Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A. achizitioneaza Sisteme de racire aer hale de productie - CR 41413
Achizitia are ca obiect furnizarea a 2 (doua) sisteme de racire pentru instalatiile de ventilatie de la halele de productie (Hala PM si Hala IV) la Sucursala FCN Pitesti a Entitatii contractante, impreuna cu serviciile accesorii de amplasare/montaj, punere in functiune si instruire a personalului operator FCN Pitesti.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 10 zile.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit.
Beneficiar: FCN Pitesti-Mioveni, jud. Arges Descriere: Obiectul achiziţiei constă în:
I. Furnizarea a doua sisteme de racire, astfel:
- Sistem racire pentru instalatie ventilatie Hala PM, conform cerințelor tehnice definite la cap. I din Anexa A a caietului de sarcini;
- Sistem racire pentru instalatie ventilatie Hala IV, conform cerințelor tehnice definite la cap. II din Anexa A a caietului de sarcini;
II. Servicii de amplasare/montaj si punere în funcţiune a echipamentului la sediul beneficiarului respectiv Sucursala FCN Pitești, în baza Planului de Punere în Funcțiune (PPIF) emis de către FCN Pitești.
III. Servicii de instruire a personalului operator din cadrul FCN Pitesti – pentru cel puțin 4 persoane, cu o durată a sesiunii de instruire de minim 2 ore.
Alte cerinţe:
Livrarea produselor în maxim 4 luni de la semnarea contractului de către ambele părţi.
Serviciile de amplasare/montaj si punere în funcţiune a sistemelor de racire si serviciile de instruire se vor efectua, dupa livrarea produselor, in termen de 3 saptamani.
Prestarea serviciilor poate fi efectuata, conditionat de data semnarii contractului de catre ambele parti, intr-una din cele 2 perioade propuse: 22.07.2024 - 16.08.2024 sau 10.10.2024 – 30.10.2024.
Termenul de garanție va fi de minimum 24 luni de la data semnarii Procesului Verbal de Punere în Funcțiune (PV-PIF) la FCN Pitești.
Furnizarea sistemelor de racire si prestarea serviciilor accesorii se vor realiza cu respectarea cerintelor Caietului de sarcini CS-DT-20, Editia 1/12.01.2024. Criteriu de acordare: Pretul cel mai scazut Sursa finantare: Alte fonduri Stare: Anulat
Firma castigatoare: ALB CONSTRUCT SRL Huedin judetul Cluj
„Panou afișare temporară.”
SNTFC 25/2024
Operatorul economic va putea solicita clarificari in termen de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de termenul stabilit... Vezi detalii
Reparare sisteme de masura debit din cadrul Instalatiei de demineralizare (sala filtre demi-extindere) – Sectia Chimica CTE Sud – detalii in caietul de sarcini .
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 10.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet... Vezi detalii
Achiziția presupune încheierea unui contract cu obiectul descris în detaliu, în caietul de sarcini nr. 3786/28.03.2024, respectiv “Geogrilă şi Emulsie bituminoasă cu rupere rapidă EBCR 60“.
Obiectul Caietului de sarcini reprezintă enunțarea cerințelor minime ale autorității contractante.
Termenul limită până la... Vezi detalii
Furnizarea a 5 sisteme de conferință, conform caietului de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări cu cel puțin 3 zile înaintea... Vezi detalii
Geamuri pentru locomotivele electrice LE 5100 KW- Lotul 1 si geamuri pentru locomotivele diesel electrice modernizate GM- Lotul 2 din parcul de material rulant din Depoul Bucuresti Calatori si Depoul Ploiesti.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea... Vezi detalii
Cablurile de semnalizare sunt utilizate in instalatiile SCB (semnalizare, centralizare, bloc) de la CFR si folosesc atat la realizarea alimentarii acestora cu energie electrica cat si la realizarea dependentelor electrice intre diferitele echipamente ale sistemului de semnalizare feroviara, conform Caiet de sarcini nr.... Vezi detalii
Obiectul achiziției: „Servicii de mentenanță și suport tehnic pentru Platforma BigData” reprezentand servicii de actualizare postgaranție pentru componenta Platforma BigData din cadrul proiectului „Optimizarea interacțiunii cu mediul de afaceri și implementarea unor mecanisme avansate de analiză și schimb de date prin... Vezi detalii
Apă naturală de izvor la bidon de 19 litri – detalii in caietul de sarcini .
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor : 4.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor clarificarilor/informatiilor suplimentare care au fost adresate de... Vezi detalii
Repararea și întreținerea autoturismelor marca Ford și Volkswagen (sediul central).
Contractul de prestări servicii de reparare și întreținere a autovehiculelor se va încheia pe o perioadă de 12 luni, cu posibilitatea prelungirii pentru încă 6 luni în situația în care la data expirării duratei acestora nu s-au... Vezi detalii
Achiziția de „ SERVICII DE PAZĂ (MONITORIZARE ȘI INTERVENȚIE) ASIGURATE CU SISTEME TEHNICE DE SECURITATE ȘI INTERVENȚIE RAPIDĂ”, prin atribuirea unui contract de achiziție publică, cu o durată de o lună.
SERVICII DE PAZĂ (MONITORIZARE ȘI INTERVENȚIE) ASIGURATE CU SISTEME TEHNICE DE SECURITATE ȘI INTERVENȚIE... Vezi detalii
Furnizarea unei „Soluții de virtualizare digitală a grădinilor Senatului”, conform caietului de sarcini.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de... Vezi detalii
În cadrul serviciilor de întreținere și exploatare a stației de epurare ape de mină Nistru 9 Mai – 11 Iunie, se realizează tratarea – neutralizarea apelor de mină încărcate cu metale grele din perimetrul minier aferent staţiei de epurare, pentru obţinerea unui efluent care să se încadreze în parametrii tehnologici... Vezi detalii
În cadrul serviciilor de întreținere și exploatare a stației de epurare ape de mină Aluniș Fața Mare – Valea Colbului se realizează tratarea – neutralizarea apelor de mină încărcate cu metale grele din perimetrul minier aferent staţiei de epurare, pentru obţinerea unui efluent care să se încadreze în parametrii... Vezi detalii
Servicii de curățenie în incinta imobilelor aflate în proprietatea Muzeului Național al Satului “Dimitrie Gusti”, respectiv Clădirea Administrativă și Clădirea Multifuncțională, precum și terasele aferente acestora, scările exterioare și cele 3 grupuri sanitare din cadrul expoziției în aer liber a Muzeului... Vezi detalii
Achizitie materiale sanitare conform caiet de sarcini
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Strada Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1, Bucuresti, Sediul INMAS Descriere: Protectii tubulatura cu fixare adeziva, conform... Vezi detalii
Achizitie materiale sanitare conform caiet de sarcini
Licitatie cu loturi:
Lotul 1. Beneficiar: Strada Mircea Vulcanescu nr. 88, Sector 1, Bucuresti, Sediul INMAS Descriere: Aspirator chirurgical special conceput pentru... Vezi detalii
Autoritatea contractantă doreste sa achizitioneze Pachete software - 2 loturi necesare pentru asigurarea si dezvoltarea bazei tehnice necesare pentru suportul tehnic de specialitate în vederea executării lucrărilor de specialitate în domeniile cadastrului, topografiei, geodeziei și publicității imobiliare, in conformitate cu... Vezi detalii
Furnizare Echipament inspectie cu raze X,1 complet.
NOTA: Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform art. 161 din Legea 98/2016.
Numarul de zile pana la care se pot... Vezi detalii
Servicii de curățenie în spațiile CREART - Centrul de Creație, Artă și Tradiție al Municipiului București.
Prezenta achiziție vizează asigurarea de servicii de curățenie a spațiilor care aparțin clădirii (inclusiv curtea interioară) CENTRULUI DE CREAȚIE, ARTĂ ȘI TRADIȚIE AL MUNICIPIULUI BUCUREȘTI, precum si... Vezi detalii
Achizitie publica pentru atribuirea unui acord cadru de servicii închiriere, amplasare şi întreţinere toalete automate racordabile la reţeaua de canalizare şi electricitate pe o perioada de 24 luni in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita... Vezi detalii
Furnnizare hrana uscata pentru animale de companie:
Hrana uscata pentru caini adulti dulti – 41.100 kg
Hrana uscata pentru caini juniori – 500 kg
Se va achizitiona cantitatea de totala de 41.600 kg de hrana uscata pentru cainii adulti si juniori, fara stapan, aflati in cadrul Centrului Teritorial de Adapostire si... Vezi detalii
Lot I 1 aparat fragezire carne
2 blender profesional
3 masina spalat vase
4 masina profesionala taiat legume
5 mixer mana
6 mixer profesional
LOT II dulap stocare substante toxice si... Vezi detalii
Autoritatea pentru Supravegherea și Protecția Animalelor (ASPA) intenționează să achiziționeze carburant auto (Benzină fără plumb Co 95/98 și Motorină Euro 5) pe bază de carduri, furnizat atât în stațiile de distribuție situate pe întreg teritoriul Municipiului București, cât și în stațiile de distribuție... Vezi detalii
Servicii de curatenie pentru sediile Politiei Locale Sector 1:
a) Strada Prometeu, nr.26 – 1.490,5 m2;
b) Calea Grivitei, nr.208-210 – 938,69 m2;
c) Strada Pajurei, nr.13 – 361,66 m2;
Suprafață totală – 2.790,85 m2
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde eventualelor solicitari de clarificari / informatii... Vezi detalii
Pompa de presiune si manometru etalon stand probe manometre – detalii in Caietul de Sarcini si in cele 2 anexe ale sale.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10.
Entitatea Contractanta va raspunde solicitarilor formulate de posibilii ofertanti in termenul... Vezi detalii
Furnizarea de gaze naturale (C 2), atât la sediul U.N.M.B., din str. Știrbei Vodă, nr. 33 (incluzând și noul obiectiv, cu destinația Mediatecă), cât și pentru căminul studențesc din str. g-ral M. Berthelot, nr. 8, ambele în sectorul 1, București,
Beneficiar: Str. Știrbei Vodă, nr. 33 respectiv str.... Vezi detalii
Acord cadru furnizare fructe - lot 1 si legume lot 2, in conformitate cu cerintele indicate de catre Autoritatea Contractanta in cadrul documentatiei de atribuire.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul... Vezi detalii
Încheierea unui acord - cadru având ca obiect prestare servicii de mentenanta la echipamentele care produc apă caldă și căldură, după cum urmează:
Lot 1 – Servicii de mentenanță la echipamentele care produc apă caldă și căldură în municipiul București și județul Ilfov;
Lot 2 – Servicii de mentenanță la... Vezi detalii
Servicii de reparare si intretinere echipamente de reprografie din grupa Konica Minolta AccurioPress Bizhub TIP CLICK PE PAGINA– Se va incheia un contract de prestari servicii de tip abonament cu pret pe clik, la echipamentele model Konica Minolta amplasate la sediul Editurii UMF „CAROL DAVILA” din Bucuresti si anume:
A -... Vezi detalii