R.A. AEROPORTUL IASI achizitioneaza Servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloacea auto si vehicule speciale: Echipament tip Mu Meter de determinare a coeficientului de franare la PDA
Se vor achizitiona Servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloacea auto si vehicule speciale: Echipament tip Mu Meter de determinare a coeficientului de franare la PDA, conform descrierii din Caietul de sarcini atasat, valoare estimata 10.000 lei fara TVA din care:
- Servicii de revizii tehnice care includ diagnoze specializate, revizii diverse, calibrari post interventie, care includ piese, accesorii si consumabile - 7.000 LEI fara TVA,
- Servicii de reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile - 3.000 lei fara TVA
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Durata contractului este de 13 luni și include , durata de prestare a serviciilor 12 luni, și 1 lună pentru constituire/restituire garantie de buna executie, efectuarea plății ultimei facturi.
Beneficiar: RA Aeroportul Iasi,Strada Moara de Vant nr.34 Descriere: Se vor achizitiona Servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloacea auto si vehicule speciale: Echipament tip Mu Meter de determinare a coeficientului de franare la PDA, conform descrierii din Caietul de sarcini atasat, valoare estimata 10.000 lei fara TVA din care:
- Servicii de revizii tehnice care includ diagnoze specializate, revizii diverse, calibrari post interventie, care includ piese, accesorii si consumabile - 7.000 LEI fara TVA,
- Servicii de reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile - 3.000 lei fara TVA
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 5 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Durata contractului este de 13 luni și include , durata de prestare a serviciilor 12 luni, și 1 lună pentru constituire/restituire garantie de buna executie, efectuarea plății ultimei facturi. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Anulat
Firma castigatoare: NEDAD EXPLO SRL Oltet judetul Brasov
Serviciul de proiectare pentru obiectivul ”Reparații inel hidranti si retea apa potabila Depoul Suceava”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor... Vezi detalii
Lot Reactivi chimici, Cod principal CPV: 24900000-3 Produse chimice fine si produse chimice variate (Rev.2), ,31 de pozitii
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: minim 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de... Vezi detalii
Mentenanta masini de ridicat conform caiet de sarcini - 4 loturi:
Lot 1 ”Mentenanta poduri rulante la Depoul Iasi si Depoul Suceava – 6 buc”,
Lot 2 ”Mentenanta grupuri de vinciuri de 20 t la Depoul Iasi, Depoul Suceava, SELC Bacau, Revizia Vagoane Iasi – 6 buc”,
Lot 3 ”Mentenanta grupuri de vinciuri mobile de 15 t la... Vezi detalii
Achiziţionarea a 4 (patru) autoturisme de teren electric hibrid (plug-in), conform cerintelor şi specificaţiilor din caietele de sarcini.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea... Vezi detalii
Prezentul contract presupune proiectarea extinderii rețelei de alimentare cu apă și cea de colectare ape uzate în aglomerarea Victoria, realizarea de branșamente și racorduri la populația ce încă nu are branșamentele la rețeaua de apă și/sau racorduri la rețeaua de colectare ape uzate. Sistemul actual este gestionat de... Vezi detalii
Executie lucrari pentru obiectivul „Amenajare piste pentru biciclete pe strada Moldovei din Comuna Motca, judetul Iasi”
Valoarea estimata totala este de: 1.163.365,80 lei fara TVA din care:
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 1.153.365,80 lei fara TVA;
Cap. 5.1.1. Lucrari de constructii (organizare de santier): 10.000 lei fara... Vezi detalii
Execuția lucrărilor de constructii pentru obiectivul de investitii „CONSTRUIRE CENTRU MULTIFUNCȚIONAL PENTRU COPII CU TERENURI DE SPORT ȘI SPAȚII PENTRU ACTIVITĂȚI RECREATIVE ȘI CULTURALE ȘI ASIGURAREA UTILITĂȚILOR NECESARE, ÎN COMUNA ION NECULCE, JUDEȚUL IAȘI”.
Valoare estimata totală: 4.103.280,68 lei fara... Vezi detalii
Proiectare si Executie lucrari pentru investitie AFM - Construiire 8,4 Km Piste de biciclete in comuna Miroslava, judetul Iasi.
Valoare estimata =7.496.615 Lei fara TVA din care:
A. Servicii de proiectare si asistenta tehnica = 233.115 Lei fara TVA din care:
Cap. 3.5.4. Documentatii tehnice in vederea obtinerii... Vezi detalii
Dale din cauciuc reciclat – negru SBR
Dale din cauciuc reciclat SBR – rosu EPDM
Conectori de fixare
Caracteristici tehnice si cantitati conform Caietului de sarcini
Beneficiar: Iasi, str. Valea Adanca nr. 41 Descriere: Dale din cauciuc reciclat – negru SBR
Dale din cauciuc reciclat SBR – rosu... Vezi detalii
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele aparţinând I.P.J. Iaşi
Lotul nr. 1 - Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele existente în parcul I.P.J. Iaşi
Lotul... Vezi detalii
Prezentul contract presupune proiectarea extinderii rețelei de alimentare cu apă și cea de colectare ape uzate în aglomerarea Victoria, realizarea de branșamente și racorduri la populația ce încă nu are branșamentele la rețeaua de apă și/sau racorduri la rețeaua de colectare ape uzate. Sistemul actual este gestionat de... Vezi detalii
Furnizare lot echipamente informaticeLot echipamente si accesorii uz didactic, este format din:
1 All-in-one PC (touchscreen) Buc 2
2 Laptop Buc 24
3 Desktop PC + monitor touchscreen Buc 24
4 Scanner 3D Buc 2
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune (incliusiv sesiunile de training) la sediul autoritatii contractante... Vezi detalii
Lot Reactivi chimici Cod principal CPV: 33696300-8 Reactivi chimici (Rev.2), 55 de pozitii
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: minim 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informatiilor suplimentare in a 3- a zi... Vezi detalii
SERVICII PRIVIND PRODUCTIA AGRICOLA PENTRU O SUPRAFATA DE 128 HA.
SERVICIILE SE VOR EXECUTA CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Beneficiar: INSTITUTUL DE PSIHIATRIE SOCOLA SECTIA SIPOTE Descriere: SERVICII PRIVIND PRODUCTIA AGRICOLA PENTRU O SUPRAFATA DE 128 HA.
SERVICIILE SE VOR EXECUTA CONFORM CAIETULUI DE... Vezi detalii
Furnizare 6 AUTOTURISME ELECTRICE prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic 2020-2024” in cadrul Rabla Plus
Pentru îmbunătățirea calității mediului, Primăria Comunei Siretel... Vezi detalii
Procedura are ca obiectiv: achiziționarea de MOBILIER în cadrul proiectului ” DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA SCÂNTEIA, JUDEȚUL IAȘI”
Procedura este împărțită pe următoarele loturi:
LOT 1 – MOBILIER PENTRU SĂLI DE... Vezi detalii
Contract de achizitie publica de FURNIZARE MOBILIER SPECIFIC PENTRU ATELIERELE DE PRACTICĂ DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PROFESIONAL ȘI TEHNIC (IPT) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN... Vezi detalii
1.Valoarea totala estimata este de 515.966,00 lei fara TVA.
-Valoare totala servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 30.000 lei fara TVA:
-Valoare totala lucrari de executie - 485.966,00 lei fara TVA
Valoarea estimata a procedurii, in care trebuie sa se incadreze valoarea ofertelor,
2.Durata... Vezi detalii
Scopul prezentului proiect constă în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic.
Achiziția autoturismelor se va realiza în conformitate cu Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în... Vezi detalii
Furnizare 6 AUTOTURISME ELECTRICE prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic 2020-2024” in cadrul Rabla Plus
Pentru îmbunătățirea calității mediului, SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE... Vezi detalii
Extinderea sistemului de identificare prin RFID pentru pubele si eurocontainere instalat pe o parte din autogunoierele din parcul auto al Salubris SA cu 10 sisteme RFID
Termen limita in care operatorii economici pot solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire = 5 zile inainte de data limita... Vezi detalii
Lotul de mobilier include:
a) Mobilier pentru imprimantă 3D 2 buc
b) Masa colaborativa 6 persoane 10 buc
c) Scaune 60 buc
Produsele vor fi livrate instalate la sediul autoritatii contractante din Str. Oastei nr. 1 Loc Iasi Jud Iasi
Specificatiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producție,... Vezi detalii
APAVITAL S.A. Iași pentru specificul activităţii sale, are necesitatea de a achiziţiona ,,servicii de tipărire şi implicuire facturi, anexe şi notificări” - cantitatea ce ar putea fi solicitată pentru prestarea serviciilor de tipărire a corespondenţei, preluată electronic, este estimată pentru un număr de 545.000... Vezi detalii
Lotul 1. Beneficiar: LIVRAREA SE VA FACE LA INSTITUTUL DE PIHIATRIE SOCOLA, MAGAZIE ALIMENTE SI
SECTIILE EXTERIOARE SIPOTE SI BARNOVA LA SOLICITAREA AUTORITATII... Vezi detalii
Prin proiectul de investiții se prevede achiziția unui număr de 3 autovehicule electrice privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera in transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante si eficiente din punct de vedere energetic 2020 – 2024, pentru parcul auto al Comunei Ipatele.
Operatorii... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie furnizarea a 4 autoturisme electrice conform descrierii din Caietul de sarcini . Operatorii economici vor avea in vedere faptul ca achizitia de autoturisme se va desfasura prin Programul privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport... Vezi detalii
„Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiție ”DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI TEHNIC HARALAMB VASILIU” F-PNRR-SmartLabs-2023-0858 nr. de contract finanțare 256Smart/2023. Cantitatea și tipul bunurilor se regăsesc in cadrul caietului de sarcini, parte componentă a... Vezi detalii
Servicii de proiectare pentru obiectivul ”Reparații retea hidranti interiori hala noua reparatii – Depoul Iasi”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Dispozitive mobile pentru verificarea documentelor de călătorie – I.T.P.F. IAȘI.
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 32252000-4 Telefoane GSM
Notă:
1. Orice operator operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de... Vezi detalii