REGIA AUTONOMA AEROPORTUL "DELTA DUNARII" TULCEA achizitioneaza DIRIGENȚIE DE ȘANTIER pentru „Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul „Modernizare si extindere terminal pasageri; Modernizarea platformei de îmbarcare-debarca
Dirigentie de santier pentru „Proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul „Modernizare si extindere terminal pasageri; Modernizarea platformei de îmbarcare-debarcare si a caii de rulare Alfa (construite in 1973); Construire platforma dedicata activităților de degivrare/ antigivrare aeronave”, consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare si execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor (inclusiv serviciile de urmărire a lucrărilor pe parcursul Perioadei de Garantie a Lucrarilor) şi pentru a asigura Entitatea Contractanta că Antreprenorul proiecteaza si execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea, costul proiectarii şi al lucrarilor.
Prestatorul va actiona atat in calitate de Diriginte de Santier cat si in calitatea de Supervizor, conform prevederilor H.G. 1/2018 pentru contractul de lucrari (proiectare si executie) pentru implementarea cu succes a proiectului „Modernizare si extindere terminal pasageri; Modernizarea platformei de îmbarcare-debarcare si a caii de rulare Alfa (construite in 1973); Construire platforma dedicata activităților de degivrare/ antigivrare aeronave”, si va furniza personal autorizat/atestat corespunzator, pe specialitati, in vederea respectarii prevederilor Legii nr. 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv
servicii de verificare a Documentației Tehnice pentru obținerea Autorizației de Construire DTAC, a proiectului tehnic (PT), a detaliilor de execuție (DE) etc. aferente lucrărilor de investiții, verificarea modificărilor de soluții tehnice pe parcursul execuției, documentatia as-build (dupa caz) prin verificatori de proiecte atestați.
In baza dispozitiilor art. 173, alin. 2 din Legea 99/2016, Entitatea Contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari:
a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificari : 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul in care Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: R.A. Aeroportul ”Delta Dunarii” Tulcea Descriere: Obiectul prezentului Contract de Servicii este furnizarea de servicii de supervizare de inalta calitate, atat in timpul perioadei de proiectare si executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantiei a lucrarilor, in vederea urmaririi corectei utilizari a
fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul proiecteaza si executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea si costul proiectarii si al lucrarilor.
Serviciile de dirigenție de șantier vor avea ca obiect supervizarea proiectarii si executiei a 7 obiective/ sectoare de lucrari:
Obiectul/obiectivul 1 – Terminal de pasageri
Obiectul 2 – Drumuri de acces
Obiectul 3 – Parcari auto
Obiectul 4 – Extindere platforma de imbarcare - debarcare APRON 1
Obiectul 5 – Cale de rulare charlie (TWY C) cu pozitie izolata
Obiectul 6 – Amenajarea suprafetei nivelate a benzii caii de rulare
Obiectul 7 – Suprafata deservire echipamente handling. Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Program / Proiect Stare: Atribuit
Firma castigatoare: SEARCH CORPORATION Bucuresti judetul Bucuresti
Obiectul contractului il constituie achizitia de mobilier specific si materiale didactice specifice pentru 13 sali clasa scoala, 1 laborator de informatica, 1 laborator de stiinte, 1 Cabinet de educatie plastica, 1 sala de sport in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unitatilor... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitia de mobilier specific si materiale didactice specifice pentru 13 sali clasa scoala, 1 laborator de informatica, 1 laborator de stiinte, 1 Cabinet de educatie plastica, 1 sala de sport in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unitatilor... Vezi detalii
Obiectul procedurii constă în Achizitia unui utilaj de igienizare a drumurilor care cre va servi la intretinerea domeniului public sau privat al UAT comuna Jurilovca, impreuna cu echipamentele aferente care vor fi achizitionate de Autoritatea Contractanta
Acord cadru valabil pe o perioadă de 12 luni de la data intrării în vigoare, în baza căruia se vor achiziţiona consumabile pentru echipamentele de imprimare de la nivelul I.P.J. Tulcea, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini și a Listei cu modelele și cantitățile orientative de consumabile pentru imprimante... Vezi detalii
Lmobilul se afla in intravilanul satului Valea Teilor, comuna Valea Teilor T59, Cc 1754/1, Nr. cad. 30617,jud. Tulcea, apartine domeniului privat al Comunei Valea Teilor ( conform anexa 1 la HCL nr. 3/31.01.2017) este alcatuit din teren intravilan cu suprafata masurata de 2213 mp si cladirea C1 cu suprafata construita totala de 335... Vezi detalii
Obiectul contractului il reprezinta achizitia de pachete alimentare acordate in cadrul Programului national “Masa sanatoasa”, pentru elevii si prescolarii din cadrul Scolii Gimnaziale „Traian Cosovei” Somova, conform HG nr.177/2024
Suportul consta in într-un pachet alimentar pe zi, după cum urmează:
- pachet alimentar,... Vezi detalii
II.1.4) Descriere succintă:
Obiectul procedurii constă în elaborare proiet tehnic, furnizare bunuri si executie lucrari pentru “ Introducerea unui Sistem centralizat de supraveghere video si monitorizare si control al traficului in comuna Jurilovca, judetul Tulcea.” Soluţia va cuprinde servicii de instalare sisteme de... Vezi detalii
Dotarea SVSU Horia prin achiziția unui tractor ce va fi folosit la acțiuni în cadrul situațiilor de urgență provocate de înzapeziri, inundații, revărsări de ape și alte calamitati naturale.
Cantitatea: 1 bucată.
Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea ofertelor până când ofertanții pot solicita... Vezi detalii
Denumirea data contractului de Autoritatea Contractanta
“ACHIZITIE ASCENSOR PENTRU PACIENTI PE TARGA/CARUCIOR SI UNUL PENTRU PERSONALUL MEDICAL SI VIZITATORI” Mecanismele de plată în cadrul contractului, alocarea riscurilor în cadrul acestuia, măsuri de gestionare a acestora, stabilirea penalităţilor pentru... Vezi detalii
Autoritatea contractanta, prin aplicarea prezentei proceduri, intenționează sa achizitioneze echipamente , dispozitive si materiale medicale performante , pentrua se asigura buna desfasurare a activitatii compartimentului/serviciului de prevenire a infectiilor asociate asistentei medicale in ceea ce priveste prevenirea si... Vezi detalii
Comuna Niculițel a depus în cadrul Planului national de Redresare si Rezilienta – Componenta 10- Fondul Local- I.3 Reabilitarea moderata a cladirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ teritoriale, Titlu apel PNRR/2022/C10/I3, proiectul „EFICIENTIZARE CORP DE CLĂDIRE... Vezi detalii
Obiectul contractului il constituie achizitia de echipamente TIC pentru 1 laborator de informatica, 13 sali de clasa, 1 laborator de stiinte si 1 cabinet de educatie plastica in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitare din comuna Beidaud,... Vezi detalii
Achizitii de produse combustibili auto : Motorina cu cifra cetanica de min. 51 , benzina cu cifra octanica de min. 95 si GPL ,sub forma de carduri, pentru perioadade 12 luni, din care: Motorina cu cifra cetanica de min. 51 – 100.500 litri; Benzina cu cifra octanica de min. 95 – 12.500 litri si GPL -2000 litri . Mentiune: Orice... Vezi detalii
Obiectul contractului il reprezinta achizitia de pachete alimentare acordate in cadrul Programului Pilot de acordare a unui suport alimentar, pentru elevii si prescolarii din cadrul Scolii Gimnaziale „Traian Cosovei” Somova, conform Hotararii nr.24/2024 privind instituirea Programului național „Masă sănătoasă”
Suportul... Vezi detalii
Această achiziţie este necesară, este necesara pentru îmbunătătirea regimului sedimentelor, a hidrologiei si a stării de conservare in insulele naturale regimului sedimentelor a hidrologiei si a stării de conservare in insulele naturale din zona Dunării de Jos.
Comuna noastră a depus spre finanţare, proiectul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unității de învățământ preuniversitar la nivelul comunei Ostrov, judetul Tulcea - Scoala Gimnaziala Ostrov”, prin Planul Naţional pentru Redresare şi Rezidenţă - Componenta C 15: Educaţie,... Vezi detalii
Comuna noastră a depus spre finanţare, proiectul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unității de învățământ preuniversitar la nivelul comunei Carcaliu, județ Tulcea - Școala Gimnazială din comuna Carcaliu”, prin Planul Naţional pentru Redresare şi Rezidenţă - Componenta C 15:... Vezi detalii
Proiectul va fi implementat în Judeţul Tulcea, Comuna Luncaviţa, Loc. Luncaviţa, Str. Drumul teilor, Nr.17A, având nr. cadastral 34712-C1 cu o suprafaţă construita la sol de 391 mp,
Lucrarile consta in principal in :
Lucrari de izolare termica a fatadei
Instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei... Vezi detalii
Prezenta procedură de achiziție publică are ca obiect realizarea achiziției publice de execuție lucrări în cadrul proiectului C5-A.1-199 intitulat „Reabilitare energetică bloc C, str. Babadag nr. 4, Asociația de proprietari nr. 6” din Municipiul Tulcea, Titlu apel: PNRR/2022/C5/1/A.1/1, Runda 2.
Obiectivul... Vezi detalii
Achizitia are ca obiect furnizarea de motorina conform specificatiilor din caietul de sarcini si documentatia de atribuire
Beneficiar: sediul autoritatii contractante Descriere: Se va achizitiona 50000 litri motorina care va fi utilizata drept combustibil pentru utilajele agricola din dotare Criteriu... Vezi detalii
Achizitia publica are in vedere procurarea de ingrasaminte chimice(Azotat de amoniu) in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini.
Beneficiar: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE Descriere: Achizitia publica are in vedere procurarea de ingrasaminte chimice(Azotat de amoniu) in conformitate cu... Vezi detalii
Proiectul de investiție „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitare din Comuna Horia, Judetul Tulcea” se implementează în cadrul apelului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a... Vezi detalii
SERVICII DE ASIGURARE RCA , CASCO PRECUM SI ASIGURARE CALATORI SI BAGAJE PENTRU PARCUL AUTO AL SC TRANSPORT PUBLIC SA TULCEA CONFORM CONDITIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE;
Autoritatea contractanta va raspunde la clarificari pana inainte cu 2 zile inainte de data depunerii ofertei.
Lucrarea ce face obiectul prezentului proiect este amplasată în comuna Jijila, localitatea Jijila, județul Tulcea.
Scopul realizării obiectivului în cazul de față, este de a extinde sistemul de colectare și transport a apei uzate menajere.
Prin realizarea investiției, obiectivul principal care a fost vizat este acela de... Vezi detalii
Peceneaga este o comună în județul Tulcea, Dobrogea, formată numai din satul de reședință cu același nume.
Comuna Peceneaga este situată pe malul drept al Braţului Măcin, al Dunării, fiind situată la confluența unităților morfologice fluviul Dunărea cu Munții Măcinului.
Suprafața administrativă a comunei este de... Vezi detalii
Scopul realizării obiectivului în cazul de față, este de a extinde sistemul de colectare și transport a apei uzate menajere și dotarea acestuia cu cămine de racord, complet echipate, pozate pe domeniul public, la limita de proprietate.
Prin realizarea investiției, obiectivul principal care a fost vizat este acela de... Vezi detalii
Implementarea Soluție securizare perimetrală și sistem de acces parcare, în zona de acostare a comunei Jurilovca, inclusiv strada Portului, aduce beneficii semnificative pentru siguranța și eficiența comunităților urbane. Prin integrarea tehnologiei de supraveghere video cu analiza datelor bazată pe inteligența... Vezi detalii
În cadrul proiectului ,,Reabilitare și extindere funcțională Unitatea de Primiri Urgențe (UPU) Spitalul Județean de Urgență Tulcea” finanţat prin Programul Operațional
Regional 2014-2020, cod SMIS 121722, autoritatea contractantă va achiziționa dotări, care vor fi plătite din bugetul propriu al instituției, fiind... Vezi detalii
În cadrul proiectului ,,Reabilitare și extindere funcțională Unitatea de Primiri Urgențe (UPU) Spitalul Județean de Urgență Tulcea” finanţat prin Programul Operațional
Regional 2014-2020, cod SMIS 121722, autoritatea contractantă va achiziționa dotări, care vor fi plătite din bugetul propriu al instituției, fiind... Vezi detalii