Primaria Comunei Stefanestii de Jos achizitioneaza CONSTRUIRE TEREN MULTI-SPORT ȘI SPAȚIU DE JOACĂ, STR. INTRAREA OLĂNEȘTI, COMUNA ȘTEFĂNEȘTII DE JOS, JUD ILFOV
Obiectivul de investiții propus are drept scop îmbunătățirea condițiilor de viață și creșterea calității vieții cetățenilor comunei Ștefănești, prin:
• realizarea unor spații de joacă și recreere la standarde de calitate ridicată pentru copii;
• realizarea unor spații destinate adulților prin implementarea de echipamente desport pentru menținerea condiției fizice;
• amenajarea spațiilor verzi de recreere și amenajare peisagistică;
• atragerea unui număr cât mai mare de copii si adulți in desfășurarea activităților sportive și a sporturilor specifice (fotbal, handbal, baschet, tenis, volei) si sprijinirea practicării acestor sporturi.
• promovarea sportului de performanta si a sportului pentru toți.
• amenajarea unei suprafețe care va transforma amplasamentul într-un spațiu de joacă, entertainment și agrement pentru copii și adulți.
Spațiul de agrement și sport se va realiza pe amplasamentul aflat in proprietatea primăriei Ștefăneștii de Jos, în intravilanul localității.
Amplasamentul propus este într-o suprafață cvasi-plană cu suprafața amenajată a parcului de aprox. 2319 mp.
Valoarea estimata a contractului este de 1246378,50 lei, fara TVA, in conformitate cu SF avizat privind obiectivul de investitii ” CONSTRUIRE TEREN MULTI-SPORT ȘI SPAȚIU DE JOACĂ, STR. INTRAREA OLĂNEȘTI, COMUNA ȘTEFĂNEȘTII DE JOS, JUD ILFOV” și este formata din:
Nr. crt. Denumire capitol de cheltuieli Valoarea estimata
- lei, fara TVA -
1 Proiect tehnic si detalii de executie 29812.22 lei
2 Documentații tehnice necesare obținere avize/ acorduri/autorizatii 4653.29 lei
3 Asistenta tehnica din partea proiectantului 8500 lei
4 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor – Cap. 2 25000 lei
5 Construcții și instalații (cap. 4) 1175412.99 lei
6 Organizare de șantier 3000 lei
TOTAL 1246378,50 lei
NOTA: In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: Comuna Stefanestii de Jos Descriere: Obiectivul de investiții propus are drept scop îmbunătățirea condițiilor de viață și creșterea calității vieții cetățenilor comunei Ștefănești, prin:
• realizarea unor spații de joacă și recreere la standarde de calitate ridicată pentru copii;
• realizarea unor spații destinate adulților prin implementarea de echipamente desport pentru menținerea condiției fizice;
• amenajarea spațiilor verzi de recreere și amenajare peisagistică;
• atragerea unui număr cât mai mare de copii si adulți in desfășurarea activităților sportive și a sporturilor specifice (fotbal, handbal, baschet, tenis, volei) si sprijinirea practicării acestor sporturi.
• promovarea sportului de performanta si a sportului pentru toți.
• amenajarea unei suprafețe care va transforma amplasamentul într-un spațiu de joacă, entertainment și agrement pentru copii și adulți.
Spațiul de agrement și sport se va realiza pe amplasamentul aflat in proprietatea primăriei Ștefăneștii de Jos, în intravilanul localității.
Amplasamentul propus este într-o suprafață cvasi-plană cu suprafața amenajată a parcului de aprox. 2319 mp.
Valoarea estimata a contractului este de 1246378,50 lei, fara TVA, in conformitate cu SF avizat privind obiectivul de investitii ” CONSTRUIRE TEREN MULTI-SPORT ȘI SPAȚIU DE JOACĂ, STR. INTRAREA OLĂNEȘTI, COMUNA ȘTEFĂNEȘTII DE JOS, JUD ILFOV” și este formata din:
Nr. crt. Denumire capitol de cheltuieli Valoarea estimata
- lei, fara TVA -
1 Proiect tehnic si detalii de executie 29812.22 lei
2 Documentații tehnice necesare obținere avize/ acorduri/autorizatii 4653.29 lei
3 Asistenta tehnica din partea proiectantului 8500 lei
4 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor – Cap. 2 25000 lei
5 Construcții și instalații (cap. 4) 1175412.99 lei
6 Organizare de șantier 3000 lei
TOTAL 1246378,50 lei Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Anulat
Firma castigatoare: HDL Union Cluj-Napoca judetul Cluj
Spitalul de Psihiatrie „Eftimie Diamandescu” – Bălăceanca intenţionează sa achizitioneze Servicii televiziune digitală, Servicii voce fixă, Servicii date mobile/ Servicii voce mobile și Servicii date fixe internet, VPN în vederea indeplinirii obiectului de activitate, prin incheierea unui acord cadru pe o perioada de... Vezi detalii
Contractul având ca obiect: Concesionarea Serviciului public pentru gestionarea câinilor fără stăpân în orasul Bragadiru, județ Ilfov, pe o perioadă de 4 ani.
În conformitate cu rezultatele studiului de oportunitate, este necesară organizarea unei proceduri de delegare prin concesiune a acestui serviciu creat pentru buna... Vezi detalii
Achiziționarea de Servicii de proiectare pentru intocmirea Studiului de Fezabilitate (SF) si a Proiectului Tehnic de Execuție (PTE) pentru reabilitarea sistemului de supraveghere video perimetrală din cadrul IFIN-HH, in conditiile de calitate si in cantitatile mentionate in caietul de sarcini.
În temeiul prevederilor art. 160... Vezi detalii
Autoritatea contractanta organizatoare Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii în calitate de unitate de achizitii centralizata, va incheia acordul-cadru pentru o perioada de 24 luni, cu un singur operator economic.
Contractele subsecvente acordului-cadru vor fi încheiate de regulă anual, de către BAGR in numele... Vezi detalii
Autoritatea contractanta organizatoare Baza de Aprovizionare, Gospodarire si Reparatii în calitate de unitate de achizitii centralizata, va incheia acordul-cadru pentru o perioada de 24 luni, cu un singur operator economic.
Contractele subsecvente acordului-cadru vor fi încheiate de regulă anual, de către BAGR in numele... Vezi detalii
Furnizarea si montarea de parapete rutiere din beton pe o lungime de 500 m, pentru amenajare drum D6, latura est, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti.
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Entitatea... Vezi detalii
Lucrarile sunt prevazute a se executa pe strada Gliei in orasul Bragadiru, strada proiectata avand lungimea de 881 m cu axul proiectat din 13 elemente (9 aliniamente racordate intre ele cu raze de cerc de 500), pastrandu-se amplasamentul strazii dat de numarul cadastral 134843. In planul de situatie sunt prevazute si racordarile cu... Vezi detalii
Achizitie dotări educaţionale şi mobilier specific pentru dotarea cabinetelor şcolare, inclusiv aparate si echipamente destinate activităţii sportive din cadrul Liceului Tehnologic „Doamna Chiajna” şi a Şcolii Gimnaziale „Alexandru Odobescu” din comuna Chiajna, judetul Ilfov, in cadrul Contractului nr. 1477/DOT/2023... Vezi detalii
” Achizitia de instrumente și echipamente de cercetare necesare implementării și derulării proiectului- Echipament protecție la șoc electrici” va permite realizarea activităților din cadrul proiectului.
Numărul zile până la care operatorii economici interesati vor solicita clarificari sau informatii suplimentare in... Vezi detalii
FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE DE BAZĂ PENTRU PAȘTE 2024 necesare distribuirii catre aproximativ 15 000 de familii din orasul Voluntari cu ocazia Sfintelor sarbatori Pascale. Cele 15 000 de pachete cu alimente de bază vor contine
urmatoarele produse: faina de grâu, făină de porumb, zahăr, ulei pentru gătit, orez,... Vezi detalii
Obiectul prezentei concesiuni este exploatarea serviciului pentru gestionarea câinilor fără stăpân în conformitate cu
obiectivele beneficiarului și care presupune următoarele acțiuni:
- capturarea câinilor fără stăpân se face prin metodele prevăzute de legislația în vigoare, respectiv, prin folosirea armelor... Vezi detalii
Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie dotare cabinete scolare”, prin închierea unui Contract de furnizare produse. Furnizarea produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a bunurilor/echipamentelor emis de catre beneficiar.
Produsele pentru realizarea... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri: achiziție mobilier specific şi materiale didactice specifice pentru dotare laboratoare ştiinţifice din cadrul Liceului Tehnologic „Doamna Chiajna” şi a Scolii Gimnaziale Alexandru Odobescu” din comuna Chiajna in cadrul Contractului nr. 1477/DOT/2023 „Dotarea unităţilor de invăţămȃnt... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri: achiziţia de mobilier si materiale didactice pentru dotarea salilor de clasa din cadrul Liceului Tehnologic „Doamna Chiajna” şi a Şcolii Gimnaziale „Alexandru Odobescu” din comuna Chiajna, judeţul Ilfov” in cadrul Contractului nr. 1477/DOT/2023 „Dotarea unităţilor de invăţămȃnt... Vezi detalii
Lucrarile sunt prevazute a se executa pe strada Gliei in orasul Bragadiru, strada proiectata avand lungimea de 881 m cu axul proiectat din 13 elemente (9 aliniamente racordate intre ele cu raze de cerc de 500), pastrandu-se amplasamentul strazii dat de numarul cadastral 134843. In planul de situatie sunt prevazute si racordarile cu... Vezi detalii
Obiectivele acestui proiect sunt:
- Ob.1 Realizare gradinita cu 6 Sali de clasa pentru aproximativ 90 de copii. Functiuni propuse – 6 Sali de grupa de aproximativ 65 mp cu vestiare si grupuri sanitare, birouri si grupuri sanitare pentru invatatori, sala mese, centrala termica, holuri si accese, cabinet medical, isolator, birouri... Vezi detalii
Se achizitioneaza servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie de lucrari pentru urmatoarele obiective de investitii:
- 1. „Creșterea eficienței energetice a blocurilor de locuințe în orașul Chitila, respectiv bloc F2 str. Aurel Vlaicu nr. 12, bloc F3 str. Aurel Vlaicu nr. 14, bloc F4 str. Aurel Vlaicu nr. 16. Bl.... Vezi detalii
Servicii de reparare a Portii nr. 767 (PCA nr. 51) aferenta sistemului perimetral de Securitate - AIHCB.
Clarificarile sau informatiile suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire vor fi transmise cu cel putin 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar raspunsul entitatii contractante la aceste solicitari... Vezi detalii
Achizitia de dotari aferente obiectivului de investitie “Dotarea cu echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar din Orașul Pantelimon, județul Ilfov” din cadrul PLANULUI NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ Componenta C15: Educație, Apelul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și... Vezi detalii
Echipamente digitale și materiale didactice specifice pentru dotarea cabinetului de consiliere și asistență psihopedagogică, de sprijin, logopedice si Echipamente și materiale sportive pentru dotarea sălii de sport a scolii gimnaziale nr 1 Afumați , Ilfov respectiv:
-Baterii de testare /chestionare
Set Jocuri
Set Cărți... Vezi detalii
Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie dotare cabinete scolare”, prin închierea unui Contract de furnizare produse. Furnizarea produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a bunurilor/echipamentelor emis de catre beneficiar.
Produsele pentru realizarea... Vezi detalii
Asigurare de Raspundere Civila Legala Aeroportuara fata de terti, pentru punctele de lucru AIHCB si AIBB-AV, pe loturi:
Lotul I - Aeroportul Internațional Bucuresti Baneasa – Aurel Vlaicu (AIBB-AV) si stația de distribuție carburanți ”LUKOIL”
LOTUL II – Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB), Statia de... Vezi detalii
Reluare Lotul 1 – Manusi nitril pentru controlul de securitate din cadrul procedurii “Furnizarea de manusi din nitril de unica folosinta, pe loturi: Lotul 1 – Manusi nitril pentru controlul de securitate; Lotul 2 – Manusi nitril de uz medical”
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită... Vezi detalii
Primăria Comunei Gruiu organizează procedura de atribuire a contractului de: Execuție a lucrărilor prevăzute în cadrul proiectului:” Remodelare, extindere imobil existent P și schimbare destinație din „construcţii administrative și social culturale” în „Centru de zi pentru copii expuși riscului de a fi separați... Vezi detalii
Obiectul principal al contractului: Proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul: „AMENAJARE PARCARE, SPAȚII VERZI, SISTEM DE IRIGAȚII, SISTEM DE ILUMINAT, ZONA BLOCURI MORII, COMUNA JILAVA, JUDEȚUL ILFOV”.
Autoritatea Contractantă, în calitate de beneficiar, urmărește prin prezenta procedură, încheierea unui contract ce are drept scop efectuarea unor lucrări de REPARAȚII LA INSTALAȚIA ELECTRICĂ la sediul C.N.P.P.M.S.U. Ciolpani – U.M. 0490 (Beneficiar cu Buget în cadrul proiectului cod PDP4 „Creșterea rezilienței la... Vezi detalii
Achiziția de produse pentru realizarea obiectivului “Achizitie dotare atelier scolar”, prin închierea unui Contract de furnizare produse. Furnizarea produselor se desfăsoara pe o durată de 30 zile, calculate de la ordinul de furnizare a bunurilor/echipamentelor emis de catre beneficiar.
Produsele pentru realizarea... Vezi detalii
Contractul având ca obiect: Concesionarea Serviciului public pentru gestionarea câinilor fără stăpân în comuna Dascalu, pe o perioadă de 5 ani. În conformitate cu rezultatele studiului de oportunitate, este necesară organizarea unei proceduri de delegare prin concesiune a acestui serviciu creat pentru buna lui exploatare.... Vezi detalii
Furnizarea de produse birotica si articole marunte de birou pentru activitatea INCDS Marin Dracea din „zona de Sud” (subunitatile mentionate in Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini), conform listei de produse ce constituie Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini