ORASUL TASNAD achizitioneaza Contract de lucrări privind „Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad”
În cadrul acestei proceduri de achiziție, autoritatea contractantă dorește încheierea contractului de execuție lucrări având ca obiect executarea lucrărilor pentru Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad
Informații detaliate cu privire la soluțiile adoptate pentru execuția lucrărilor ce urmează a fi prestate sunt cuprinse în PT- ul, si caietul de sarcini pus la dispoziție de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate online.
Complexitatea lucrărilor ce urmează a fi executate nu este una ridicată având în vedere că urmează a executarea lucrărilor de reabilitare moderată la imobilul Liceului Tehnologic Tășnad
Valoarea estimată a contractului lucrări ce face obiectul prezentei proceduri este de 6.324.413,10 lei fără TVA privind „Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad”, potrivit devizului general parte integrantă a Proiectului Tehnic și este divizată astfel:
Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții 31.273,11 lei fără TVA - Eligibil
2.1 Cheltuieli asigurare utilități 31.273,11 lei fără TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiția de bază 6.283.200,36 lei fără TVA ELIGIBIL
din care:
4.1 Construcții și instalații 5.822.610,66 lei fără TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale 37.985,24 lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj 422.604,46 lei fără TVA
Cap. 5 - Alte cheltuieli 5.1 Organizare de șantier 9.939,63 lei fără TVA ELIGIBIL din care
5.1.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier 7.691,22 lei fără TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de șantier 2.248,41 lei fără TVA.
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări în a 7 zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
La solicitările de clarificări venite după termenul limită indicat mai sus, autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a nu formula răspuns.
Beneficiar: Orasul Tasnad Descriere: În cadrul acestei proceduri de achiziție, autoritatea contractantă dorește încheierea contractului de execuție lucrări având ca obiect executarea lucrărilor pentru Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad
Informații detaliate cu privire la soluțiile adoptate pentru execuția lucrărilor ce urmează a fi prestate sunt cuprinse în PT- ul, si caietul de sarcini pus la dispoziție de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate online.
Complexitatea lucrărilor ce urmează a fi executate nu este una ridicată având în vedere că urmează a executarea lucrărilor de reabilitare moderată la imobilul Liceului Tehnologic Tășnad
Valoarea estimată a contractului lucrări ce face obiectul prezentei proceduri este de 6.324.413,10 lei fără TVA privind „Reabilitare moderată a imobilului Liceului Tehnologic Tășnad”, potrivit devizului general parte integrantă a Proiectului Tehnic și este divizată astfel:
Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului de investiții 31.273,11 lei fără TVA - Eligibil
2.1 Cheltuieli asigurare utilități 31.273,11 lei fără TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiția de bază 6.283.200,36 lei fără TVA ELIGIBIL
din care:
4.1 Construcții și instalații 5.822.610,66 lei fără TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale 37.985,24 lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj 422.604,46 lei fără TVA
Cap. 5 - Alte cheltuieli 5.1 Organizare de șantier 9.939,63 lei fără TVA ELIGIBIL din care
5.1.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier 7.691,22 lei fără TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de șantier 2.248,41 lei fără TVA. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: AVRIL Negresti-Oas judetul Satu Mare
Servicii de catering pentru 268 elevi/zi în cadrul cadrul Programului-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru prescolarii si elevii din 350 de unitati de invatamant preuniversitar de stat – în regim de catering săptămânal. Serviciile de catering se vor acorda pe o perioada de 98de zile, din care 98 de zile se... Vezi detalii
Contractul are ca obiect furnizarea de mobilier și materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a Școlii Gimnaziale Cămin, din cadrul UAT Comuna Cămin, județul Satu Mare” finanțat prin PNRR - cod F- PNRR- Dotări- 2023-5295. Caracteristicile tehnice și... Vezi detalii
În cadrul acestei proceduri de achiziție, autoritatea contractantă dorește încheierea contractului de de execuție lucrari având ca obiect „Lucrari de eficientizare energetica la corpul C3-Scoala Aurel Haiduc, str. Principala, Loc. Trip, com. Bixad, Jud. Satu Mare”.
Informații detaliate cu privire la soluțiile adoptate... Vezi detalii
Furnizarea de legume de sezon (lot 1) si fructe de sezon (lot 2) dupa cum urmeaza:
Lot 1- Legume de sezon ( ardei capia, ardei gras, brocoli, castraveti, ceapa verde, ciuperci proaspete, conopida, dovlecei, fasole verde, gogosari, marar, rosii, ridichi rosii, salata verde, spanac, varza alba de toamna) pentru murat, varza alba de... Vezi detalii
Entitatea contractantă își propune încheierea unui contract de furnizare pentru produsul: Țeavă din politilenă.
În Caietul de sarcini sunt prezentate cerinţele minime obligatorii necesare realizării contractului. În conformitate cu prevederile art. 172, alin.(1) din Legea nr.99/2016, orice operator economic interesat are... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Achiziția publică aferentă contractului se realizează in cadrul Proiectului- Program – național Masa Sănătoasă pentru preșcolarii și elevii din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
Beneficiar: LA SCOALA GIMNAZIALA GYORFI ENDRE DOBRA Descriere: Serviciile de catering vor asigura... Vezi detalii
Achiziția publică aferentă contractului se realizează in cadrul Proiectului- Program – național Masa Sănătoasă pentru preșcolarii și elevii din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
Beneficiar: LA LICEUL TEHNOLOGIC PETRU CUPCEA SUPURU DE JOS Descriere: Serviciile de catering vor... Vezi detalii
Contractul se realizează in cadrul Proiectului- Program – național Masa Sănătoasă pentru preșcolarii și elevii din unitățile de învățământ
preuniversitar de stat
consta in pregătirea , prepararea și livrarea zilnică a hranei pentru elevii Școlii Gimnaziale” Viorel Sălăgean” din comuna... Vezi detalii
ACHIZITIA DE SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII SCOLII GIMNAZIALE „PETRI MOR” DIN COMUNA BOGDAND, JUD. SATU MARE
In cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS)
Beneficiar: COMUNA BOGDAND, JUD. SATU MARE Descriere: ACHIZITIA DE SERVICII DE CATERING PENTRU BENEFICIARII SCOLII... Vezi detalii
În Caietul de sarcini sunt prezentate cerinţele minime obligatorii necesare realizării contractului.În conformitate cu prevederile art.172, alin.(1) din Legea nr.99/2016, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 7 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea de diverse produse alimentare în vederea asigurarii alimentatie zilnice a bolnavilor internati la Spitalul de Pneumoftiziologie Satu Mare si sectia 2 Bixad.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 4 zile. ... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Se dorește achiziționarea de reactivi necesari pentru buna desfășurare a activității de realizare a analizelor medicale cu scopul de a depista starea de sănătate al pacientului. În acest sens, obiectul acestei achizitii îl reprezintă realizare analizelor medicale, care să faciliteze o concluzie a stării de sănătate al... Vezi detalii
Furnizarea de dotari: "mobilier" pentru dotarea obiectivelor de investiție publică în cadrul proiectului "Închiderea Centrului de plasament al copilului Floare de colţ, Halmeu şi dezvoltarea de alternative familiale de îngrijire".
Valoare estimata pentru dotari "mobilier" este de 187.186 lei fără TVA.
Durata de furnizare... Vezi detalii
Achizitia de kituri de diagnostic, produse biologice, medii de cultura si reactivi de laborator conform caietului de sarcini si servicii de instruire personal în vederea instalarii si utilizarii softului specific produselor livrate.
Furnizare de “Energie electrică medie tensiune” pentru R. A. Aeroportul Satu Mare, cu sediul în localitatea Satu Mare, șos. Satu Mare – Zalău, km. 9,5, județul Satu Mare, conform Caietului de sarcini.
Cantitatea totală 850 MWh.
Durată contract: va avea valabilitate până la data de 31.12.2024, cu posibilitatea... Vezi detalii
Sistemul de supraveghere video se va realiza cu fibra optica si presupune instalarea pe stalpi a unui numar de 59 de camere video IP fixe de exterior, 3 camere IP ANPR, precum si 19 camere video IP PTZ cu centralizarea semnalului video in dispecerat unde se monteaza aparatura de inregistrare, cablarea relizandu-se cu cablu... Vezi detalii
În Caietul de sarcini sunt prezentate cerinţele minime obligatorii necesare realizării contractului.În conformitate cu prevederile art.172, alin.(1) din Legea nr.99/2016, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu... Vezi detalii
Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție: „REABILITARE ȘI MODERNIZARE LICEU TEHNOLOGIC GEORGE BARIȚIU, ORAȘ LIVADA, JUDEȚUL SATU MARE”.
Valoarea estimată a achiziției este 1.756.520,30 lei fără TVA.
Componentele lucrării sunt următoarele:
o Servicii de proiectare pentru obiectivul de... Vezi detalii