ORASUL TASNAD achizitioneaza Contract de lucrări privind „Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad”
În cadrul acestei proceduri de achiziție, autoritatea contractantă dorește încheierea contractului de execuție lucrări având ca obiect executarea lucrărilor pentru Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad
Informații detaliate cu privire la soluțiile adoptate pentru execuția lucrărilor ce urmează a fi prestate sunt cuprinse în PT- ul, si caietul de sarcini pus la dispoziție de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate online.
Complexitatea lucrărilor ce urmează a fi executate nu este una ridicată având în vedere că urmează a executarea lucrărilor de reabilitare moderată la imobilul Liceului Tehnologic Tășnad
Valoarea estimată a contractului lucrări ce face obiectul prezentei proceduri este de 6.324.413,10 lei fără TVA privind „Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad”, potrivit devizului general parte integrantă a Proiectului Tehnic și este divizată astfel:
Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții 31.273,11 lei fără TVA - Eligibil
2.1 Cheltuieli asigurare utilități 31.273,11 lei fără TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiția de bază 6.283.200,36 lei fără TVA ELIGIBIL
din care:
4.1 Construcții și instalații 5.822.610,66 lei fără TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale 37.985,24 lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj 422.604,46 lei fără TVA
Cap. 5 - Alte cheltuieli 5.1 Organizare de șantier 9.939,63 lei fără TVA ELIGIBIL din care
5.1.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier 7.691,22 lei fără TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de șantier 2.248,41 lei fără TVA.
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări în a 7 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
La solicitările de clarificări venite după termenul limită indicat mai sus, autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a nu formula răspuns.
Beneficiar: Orasul Tasnad Descriere: În cadrul acestei proceduri de achiziție, autoritatea contractantă dorește încheierea contractului de execuție lucrări având ca obiect executarea lucrărilor pentru Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad
Informații detaliate cu privire la soluțiile adoptate pentru execuția lucrărilor ce urmează a fi prestate sunt cuprinse în PT- ul, si caietul de sarcini pus la dispoziție de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate online.
Complexitatea lucrărilor ce urmează a fi executate nu este una ridicată având în vedere că urmează a executarea lucrărilor de reabilitare moderată la imobilul Liceului Tehnologic Tășnad
Valoarea estimată a contractului lucrări ce face obiectul prezentei proceduri este de 6.324.413,10 lei fără TVA privind „Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad”, potrivit devizului general parte integrantă a Proiectului Tehnic și este divizată astfel:
Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții 31.273,11 lei fără TVA - Eligibil
2.1 Cheltuieli asigurare utilități 31.273,11 lei fără TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiția de bază 6.283.200,36 lei fără TVA ELIGIBIL
din care:
4.1 Construcții și instalații 5.822.610,66 lei fără TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale 37.985,24 lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj 422.604,46 lei fără TVA
Cap. 5 - Alte cheltuieli 5.1 Organizare de șantier 9.939,63 lei fără TVA ELIGIBIL din care
5.1.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier 7.691,22 lei fără TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de șantier 2.248,41 lei fără TVA. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: AVRIL Negresti-Oas judetul Satu Mare
Contractul are ca obiect furnizarea de mobilier și materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a Școlii Gimnaziale Cămin, din cadrul UAT Comuna Cămin, județul Satu Mare” finanțat prin PNRR - cod F- PNRR- Dotări- 2023-5295. Caracteristicile tehnice și... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Achiziția publică aferentă contractului se realizează in cadrul Proiectului- Program – național Masa Sănătoasă pentru preșcolarii și elevii din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
Beneficiar: LA SCOALA GIMNAZIALA GYORFI ENDRE DOBRA Descriere: Serviciile de catering vor asigura... Vezi detalii
Achiziția publică aferentă contractului se realizează in cadrul Proiectului- Program – național Masa Sănătoasă pentru preșcolarii și elevii din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
Beneficiar: LA LICEUL TEHNOLOGIC PETRU CUPCEA SUPURU DE JOS Descriere: Serviciile de catering vor... Vezi detalii
Contractul se realizează in cadrul Proiectului- Program – național Masa Sănătoasă pentru preșcolarii și elevii din unitățile de învățământ
preuniversitar de stat
consta in pregătirea , prepararea și livrarea zilnică a hranei pentru elevii Școlii Gimnaziale” Viorel Sălăgean” din comuna... Vezi detalii
ACHIZITIA DE SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII SCOLII GIMNAZIALE „PETRI MOR” DIN COMUNA BOGDAND, JUD. SATU MARE
In cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS)
Beneficiar: COMUNA BOGDAND, JUD. SATU MARE Descriere: ACHIZITIA DE SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII SCOLII... Vezi detalii
În Caietul de sarcini sunt prezentate cerinţele minime obligatorii necesare realizării contractului.În conformitate cu prevederile art.172, alin.(1) din Legea nr.99/2016, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 4 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Achizitia de kituri de diagnostic, produse biologice, medii de cultura si reactivi de laborator conform caietului de sarcini si servicii de instruire personal în vederea instalarii si utilizarii softului specific produselor livrate.
Furnizare de “Energie electrică medie tensiune” pentru R. A. Aeroportul Satu Mare, cu sediul în localitatea Satu Mare, șos. Satu Mare – Zalău, km. 9,5, județul Satu Mare, conform Caietului de sarcini.
Cantitatea totală 850 MWh.
Durată contract: va avea valabilitate până la data de 31.12.2024, cu posibilitatea... Vezi detalii
În Caietul de sarcini sunt prezentate cerinţele minime obligatorii necesare realizării contractului.În conformitate cu prevederile art.172, alin.(1) din Legea nr.99/2016, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se propune achizitionarea de Execuție lucrări pentru proiectul „REABILITARE MODERATA A IMOBILULUI SCOALA GENERALA CORP B, COMUNA PETRESTI”, astfel se propune realizarea tuturor lucrarilor necesare astfel incat cladirea sa se ridice la standardele de calitate si sa corespunda normelor aflate in vigoare in ceea ce priveste... Vezi detalii
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitie “Extindere RED Turulung Vii, județul Satu Mare”.
Componentele lucrării sunt următoarele:
o servicii de proiectare pentru obiectivul de investitie “Extindere RED Turulung Vii, județul Satu Mare”, in valoare de 53.600,00 lei fara TVA, din care:
- Cap. 3.5.4... Vezi detalii
Obiectul Achiziției:
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect prestarea Serviciilor de Audit financiar (respectiv, auditarea tuturor cheltuielilor efectuate în cadrul Proiectului, a înregistrărilor în contabilitate și a conturilor utilizate, conform legislației în vigoare și prevederilor contractului de... Vezi detalii
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii „Construirea unui centru de colectare prin aport voluntar in Comuna Supur, Județul Satu Mare”, cod proiect C3I1A0122000488”
Construire platforma carosabila de tip ab-roll pentru deseuri si circulatia autoturismelor cetatenilor care aduc deseuri respectiv a camionelor (cap... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii