ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia) achizitioneaza Contract de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public pentru activitățile de întreținere și reparații rețele de iluminat public, precum și verificare / reparare / montare / demontare
Obiectul contractului îl constituie Delegarea gestiunii serviciului de iluminat public pentru activitățile de întreținere și reparații rețele de iluminat public, precum și verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente și sărbători în orașul Sinaia.
Valoarea estimata a contractului, fara TVA: 750.000,00 Moneda: RON
Condițiile de desfășurare a serviciilor de iluminat public, precum și verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente și sărbători în orașul Sinaia, nivelul de calitate și condițiile tehnice necesare funcționării acestui serviciu în condiții de eficiență și siguranță, sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Atentie: Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1 din Instructiuni catre Ofertant, respectiv 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: Raza teritorială a UAT ORAȘUL SINAIA Descriere: Obiectul contractului îl constituie „Delegarea gestiunii serviciului de iluminat public pentru activitățile de întreținere și reparații rețele de iluminat public, precum și verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente și sărbători în orașul Sinaia”
Valoarea estimata a contractului, fara TVA: 750.000,00 Moneda: RON
Condițiile de desfășurare a serviciilor de iluminat public, precum și verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente și sărbători în orașul Sinaia, nivelul de calitate și condițiile tehnice necesare funcționării acestui serviciu în condiții de eficiență și siguranță, sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Atentie: Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1 din Instructiuni catre Ofertant, respectiv 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Atribuit
Firma castigatoare: GENERAL MEEL ELECTIC S.R.L. Baicoi judetul Prahova
Obiectul achizitiei publice consta in atribuirea unui contract ce are in componenta sa executia de lucrari de trotuare pentru realizarea obiectivului: „Trotuar pietonal si dispozitive de scurgere a apelor pluviale in comuna Carbunesti, judetul Prahova”
Prezentul proiect propune solutii tehnico-economice care sa asigure... Vezi detalii
Obiectul achizitiei publice consta in atribuirea unui contract ce are in componenta sa executia de lucrari de trotuare pentru realizarea obiectivului: „Trotuar pietonal si dispozitive de scurgere a apelor pluviale in comuna Carbunesti, judetul Prahova”
Prezentul proiect propune solutii tehnico-economice care sa asigure... Vezi detalii
Se continua implementarea in anul scolar 2023-2024 a unui program pilot pentru acordarea unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii din 450 de unitati de învatamânt preuniversitar de stat. La nivelul judetului Prahova, a fost selectata pentru a beneficia de program si Scoala Gimnaziala, sat Posestii-Pamanteni, comuna... Vezi detalii
Se va implementa un program pentru acordarea unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii din 450 de unitati de învatamânt preuniversitar de stat conform OUG 77/2023, cu modificarile si completarile ulterioare. Obiectul contractului va fi furnizarea suportului alimentar sub forma de pachete alimentare pentru Scoala... Vezi detalii
În acest moment la nivelul municipiului există identificată nevoia elaborării unei Strategii pentru SmartCity pe termen mediu care să ajute la dezvoltarea durabilă a comunității dar și a unui Plan de Mobilitate Urbană Durabilă. La nivel global este identificată nevoia comunităților locale de a se implica activ în... Vezi detalii
Obiectul achiziției il constituie incheierea unui contract de furnizare de „Cazarmament şi alte articole textile de uz casnic” care sa acopere necesarul de cazarmament pentru beneficiarii din cadrul DGASPC PRAHOVA de la data semnarii contractului si pana la 31.12.2023 .
Contract/contracte de achizitie echipamente medicale dupa cum urmeaza:
Echipament medical - ecograf multidisciplinar
Beneficiar: Spitalul Orasenesc Urlati Descriere: Echipament medical - ecograf multidisciplinar conform Caiet de sarcini Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate –... Vezi detalii
Actualizarea Planului Urbanistic General al Municipiului Câmpina are următorul set de obiective: 1.Analiza critică și operaționalizarea documentelor strategice și programatice internaționale relevante; 2.Analiza critică și operaționalizarea documentelor strategice și programatice naționale relevante; 3.Analiza critică... Vezi detalii
Autoritatea contractanta furnizeaza servicii medicale spitalicesti inclusiv prin linie de garda in specialitatea pneumologie.Achiziția se referă la medicamente diverse, se face pe loturi, ofertanții avand posibilitatea să depună oferta pentru unul sau mai multe loturi.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita... Vezi detalii
Autoritatea contractanta furnizeaza servicii medicale spitalicesti inclusiv prin linie de garda in specialitatea pneumologie.Achiziția se referă la medicamente diverse, se face pe loturi, ofertanții avand posibilitatea să depună oferta pentru unul sau mai multe loturi.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita... Vezi detalii
Achiziția de Sisteme Desktop (desktop, monitor, tastatura, mouse), necesare echipei de proiect pentru desfășurarea activităților în cadrul proiectului aprobat de AM POC: “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER”, cod 1414523, beneficiar Ministerul... Vezi detalii
Directia Silvica Prahova intentioneaza sa achizitioneze servicii de exploatare forestiera pentru Ocolul Silvic Valenii de Munte, partida 287 SR Molivii.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar de zile pana la... Vezi detalii
Consiliul local al oraşului Buşteni doreşte extinderea sistemului de canalizare la nivelul întregii localitati. Colectarea apelor uzate menajere se va realiza prin sistemul de canalizare propus care va fi compus din:
■ Reţea colectoare principala
■ Racorduri la proprietati
In prezent, străzile unde se va realiza extinderea... Vezi detalii
Lucrarile din prezenta procedura sunt descrise in PROIECTUL TEHNIC atasat si constau in principal:
- Preluarea amplasamentului;
- încheierea convenției de lucru cu distribuitorul de energie electrică, pentru intervenția în rețelele electrice existente;
- Demontarea aparatelor de iluminat vechi stradale existente;
- Demontarea... Vezi detalii
Furnizare uși pline din lemn = 205 buc. cu asigurarea demontărilor ușilor vechi (existente)și montarea noilor uși la camerele și magaziile indicate de către beneficiar.
Beneficiar: Școala de Agenți de Poliție Vasile Lascăr Campina Descriere: - UȘI PLINE DIN LEMN = 205 buc.
Produsele sunt... Vezi detalii
În acest moment la nivelul municipiului există identificată nevoia elaborării unei Strategii pentru SmartCity pe termen mediu care să ajute la dezvoltarea durabilă a comunității dar și a unui Plan de Mobilitate Urbană Durabilă. La nivel global este identificată nevoia comunităților locale de a se implica activ în... Vezi detalii
Contractul care urmează a fi încheiat este un contract de execuție lucrări, necesare realizării obiectivului propus, constand in:
- Lucrări de arhitectura;
- Lucrari de instalatii electrice;
- Lucrari de instalatii sanitare;
- Lucrari de instalatii termice.
Descrierea detaliată a lucrărilor este disponibilă în Proiectul... Vezi detalii
Furnizare Mobilier dormitoare, bucătărie și mobilier școlar pentru proiectul: Reabilitarea, modernizarea, extinderea si dotarea Liceului Tehnologic ”Tase Dumitrescu” Mizil
Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 8 zile.
Număr zile pȃnă la care se va răspunde... Vezi detalii
Se intentioneaza incheierea contractului sectorial de servicii avand ca obiect :
Studii de fezabilitate pentru:
- Retehnologizarea CAF 1 (cazan nou complet automatizat- cu pastrarea structurii de rezistenta, expertizata si consolidata-2 scenarii;
- Modernizare/retehnologizare CAF 2 prin montarea de instalatie de ardere cu Nox redus... Vezi detalii
Achiziția de Copiatoare Multifunctionale Laser A3 Color, necesare echipei de proiect pentru desfășurarea activităților în cadrul proiectului aprobat de AM POC: “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER”, cod 1414523, beneficiar Ministerul Economiei,... Vezi detalii
Obiectul contractului cuprinde:
Obiectivul general al proiectului este creșterea nivelului de independență energetică prin implementarea capacităților de producție a energiei electrice din surse regenerabile pentru consum propriu la nivelul Autorității Publice Locale Câmpina. Acest proiect este in concordanta cu viziunea... Vezi detalii
Kituri mecesare pentru tratamentul pacientilor diagnosticati cu boli reumatice.
Beneficiar: SPITALUL MUNICIPAL PLOIESTI Descriere: Achizitie kit prelevare ALL IN ONE * 20 ml fara prelevare . Kituri mecesare pentru tratamentul pacientilor diagnosticati cu boli reumatICE.
Cantitate maxima = 120... Vezi detalii
Furnizare dotări pentru proiectul: Reabilitarea, modernizarea, extinderea și dotarea Liceului Tehnologic „Tase Dumitrescu” Mizil - Instrumente ateliere specializate conform caiet de sarcini și fișe tehnice
Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 27 zile.
Număr... Vezi detalii
Catalog „Principele moștenitor Carol al României” – volum 3, 360 pagini, tiraj 1500 exemplare – conform caietului de sarcini.
Termenul limită până la care se pot solicita clarificări în legătură cu documentația de atribuire – 7 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea... Vezi detalii
Achiziția de Telefoane Mobile Smartphone 5G, necesare echipei de proiect pentru desfășurarea activităților în cadrul proiectului aprobat de AM POC: “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER”, cod 1414523, beneficiar Ministerul Economiei,... Vezi detalii
Proiectul isi propune imbunatatirea eficientei energetice a scolii gimnaziale Gura Vadului in vederea sporirii calitatii procesului educational.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 13
Numar zile pana la care se va raspunde la clarificari inainte de data... Vezi detalii
Furnizare echipamente pentru proceduri specifice activitatii de nursing CONFORM CAIET DE SARCINI.
Beneficiar: PLOIESTI, STR. REPUBLICII, NR.100 Descriere: Furnizare echipamente pentru proceduri specifice activitatii de nursing CONFORM CAIET DE SARCINI. Criteriu de acordare: Pretul cel mai... Vezi detalii
Lotul 1. Beneficiar: MAGAZIA DE ALIMENTE Descriere: CONFORM CAIET DE SARCINI Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri... Vezi detalii
Lotul 1. Beneficiar: MAGAZIA DE ALIMENTE Descriere: CONFORM CAIET DE SARCINI Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Fonduri... Vezi detalii