Orasul Seini achizitioneaza Servicii de actualizare Plan Urbanistic General si a regulamentului de urbanism, oras SEINI, judet Maramures
Obiectul contractului consta in prestarea de servicii de actualizare a Planului Urbanistic General si a Regulamentului Local de Urbanism, de realizarea de studii de fundamentare ce stau la baza elaborarii PUG, de intocmire a documentatiilor de avizare si sustinere tehnica la institutiile avizatoare. In urma realizarii acestor servicii, in cuprinsul documentatiilor ce se vor intocmi se vor stabili obiectivele, actiunile si masurile de dezvoltare ale localitatii pe o perioada de 5-10 ani pe baza analizei multicriteriale a situatiei existente. P.U.G.-ul orasului SEINI se va orienta in aplicarea masurilor, in vederea obtinerii unei prosperitati economice, a unui echilibru social si a unui mediu sanatos, prin utilizarea tuturor calitatilor culturale, a incluziunii sociale, a dezvoltarii durabile a turismului in zona.
Conform Art. 160 alin. (2) si Art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), , autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificate (daca acestea au fost primite in termen), cu 6 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 9 zile calendaristice
Beneficiar: Orașul Seini Descriere: Planul Urbanistic General va avea caracter de reglementare şi va răspunde programului de amenajare a teritoriului şi nevoilor de dezvoltare a localităţii. Actualizarea planului urbanistic general (PUG) și a regulamentului local de urbanism (RLU) reprezintă revizuirea reglementărilor urbanistice, a indicatorilor urbanistici propuşi şi a prevederilor planului iniţial prin aducerea acestora în acord cu legislaţia în vigoare, tendinţele de dezvoltare şi cerinţele de dezvoltare durabilă socio-economice şi de mediu actuale. PUG ORAS SEINI va fi elaborat (actualizat) in baza Legii nr.350/2001 cu modificările şi completările ulterioare, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul; a Normelor Metodologice din 26 februarie 2016 de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism, emitent Ministerul Dezvoltării Regionale și Administraţiei Publice, precum si a Ghidului privind metodologia de elaborare şi conţinutul - cadru al Planului urbanistic general, reglementare tehnică, indicativ
GPO38/99 aprobată prin Ordinul nr.13N/10.03.1999 al MLPAT Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Firma castigatoare: AS EDILITARE&INFRASTRUCTURA Tamasi judetul Ilfov
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei(pachet alimentar+1 fruct) pentru un număr de 464 beneficiari ai sistemului de învățământ din cadrul Școala Gimnazială Coroieni, , în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în vigoare,... Vezi detalii
Furnizare echipamente medicale si dotări pentru modernizarea și dotarea centrului de zi cu aparatură specializată necesară pentru buna funcționarea a serviciilor oferite in cadrul centrului, pentru a crea un mediu sigur, adaptat nevoilor persoanelor care frecventează centrul de zi, asigurarea asistenței sociale și a... Vezi detalii
Achiziția unui „Sistem de monitorizare automată și continuă a diurezei și a temperaturii centrale la pacienții critici din terapia intensivă”
Beneficiar: La sediul autorității contractante Descriere: Achiziția unui „Sistem de monitorizare automată și continuă a diurezei și a temperaturii... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenționează să încheie un contract de achiziție publică de servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, obținerea de avize inclusiv intocmirea documentatiilor aferente si verificarea proiectului), execuție lucrări, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției... Vezi detalii
Consumabile de laborator pentru compartimentul T.I.
Beneficiar: La sediul autorității contractante Descriere: Conform documentelor „2.1. Caiet de sarcini - Anexa 1 - specif tehnice” și „2.2. Caiet de sarcini - Anexa 2 - Cantit - Valori” Criteriu de acordare: Pretul cel mai... Vezi detalii
Furnizare echipamente medicale si dotări pentru modernizarea și dotarea centrului de zi cu aparatură specializată necesară pentru buna funcționarea a serviciilor oferite in cadrul centrului, pentru a crea un mediu sigur, adaptat nevoilor persoanelor care frecventează centrul de zi, asigurarea asistenței sociale și a... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în achizitionarea unei autocisterne cu bazin de apă cu capacitatea de minim 10000 litri, necesară pentru udarea plantelor din sensurile giratorii si aliniamentele stradale de pe raza municipiului Baia Mare.
Beneficiar: Baia Mare, str. Mărgeanului nr. 9 Descriere:... Vezi detalii
Se preconizează să se achiziționeze o cantitate de motorină de 64.000 litri și o cantitate de benzină de 19.000 litri.
Cantitățile sunt necesare pentru autovehiculele, utilajele și motouneltele aflate in dotarea instituției.
Atenție: Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări: a 5-a zi înainte de termenul... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în achizitionarea unei maturatoare stradale, necesară pentru activitățile de intreținere și de curățenie a aleilor și parcărilor prin îndepărtarea murdăriei, frunzelor, gunoiului , și a altor reziduri de pe raza municipiului Baia Mare
Obiectivul specific asociat furnizării produselor care fac obiectul contractului este dotarea celor trei instituții de învățământ (o grădiniţă şi 2 şcoli ) cu mobilier și materiale didactice astfel:
- Achiziționare mobilier specific și materiale specifice pentru desfășurarea activităților sportive în cadrul... Vezi detalii
Servicii de proiectare și execuție de lucrări pentru proiectul Sisteme monitorizare– proiect - Sisteme inteligente de management local in comuna Petrova – Judetul Maramureș – PNRR3”
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea... Vezi detalii
Obiectul achiziţiei va presupune livrarea de echipamente TIC noi, conform specificațiilor tehnice. Astfel, la finele acestei achizitii vor fi dotate cu echipamente TIC 12 săli de clasă ale unităților de învățământ dupa cum urmeaza:
• 4 săli de clasă nivel preșcolar și gimnazial în cadrul Școlii Gimnaziale... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție, de furnizare produse, pentru o perioadă de 12 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, achiziția constând în:
- achiziţionarea de servicii aferente asigurărilor de răspundere civilă pentru autovehiculele din... Vezi detalii
Servicii de transport piatra concasata necesare pentru întreţinerea şi repararea drumurilor de deal de pe raza COMUNEI MOISEI
Beneficiar: COMUNA MOISEI Descriere: Transport piatra concasata necesare pentru întreţinerea şi repararea drumurilor accesibile si greu accesibile, de deal de pe raza Comunei... Vezi detalii
Entitatea contractanta isi propune sa incheie un acord-cadru sectorial de furnizare, avand ca obiect "Clor lichid si hipoclorit de sodiu", descriere si cantitati conform cerintelor din caietul de sarcini.
Cantitățile minime și maxime estimate de clor lichid și hipoclorit de sodiu, care ar putea fi solicitate pe durata... Vezi detalii
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziție, de furnizare produse, pentru o perioadă de 12 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiției, achiziția constând în:
- furnizare concentrat uscat pentru hrănirea câinilor de serviciu adulți și junior aflati in dotarea... Vezi detalii
Achiziția unui „Sistem de monitorizare automată și continuă a diurezei și a temperaturii centrale la pacienții critici din terapia intensivă”
Beneficiar: La sediul autorității contractante Descriere: Achiziția unui „Sistem de monitorizare automată și continuă a diurezei și a temperaturii... Vezi detalii
Autoritatea contractantă urmărește, prin prezenta procedură, să realizeze execuție lucrări pentru construirea "Centru de zi", comuna Coaș, sat Întrerâuri, str. Școlii, nr. 12, jud. Maramureș
Obiectul achiziției îl reprezintă construcția unui "Centru de zi", comuna Coaș, sat Întrerâuri, str. Școlii, nr. 12, jud.... Vezi detalii
Furnizare echipamente medicale si dotări pentru modernizarea și dotarea centrului de zi cu aparatură specializată necesară pentru buna funcționarea a serviciilor oferite in cadrul centrului, pentru a crea un mediu sigur, adaptat nevoilor persoanelor care frecventează centrul de zi, asigurarea asistenței sociale și a... Vezi detalii
Furnizare echipamente medicale si dotări în cadrul proiectului „Modernizare și dotare Centrul de recuperare neuromotorie de tip ambulatoriu „Sfântul Nicolae”, din localitatea Recea, jud. Maramureș”, cu aparatură specializată necesară pentru buna funcționarea a serviciilor oferite in cadrul centrului, pentru a crea... Vezi detalii
Obiectul contractului îl reprezintă Executie lucrari de constructii pentru obiectivul de investiții “Creșterea eficienței energetice a infrastructurii de iluminat public în UAT Târgu Lăpuș cu localitățiile aparținătoare, județ Maramureș”
Potrivit Devizului General realizat la faza de Proiect Tehnic, valoarea... Vezi detalii
Furnizare sistem aerian fără pilot uman la Bord” aferentă proiectului ”Sistem inteligent de management local în Comuna Moisei, Județul Maramureș” prin PNRR – C10-I 1.2-386
Beneficiar: Comuna Moisei, nr. 1300, judetul Maramures Descriere: ”Furnizare sistem aerian fără pilot uman la Bord” ... Vezi detalii
Se solicită executarea unor lucrări de modernizare și extindere infrastructură apa, canal în comuna Fărcașa, județul Maramureș, în cadrul proiectului privind ” Modernizare și extindere infrastructură de apă, canal în comuna Fărcașa, jud. Maramureș”
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet... Vezi detalii
La nivelul Primăriei U.A.T. Sarasău se dorește achiziția echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii și hardware (desktop-uri și laptop-uri dotate complet, multifuncționale color format A3, sistem videoconferințe etc.), lista detaliată a bunurilor fiind regăsite în cadrul caietului de sarcini.
Valoarea... Vezi detalii
Obiectivul acestei componente reprezintă accelerarea procesului de extindere și modernizare a sistemelor de gestionare a deșeurilor în România, cu accent pe colectarea separată, măsuri de prevenție, reducere, reutilizare și valorificare în vederea conformării cu directivele aplicabile și tranziției la economie... Vezi detalii
PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI, VERIFICARE PROIECT SI EXECUTIE LUCRARI LA
OBIECTIVUL ,,ASIGURAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TRANSPORTUL VERDE. INFIINŢARE PISTE PENTRU BICICLIŞTI ŞI AMPLASARE STAŢII DE ÎNCĂRCARE ELECTRICE, ÎN ORAŞUL SĂLIŞTEA DE SUS, JUD MARAMUREŞ", necesară implementării... Vezi detalii
Contractul are ca obiect Lucrări de execuție pentru obiectivul de investiții “Construire poduri în comuna Poienile de sub Munte, județul Maramureș".
Obiectul contractului ce va fi atribuit în urma derulării acestei proceduri este executia tuturor lucrărilor descrise în PROIECTUL TEHNIC nr. 06/ 2023, elaborat de S.C.... Vezi detalii
Executie lucrari pentru obiectivul de investitie „MODERNIZARE DRUM COMUNAL: DC46-COAS-INTRERAURI, IN COMUNA COAS, JUDETUL MARAMURES.
Valoarea estimata a achizitiei este 6.012.809,50 lei fara TVA.
Componentele lucrării sunt următoarele:
o executie lucrari de „MODERNIZARE DRUM COMUNAL: DC46-COAS-INTRERAURI, IN COMUNA COAS,... Vezi detalii