SNTFC "CFR CALATORI" S.A. achizitioneaza Serviciul de evaluare a mijloacelor fixe din categoria material rulant ( vagoane de calatori) apartinand S.R.T.F.C. Craiova
S.R.T.F.C. Craiova doreşte să achiziţioneze prestarea Serviciului de evaluare a mijloacelor fixe din categoria material rulant (13 vagoane de calatori), apartinand S.R.T.F.C. Craiova in scopul stabilirii pretului minim de pornire pentru vanzarea vagoanelor prin licitatie publica prin Bursa Romana de Marfuri.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Beneficiar: Locul principal de prestare: Subunitati apartinand SRTFC Craiova Descriere: Conform caietului de sarcini atasat la documentatia de atribuire Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: EVALUARE SI EXPERTIZA JUDICIARA OLARU SI ASOCIATII Bucuresti judetul Bucuresti
Obiectul achizitiei îl constituie analiza proceselor energetice, a costurilor cu energia, precum si pentru identificarea solutiilor tehnice de scadere a costurilor cu energia, prin imbunatatirea eficientei proceselor energetice din cuprinsul SRTFC Craiova ( Central SRTFC , Revizie de vagoane, Statie CF in localitatea Craiova,... Vezi detalii
Contractarea dotărilor pentru proiectul „Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova” cod SMIS 128292: Lot I Mobilier scolar, Lot II Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot III Electrocasnice Profesionale, Lot IV Dotari si mobilier bucatarie, conform... Vezi detalii
In cadrul contractului se vor presta/executa urmatoarele: Elaborarea proiectului tehnic de executie, asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor precum si executia lucrarilor in cadrul obiectivului de investitie ,,Extindere retea de canalizare in Comuna Robanesti, Județul... Vezi detalii
Se doreste achizitionarea urmatoarelor cantitati, aferente fiecarui lot:
- LOT I: Lichid pentru degivrare/antigivrare aeronave tip I: 20.000 litri;
- LOT II: Lichid pentru degivrare/antigivrare aeronave tip II: 30.000 litri;
- LOT III:Lichid pentru degivrare/antigivrare suprafete de manevra: 20.000 litri.
Furnizorul are obligaţia... Vezi detalii
Furnizare mobilier în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a Liceului Teoretic ,,Adrian Păunescu” Bârca, Județul Dolj cod F-PNRR-Dotari-2023-2532.
Dotarea cu mobilier a sălilor de grupă – Grădiniţă şi sălilor de clasă din cadrul din cadrul Liceului Teoretic ,,Adrian... Vezi detalii
Contractarea dotărilor pentru proiectul „Cresterea calitatii infrastructurii educationale la Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara, Craiova” cod SMIS 128292: Lot I Mobilier scolar, Lot II Echipamente IT, birotica, sisteme audio-video, Lot III Electrocasnice Profesionale, Lot IV Dotari si mobilier bucatarie, conform... Vezi detalii
Obiectul prezentului contract îl constituie stabilirea cadrului general aplicabil pentru lucrările de execuţie instalare aparate de aer condiţionat tip multisplit la obiectivul de investiţii Reabilitare termică şi energetică a Pavilionului administrativ din cadrul Detaşamentului 2 de Pompieri... Vezi detalii
Conform caiet de sarcini nr.35191/02.10.2023.
Sectia Zone Verzi din cadrul unitatii are în vedere amenajarea peisagistica a zonelor verzi prin plantarea de material dendrofloricol, dorindu-se structurarea unui sistem verde la nivel municipal.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii... Vezi detalii
ACORD CADRU DE SERVICII DE ASIGURARI OBLIGATORII RCA conform caietului de sarcini + Anexa 1( detaliat in Anexa 1a,1b,1c si 1d) si Anexa 2 (detaliat in Anexa 2a,2b,2c si 2d), conform necesitatii si cerintelor descrise in caietul de sarcini si Anexa 1, la caietul de sarcini.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime ale... Vezi detalii
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire se desfășoară sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea contractului subsecvent se va face numai după asigurarea sursei de finanțare
Datorită depăşirii duratei de serviciu normate şi a fenomenelor extreme din ultimul timp, starea actuală a unora dintre... Vezi detalii
Achiziția de sisteme videoproiecție și sonorizare pentru proiectul “REABILITARE ȘI MODERNIZARE SPAȚII ÎNVĂȚĂMÂNT - CORPURILE A(C8), B(C9) și C(C10) DIN COMPLEXUL FACULTĂȚILOR CU PROFIL ELECTRIC” SMIS 119835 conform caiet de sarcini
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de... Vezi detalii
Achizitie tractor si accesorii pentru dotarea Serviciului Voluntar al Situatiilor de Urgenta din comuna Maglavit, judetul Dolj
Se va achizitiona un tractor cu urmatoarele dotari:
1. Lama deszăpezire lăţime de lucru min 2,5 metri
2. Remorca min 6 tone 2 axe
3. Vidanja
4. Sararita min 500 litri cardan inclus
5. Tocator resturi... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de produse - substanţe tratare apă piscină - Water Park, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 47171/07.02.2023.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(l) din Legea nr.... Vezi detalii
Obiectul achizitiei il constituie achiziţia a 1.360 topuri de hârtie xerografică reciclata format A4 și 48 topuri de hârtie xerografică reciclata format A3, ale caror caracteristici sunt prezentate în cuprinsul Caietului de Sarcini nr. CV1.1/2/1454/28.09.2023, necesar desfaşurării activităţii în toate sectoarele de... Vezi detalii
Obiectul prezentului contract de achizitie publica consta achizitionarea unui bun de tip container modular cu dotari (spatiu), cu urmatoarele caracteristici :
Amplasat pe un șasiu cu profil de 160 mm și patru axe cu roti dispuse pe șasiu, cu 10 picioare de sprijin reglabile.
Inălțimea la coama este de min 3300 mm si la... Vezi detalii
Achiziția produsului a fost solicitata prin Referatul de necesitate si oportunitate nr. 17502/27.07.2023, referat întocmit de către Serviciul Mecanic, din cadrul Societatii Electrocentrale Craiova SA.
Cerințele tehnice pentru produsul solicitat sunt precizate in caietul de sarcini nr. 17501/27.07.2023, întocmit de către... Vezi detalii
Acord-cadru pentru achizitie medicamente PN-Oncologie necesare sectiei de Oncologie.
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici.
Durata acordului cadru: 24 luni
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de... Vezi detalii
In scopul implementării proiectului Combaterea incendiilor forestiere în regiunea de graniţă Dolj - Lom, Montana” („Preventing forest fire in Dolj and Lom, Montana cross border region”), eMS code: ROBG - 409, în continuare, este necesara achiziţia unui Sistem de avertizare-alarmare si 6 sirene electronice de... Vezi detalii
Obiectul contractului de furnizare îl constituie achiziționarea, livrarea, punerea în funcțiune, trainingul și mentenanța pentru achiziția următoarelor:
• Videoproiector pentru proiectia pe apa.
• Echipamente de pompare pentru realizarea ecranului de proiectie din pelicula de apa.
• Echipament de sonorizare pentru... Vezi detalii
Obiectul contractului este reprezentat de proiectarea si execuția lucrărilor de modernizare a infrastructurii în cadrul proiectului "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE IRIGATII DIN PLOTUL SPP9 DIN AMENAJAREA NEDEIA- MACESU, JUD. DOLJ” in conformitate cu specificatiile si descrierile din DALI, care este parte a documentatiei de... Vezi detalii
INCHIRIERE VEHICULE INDUSTRIALE SI CAMIOANE CU SOFER, CARE SA PRESTEZE SERVICII SPECIFICE DE DESZAPEZIRE PE ARTERELE RUTIERE DIN MUNICIPIUL CRAIOVA IN IARNA 2023-2024, perioada 15noiembrie 2023 - 31 martie 2024, achizitie PE LOTURI:
- LOTUL 1 - Autovehicule echipate cu lama si sistem de imprastiat material antiderapant cu... Vezi detalii
PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITI “Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde - piste pentru biciclete in Comuna Giurgita, Judetul Dolj”
Se va realiza amenajarea a unui tronson de pistă de ciclism în lungime totală de 2,5 km, intre localitatiile Giurgita si Curmatura, care să asigure legătura... Vezi detalii
Obiectul achizitiei il constituie achizitie „Filtru Ulei, Filtru motorina si Prefiltru motorina” pentru motoarele Volvo Penta 720VE în conformitate cu necesarul solicitat de Depoului Pitesti. Achiziția produselor conduce la menținerea nivelului tehnic corespunzător, în concordanță cu necesitatea menținerii parametrilor... Vezi detalii
Cerințele tehnice pentru produsele solicitate sunt precizate in caietul de sarcini nr. 19778/25.08.2023, întocmit de către Serviciul Mecanic, al Societatii Electrocentrale Craiova .
Achiziția produselor este necesară pentru inlocuirea etansarilor mecanice de la pompe care prezinta un grad de uzura ridicat si care sunt utilizate... Vezi detalii
Activitatea Sucursalei Regionala C.F. Craiova se desfăşoară pe raza judeţelor: Mehedinţi, Gorj, Vâlcea, Dolj, Olt, Argeş, Teleorman şi parţial Sibiu şi Hunedoara.
Pe raza de activitate sus menţionată se află amplasate diverse clădiri şi construcţii, instalaţiile aferente acestora, specifice activităţii feroviare... Vezi detalii
Cerințele tehnice pentru produsul solicitat sunt precizate in caietul de sarcini nr. 20907/08.09.2023 întocmit de către Serviciul Electrotehnic, al Societatii Electrocentrale Craiova .
Achiziția produselor este necesară pentru asigurarea functionarii grupurilor energetice in conformitate cu prescriptiile tehnice, pentru... Vezi detalii
Obiectul prezentului contract îl constituie stabilirea cadrului general aplicabil pentru lucrările de execuţie instalare aparate de aer condiţionat tip multisplit la obiectivul de investiţii Reabilitare termică şi energetică a Pavilionului administrativ din cadrul Detaşamentului 2 de Pompieri... Vezi detalii
Obiectul prezentului contract îl constituie stabilirea cadrului general aplicabil pentru lucrările de execuţie instalare aparate de aer condiţionat tip multisplit la obiectivul de investiţii Reabilitare termică şi energetică a Pavilionului administrativ din cadrul Detaşamentului 2 de Pompieri... Vezi detalii
Furnizarea, instalarea si punerea in functiune a aparaturii si echipamentelor necesare in cadrul spitalului.
Se pot solicita clarificari pana la 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul... Vezi detalii