Primaria Ghimpati Giurgiu achizitioneaza Execuție lucrări pentru obiectivul: Execuție lucrări pentru obiectivul „MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, COMUNA GHIMPAȚI, JUDEȚUL GIURGIU”.
Obiectul principal al contractului: Execuție lucrări pentru obiectivul „MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, COMUNA GHIMPAȚI, JUDEȚUL GIURGIU”.
Beneficiar: Comuna Ghimpați, județul Giurgiu Descriere: Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 10.602.048,58 lei fără TVA, rezultata conform devizului general al obiectivului de investiții, elaborat de către S.C. GLOBAL ENGINEERING CONSULTING S.R.L., fiind alcătuită din:
• 4.1 – Construcții și instalații: 10.497.077,80 lei fără TVA;
• 5.1.1 – Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier: 104.970,78 lei fără TVA.
Termenul de execuție este de maxim 36 luni calendaristice începând cu emiterea Ordinului administrativ de începere a lucrărilor. Autoritatea contractantă va emite ordinul administrativ de începere a lucrărilor într-un termen de maxim 10 de zile de la momentul constituirii garanției de bună execuție. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: CORONA 94 CONTRANS Bucuresti judetul Bucuresti
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziție publică conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către operatorii economici, denumiți în continuare ofertanți, a activitatilor mentionate in caietul de sarcini nr.108706/04.10.2023
Cantitatile si natura lucrarilor de reparatii curente... Vezi detalii
Achiziție dotări în cadrul proiectului “Restaurare-consolidare și valorificare `Școala Veche`, în vederea amenajării Centrului Multicultural Bolintin-Vale, județul Giurgiu”, Cod SMIS 2014: 117361 – Lotul 1 și 2.
Durata de furnizare și punere în funcțiune a produselor este de max. 20 zile.
Termenul de furnizare a... Vezi detalii
Achiziție dotări în cadrul proiectului “Restaurare-consolidare și valorificare `Școala Veche`, în vederea amenajării Centrului Multicultural Bolintin-Vale, județul Giurgiu”, Cod SMIS 2014: 117361 – Mobilier interior și dotări specifice.
Durata de furnizare și punere în funcțiune a produselor este de max. 20... Vezi detalii
Datorita restrictiei de 5000 caractere, se va vedea Caietul de sarcini si Anexa caietului de sarcini
Prezenta documentație de atribuire conține cerințele, criteriile, regulile și informațiile necesare pentru a asigura potențialilor ofertanți o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a... Vezi detalii
Achiziție dotări pentru Grădiniță - mobilier, dotări IT și dotari loc de joacă pentru loturile 1, 2, 3 în cadrul proiectului „REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE, ECHIPARE GRADINITA NR. 1 BOLINTIN-VALE”, JUDETUL GIURGIU, Cod SMIS: 120350.
Lotul 1 – Mobilier
Lotul 2 – Dotări IT
Lotul 3 – Dotări loc de joacă... Vezi detalii
• Lot 1 – VARZĂ – min 29500 kg – max 36350 kg / acord cadru și min 29500 kg – max 36350 kg / cel mai mare contract subsecvent
• LOT 2 – SARE ALIMENTARĂ – min 4000 kg – max 5000 kg / acord cadru și min 4000 kg - max 5000 kg / cel mai mare contract subsecvent
• Lot 1 – VARZĂ – min 44250,00 lei – max... Vezi detalii
• CARTOFI – min 124000 kg – max 144000 kg / acord cadru și min 53100 kg – max 61700 kg / cel mai mare contract subsecvent
• CARTOFI – min 217000,00 lei – max 252000,00 lei / acord cadru și min 92925,00 lei – max 107975,00 lei / contract subsecvent
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la... Vezi detalii
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziție publică conform prevederilor legale în vigoare, constă în îndeplinirea de către operatorii economici, denumiți în continuare ofertanți, a activitatilor mentionate in caietul de sarcini nr.108550/18.09.2023
Cantitatile si natura lucrarilor de reparatii curente... Vezi detalii
Obiectul principal al contractului: Execuția lucrărilor pentru obiectivul: „Execuție lucrări (rest de executat), Proiect: Infrastructură Șoseaua Alexandriei, Cod SMIS 126028”.
Prin lucrările care fac obiectul prezentei proceduri de achiziție, Autoritatea Contractantă va implementa cu succes proiectul „Infrastructură... Vezi detalii
1. Realizarea sistemelor de preluare a apelor pluviale.
2. Realizarea acceselor la proprietăți.
NOTA: Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de... Vezi detalii
Achiziție dotări pentru Grădiniță - mobilier, dotări IT și dotari loc de joacă pentru loturile 1, 2, 3 în cadrul proiectului „REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE, ECHIPARE GRADINITA NR. 1 BOLINTIN-VALE”, JUDETUL GIURGIU, Cod SMIS: 120350.
Lotul 1 – Mobilier
Lotul 2 – Dotări IT
Lotul 3 – Dotări loc de joacă... Vezi detalii
Serviciul de Utilitati Publice al Comunei Roata de Jos doreste sa achizitioneze diverse camine cu capace pentru executarea lucrarilor in cadrul proiectului „Extindere sistem de alimentare cu apa in satele Roata de Jos si Sadina, Comuna Roata de Jos si extindere sistem de canalizare in satele Roata de Jos si Sadina, Comuna Roata... Vezi detalii
Necesitatea intervenţiei cu lucrări a apărut ca o continuare a procesului de modernizare a infrastructurii comunei Mihai Bravu. Astfel, prin realizarea sistemului de alimentare cu apă ce va asigura accesul mult mai usor al populației la apă potabilă.
Segmentele de populaţie care beneficiază direct de aplicarea... Vezi detalii
Obiectivul general al acestei achiziţii îl constituie dotarea COMUNEI CLEJANI cu un AUTOVEHICUL MULTIFUNCȚIONAL CU ACCESORII destinat gospodaririi comunale.
În vederea desfășurării în bune condiții a activităților curente și specifice, COMUNA CLEJANI, intenționează să achiziționeze, în funcție de necesități, un... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în încheierea acordului-cadru ce are ca obiect: „Servicii de scos rădăcini de arbori”, pentru următoarele cantități:
Acord-cadru:
Scos rădăcini arbori cu diametrul mai mic de 50 cm: minim 50 – maxim 300 bucăți;
Scos rădăcini arbori cu diametrul între 50 cm și 80 cm: minim 50 –... Vezi detalii
Obiectul achiziției constă în încheierea acordurilor-cadru ce au ca obiect: Furnizare agregate naturale pentru întreținere drumuri județene aflate în administrarea Direcției Județene de Transport, Administrarea Drumurilor Județene și Control Trafic Giurgiu, în conformitate cu prevederile caietelor de sarcini.
Lotul 1. Beneficiar: Sediul Spitalului Jud. de Urgenta Giurgiu Descriere: Conform documentatiei de atribuire Criteriu de acordare: Pretul cel mai... Vezi detalii
Beneficiar: DENTIX MILLENNIUM SRL Descriere: Achizitia de Servicii de consultanta în domeniul inovarii Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
1. Titanium Grad 4 – bara rotunda (In concordanta cu ASTM F67, ASTM B348, ISO 5832-2
Dimensiuni 4 x 3000 mm), 25 kg
2. Titanium Grad 4 – bara rotunda (In concordanta cu ASTM F67, ASTM B348, ISO 5832-2
Dimensiuni 6 x 3000 mm) , 80 kg
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Serviciile solicitate sunt:
- Servicii de proiectare - fazele P.T., asistență tehnică proiectant aferente proiectului: „Îmbunătățirea eficienței energetice a unor clădiri din județul Giurgiu”
- execuție lucrări de construcții instalații aferente proiectului: „Îmbunătățirea eficienței energetice a unor... Vezi detalii
FURNIZARE ECHIPAMENTE SI DOTARI în cadrul proiectului „Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriu din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu”, COD SMIS 126122” LOTURI 2,4
DESCRIEREA SERVICIILOR SOLICITATE
Scopul contratului este dotarea corespunzatoare a secțiilor ambulatoriului de specialitate din... Vezi detalii
FURNIZARE ECHIPAMENTE SI DOTARI în cadrul proiectului „Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Ambulatoriu din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Giurgiu”, COD SMIS 126122” LOTURI 2,4
DESCRIEREA SERVICIILOR SOLICITATE
Scopul contratului este dotarea corespunzatoare a secțiilor ambulatoriului de specialitate din... Vezi detalii
-tipurile de lucrari sunt cele descrise in caietele de sarcini si in DALI.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu 6 zile... Vezi detalii
Serviciul de Utilitati Publice al Comunei Roata de Jos doreste sa achizitioneze diverse tevi de apa si canalizare pentru executarea lucrarilor in cadrul proiectului „Extindere sistem de alimentare cu apa in satele Roata de Jos si Sadina, Comuna Roata de Jos si extindere sistem de canalizare in satele Roata de Jos si Sadina,... Vezi detalii
Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiții Modernizarea sistemului de iluminat public stradal în comuna Frătești, județul Giurgiu. Investiția vizează modernizarea sistemelor de iluminat public prin înlocuirea corpurilor de iluminat având un consum ridicat de energie electrică cu corpuri de iluminat cu LED,... Vezi detalii