Investiția presupune realizarea de lucrări de... Vezi detalii
Tipurile de lucrări prevăzute a se realiza/achiziţiona în vederea finalizării obiectivului de investiţie sunt cele mentionate in Proiectul tehnic elaborat de proiectant si atasat prezentei.
Valoarea totala estimata este de 1.642.810,72 lei fara TVA, conform Bugetului indicative al proiectului, prin cumuIarea urmatoareIor... Vezi detalii
Prin proiect se propune construirea a trei blocuri de locuințe pentru tineri care provin din grupuri sau comunități marginalizate și pentru specialiști din sănătate și învățământ. Din punct de vedere funcțional investiția este împărțită în 3 construcții și cuprinde 18 unități locative, distribuite pe câte 3... Vezi detalii