R.A. AEROPORTUL IASI achizitioneaza Servicii de proiectare faza PT, DDE, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului ,verificarea tehnica de calitate a proiectulu
Se vor presta Servicii de proiectare faza PT, DDE, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului ,verificarea tehnica de calitate a proiectului si a detaliilor de executie precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii " Sistem de protectie perimetrala”
Valoarea estimata totala este de 7.919.632,10 lei fara TVA, din care:
Servicii in valoare totala de 87.500,00 lei fara TVA, din care:
Cap 3.5.4 Documentatii tehnice pentru obtinere avize/acorduri/autorizatii 15.000 lei fara TVA
Cap. 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a PT si DE 12.000,00lei fara TVA
Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 50.000,00 lei fara TVA
Cap. 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 10.500,00 lei fara TVA
Executie in valoare totala de 7.832.132,10 lei fara TVA din care:
Cap.1.2 Amenajarea terenului-4.000 lei fara TVA
Cap. 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor 149.403,40 lei fără TVA
Cap. 4.1 Constructii si instalatii 856.121,35 lei fara TVA
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 879.342,15 lei fara TVA
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita montaj 5.773.959,40 lei fără TVA
Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 152.356,70 lei fara TVA
Cap. 6.2 Probe tehnologice si teste 16.949,10 lei fara TVA
Bugetul proiectului are prevăzută o suma de 380.891,70 lei fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute. Acestea nu fac parte din valoare estimata aferenta prezentei proceduri si pot fi accesate oricand in timpul derularii contractului fara a fi necesara o noua procedura de achizitie, in conditiile prevazute la Art. 236 din Legea 99/2016 si conform HG1/2018 – Anexa 2.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor :6 zile
Termenul-limită în care Entitatea Contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare : in a 4-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Durata contractului este de 32 luni si cuprinde: perioada de constituire/restituire garantie de participare- 1 luna si maxim 6 luni perioada de proiectare și execuție, 24 luni perioada de garantie
În cadrul contractului se va menționa perioada de realizare a activităților contractului (proiectare și execuție) ofertată de către ofertantul ce va fi declarat câștigător.
Beneficiar: RA Aeroportul Iasi,Strada Moara de Vant nr.34RA Aeroportul Iasi,Strada Moara de Vant nr.34 Descriere: Se vor presta Servicii de proiectare faza PT, DDE, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, asistenta tehnica din partea proiectantului ,verificarea tehnica de calitate a proiectului si a detaliilor de executie precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii " Sistem de protectie perimetrala”
Valoarea estimata totala este de 7.919.632,10 lei fara TVA
Bugetul proiectului are prevăzută o suma de 380.891,70 lei fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute. Acestea nu fac parte din valoare estimata aferenta prezentei proceduri si pot fi accesate oricand in timpul derularii contractului fara a fi necesara o noua procedura de achizitie, in conditiile prevazute la Art. 236 din Legea 99/2016 si conform HG1/2018 – Anexa 2.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor :6 zile
Termenul-limită în care Entitatea Contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare : in a 4-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Durata contractului este de 32 luni si cuprinde: perioada de constituire/restituire garantie de participare- 1 luna si maxim 6 luni perioada de proiectare și execuție, 24 luni perioada de garantie
În cadrul contractului se va menționa perioada de realizare a activităților contractului (proiectare și execuție) ofertată de către ofertantul ce va fi declarat câștigător. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: QUARTZ MATRIX Iasi judetul Iasi
Achiziționarea de gaze naturale pentru necesare funcționării centralelor termice ce deservesc imobilele aparținând Filialei din Iași a Academiei Române, inclusiv servicii conexe de înmagazinare, transport și distribuție.
Beneficiar: S, Iași, bd. Carol I, nr. 8, CP 700505
IS, Iași, str. Teodor Codrescu,... Vezi detalii
Servicii pentru obtinerea, validarea si protejarea brevetului national, international, precum si protejarea drepturilor de proprietate industriala asupra rezultatelor cercetarii pe plan national si international
Serviciile solicitate prin prezentul Caiet de sarcini
1. Intocmire documentatie inventie (Cercetare documentara... Vezi detalii
Contractul presupune prestarea serviciilor de proiectare faza PT, Asistenta tehnica si executie lucrari aferente obiectivului de investitii Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţie lucrări in vederea realizării obiectivului de investitii : „REABILITAREA MODERATA CORP CLADIRE-C1 NR. CAD.... Vezi detalii
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie: Prestarea serviciilor de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a pachetului alimentar pentru elevii Scolii Gimnaziale ”Petru Rareș” din orasul Hârlău, jud. Iași, in cursul anului școlar 2023- 2024.
Autoritatea contractanta va raspunde... Vezi detalii
Achizitionarea produselor este necesara realizarii obiectivului Contractului de finantare nr. 7339, pentru proiectul: “Extindere Corp “A” Scoala “Ionel Teodoreanu” Victoria cu spatii auxiliare, didactice si sala de sport”, nr. NE/IS/10/2017/10/10.1b/7regiuni/1060/09-07-2018, SMIS 124899, incheiat cu MDLPA prin POR... Vezi detalii
Lot 1: Aparatura si echipamente sala de sport - 216.202,84 lei fara TVA Cod CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport
Lot 2: Mobilier - 128.935,78 lei fara TVA Cod CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar
LOT 3: Diverse dotari pentru unitatea de invatamant - 206.436,58 lei fara TVA Cod CPV: 39300000-5 - Diverse... Vezi detalii
Se dorește achiziţionarea lucrărilor pentru refacerea sistemului rutier ca urmare a intervenţiilor la avariile care apar la reţelele de apă-canal și de înlocuiri de tronsoane. Amplasamentele pentru lucrările ce fac obiectul contractului se regăsesc în zona Orașului Iași.
Valoarea estimată totala este de: 2.433.350,00... Vezi detalii
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de prestari servicii asigurari RCA.
Termen limita in care operatorii economici pot solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire = 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termen limita de raspuns a autoritatii... Vezi detalii
Contract de furnizare ‘Cupolă RX tip DURA 422 MV’ compatibilă cu CT Multislice 32 tip Somatom Scope Power Siemens
Beneficiar: Str. GENERAL BERTHELOT HENRI MATHIAS, nr. 7-9, Iasi Descriere: Cupolă RX tip DURA 422 MV’ compatibilă cu CT Multislice 32 tip Somatom Scope Power Siemens Criteriu de... Vezi detalii
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea serviciilor de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a mesei calde pentru preşcolarii şi elevii Şcolii Gimnaziale Costuleni din comuna Costuleni, judeţul Iaşi, în perioada desfăşurarii activităţii didactice de la dat de 20.11.2023 până la... Vezi detalii
Furnizarea de kituri și reactivi pentru efectuarea de examene de laborator conform Programului strategic pe anul 2023 precum și pentru obținerea de venituri proprii din analize de laborator, conform caietului de sarcini
LOT 5 - ECHIPAMENTE SI DOTARI SALA SPORT - Ve = 187.144,93 lei fără TVA Cod CPV : 37420000-8 - Echipament de gimnastică
LOT 6 - ECHIPAMENTE MULTISENZORIALE - Ve = 111.739,92 lei fără TVA - Cod CPV : 37524000-7 Jocuri
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în... Vezi detalii
APAVITAL S.A. in calitate de entitate contractanta, dorește achiziționarea de mixtura asfaltica deoarece stația de mixturi asfaltice a APAVITAL S.A. poate prezenta sincope in functionare ceea ce ar produce efecte negative asupra lucrărilor contractate. Pentru montarea conductelor de alimentare sau canalizare este necesara... Vezi detalii
Obiectul achizitiei/procedurii: executia lucrarilor in vederea realizarii obiectivului investitional intitulat: “CONSTRUIRE PISTE DE BICICLETE IN COMUNA GOLAIESTI, JUDETUL IASI ”, si se vor amenaja 3.200 ml de pista destintata deplasarii biciclistilor in conditii de maxima siguranta, in satul Golaiesti, dupa cum... Vezi detalii
Obiectul contractului de lucrari ce urmeaza a fi atribuit consta in executia lucrarilor de: "REABILITAREA MODERATA A DISPENSARULUI DIN COMUNA POPESTI, JUDETUL IASI". Autoritatea contractantă va răspunde în mod cIar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informațiiIor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul... Vezi detalii
Achiziție de servicii de colectare, transport şi eliminare deşeuri rezultate din activităţi medicale, la o valoare totală estimată de 130.500,00 lei fără T.V.A. ( 155.295,00 lei cu T.V.A.) prin atribuirea unui acord-cadru de prestări servicii pe o perioadă de 24 luni.
Contract de furnizare echipamente medicale : 2 loturi, conform celor prevazute in caietul de sarcini si specificatiile tehnice anexate.
Termen de livrare maxim prevazut in C.S. este de 15 zile calendaristice de la data emiterii comenzii.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Sisteme de supraveghere video și alarmare la efracție Campus Studențesc „Tudor Vladimirescu”, conform caiet de sarcini, compuse din: Sistem de supraveghere video și alarmare la efracție Bază sportivă - 1 buc (Lot 1), Extensie sistem supraveghere video Cămin T6 - 1 buc si Extensie sistem supraveghere video Cămin T6 -... Vezi detalii
Achiziție echipamente TIC în cadrul proiectului Sistem video de evaluare a tipodimensiunilor clienților magazinelor online de haine:
- Laptop 7 buc
- Tabletă cu sistem de operare IOS 1 buc
- Tabletă cu sistem de operare Android 1 buc
- Telefon mobil cu sistem de operare IOS 1 buc
- Server 1 buc
Contractul este finanțat în... Vezi detalii
Servicii de deszapezire si combatere polei pe drumurile publice de pe raza comunei Miroslava , judetul Iasi in sezonul rece 2023-2024.
Beneficiar: drumuri publice de pe raza comunei Miroslava, judetul Iasi Descriere: Servicii de deszapezire si combatere polei pe drumurile publice de pe raza comunei... Vezi detalii
Servicii de reparaţii şi întreţinere autovehicule conform prevederi caiet sarcini: diagnoză, reparaţii mecanice şi electrice, revizii tehnice (schimb ulei motor + filtre) pentru:
- lot 1: Servicii de reparaţii şi întreţinere autoturisme (8 buc);
- lot 2: Servicii de reparaţii şi întreţinere autoutilitare N1 (4 buc);
-... Vezi detalii
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul de achizitie publica ce are ca obiect Executie lucrari pentru obiectivul „INFIINTAREA SI DOTAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA HOLBOCA, JUDETUL IASI-RUNDA I”
Proiectul de fata propune realizarea unui centru de colectare selectiv in Sat... Vezi detalii
Obiectul contractului de lucrari ce urmează a fi atribuit, consta in realizarea EXECUTIE LUCRARI in vederea realizarii obiectivului „REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI SATESTI IN COMUNA DOLHESTI, JUDETUL IASI”.
Caracteristici principale ale proiectului si ale constructiei:
Se va reabilita si modernizare o lungime... Vezi detalii
Contractul ce urmează a fi atribuit prin prezenta procedură de atribuire presupune achiziția de bunuri (dotări) - pentru obiectivul de investiție aflat în derulare: “Construire si dotare Gradinita in Loc. Golaiesti, Comuna Golaiesti, Judetul Iasi”.
Valoarea cumulata a tuturor loturilor este de 224.846,05 RON fara TVA,... Vezi detalii
Proiect tehnic cu detalii de execuţie, verificare proiect, asistenţă tehnică pe timpul execuţiei și execuție lucrări pentru obiectivul- “Construire centrală termică și reabilitarea rețelei de termoficare și hidranți exteriori în cazarma 979 Bacău”– poziţia de plan 2022-I-979 Bacău.
Număr zile până la care... Vezi detalii
Lot 1: Aparatura si echipamente sala de sport - 216.202,84 lei fara TVA Cod CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport
Lot 2: Mobilier - 132.091,58 lei fara TVA Cod CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar
LOT 3: Diverse dotari pentru unitatea de invatamant - 203.280,78 lei fara TVA Cod CPV: 39300000-5 - Diverse... Vezi detalii
Achiziționarea de echipamente informatice, licențe software, necesare echipei de proiect pentru desfășurarea activităților în cadrul proiectului aprobat de AM POC “Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de COVID-19 prin intermediul sistemului informatic integrat-IMMRECOVER”, cod 141523, beneficiar AIMM IASI, ce are... Vezi detalii
Încheierea unui acord-cadru de achiziție publică privind furnizarea de anvelope pentru autovehicule, minim 32 bucăți – maxim 463 bucăți.
Beneficiar: Sediul I.T.P.F. Iași, str. George Coșbuc, nr. 3-5, mun. Iași. Descriere: Cantitatea estimată de anvelope ce se dorește a fi achiziţionată:... Vezi detalii
Execuție de lucrări de reparații curente la împrejmuirea cazărmii 3561 Covasna.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări, înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 (art. 161 din Legea 98/2016 și art. 103 din H.G. 395/2016)
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de... Vezi detalii
Obiectul achiziției îl constituie contractarea serviciilor de supervizare și supraveghere tehnică a lucrărilor prin diriginți de șantier pentru domeniile: arhitectură, structură de rezistență, instalații termice, instalații electrice (curenți tari, curenți slabi), instalații sanitare, sisteme climatizare și... Vezi detalii