Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi achizitioneaza Proiectare si executie Lucrari „REZERVOR DE APA POTABILA"
1.Valoarea totala estimata este de 515.966,00 lei fara TVA.
-Valoare totala servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 30.000 lei fara TVA:
-Valoare totala lucrari de executie - 485.966,00 lei fara TVA
Valoarea estimata a procedurii, in care trebuie sa se incadreze valoarea ofertelor,
2.Durata contractului va fi de 12 luni, compusa din:
-maxim 2 luni pentru servicii de proiectare
-maxim 10 luni pentru executie lucrari, de la data emiterii ordinului de incepere al lucrarilor si pana la inchierea PVRLT;
*perioada minima de garantie a lucrarilor minim 24 luni
2.Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.
98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
3.Potentialilor ofertanti li se solicita sa viziteze amplasamentul pentru a evalua pe propria raspundere, cheltuiala si risc, datele
necesare pregatirii si elaborarii ofertei. Ofertantii interesati sa participle la vizitarea amplasamentului sunt rugati sa informeze, in
scris, beneficiarul asupra intentiei de a vizita amplasamentul.
AC precizeaza ca orice solicitare suplimentara de valori pentru necesitatea executarii unor lucrari ca urmare a necunoasterii
amplasamentului nu va fi luata in considerare.
4.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de
atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea
I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a
ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
5.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari,
notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare .
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare, in a 6-a zi inainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016.
Beneficiar: Str. Vasile Lupu, nr.62, Iasi Descriere: Proiectare si executie Lucrari „REZERVOR DE APA POTABILA" Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret Sursa finantare: Fonduri bugetare Stare: Anulat
Firma castigatoare: Top Diagnostics S.R.L. Bucuresti judetul Bucuresti
Furnizare lot echipamente informaticeLot echipamente si accesorii uz didactic, este format din:
1 a) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip I
b) Robot cu braț multifuncțional – 1 buc tip II
c) Kituri robotice pentru incepatori sau avansati (24 elevi) – 24 buc
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune... Vezi detalii
Achizitia unui Lot echipamente si kituri robotice, Cod principal CPV: 30236000-2 Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2) include:
a) Robot educaţional: braţ robotic stand-alone sau montat pe o platformă mobilă sau în cadrul unui alt tip de angrenaj – 1 buc tip I
b) Robot educaţional: braţ robotic stand-alone sau... Vezi detalii
Reparatia hidrantilor interiori din hala noua de reparatii locomotive, precum si refacere a tuturor racordurilor de alimentare cu apa ale acestora de la interior si de la exterior, conform prevederi caiet sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,... Vezi detalii
Furnizare lot mobilier este format din:
1 Mobilier STEAM (Masa si scaun) Buc 48
2 Mobilier imprimantă 3D Buc 2
Produsele vor fi livrate instalate puse si in functiune (incliusiv sesiunile de training) la sediul autoritatii contractante al Colegiului Tehnologic ”Gh. Asachi” Iași, Str Sarariei nr 189, Loc Iasi jud Iasi.... Vezi detalii
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de prestari servicii asigurari RCA.
Termen limita in care operatorii economici pot solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire = 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termen limita de raspuns a autoritatii... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Anvelope de iarnă pentru autovehicule – I.T.P.F. IAȘI - 2024
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34351100-3 Pneuri pentru autovehicule
Descriere succintă:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru furnizare de anvelope necesare autovehiculelor din cadrul I.T.P.F. Iași.... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Anvelope de iarnă pentru autovehicule – I.T.P.F. IAȘI - 2024
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34351100-3 Pneuri pentru autovehicule
Descriere succintă:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru furnizare de anvelope necesare autovehiculelor din cadrul I.T.P.F. Iași.... Vezi detalii
Obiectul contractului: “ Servicii de reparaţii, revizii tehnice periodice şi întreţinere a utilajelor”, pe loturi, astfel:
Lot 1 _ Utilaje de săpat şi terasiere
Lot 2 _ Autospeciale N3
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare pana cel tarziu... Vezi detalii
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de deszapezire pentru perioada sezonului rece 2024-2025 (cu utilaje de deszapezire, cu deservent). Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Raspunsul la solicitarile de clarificari privind... Vezi detalii
Serviciul de proiectare pentru obiectivul ”Reparații inel hidranti si retea apa potabila Depoul Suceava”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor... Vezi detalii
Serviciul de proiectare pentru obiectivul ”Reparații inel hidranti si retea apa potabila Depoul Suceava”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor... Vezi detalii
Este necesară achiziţionarea pentru perioada 2024 - 2025 a lucrărilor pentru refacerea sistemului rutier ca urmare a intervenţiilor ce apar la reţelele de apă-canal și de înlocuiri de tronsoane. Amplasamentele pentru lucrările ce fac obiectul prezentului contract se regăsesc în zona Orașului Iași – pentru LOT 1,... Vezi detalii
Lot Reactivi chimici, Cod principal CPV: 24900000-3 Produse chimice fine si produse chimice variate (Rev.2), ,31 de pozitii
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: minim 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de... Vezi detalii
Mentenanta masini de ridicat conform caiet de sarcini - 4 loturi:
Lot 1 ”Mentenanta poduri rulante la Depoul Iasi si Depoul Suceava – 6 buc”,
Lot 2 ”Mentenanta grupuri de vinciuri de 20 t la Depoul Iasi, Depoul Suceava, SELC Bacau, Revizia Vagoane Iasi – 6 buc”,
Lot 3 ”Mentenanta grupuri de vinciuri mobile de 15 t la... Vezi detalii
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice fazele PT, DDE și asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări de construcții în cadrul proiectului „CONSTRUIRE PISTE DE BICICLETE IN SAT RĂZBOIENI, COMUNA ION NECULCE, JUDEȚUL IAȘI”
Obiectele contractului sunt:
-... Vezi detalii
• APAVITAL S.A. Iași prin specificul activităţii sale de cel mai mare operator regional în domeniul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din regiunea de nord-est a României şi unul dintre cei mai mari operatori la nivel naţional, având o arie de acoperire de două judeţe (judeţele Iaşi şi Neamţ)... Vezi detalii
Servicii de reparaţii şi întreţinere autovehicule conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 4 zile... Vezi detalii
Se va avea in vedere executia lucrarilor pentru investitia: “Cresterea eficientei energetice a infrastructurii de iluminat public in comuna Ion Neculce, judetul Iasi “
Lucrarile sunt descrise in cadrul documentatiei tehnice atasate la nivel de PTH. Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Piese auto pentru buna funcționare a tehnicii auto din dotarea I.T.P.F. IAȘI.
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34300000-0 Piese și accesorii pentru vehicule și motoare de vehicule
Notă:
1. Orice operator operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Filtre auto pentru buna funcționare a tehnicii auto din dotarea I.T.P.F. IAȘI.
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 42913000-9 Filtre de ulei, de benzină și filter de aspirare a aerului
Notă:
1. Orice operator operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare... Vezi detalii
Obiectul achiziției: Anvelope de iarnă pentru autovehicule – I.T.P.F. IAȘI - 2024
Cod de clasificare CPV (Rev.2): 34351100-3 Pneuri pentru autovehicule
Descriere succintă:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru pentru furnizare de anvelope necesare autovehiculelor din cadrul I.T.P.F. Iași.... Vezi detalii
Se vor achizitiona servicii de revizii tehnice si reparatii corective care includ piese, accesorii si consumabile pentru mijloace auto si vehicule speciale - Autoturisme si microbuze, conform descrierii din Caietul de sarcini atasate.
Valoare estimata 145.000 lei fara TVA din care:
- Servicii de revizii tehnice periodice -... Vezi detalii
Execuția lucrărilor de constructii pentru obiectivul de investitii „CONSTRUIRE CENTRU MULTIFUNCȚIONAL PENTRU COPII CU TERENURI DE SPORT ȘI SPAȚII PENTRU ACTIVITĂȚI RECREATIVE ȘI CULTURALE ȘI ASIGURAREA UTILITĂȚILOR NECESARE, ÎN COMUNA ION NECULCE, JUDEȚUL IAȘI”.
Valoare estimata totală: 4.069.561,97 lei fara... Vezi detalii
Pentru montarea conductelor de alimentare sau canalizare este necesara intervenția in carosabil sau trotuare. La finalizarea lucrărilor de montare, carosabilul sau trotuarele trebuie aduse la starea inițiala (asfaltare, betonare sau montare pavele). Din acest motiv, se impune achiziționarea de mixtura asfaltica și bitum pentru... Vezi detalii
Achiziționarea de obiecte sanitare și accesorii pentru instalații sanitare, conform cantitatilor si specificatiilor tehnice prezentate in Caietul de sarcini. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 12 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod... Vezi detalii
Serviciul de proiectare pentru obiectivul ”Reparații inel hidranti si retea apa potabila Depoul Suceava”, conform caiet de sarcini.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor... Vezi detalii
Lot Reactivi chimici, Cod principal CPV: 24900000-3 Produse chimice fine si produse chimice variate (Rev.2), ,31 de pozitii
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: minim 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de... Vezi detalii
Proiectare si Executie lucrari pentru investitie AFM - Construiire 8,4 Km Piste de biciclete in comuna Miroslava, judetul Iasi.
Valoare estimata =7.496.615 Lei fara TVA din care:
A. Servicii de proiectare si asistenta tehnica = 233.115 Lei fara TVA din care:
Cap. 3.5.4. Documentatii tehnice in vederea obtinerii... Vezi detalii
Lucrari la pardoseala care vor pune in practica proiectul tehnic faza PT+DDE nr. 9/2024 si care cuprind reparatia pardoselii la portiunea de linie de cale ferata de la linia IV D-Hala Noua, pe care urmeaza a fi montat un grup nou de vinciuri 4x20T, in locul celui vechi deja existent de 4x20T.
Operatorul economic va putea solicita... Vezi detalii
Acord cadru pentru furnizare de cartuşe toner pentru Tribunalul Iasi si instantele arondate pentru o perioada de 12 luni de la data semnării lui, respectiv:
- Lot 1 - Furnizarea de cartuşe toner pentru copiatoare (A3, monocrom, color) / multifuncţionale (A3/A4 monocrom) / imprimante (A4 monocrom)
- Lot 2 - Furnizarea de... Vezi detalii