• Bine ai venit!

COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. prin DRDP BRASOV achizitioneaza Servicii de Supervizare pentru executarea lucrarilor la obiectivul – DRDP Brasov

Obiectul ctr "Servicii de Supervizare pentru executarea lucrarilor la obiectivul ” va consta în furnizarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul Perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul Perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că Antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectarii și al lucrărilor. In conf cu art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modif si complet ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentia de atribuire este cu 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare: in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. In conf cu prev art. 104 alin (8) din Legea nr. 98/2016, AC optează pentru achizitia ulterioară de noi servicii similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câștigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziție publică în cuantum de 1.127.662,70 lei fara TVA, valoarea reprezentând 20% din valoarea estimată a contractului (fără sumele provizionate). Valoarea Estimata Totala a contractului (inclusiv servicii similare) este de 7.435.807,62 lei făra TVA. Valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se va elabora si evalua oferta, iar valoarea maxima a intervalului de la Sectiunea II.1.5 reprezinta valoarea estimata ce contine atat valoarea estimata a prezentei proceduri cat si valoarea posibilelor servicii noi similare conform art. 104 alin (8) din Legea 98/2016.

Beneficiar: Municipiul Sf Gheorghe
Descriere: Obiectul prezentului Contract de Servicii este furnizarea de servicii de supervizare de inalta calitate, atat in timpul perioadei de proiectare si executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantiei a lucrarilor, in vederea urmarii corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul proiecteaza si executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea si costul proiectarii si al lucrarilor. Consultantul va avea rolul de Supervizor conform prevederilor Condițiilor Contractului „Proiectare si executie ” In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, si cu respectarea articolului 24 din Contractul de servicii, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului, se refera la urmatoarele, fara a se limita la acestea: a) Modificari ale partilor contractante; b) Schimbarea denumirii si/sau formei societatii, schimbari care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; c) Modificari care rezulta din implementarea solicitarilor provenite de la diverse institutii/autoritati/entitati care au atributii in legatura cu obiectivul de investitie (ca de exemplu: Ministere, JASPERS, Autoritati/Institutii centale si/sau locale, Verificatori atestati, organisme de control, etc); d) Modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; e) Modificari generate de schimbarea/inlocuirea personalului cheie/non-cheie/alt personal (altul decat expertii/persoanele care au facut obiectul punctarii in cadrul factorilor de evaluare aferenti criteriului de atribuire); f) Modificările privind prelungirea termenelor de predare de catre Prestator a rapoartelor/livrabilelor specificate in contract sau modificari referitoare la verificarea si aprobarea rapoartelor/livrabilelor de catre Beneficiar; g) Modificarea Graficului de Activitati, existent initial in cadrul Contractului, pe parcursul Perioadei de Prestare a Serviciilor prin prisma realocarii personalului si/sau a resurselor/economiilor existente. h) Realocarea resurselor sau economiilor in cadrul contractului de servicii generate de: 1. neconsumarea zilelor lucratoare datorita nemobilizarii/ demobilizarii/ mobilizarii reduse a expertilor/personalului; 2. probabilitatea ca anumite resurse sa nu mai fie consumate/ necesare; 3. aplicarea de penalitati (diminuare onorariu expert cheie / non-cheie) Prestatorului; 4. neconsumarea zilelor lucratoare datorita semnarii cu intarziere a contractului de servicii fata de contractul de proiectare si executie (in conditiile in care anumite faze ale contractului de proiectare si executie au fost deja realizate); 5. redistribuirea zilelor lucratoare intre experti/persoane si/sau intre etapele/fazele contractului de servicii in scopul corelarii serviciilor de supervizare cu durata/faza/etapa/evoluția/stadiul fizic/progresul fizic al contractului de proiectare și execuție lucrări. i) Prelungirea termenelor de predare a Rapoartelor/livrabilelor: 1. întârzieri cu privire la termenul de depunere a rapoartelor, în special în ceea ce privește obținerea avizelor, permiselor, certificatelor și autorizațiilor ce trebuie obținute de la terți, care pot conduce la întârzieri în desfășurarea activității Antreprenorului și care vor fi soluționate de către părți, potrivit prevederilor legale în vigoare; 2.Întârzieri în execuția lucrărilor ca urmare a unor dificultăți întâmpinate de Antreprenor (de exemplu: a condițiilor meteo nefavorabile); 3.Reglementări/dispoziții ale Poliției Rutiere; 4.Neînțelegeri financiare între Antreprenor și Beneficiar; 5.Apariția de lucrări suplimentare identificate după începerea lucrărilor; 6.Descoperirea unor rețele de utilități care nu au fost menționate în avizele inițiale emise de proprietarii rețelelor de utilități; 7.Mobilizarea slabă și îndelungată a Antreprenorului; 8.Omiterea unor lucrări din Proiectul Tehnic de Executie; 9.Adaptarea PTE-ului la natura terenului; 10.Modificări legislative sau de normative/ standarde, etc. Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016.
Criteriu de acordare: Cel mai bun raport calitate – pret
Sursa finantare: Program / Proiect
Stare: Atribuit

Firma castigatoare: KONSENT Iasi judetul Iasi

Pret: 5669111.38 Lei

Data acordare: 2022-04-01 11:01:18