COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. prin DRDP Brasov achizitioneaza Acord Cadru de achizitie si transport produse de cariera: piatra sparta 0-63mm si piatra bruta 90-250 mm, pentru o perioada de 4 ani –DRDP Brasov
Acord Cadru de achizitie si transport produse de cariera: piatra sparta 0-63mm si piatra bruta 90-250 mm, pentru o perioada de 4 ani
Beneficiar: Raza DRDP Brasov Descriere: Acord Cadru de achizitie si transport produse de cariera: piatra sparta 0-63mm si piatra bruta 90-250 mm, pentru o perioada de 4 ani
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor VA FI DE 20 de zile.
In conformitate cu prevederile art. 160-161 din Legea nr. 98/2016 Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cantitate minima AN I-IV = 400 tone
Cantitate maxima AN I-IV= 40 000 tone Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Atribuit
Firma castigatoare: EUROMAX COMPANY Iasi judetul Iasi
Achiziționarea a 4 bucăți compresoare de aer pentru înlocuirea celor defecte montate pe automotoarele tip ADH 11, din parcul de locomotive al Depoului Sibiu, conform cerințelor Caietului de sarcini nr. BV 21 1/1957 din 27.10.2023
Valoarea estimată a achiziției = 27.500 lei fără TVA
Operatorii economici vot putea... Vezi detalii
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 10.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 4 zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa... Vezi detalii
Servicii pentru silvicultura pentru anul 2024, la Ocolul Silvic Teliu.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 15.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 10 zi inainte de data limita stabilita pentru... Vezi detalii
Achiziționarea a 4 bucăți compresoare de aer pentru înlocuirea celor defecte montate pe automotoarele tip ADH 11, din parcul de locomotive al Depoului Sibiu, conform cerințelor Caietului de sarcini nr. BV 21 1/1957 din 27.10.2023
Valoarea estimată a achiziției = 27.500 lei fără TVA
Operatorii economici vot putea... Vezi detalii
Îmbunătățirea condițiilor de odihnă pentru personalul de tren și locomotivă, renunțarea la spațiul închiriat pentru dormitor de la CNCFR și remiza automotoarelor pe linia 17, proprietate LFI a Depoului Sibiu conform cerințelor Caietului de sarcini nr. BV18/1059/11.12.2023 .
Valoarea estimata a achiziției = 97.980 lei... Vezi detalii
Serviciul de reparare transformator principal tip TFVL-580 pentru repunerea în circulație a locomotivei electrice tip Co-Co 5100kw nr.91530410055-4 , în baza cerințelor caietului de sarcini nr. BV21 1/2105/23.11.2023
Valoarea estimata a achiziției = 211.800,40 lei fara TVA
Operatorii economici vor putea solicita... Vezi detalii
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 12.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 4 zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa... Vezi detalii
Efectuarea serviciilor de verificare, reparare, încărcare stingătoare și verificare, reparare hidranți din subunitățile S.R.T.F.C. Brașov conform normelor de prevenire și stingere a incendiilor art.1, pct.3, lit.p din HG nr.537/2007, conform cerințelor Caietului de sarcini nr.BV1.8/4/898/16.10.2023 .
Valoarea estimata a... Vezi detalii
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 12.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 4 zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa... Vezi detalii
Servicii de reparații și întreținere a autovehiculelor pentru menținerea în bună stare de funcționare a parcului auto al S.R.T.F.C. Brașov, conform cerințelor Caietului de sarcini nr.BV11/1057/04.10.2023.
Valoarea estimata a achiziției = 70.000 lei fără TVA.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6... Vezi detalii
Servicii de salubrizare automotoare Desiro SR 20 D, ADH 11 în Stația Sighișoara pentru asigurarea confortului publicului călător conform cerințelor caietului de sarcini COD: CS nr.DMR7/4/84/02.02.2022-revizia A valabil 2023.
Valoarea estimată a achiziției = 62.265,00 lei fără TVA
Operatorii economici vor putea solicita... Vezi detalii
Achiziționarea costumelor de vară și de iarnă rezistente la agenți chimici pentru asigurarea angajaților cu echipament de lucru conform Contractului Colectiv de Muncă în Reviziile de Vagoane ale S.R.T.F.C. Brașov conform cerințelor Caietului de sarcini nr.BV11/944/11.09.2023.
Valoarea estimata a achiziției = 12.350,00... Vezi detalii
Achiziționarea costumelor de vară și de iarnă rezistente la agenți chimici pentru asigurarea angajaților cu echipament de lucru conform Contractului Colectiv de Muncă în Reviziile de Vagoane ale S.R.T.F.C. Brașov conform cerințelor Caietului de sarcini nr.BV11/944/11.09.2023.
Valoarea estimata a achiziției = 12.350,00... Vezi detalii
Achiziția corpului cuplaj 8x8 a fost solicitată pentru a putea asigura înlocuirea cuplajelor uzate/ deteriorate, în baza cerințelor caietului de sarcini nr. BV21 1/728/06.04.2023
Valoarea estimata a achiziției = 64.020,00 lei fara TVA
Operatorii economici vor putea solicita clarificări cu 6 zile înainte de termenul... Vezi detalii
Achiziția serviciilor de reparație și întreținere pentru compresorul INGERSOLL RAND SSR ML.45 din Depoul Brașov a fost solicitată pentru a putea efectua revizia tehnică periodică a acestuia, fiind necesar desfășurării probelor la locomotive, conform cerințelor Caietului de sarcini nr.T51/454/2/610/18.08.2023.
Valoarea... Vezi detalii
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 12.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 4 zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa... Vezi detalii
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 12.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 4 zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa... Vezi detalii
Achiziționarea consumabilelor pentru imprimantele din Stațiile CF, Reviziile de vagoane, Depourile de locomotive Serviciile și Compartimentele S.R.T.F.C. Brașov în vederea desfășurării activității în condiții optime conform cerințelor Caietului de sarcini nr.BV19/2/233/09.08.2023
Valoarea estimata a achiziției =... Vezi detalii
Achiziționarea ștampilelor de datare (tipe) pentru buna desfășurare a activității salariaților (casiere) în cadrul SRTFC Brașov conform cerințelor Caietului de sarcini nr.BV11/578/24.05.2023
Valoarea estimata a achiziției = 34.830,00lei fara TVA
Operatorii economici vor putea solicita clarificări cu 6 zile înainte... Vezi detalii
Serviciul de pază se va realiza pentru Secția de Exploatare Locomotive Călători Ciceu , cu sediul în Comuna Siculeni strada Gării nr.8, Județul Harghita și va fi asigurat de către o firmă specializată a serviciilor de pază și protecție a obiectivului, bunurilor și valorilor susceptibile a fi furate, distruse sau... Vezi detalii
Achiziția de materiale igienico-sanitare (săpun, prosoape, periuțe de unghii și cremă de mâini pentru protecția pielii) sunt necesare în punctele de lucru ale S.R.T.F.C Brașov, conform Contractului Colectiv de Muncă 2022-2023, anexa nr. 13, în scopul asigurării și protecției personale în completarea măsurilor... Vezi detalii
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 12.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 4 zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa... Vezi detalii
Achiziția corpului cuplaj 8x8 a fost solicitată pentru a putea asigura înlocuirea cuplajelor uzate/ deteriorate, în baza cerințelor caietului de sarcini nr. BV21 1/728/06.04.2023
Valoarea estimata a achiziției = 64.020,00 lei fara TVA
Operatorii economici vor putea solicita clarificări cu 6 zile înainte de termenul... Vezi detalii
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 12.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 4 zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa... Vezi detalii
Achiziționarea serviciului de evaluare a mijloacelor fixe material rulant vagoane de călători aparținând S.R.T.F.C. Brașov în scopul vânzării prin licitație publică urmare
Deciziei Directorului General al SNTFC ”CFR Călători” SA nr.13/22.03.2022 pentru aplicarea Regulamentului privind constatarea, evaluarea,... Vezi detalii
Achiziționarea ștampilelor de datare (tipe) pentru buna desfășurare a activității salariaților (casiere) în cadrul SRTFC Brașov conform cerințelor Caietului de sarcini nr.BV11/578/24.05.2023
Valoarea estimata a achiziției = 34.830,00lei fara TVA
Operatorii economici vor putea solicita clarificări cu 6 zile înainte... Vezi detalii
Achiziționarea vestelor termoizolante pentru asigurarea angajaților cu echipament de lucru conform Contractului Colectiv de Muncă în subunitățile SRTFC Brașov: Depouri, Revizii, Stații conform cerințelor Caietului de sarcini nr.BV11/712/04.07.2023
Valoarea estimata a achiziției = 9.233,00 lei fara TVA
Operatorii... Vezi detalii
Îmbunătățirea condițiilor de odihnă pentru personalul de tren prin eliminarea cauzelor de disconfort semnalate prin rapoartele de eveniment ale personalului de tren care efectuează odihnă în acest dormitor conform cerințelor Caietului de sarcini nr. BV18/429/02.05.2023 .
Valoarea estimata a achiziției = 124.125 lei... Vezi detalii
Achiziția serviciilor de reparație și întreținere pentru compresorul INGERSOLL RAND SSR ML.45 din Depoul Brașov a fost solicitată pentru a putea efectua revizia tehnică periodică a acestuia, fiind necesar desfășurării probelor de frână la vagoanele de călători, conform cerințelor Caietului de sarcini... Vezi detalii