AQUATIM S.A. Timisoara achizitioneaza Servicii de curăţenie - 2 ani
Prestarea serviciilor de curăţenie în:
- Birouri - sediul central al societăţii situat în strada Gheorghe Lazăr nr.11/A;
- clădirea de birouri , clădire laborator metrologie, magazii din str. Treboniu Laurian nr7/A,;
- casieria şi birourile din strada Oituz, nr.1;
- clădirea Centrului de perfecționare din str. Păstorilor nr.1
- clădirea de birouri- sediu administrativ, cabină poartă nr.1, garderobă și grup sanitar, sala anexă la garderobă și laborator din Stația de Epurare – str. Păstorilor nr.1
- spații birouri - Secția Mentenanță Generală str Cerna nr.1
- spații de birouri ale Serviciului Achiziții Publice – (Biroul Aprovizionare + Birourile din depozit) str. Cerna nr.1
- spălat geamuri exterioare la Laboratorul Control Calitate Apă din str.Mistral nr.1;
- clădirea de birouri din str. Enric Baader;
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor Zile : 7 (inainte
de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor)
Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 5-a zi inainte de termenul limita
stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate pana la termenul limita stabilit.
Beneficiar: Aria de operare a AQUATIM S.A., conform Caietului de sarcini Descriere: Prestarea serviciilor de curăţenie in aria de operare AQUATIM S.A., pe o perioada de 24 de luni.
Cerinte conform caietului de sarcini. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: ECOMID-SERV Timisoara judetul Timis
„Modernizarea prin dotare cu mobilier si echipamente digitale a Școlii gimnaziale Comuna Criciova” - obiectiv investițional: Echipamente digitale pentru dotarea a 12 Sali de clasă si a unui laborator de informatică - Dotare cu echipamente digitale laborator informatică, conform specificatii tehnice anexate - Anexa la... Vezi detalii
„Dotarea cu mobilier și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza orașului Ciacova, județul Timiș” - obiectiv investițional: Achiziție mobilier și materiale didactice
Lot 1: Dotare cu mobilier și materiale didactice săli de clasă
Valoare estimata: 157.404,80 lei
Lot 2: Dotare cu... Vezi detalii
Achizitia panouri indicatoare rutiere, conform precizarilor din caietul de sarcini.
Termenul limita pana la care operatorii economici pot formula solicitari de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari, o singura dată, in a 3 a zi... Vezi detalii
Achiziţie hidrant subteran si hidrant suprateran din fontă, pentru aerisirea si spalarea conductelor de apa potabila cat si pentru a asigura pompierilor necesarul de apa in caz de incendiu, din Timișoara și localitățile aferente, conform specificaţiilor din Caietul de Sarcini, inclusiv transportul şi livrarea produsulelor... Vezi detalii
Conform caiet de sarcini -cantitate totala -2000 topuri
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 4 zile inainte de... Vezi detalii
Se va achizitiona o bucata ECOGRAF DEDICAT EXAMINARILOR UROLOGICE, conform descrierilor minime si obligatorii din caietului de sarcini.
Autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a-5-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor cf .OUG 107/2017.
Numar zile pana la care se pot solicita... Vezi detalii
Autoritatea contractantă doreste să atribuie un contract de achiziție publică de servicii având ca obiect „Elaborarea în format digital (GIS) a Planului Urbanistic General (PUG), Oraș Ciacova, Județul Timiș”, conform cerintelor Caietului de sarcini.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr.... Vezi detalii
Servicii de asigurare - asigurare obligatorie de raspundere civila auto RCA , conform caiet de sarcini. Asigurare obligatorie de raspundere civila auto RCA pentru 5 unitati, valoare estimata 9.000 lei.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile... Vezi detalii
Furnizare fungicide necesare in vederea combaterii bolilor in câmpurile de cercetare și dezvoltare din cadrul SCDA Lovrin. . Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 3-a... Vezi detalii
Achiziție Echipament IT - Server cu licență pentru stocarea și analiza de date rezultate din secvențierea NGS, 1 bucată în configurația și componența din Caietul de sarcini.
----------
Clauză suspensivă:
Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea finantarii din fonduri europene... Vezi detalii
Furnizare erbicide necesare în vederea întreținerii câmpurilor de cercetare și dezvoltare din cadrul SCDA Lovrin. . Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 3-a zi... Vezi detalii
“Realizare piste de biciclete in comuna Beba Veche – sat Cherestur si conexiune sat Pordeanu, judetul Timiș”
Valoarea estimata a procedurii este de 1.513.954,90 lei si se compune din:
- cap. 4.1 din DG - Constructii si instalatii - 1.506.658,90 lei
-cap. 4.3 din DG - Dotari (Rasteluri pentru biciclete) – 7.296,00 lei
A. In... Vezi detalii
Cantitatile minime si maxime sunt conform Caietului de sarcini.Cantitate minima este stabilita pana la 31.12.2024 iar cantitate maxima pana la30.04.2025.Valoare minima este valoarea estimata fara suplimentari ,pana la 31.12.2024,valoarea maxima reprezinta valoarea totala maxima a contractului ,care include si suplimentarile, pana... Vezi detalii
In vederea estimarii preturilor pentru achizitionarea de Servicii de catering pentru Scoala Gimnaziala Șag „ SERVICII DE CATERING PENTRU UNITATILE DE INVĂȚĂMANT DIN COMUNA ȘAG, JUDEȚUL TIMIȘ - in cadrul Programul Național „Masă sănătoasă” (PNMS)“ derulat pe perioada desfășurării cursurilor școlare din anul... Vezi detalii
Conform caiet de sarcini -cantitate totala -4 TONE Stația Caransebeș
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 4 zile... Vezi detalii
Prin derularea procedurii, autoritatea contractantă doreste achizitionarea de Dotari de specialitate specifice centrelor si caselor de tip familial in cadrul proiectului “Construirea a 2 case de tip familial si reamenajarea si extindere Centru de zi de recuperare pentru copii cu dizabilitati Lugoj”, cod SMIS 119770, Contract de... Vezi detalii
Se va achizitiona o bucata ECOGRAF OFTALMOLOGIC STANDARDIZAT si o bucata ELECTRORETINOGRAF SI POTENTIALE EVOCATE VIZUALE, conform descrierilor minime si obligatorii din caietului de sarcini.
Autoritatea contractanta va raspunde la clarificari in a-5-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor cf .OUG... Vezi detalii
Execuția lucrărilor privind obiectivul investițional „MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA NĂDRAG,JUDEȚUL TIMIȘ” prin Programul Național de Investiții Anghel Saligny”finanțat în cadrul Programului National de Investiții “Anghel Saligny”, are la bază Proiectul Tehnic Nr. 461/2022 elaborat de S.C. ... Vezi detalii
Întocmire documentații de urbanism - Actualizare în format digital/G.I.S. a Planului Urbanistic General (P.U.G.) și a Regulamentului Local de Urbanism (R.L.U.) ale Comunei Cărpiniș, Județul Timiș
Realizarea serviciilor vizate de prezenta procedură contribuie la atingerea obiectivelor proiectului: „Elaborarea în format... Vezi detalii
In prezent, în localitatea Costeiu, infrastructura educațională necesită îmbunătățiri pentru a îndeplini exigențele organizării unui proces educațional modern și incluziv. Prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României (PNRR), - Componenta Cl 5: Educație, Investiția I9. se finanțează achiziția de... Vezi detalii
Realizarea acestei achizitii este determinata de necesitatea asigurarii functionarii parcului de tractiune, de masini, utilaje grele de cale si alte vehicule feroviare din parcul Sucursalei Regionale de Cai Ferate Timisoara.
Motorina ce urmeaza a fi achizitionata este destinata alimentarii motoarelor locomotivelor, masinilor si... Vezi detalii
Se vor achizitiona Pansamente pentru Epidermoliza buloasa, conform descrierilor din caietului de sarcini
Valoarea estimata minima AC ( 1 luna) este de 27536 lei fara TVA si
Valoarea estimata maxima AC (24 luni) este de 660864 lei fara TVA.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 55072 lei fara... Vezi detalii
Achizitie Autoturism electric cu 4 locuri – 4 bucati
(Produsele vor fi livrate cantitativ si calitativ la sediul beneficiarului-Timisoara, str. Cerna, nr.1)
Numar de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a fertelor/candidaturilor: 7 zile (inainte de data limita de depunere a... Vezi detalii
Obiectul contractului constă în achiziționarea de “DRUM COMUNAL NOU CU ROL DE CENTURA DE VEST, VOITEG – AMENAJARE CENTURA DE VEST VOITEG”
Achiziția se va desfășura cu finantarea cheltuielilor de investitii pentru obiectivul in cauza, in principal, din bugetul propriu al Autoritatii prevazut in cadrul Programului Anual... Vezi detalii
Execuţie lucrari în cadrul proiectului „MODERNIZARE ILUMINAT PUBLIC STRADAL IN COMUNA PECIU NOU, JUDETUL TIMIS PRIN PROGRAMUL AFM PRIVIND CRESTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE A INFRASTRUCTURII DE ILUMINAT PUBLIC”. Prezentul proiect are ca obiect realizarea unui sistem de iluminat performant si eficient prin montarea de corpuri de... Vezi detalii
„Modernizarea prin dotare cu mobilier si echipamente digitale a Școlii gimnaziale Comuna Criciova” - obiectiv investițional: Echipamente digitale pentru dotarea a 12 Sali de clasă si a unui laborator de informatică - Dotare cu echipamente digitale laborator informatică, conform specificatii tehnice anexate - Anexa la... Vezi detalii
Obiectivul de investiție propus a se realiza în cadrul prezentului contract, consta in achiziția unui Pupitru digital pentru vorbitor complet echipat.
Alimentarea cu energie electrică a echipamentelor se va face în conformitate cu normele actuale și în funcție de rețeaua electrică de distribuție existentă sau, în... Vezi detalii
Scopul achizitiei serviciului este de a asigura intretinerea si interventiile in caz de avarie la un numar de 9 ascensoare si a 8 scari rulante apartinand Sucursalei Regionale de Cai Ferate Timisoara. Cele 9 ascensoare si 8 scari rulante sunt destinate asigurarii accesului la pasarela si peroanele din statiile CF astfel:
In statia... Vezi detalii