S.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A. achizitioneaza Servicii de mentenanta a echipamentelor pentru control de securitate
Aeroportul Internațional Timisoara este certificat ca aeroport internațional în urma evaluării îndeplinirii cerințelor prevăzute de Hotărârea de Guvern nr. 791/2009.
Una dintre cerințele din HG nr. 791/2009 prevede ca ”Pentru controlul de securitate, autoritățile cu atribuții în acest sens utilizează echipamente specializate.”
Echipamentele de securitate trebuie să dețină certificate de securitate radiologică, emise de Comisia Naționala pentru Controlul Activităților Nucleare.
În aplicarea prevederilor de la pct. 12 - Echipamente de securitate, din Anexa I la Regulamentul (CE) nr. 300/2008 și de la pct. 12.0 din Anexa la Regulamentul (UE) nr. 2015/1998, măsurile privind echipamentele de securitate se aplică de Autoritatea Aeronautică Civilă Română, Serviciul Român de Informații, aeroport, agentul abilitat cargo, transportatorul aerian care are statutul de agent abilitat sau furnizorul abilitat de provizii de bord, conform responsabilităților ce le revin, prevăzute în Programul Național de Securitate Aeronautică. PNSA este un document clasificat ”Secret de Serviciu”, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1193/2012.
Verificările de rutină ale fiecărui echipament de securitate se efectuează în conformitate cu prevederile PNSA și ale precizărilor producătorului de echipamente (CONOPS)
AACR este abilitată să efectuează teste pentru a verifica dacă echipamentele de securitate aflate în operare corespund standardelor și cerințelor prevăzute la pct. 12 din Anexa I la Regulamentul (CE) nr. 300/2008, la pct. 12 din Anexa la Regulamentul (UE) nr. 1998/2015 și la pct. 12 din Anexa la Decizia C 8005/2015 a Comisiei.
Echipamentele de securitate trebuie să funcționeze la standardele de performanta certificate de producător si aprobate de instituțiile naționale si internaționale, pe întreaga durata normala de funcționare.
Operațiunile de întreținere, operațiunile de reparații, operațiunile de verificare cat si operațiunile de testare trebuie aplicate permanent, printr-un program de mentenanță stabilit în concordanță cu instructiunile producătorului.
Nerespectarea cerintelor de mentenanta a echipamentelor de securitate, in conformitate cu prevederile legale descrise anterior, duce implicit la pierderea autorizatiilor de functionare a acestora. In lipsa acestor autorizari se supenda activitatea de control de securitate si in consecinta se revoca certificarea ca aeroport international emisa in baza HG 791/2009.
Entitatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii de mentenanta a echipamentelor pentru control de securitate, in conformitate cu Memoriul justificativ nr. 1843/13.05.2024 si Caietul de sarcini anexat, intocmite de catre Directia Securitate.
Echipamentele pentru care urmeaza sa se achizitioneze serviciile de mentenanta pentru urmatoarele 12 luni sunt urmatoarele:
Detector de urme de explozibili – ETD – Nuctech TR2000DC - 4 buc.
Detector de explozibili lichizi – LEDS – Nuctech RT100EB - 3 buc.
Sistem de detectie explozibili pentru bagajele de cala – EDS standard 3 – Nuctech XT2100HS - 2 buc.
Sistem de detectie explozibili pentru bagajele de cabina – EDSCB – Nuctech Kylin + ATRS Nuctech KeyLine - 7 buc.
Echipamente de scanare RX Dual-View pentru bagaje de cabina si cala Nuctech CX100100DB - 4 buc.
Echipamente de scanare RX Dual-View pentru marfuri si posta - Nuctech CX150180D - 1 buc.
Operatorii economici interesati pot transmite solicitarile de clarificari cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in SEAP la sectiunea Solicitari de clarificare/Intrebari. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit. Termenul limita pana la care entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Beneficiar: La sediul beneficiarului Descriere: Cantitatea totala a contractului este cea mentionata in Caietul de Sarcini, atasat prezentei in SEAP, adica prestarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor de control de securitate. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: Euro Nuclear Security Services Bucuresti judetul Bucuresti
Obiectul contractului de servicii de catering ce urmează a fi încheiat constă în furnizarea de masa calda pentru elevi,conform Program National "MASA SANATOASA" pentru LICEUL TEORETIC ”SFINTII KIRIL SI METODII”, comuna Dudestii Vechi , jud. Timis.An 2024.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de... Vezi detalii
Lucrări de reabilitare interioară/exterioară Birouri Secția Autobuze, nr. inv. STPT/PMT 12048/19310 și a unei părți din Clădirea halei de reparații a două autobuze, nr. inv.12127/19317”
Beneficiar: Calea Stan Vidrighin nr.2, Timişoara Descriere: Lucrări de reabilitare interioara/exterioară... Vezi detalii
Prin această procedură de achiziție publică se dorește achiziționarea de mobilier pentru dotarea unitatilor educationale din UAT Comuna Dumbrava în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, echipamente didactice si TIC a unitatilor educationale din UAT Comuna Dumbrava”, cod F-PNRR-Dotari-2023-0966
Mobilierul achizionat în... Vezi detalii
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă achiziţia unui număr de 210 dispozitive mobile pentru verificarea documentelor de calatorie pentru dotarea patrulelor din cadrul structurilor Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timișoara.
Solicitările de clarificări din partea ofertanţilor se vor... Vezi detalii
Servicii de exploatare forestiera - V.
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 8 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Raspunsul la clarificari se va face cu 5 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
D.S. Timis va reduce termenul de depunere a ofertelor la 15 zile de la data... Vezi detalii
Aparate de stomatologie
lot 1 Unit stomatologic pentru stangaci, cu furtunele pe jos, 5 buc
lot 2 Scanner facial MetiSmile Shining sau echivalent, Cuptor ceramic programabil EP3010 cu Pompă vacuum VP5 Ivoclar Vivadent sau echivalent, Soclator MT3 cu Disc Marathon Renfert sau echivalent, Vaporizator cu umplere automata ,Power... Vezi detalii
SERVICII DE TRANSPORT RUTIER IINTERN SI EXTERN A LOTURILOR DE JUCATORI AI SECTIILOR SPORTIVE ALE SCM TIMIŞOARA – [AN 2024]
Conform Caiet de Sarcini
Numar total de kilometri necesari 45.572,00
Perioada contract 01.08.2024 – 31.12.2024
Numarul total de kilometri si valoarea contractata este maximala, aceasta... Vezi detalii
ACHIZIȚIE DOTARI ATELIER PRACTICA IN CADRUL PROIECTULUI DOTARE SCOALA SI GRADINITA UAT BILED - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 3897
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta raspunde la... Vezi detalii
ACHIZIȚIE ECHIPAMENT IT IN CADRUL PROIECTULUI DOTARE SCOALA SI GRADINITA UAT BILED - COD F - PNRR - DOTARI - 2023 - 3897
Conform Caiet de Sarcini
A. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 Zile.
B. Autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de... Vezi detalii
În baza contractului care se va încheia vor fi achiziționate bonuri valorice pentru carburant auto (motorină și benzină), în vederea utilizării acestora pentru autoturismele din parcul ISU Banat al județului Timiș, Serviciul Teritorial pentru Probleme Speciale Timiș, Centrul Militar Zonal Timiș în anul 2024, în... Vezi detalii
Contract privind achizitia de 5 bucati autoturisme hibrid pentru parcul auto al DGRFP Timisoara.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari,inainte de data limita de depunere a ofertelor = 7 zile;
Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit prin achiziţie publică conform prevederilor legale în vigoare, este: Întocmire documentaţie tehnico-economice Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.), Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.), Proiect tehnic de execuţie (P.Th.),... Vezi detalii
Furnizarea de suport alimentar (maxim 11.480 bucăți) în cadrul Programului național „Masă sănătoasă”, pentru pentru școlarii și preșcolarii din Comuna Criciova, în fiecare zi de curs aferentă anului calendaristic 2024-2025 (perioadele de furnizare: 9 septembrie 2024 ÷ 20 decembrie 2024. Valoarea maximă a... Vezi detalii
Reactivi si kituri de laborator pentru Centrele de cercetare-2
lot 1.- Disciplina MEDICINA LEGALA / Centrul EtIGen - 5 pozitii
lot 2.-Disciplina MORFOPATOLOGIE / Centrul ANAPATMOL- 44 POZITII
Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Banat” al judeţului Timiș va desfășura o procedură de achiziție publică în vederea încheierii unui contract de prestări servicii de revizie tehnica la 5 ani pentru sistemul containerizat HAUX-STARMED 2000/5,5 care cuprind activități de mentenanță, verificare, testare si... Vezi detalii
„Modernizarea prin dotare cu mobilier si echipamente digitale a Școlii gimnaziale Comuna Criciova” - obiectiv investițional: Echipamente digitale pentru dotarea a 12 Sali de clasă si a unui laborator de informatică - Dotare cu echipamente digitale laborator informatică, conform specificatii tehnice anexate - Anexa la... Vezi detalii
Obiectul contractului de achiziție publică constă în achiziția de servicii de proiectare și lucrări pentru construire piste de biciclete în comuna Remetea Mare, județul Timiș.
Scopul lucrărilor reprezintă construirea de piste de biciclete și astfel realizarea unei alternative de transport durabil prin construirea unei... Vezi detalii
“Realizare piste de biciclete in comuna Beba Veche – sat Cherestur si conexiune sat Pordeanu, judetul Timiș”
Valoarea estimata a procedurii este de 1.513.954,90 lei si se compune din:
- cap. 4.1 din DG - Constructii si instalatii - 1.506.658,90 lei
-cap. 4.3 din DG - Dotari (Rasteluri pentru biciclete) – 7.296,00 lei
A. In... Vezi detalii
Instabilitatea accentuata a condus la aparitia in spatiul hidrografic Banat a unor ploi ce au avut caracter de aversa si care au insumat in aproape intreg spatiul hidrografic valori intre 50 – 80 mm.
Astfel de precipitatii s-au inregistrat si in judetul Timis in bazinul hidrografic al raului Bega si pe afluentii Gladna si... Vezi detalii
„Achizitie microbuz 19+1+1 locuri”
Contractul presupune achizitia de furnizare produs: microbuz 19+1+1 locuri, vehicul categoria M2 - autovehicul pentru transport persoane
In conformitate cu Regulamentul (UE) 2018/858:
- Categoria M2: vehicule proiectate și construite pentru transportul pasagerilor, cu mai mult de opt locuri... Vezi detalii
Obiectul contractului constă din achiziționarea, în cadrul Programului social de acordare de rechizite școlare pentru anul
școlar 2024-2025, a unui număr de 6523 pachete de rechizite școlare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informații
suplimentare au fost adresate de către operatorii economici în... Vezi detalii
Carburanti pentru vehiculele STPT, respectiv:
-motorina EURO 5 pentru motoare Diesel, COD CPV 09134200-9
-benzina fara plumb pentru autovehicule cu motor cu aprindere prin scanteie, COD CPV 09132100-4
Beneficiar: Staţiile de alimentare proprii ale Furnizorului de pe raza Municipiului Timişoara Descriere:... Vezi detalii
Obiectivul de investiții Construire două poduri și două punți pietonale peste râul Hăuzeasca, în comuna Fârdea, Județul Timiș se finanțează de la bugetul de stat- PNDL și bugetul local al Comunei Fardea In cadrul prezentei proceduri se doreste atribuirea lucrarilor pentru Executie lucrari rest de executat in cadrul... Vezi detalii
Obiectul achizitiei/procedurii: Executia lucrarilor in vederea realizarii proiectului intitulat: ’’CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE ȘI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI ÎN CLĂDIRILE PUBLICE CU DESTINAȚIE DE UNITĂȚI DE CĂMIN CULTURAL, SATUL ZOLT, COMUNA FÂRDEA”.
Potrivit documentatiei tehnice elaborate se are in... Vezi detalii
Acord Cadru pt achizitia de Servicii financiar-bancare pentru Trezoreria operativa de la Sannicolau Mare si Buzias ;
Cantitatea estimat minima a Ac-Cadru=1 luna;Cantitatea estimata maxima a Ac-Cadru= 12 luni
Valoarea estimata minima a Ac-Cadru= 7500 lei;Valoarea estimata maxima a Ac-Cadru = 90000 lei
Cantitatea minima a unui... Vezi detalii
Achizitie DEBITMETRE– 2 buc. Cerinte minime si cantitati conform specificatiilor din Caietul de Sarcini
Furnizorul va asigura: Transportul si livrarea produselor se va face in Timişoara, str.Cerna, nr.1.
Numar de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7... Vezi detalii
Servicii de deratizare si dezinsectie in statii CF si subunitatile Sucursalei Regionale de Căi Ferate Timișoara, aferente stațiilor cu respectarea cerințelor detaliate în caietul de sarcini nr. 3/2/7/927/31.05.2024 avizat în CTE al Sucursalei RCF Timișoara cu nr. 18/14/10.06.2024.
Pentru asigurarea respectării normelor... Vezi detalii
Achiziţia de platforme UAV şi LiDAR pentru monitorizarea aeriană a culturilor are loc în cadrul proiectului de cercetare-dezvoltare „Drone AI pentru cultivarea sustenabila a culturii de grâu” - AgriDrone, cod proiect: EUROSTARS-3-E!4126-AgriDrone, selectat în cadrul Programului EUROSTARS şi derulat prin Unitatea... Vezi detalii
În baza acestui contract, se vor realiza lucrările de execuție privind realizarea obiectivului de investiţii ”CONSTRUIRE IMOBIL NOU – STAȚIA DE POMPIERI FĂGET”, oraș Făget, strada Victor Feneșiu nr. 2, jud. Timiș, în conformitate cu cerințele Caietului de sarcini (incl. anexe), parte integrantă a documentației de... Vezi detalii
Contractul/contractele ce se doresc a fi atribuite în baza prezentei proceduri vor viza achiziția de Materiale de curatenie pe 3 loturi solicitate de Serviciul Administrativ și Serviciul Social din cadrul Universitatii de Vest din Timișoara pentru asigurarea în permanență de materiale necesare curateniei din spatiile de... Vezi detalii