Spitalul Clinic C.F. nr. 2 Bucuresti achizitioneaza Reactivi urina compatibili cu analizorul automat iCHEM Velocity
Autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze, pentru spital , Reactivi urina compatibili cu analizorul automat iCHEM Velocity destinatei desfășurării actului medical
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5
Beneficiar: Spital Clinic C.F. Nr. 2 Bucuresti Descriere: " Reactivi urina compatibili cu analizorul automat iCHEM Velocity " in cantitatile si cu specificatiile tehnice-conform caietului de sarcini.
Valoarea celui mai mare contract subsecvent : 83,362,20 lei Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: Medist Bucuresti judetul Bucuresti
Repararea și întreținerea autoturismelor marca Ford și Volkswagen (sediul central).
Contractul de prestări servicii de reparare și întreținere a autovehiculelor se va încheia pe o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii pentru încă 6 luni în situația în care la data expirării duratei acestora nu s-au... Vezi detalii
Studiul de fezabilitate este documentaţia tehnico-economică prin care proiectantul, fără a se limita la datele şi informaţiile cuprinse în nota conceptuală şi în tema de proiectare şi, după caz, în studiul de prefezabilitate, analizează, fundamentează şi propune minimum două scenarii/opţiuni tehnico-economice... Vezi detalii
Servicii de consultanță pentru pregătirea și sustinerea Notificării individuale conform ajutorului de stat pentru Climă și Energie (CEEAG) în vederea accesării de fonduri europene nerambursabile pentru proiectul de investiții Implementarea unei unități de cogenerare de înaltă eficiență în cadrul CTE București Sud... Vezi detalii
Agent frigorific ecologic tip R134a, R 407c si R410a - SRTFC Bucuresti
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 4 zile inainte de... Vezi detalii
Patine de contact din carbon pentru pantografe de tramvai
Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatura cu documentația de atribuire este de 6 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va... Vezi detalii
În cadrul DALI funcționează Serviciul Exploatare Auto care are ca atribuții asigurarea activității de exploatare cu autoturisme, autospeciale și autovehicule grele (autobuze, microbuze, autocamioane, autobasculante, autospecializate) din dotarea Direcției și ale structurilor subordonate acestora, care nu dispun de asigurare... Vezi detalii
Electromotor Ventilator Blocuri Electronice pentru locomotive electrice LE de 5100 KW din Depoul Bucuresti Calatori si Depoul Ploiesti
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Se solicită achiziția de motorină necesară pentru asigurărea funcționării centralelor termice și a generatoarelor aflate în imobilele BNR, precizate in caietul de sarcini.
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din... Vezi detalii
Conform informatiilor regasite in Caietul de sarcini nr. 1814/08.01.2024 si anexele acestuia.
Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitari de clarificari este cel tarziu in a 8 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet... Vezi detalii
Indicator digital pentru stabilirea nivel al motorinei pentru automotoarele Desiro din parcul Depoului Bucuresti Calatori - Automotoare
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor... Vezi detalii
Acord cadru furnizare hrană specializată – lot 1 si hrană vie, congelată și uscată – lot 2, in conformitate cu cerintele indicate de catre Autoritatea Contractanta in cadrul documentatiei de atribuire.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor... Vezi detalii
Placute amovibile de strunjire E 241068/P30 pentru strungul din Depoul Bucuresti Calatori – Automotoare
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor... Vezi detalii
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie prestarea serviciilor de livrare a mancarii, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a hranei pentru elevii Şcolii Gimnaziale Nr. 31 Bucuresti, in perioada 04.2024 – 06.2024.
Prestatorul se obligă să asigure zilnic pregătirea, prepararea şi livrarea... Vezi detalii
Obiectul achiziției este furnizarea unui nr. de 3 buc. autoturisme cu sistem plug-in hibrid prin Programul de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic – sesiunea 2020-2024, cu specificațiile prevăzute... Vezi detalii
“Servicii de transport aerian internațional de pasageri – 7 loturi, în cadrul proiectului Proiectului PDP 3 – Combating hate crimes and violent extremism, particularly against Roma population and increasing the quality of police service”.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze materiale de vizibilitate în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea sistemului național de azil și migrație”, finanțat în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian, 2014-2021.
Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informații suplimentare în... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenționează să achiziționeze materiale de vizibilitate în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea sistemului național de azil și migrație”, finanțat în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian, 2014-2021. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informații suplimentare în... Vezi detalii
ACHIZTIONARE RECIPIENTE PENTRU COLECTARE DESEURI PERICULOASE IN CONFORMITATE CU SPECIFICATIILE TEHNICE DIN CAIETUL DE SARCINI.
Beneficiar: SOS. BERCENI 10-12, SECTOR 4, BUCURESTI Descriere: ACHIZTIONARE RECIPIENTE PENTRU COLECTARE DESEURI PERICULOASE IN CONFORMITATE CU SPECIFICATIILE TEHNICE DIN CAIETUL DE... Vezi detalii
Agent frigorific ecologic tip R134a, R 407c si R410a - SRTFC Bucuresti
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 4 zile inainte de... Vezi detalii
Sectorul 2 al Municipiului București prin compartimentul intern specializat, dorește achiziționarea de servicii de depozitare a fondului arhivistic, fără gestionarea fondului arhivistic, conform legislației în vigoare, respectiv Legea 16/1996 şi Intructiunile privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de... Vezi detalii
Contract de achiziție publică de furnizare energie electrică, atât la sediul U.N.M.B., din str. Ştirbei Vodă, nr. 33 (respectiv pentru obiectivul cu destinaţia de Mediatecă, din str. Ştirbei Vodă, nr. 35), cât şi pentru căminul studenţesc, din str. g-ral M. Berthelot, nr. 8, sectorul 1, Bucureşti, pe întreaga... Vezi detalii
Achiziția are ca obiect furnizarea de pachete software care au incluse subscripții de servicii de suport în vederea asigurării accesului securizat la aplicațiile și rețeaua SNN.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 8 zile.
Entitatea contractanta va... Vezi detalii
Prestarea serviciilor de asistență și consultanță în vederea OPERĂRII COMERCIALE, respectiv tranzacționarea întregii cantități de energie electrică produsă de SAPE prin activele din portofoliu, pe piețele de specialitate, cu cel mai bun randament pentru perioada contractuală și vânzarea certificatelor... Vezi detalii
Se vor achizitiona 10 complete de parasute pentru antrenament si performante, cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini . Produsule trebuie sa fie noi, iar livrarea sa se realizeze in termen de 30 de zile, dar nu mai tarziu de 31.05.2024.
Plata se va face în trimestrul 3 al anului 2024, anume în perioada iulie-septembrie... Vezi detalii
Achizitia are ca obiect achizitionarea de SDV masini de rectificat fara centre, conform cerintelor din caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 6 zile.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
Achizitie polite de asigurare RCA pentru vehiculele din parcul auto CESTRIN, perioada 2024-2025, in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau... Vezi detalii
În urma finalizării acestei proceduri de achiziție publică, autoritatea contractantă urmărește îndeplinirea următoarelor obiective:
- Creșterea vitezei medii de transmitere a datelor între unitățile IGI și Datacenter și îmbunătățirea infrastructurii IT a IGI (centrul de date, sistem unitar de creștere a... Vezi detalii
Contract de prestare servicii de suport tehnic și actualizarea licențelor ArcGIS pentru aplicația ,,Soluție software bazată pe tehnologii GIS, pentru pregătirea, testarea și evaluarea personalului implicat în comanda, controlul și coordonarea misiunilor’’
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de... Vezi detalii
Furnizare produse de papetărie, 2 loturi, Acord cadru 2 ani (24 de luni), începând de la/după data de 01.04.2024.
Contractele subsecvente se vor încheia în funcție de necesitățile promitentului-achizitor,
iar furnizarea produselor se va realiza în maximum 10 zile lucrătoare de la comanda fermă,
indiferent de cantitatea... Vezi detalii
Servicii pentru activități sportive ecvestre cu atelaje și servicii pentru pensiunea cailor utilizați în cadrul serviciilor sportive, așa cum se arată în caietele de sarcini